ti to vyhovovat - jen je to v sérii relativne slabe, tzn na mx trati postavené na velke motorky to neda velke skoky… ale to nejspis neda ani ten tvuj kozorožec, ne kvuli výkonu ale podvozku…
Ma to mensi kola, tzn ma to i nižší sedlo, cena cca poloviční proti vargu. Bracha to ma, celkem dobra hračka, ja na tom jezdil traily pro kola.
https://surron.pro/sur-ron-light-bee/
Naposledy editováno 10.10.2023 10:39:06
assassin píše: DrDNA01> diik. Ja mel nakej sw problem s telefonem co tam je jako palubka, takze jsem nevidel kolik je v baterce… jel jsem hodne naslepo. Cca 2hod soulacka po honitbe uplne v poho… nevedel jsem jaka mapa je jaka a tak ta nejslabsi na kterou jsem jezdil byla 44ps - vic nez jsem cekal, naopak ta nejsilnejsi ze ktery jsem byl posranej strachy je 60ps… tu 80ps si tam musis naklikat, neni tam defaultne.
Asi me to uplne nelaka predelavat na SM. Zkusim to a uvidim, ale na SM uz jsem nejakej level vyjel a progres uz neni tak velkej a uz to smrdi vetsima skodama na zdravi i majetku pri pokusech o zrychlovani…
Varga vam samo necham projet, ale vzhledem k tomu, ze jste koupili surrona tak nejste z te pulky co ele odmita a obavam se, ze to budes potrebovat. Je to lepsi nez jsem cekal. To asi mluvi za vse, zvlast u lidi co me trochu znaji…
Posledni Sosna - chlubitko:
Fotka samozrejme paradni. Dalsi level je uz jen holt ten rizenej drift na kolene...
No, te nutne potreby po vyzkouseni se taky obavam. Zvlast, kdyz to Tobe tolik sedlo. Ila rano taky prikvacila, ze si vsimla toho, cos daval na Insta a uz se pidila, jak to je s objednavkama..
Tu znacku bych na to taky chtel Muze se hodit. Kamarad ma takto na Freeridu nejaky magneticky drzak. Takze ma tabulku v batohu a kdyz potrebuje na silnici, tak ji jen nacvakne na magnet.
Naposledy editováno 10.10.2023 10:52:37
Na tom surone jazdí aj DrDNA01 a ako písal , je na handry a suron ešte ide. Tak to by bolo celkom fajn a uhráť to akože bicykel , teda dva a nechám si aj kozorožca a inu. Už len prachy .
PS: teraaz som našiel na SK je v akcii aj ten Sur ron Storm zlacnený z 11 000 € na 9 000 €. A tu už je riadne ako enduro predné koleso 21 a zadné 18 . To je parádička. ani tie bicyklovejšie nie sú zlé a pre mladáho len za cca 3000€.
Naposledy editováno 10.10.2023 11:21:58
2 reakcí na tento příspěvek Elektromobilita ve světě motocyklů Názory
Takze za me storm spis ne. Hodne penez za (pro me) malo muziky. Light bee je taky jen hračka, ale odpovida tomu cena…
Btw v tehle kategorii ted představila motorku i Beta a vypada docela k světu…
https://betausa.com/2024-Explorer/
Naposledy editováno 10.10.2023 13:15:36
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Elektromobilita ve světě motocyklů Názory
assassin píše: Ten velkej surron me smysl moc nedava, tvari se to jako velka motorka, ale technika je dost podobna tomu co ma ten malej, ve srovnávacích testech s ktm e-xc (freeride) to převažuje spis pro ktm a to je spis hračka.
Takze za me storm spis ne. Hodne penez za (pro me) malo muziky. Light bee je taky jen hračka, ale odpovida tomu cena…
Btw v tehle kategorii ted představila motorku i Beta a vypada docela k světu…
https://betausa.com/2024-Explorer/
Husty, to ma asi i zpatecku! A jeste ke vsemu dvourychlostni s raketovym model..
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Elektromobilita ve světě motocyklů Názory
Ted jsem se byl projet s bráchou, takze on na vargu a ja na surronu - je to opravdu jinej vesmír … konfrontace presednutim ze stroje na stroj nedopadla pro saurona dobre
45min placani se po okoli asi jako na elektrokole (spousta lidi) a 10procent baterky pryc, takhle nejspis došli k tomu “az 6hodin trailridingu” - surronu zmizela jedna kosticka.
Naposledy editováno 11.10.2023 18:11:41
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Elektromobilita ve světě motocyklů Názory
assassin píše: DrDNA01>
Ted jsem se byl projet s bráchou, takze on na vargu a ja na surronu - je to opravdu jinej vesmír … konfrontace presednutim ze stroje na stroj nedopadla pro saurona dobre
45min placani se po okoli asi jako na elektrokole (spousta lidi) a 10procent baterky pryc, takhle nejspis došli k tomu “az 6hodin trailridingu” - surronu zmizela jedna kosticka.
Tak to uz by bylo spatny, aby krizenec kola a motorky za tretinovou cenu nevyslo jako bridil v porovnani s nejsilnejsi kroskou. To bych asi i ocekaval. No upenlive pracujes na me vuli odolat zas dalsi kravovine, kterou nevyuziju.. Jeste ze jsem takovej bridil, ze me zatim rozbije i ten surron. Pracuju na svy vuli a zarekl jsem se, ze zmena bude, az me zacne ten Surron, nebo Biggy limitovat. Jinimy slovy, az budu umet roletu po zadnim a otacet motorku na fleku pres zadni kolo, tak....
Ber to tak, ze nejsem objektivni, mam radost z nove hračky a nevidim chyby… ale to si musis zkusit. Neříkám, ze to potrebujes, surron je urcite fajn treningova hračka. Ja taky nejedu na urovni abych potreboval to “nej” (80ps jsem ani jeste nezkoušel) ale jsem z toho nadsenej.
Jeste uvidime az se dostanu na trat …
Naposledy editováno 11.10.2023 19:01:50
1 reakcí na tento příspěvek Elektromobilita ve světě motocyklů Názory
https://kvm.tul.cz/cs/projekt/jawa-el-nico
Cituji:
Cílem je vyvinout nový motocykl s elektrickým pohonem, který bude konkurovat motocyklům na fosilní paliva.
výkon: 11kW, váha 118kg, rychlost 140km/h, dojezd 135km, nabíjení 3,5h. Tržby z prodeje v 1. roce 37mil
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Elektromobilita ve světě motocyklů Názory
edit:
Na základě dlouhodobě shromažďovaných a vyhodnocovaných dat průzkumů trhů společností JWF a JWM je cílem projektu vytvoření elektromotocyklu, který by byl za současných podmínek schopen konkurovat produktům zahraničních producentů. Cílem projektu je výroba 1 ks funkčního vzorku a 1 ks prototypu elektro motocyklu JAWA s parametry, které specifikuje příloha Představení projektu. Výstupem předkládaného projektu bude motocykl s označením JAWA EL NICO, vyvinutý dle vyspělé techniky používané nebo vyvíjené u osvědčených výrobců elektroniky, elektrických baterií a řídící elektroniky. V motocyklu budou zahrnuty prvky zvyšující bezpečnost provozu, zajišťující dokonalou ergonomii a ekonomickou efektivnost provozu danou dojezdem a délkou dobíjení.
Cílem je vyvinout a vyzkoušet nejvhodnější technologické a konstrukční řešení dostupného malého městského elektromobilu. Vozidlo bude obsahovat pouze nezbytné prvky pro provoz a bezpečí. Připravované vozidlo je určeno pro tuzemský i zahraniční trh a mezi oslovenými prodejci elektrokol, motocyklů, čtyřkolek atd. je o takový druh vozidla zájem.
Naposledy editováno 18.10.2023 09:50:58
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Elektromobilita ve světě motocyklů Názory
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Elektromobilita ve světě motocyklů Názory
ale u jawy se divím, že ten kotouč nedali jako součást rozety
e: Ale podle fotek je to první hezká jawa po 60 letech...fakt nepřevzali nějakej čínskej pekáč?
Naposledy editováno 18.10.2023 10:23:29
1 reakcí na tento příspěvek Elektromobilita ve světě motocyklů Názory
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Elektromobilita ve světě motocyklů Názory
úplně teda nechápu, proč to tak řeší, když mají klasickou kyvku, pokud vidím dobře...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Elektromobilita ve světě motocyklů Názory
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Elektromobilita ve světě motocyklů Názory
Kuzma1 píše: RomanSS> vidis blbe, je tam letmac
jo jsem slepej...já si říkal, jak by dávali pryč kolo...
škoda že není vidět i druhá strana...by mě zajímalo, jak to vypadá...
1 reakcí na tento příspěvek Elektromobilita ve světě motocyklů Názory
1 reakcí na tento příspěvek Elektromobilita ve světě motocyklů Názory
Ale kdo by to kupoval s A1, B řidičákem na dojíždění při ceně 250-500tkč dle množství karbonu? Produkci-prodej nikdo nemohl myslet vážně, ani dotace jí nevyžaduje. Údajně dalších 22mil vložily firmy.
bledemon píše: takový nesourodý design (vysoká nádrž s hranou ke koupenému kulatému světlu) umí jen neEstét nebo Číňan (skica vypadá dobře).
Ale kdo by to kupoval s A1, B řidičákem na dojíždění při ceně 250-500tkč dle množství karbonu? Produkci-prodej nikdo nemohl myslet vážně, ani dotace jí nevyžaduje. Údajně dalších 22mil vložily firmy.
To je Jawa, účelem je vylepšit příjmy firmy dotacema, o výrobě nikdo neuvažuje,
Stejně jako dotace na vývoj Jawy 1000, jejíž výrobu slibují už 15 let a kde na splnění zadání dotace jim stačil lehce upravený motor MZ1000, které kdysi koupili od zkrachovalé MZ.
Pak přišla dotace na vývoj Jawy 1200, kde jeden prototyp převrtali.
A tak to půjde pořád dál. Zapomeňte na to, že se v Jawě bude ještě někdy něco velkého vyrábět.
Ta firma ještě existuje především díky provázanosti jednatelů z divokých devadesátek s úředníky, co rozhodují o dotacích.
Cílem je vyvinout a vyzkoušet nejvhodnější technologické a konstrukční řešení dostupného malého městského elektromobilu. Vozidlo bude obsahovat pouze nezbytné prvky pro provoz a bezpečí. Připravované vozidlo je určeno pro tuzemský i zahraniční trh a mezi oslovenými prodejci elektrokol, motocyklů, čtyřkolek atd. je o takový druh vozidla zájem.
Ale chápu, že přerozdělování dotačních peněz mají na starosti tupé nány s vystudovanou sociologií, kterým se líbí vzletné věty, aniž by měly tušení, co to znamená.
1 reakcí na tento příspěvek Elektromobilita ve světě motocyklů Názory
https://thepack.news...MDZX5WY8-aF9wEEDwGUc
Elektricke CF moto:
https://enduro21.com...ilt-an-electric-bike
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Elektromobilita ve světě motocyklů Názory
assassin píše: Btw v tehle kategorii ted představila motorku i Beta a vypada docela k světu…
https://betausa.com/2024-Explorer/
Naposledy editováno 21.10.2023 14:32:48
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Elektromobilita ve světě motocyklů Názory
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Elektromobilita ve světě motocyklů Názory
Najdes to i na strankach cz vargu
Naposledy editováno 21.10.2023 19:57:55