Ahoj, můžu dodat, že přeci jen v Hondě něco málo opravili (ale trvá jim to hrooóóózně dlouho).

- Automatické denní svícení (sice o tom svolávací akce nebyla, nebo to s tím souvisí) konečně funguje, doopravdy samo aniž by se jen tak z ničeho nic po např. projetí pěti tunelů vyplo.
- Chcípání se kterým se u tohoto stroje potýkám se mnohonásobně zlepšilo. Sice to není 100% odstraněné, ale nechová se to jak přes kopírák úplně nečekaně... dokonce mám i tušení kdy k tomu dojde (neumím momentálně popsat jak, ale dejme tomu na "půl" vteřiny dopředu vím, že to zakopne (i třeba na tom kruhovým objezdu)... je to smutné, ale považuji to za úspěch



Svolávací akce:


Původní úvod z roku 2020:
Ahoj, budu rád pokud si zde sdělíme dojmy z nový Afriky 1100.
Osobně mohu sdělit, že jisté motorické necnosti jsem s tím už zažil, z toho několik jako přes kopírák z Afriky 1000, ty co jsem ze starých diskuzí našel a osobně jsem se s nimi setkal dávám níže jako printscreeny do příspěvku. Než jsem si je nedávno vyhledal, drobek zamrzelo, že věci od představení litru v roce 2016, nijak výrazně nebyli eliminovány.
Nechci aby toto téma vyznělo jako pomluva. Má pomoci všem co si chtějí sdělit anomálie, posloužit jako potvrzení či vyvrácení vnímaného problému. Tento problém zde řešit, druhým poradit pokud naleznou řešení.
Mimochodem, pokud jsem správně pochopil problémy u litru, tak se vyskytují převážně u manuálních převodovek, DCT na to choulostivé není. Dost často chcípání bejvá u vrknutí plynem, "meziplynu"...
Naposledy editováno 22.07.2023 22:25:44
2 reakcí na tento příspěvek Afrika 1100, postřehy a zkušenosti
Edit: napsal jsem to původně obráceně

Naposledy editováno 04.10.2023 11:11:54
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Afrika 1100, postřehy a zkušenosti
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Afrika 1100, postřehy a zkušenosti
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Afrika 1100, postřehy a zkušenosti
1 reakcí na tento příspěvek Afrika 1100, postřehy a zkušenosti

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Afrika 1100, postřehy a zkušenosti
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Afrika 1100, postřehy a zkušenosti
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Afrika 1100, postřehy a zkušenosti
Sema píše: ATAS Afrika bude mít od příštího roku 19" přední kolo a nižší zdvihy.
Mňa zaujalo skôr to, že sa bude predávať len s DCT. "Základná" verzia bude aj s manuálom, ale nie AS.1 reakcí na tento příspěvek Afrika 1100, postřehy a zkušenosti
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Afrika 1100, postřehy a zkušenosti
Metric píše: Mňa zaujalo skôr to, že sa bude predávať len s DCT. "Základná" verzia bude aj s manuálom, ale nie AS.
Zdroj? Tuhle informaci nikde nevidím.1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Afrika 1100, postřehy a zkušenosti
Sema píše: Zdroj? Tuhle informaci nikde nevidím.
Zatím tu psali, že budou stále dostupné obě převodovky. Jak manuální, tak automatická převodovka. Uvidíme, ale u ATASe psali, že 71% se prodalo s automatem.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Afrika 1100, postřehy a zkušenosti
Sema píše: Zdroj?
https://youtu.be/2gfwVB-s-9A?t=168Priznám sa, že ma nenapadlo ešte si to overovať, asi to bola chyba:
@motobob
pred 1 minútou
After some clarification with the Honda PR team, I now believe that the Adventure Sports is DCT only in the UK and it will vary from market to market. So check your country's Honda Motorcycles website for full details.
1 reakcí na tento příspěvek Afrika 1100, postřehy a zkušenosti
Alespoň takhle to je v nabídce modelů na stránkách Hondy
3 reakcí na tento příspěvek Afrika 1100, postřehy a zkušenosti
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Afrika 1100, postřehy a zkušenosti
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Afrika 1100, postřehy a zkušenosti
amos158 píše: .... Ze si zakaznici stazovali na maly vykon u crf 1000 jednoducho vyriesili najjednoduchsim sposobom a to ze zvysili zdvih. Ina znacka riesi vrtanie lebo mysly prave na piestovu rychlost. Som zvedavy po par rokoch ako budu tieto stroje na tom s opotrebenim, spotreba oleja atd....
To je jen úhel pohledu a ten je dost zkreslený jedním parametrem.
Pro zvýšení výkonu by například stačilo trochu zvýšit otáčky. Jenže to by nikdo nevyužil, lidi co mají Afriku, to nechávají brblat mezi 3 - 5.000 rpm. A pro tyhle nízké otáčky je výhodnější změnit geometrii klikového mechanismu prodloužením zdvihu a přesazením válců.
edit - značky, které vše řeší převrtáním, se pak dostávají do problémů ohledně emisí a spotřeby. Rozlehlý spalovací prostor umožňuje použít větší ventily a tak dosáhnout vyššího výkonu, ale efektivita spalování se snižuje.
Naposledy editováno 31.10.2023 17:59:29
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Afrika 1100, postřehy a zkušenosti
Dědek Rakušák na Africe najezdil přes 250 000Km a zrovna na písty si nestěžoval.
Edit: dědek na Africe už pokořil 500 000Km.
Naposledy editováno 03.11.2023 06:45:41
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Afrika 1100, postřehy a zkušenosti
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Afrika 1100, postřehy a zkušenosti
Naposledy editováno 31.10.2023 23:45:09
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Afrika 1100, postřehy a zkušenosti
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Apple carplay funguje bez interkomu Honda CRF1100L Africa Twin, Honda CRF1100L Africa Tw... | LuigiCB1300 | 15 | 20.4.2025 v 22:25 legon |
Sedlo Africa Twin 2016 Honda CRF1000L Africa Twin, Honda CRF1100L Africa Twin | korela | 18 | 4.4.2025 v 21:17 Ivos |
Kde si NE-koupit moto: [1, 2] Honda CRF1100L Africa Twin Adventure Sports | Bart_Bart | 51 | 2.4.2025 v 09:42 TomasRA |
ATAS vs GS nebo [1, 2] BMW R 1250 GS Adventure, Honda CRF1100L Africa Twin ... | Jakub-1 | 57 | 11.3.2025 v 12:02 MMARTINK |
filtr na palivove čerpadlo Honda CRF1100L Africa Twin | čebus. | 1 | 5.2.2025 v 16:56 Tazdevil |