Ale zpět k věci - pneu přišly standardně zabalené ve smřšťovačce, faktura přiložená, pneu rozevřené distančně vloženými kousky polystyrenu..........a jako bonus v nich vložený multifunkční šátek od Louisu. Nákupem v této firmě jsem podpořil i motomuzeum Sezemice.
Tak pokud někdo bude potřebovat pneu, které budou schopni v této firmě dodat, budu rád, když jejich služeb bude využito. Tyto informace poskytuji zcela nezištně a beru to jen jako poděkování rodinné firmičce, která si mě získala svým přístupem k zákazníkovi. Děkuji všem, kteří dočetli až sem a rozhodnutí nechávám na vás.
Spokojenost s firmou - MOTOPNEU Libor Novák, Sezemice, www. motopneu.cz tel. 724252875
1 reakcí na tento příspěvek Milé potěšení
Včera jsem si objednal pneu zde:
www.pneumatiky-skladem.cz
A před chvílí mi volal pošťák, že mi je veze
Podmínkou je objednávka do 15 hod., aby to odeslali ten den.
2 reakcí na tento příspěvek Milé potěšení
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milé potěšení
Ono jde o to, že když v létě jedeš každou chvíli někam a trvá to dlouho, tak nevíš, jestli to pošťák nepřiveze zrovna když si na týden odjel.
Když sem si naposled objednával ložisko kola do auta na ceskedily, které měli skladem v Praze!, tak ho poslali po 3 dnech, pak to zasekla pošta, desátý den od objednání už sem napsal, že odjíždím na dovolenou, že ruším objednávku. Sedl sem do auta a jel to rychle koupit do kamenného obchodu, abych to ještě před odjezdem vyměnil.
Naposledy editováno 16.08.2023 11:20:03
Takže u gum vždycky na dobírku. U autodílů taky, protože se může stát, že něco není, musí se domluvit náhrada a pokud je zaplaceno předem, nastává komplikace.
Např. elektroniku z ověřených větších kšeftů nebo věci, které beru opakovaně, zaplatím kartou rovnou, bez dobírky.
Na fakturu z účtu jsem platil předem pouze jednou, ani nevím proč, a byla to veliká chyba! Než to prošlo účtárnou až ke skladníkovi, trvalo dva dny!
1 reakcí na tento příspěvek Milé potěšení
PetrL3 píše: Taky dám nezištný tip. Mjí toho hodně skladem za rozumný ceny.
Včera jsem si objednal pneu zde:
www.pneumatiky-skladem.cz
A před chvílí mi volal pošťák, že mi je veze
Podmínkou je objednávka do 15 hod., aby to odeslali ten den.
Tam beru často. I na auto. Mají dobrý ceny
Naposledy editováno 16.08.2023 12:42:05
Takže když zboží májí opravdu skladem, tak to jde rychle
Krautkopf píše: Já teda poznám už dopředu, že budu potřebovat nové gumy. Takže s dostatečným předstihem zašmejdím na netu, kde vychází nejlevněji, případně se starší DOT (tady se výběr poslední dobou hodně zmenšil) a objednám na dobírku . To už musí být sakra specialita, aby to přišlo až třetí nebo čtvrtý den.
U cesťáku, se kterým se potuluji po silnici to až tak moc neřeším a mám většinou sadu doma v zásobě. Ale tady šlo o lehký off výlet, kde se řeší zda se pojede po ose, nebo za autem. Takže pneu neměním z důvodu ojetí, ale z důvodu připravenosti na situaci která nastane a z důvodu terénních podmínek v dané destinaci.
A netvrdím, že je to jediná a správná firma. Určitě je jich na trhu více, ale potěšila mě komunikace, rychlost a i následný dárek. Prostě jsem měl dojem, že jsem zákazník a ne otravný hmyz.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milé potěšení
V_i_c_i píše: Tak jsem to na Vaše doporučení prubnul a objednal Heidenau K37. Takže případnou reklamaci pošlu Brůčovi
Lidé většinou napíší, když jsou nespokojení a ovládnou je emoce z nezdaru. Téměř nikdo nenapíše, když je spokojen. Pokud proběhne obchod ve stejném duchu jako proběhl u mojí objednávky, k reklamaci nebudeš mít důvod
1 reakcí na tento příspěvek Milé potěšení
Dobře funguje i růžový slon
Brůča. píše: Lidé většinou napíší, když jsou nespokojení a ovládnou je emoce z nezdaru. Téměř nikdo nenapíše, když je spokojen. Pokud proběhne obchod ve stejném duchu jako proběhl u mojí objednávky, k reklamaci nebudeš mít důvod
Tyhle pocity chápu, zvlášť když jde často o firmy které mají PR podporu třeba z motočasáků atd a výsledek je katastrofa. mám teď velice čerstvou zkušenost ale hodnocení si nechám až podle výsledku z jednání, které bude doufám o víkendu
1 reakcí na tento příspěvek Milé potěšení
Rychlý dodání a cena je samozřejmě základ.
Někdy jsou rychlí až moc, ani nestihnou avízo, najednou stojí u dveří a chtějí prachy Ještěže se v době covidu naučili přijímat karty, jinak by to byla nepříjemná situace ...
Kalous
PetrL3 píše: Já bych jen doplnil můj dlohodobej názor, že kvalita e-shopu se skutečně projeví až ve chvíli, kdy je problém (např reklamace).
Rychlý dodání a cena je samozřejmě základ.
Podle čeho vybíráš e-shop.
1) vždy je nejhlavnější cena - jsme v ČR a v tomto jsme nepřekonatelní - všichni by to chtěli nejlépe zdarma
2) rychlost dodání - jsme v ČR a v tomto jsme nepřekonatelní - všichni by to chtěli nejlépe včera
3) recenze zákazníků - jsme v ČR a v tomto jsme nepřekonatelní - je-li problém, píšeme hned a nakydáme kolem spoustu špíny. Je-li vše v pořádku, bereme to jako samozřejmost.
Ono vše souvisí se vším. Obchodník musí nakoupit větší objem, aby se dostal na konkurenční cenu. (Spousta překupníčků si otevře e-shop a nemají nic - vše u dodavatele) Po objednávce musí obchodník provést několik operací - vyhledat požadované zboží, připravit k přepravě, vyrobit fakturu nebo jiný doklad, zajistit dopravce. (Spousta překupníčků čeká, až toho nasbírají více a posílají jednou v týdnu) V případě reklamace obchodník má páky na dodavatele, neboť jedná napřímo. ( Spousta překupníčků řeší věci zprostředkovaně, jsme v ČR, takže téměř vůbec)
A protože na mě dělá p.Novák dojem slušného obchodníka, věřím, že případná reklamace by proběhla bez jakýchkoliv problémů. Nikdy jsem ho neviděl, nikdy jsem asi nebyl ani v Sezemicích...........přesto jsem měl dobrý pocit z jeho práce, tak jsem se o tento pocit podělil. A je vidět, že spokojených zákazníků má jeho firma více. Jediný rozdíl mezi nimi a mnou je ten, že jsem dal svojí spokojenost veřejně najevo. A je vidět, že se lidé postupně přidávají..........a to je ta nejlepší reklama - spokojený soused. A my jsme tady všichni takový sousedé, kteří když něco potřebují, jdou se pozeptat.
1 reakcí na tento příspěvek Milé potěšení
1 reakcí na tento příspěvek Milé potěšení
No, k veci, pred pár rokmi som si tiež u tejto firmy objednal sadu pneu na enduro Mitas EF-07 dozadu a dopredu už sa nepamätám , ale bola to sada, bolo to na jednom obrázku. Zrazu , v práci mi zvoní tefón. Zdvihnem a tam pani mi rozpráva, že tú pneu, čo som chcel dopredu, že tú nemajú , ale z ohľadom na moju bezpečnosť mi ponúka inú, rozmer sedí, vinikajúco odvádza vodu, je oveľa bezpečnejšia , to mi zdôraznila aspoň päťkrát. Akurát, že je drahšia. Ja: dobre, dobre tak ju zoberem, ale má štuple? Ona????????? co to je?????? Ja: viete, potrebujem gumu do terénu, aby mala štuple a bola schválená na cestu, musí byť na pneu E. Hovorím, má štuple? Zase keci o bezpečnosti. Tak som to nekúpil potom som kúpil samozrejme po konzultácii na motorkári. cz dopredu tú C-19 je aj na cestu má to E. Bol som nasratý, lebo som platil poštovné dvakrát. Potom som si objednal pneu na auto dve gumy a čuduj sa svete, za každú mi naúčtovali náklady na prepravu. Objednal som to spolu, a samozrejme, žiadna šatka, nikto ma nemá rád, už som ako yeoup, neobľúbený. To je jasné Brúčovi šatku a chudákovi Krokošovi dopravné dva krát.
PS: tá guma, čo mi ako náhradu ponúkla tá pani, mala štuple a bola schválená na cestu. No, ale to som ja nevedel a horšie, že to nevedela ani tá pani. Joj a ešte ma potom strašne nasrali, lebo tá guma bola potom stále v ponuke. Písal som im asi , neviem 10 x , že prečo to stále ponúkajú, keď to nemajú, srali na mňa aj na moje kydy.
Naposledy editováno 18.08.2023 07:54:32
1 reakcí na tento příspěvek Milé potěšení
Jinak taky mám rád když je péče o zákazníka. Vybírám teď motorku za 3 kila A vždycky mě fascinuje jak prodavačům kolikrát nestojím ani za to aby odvrátili zrak od počítače… Nevím co tam pořád loví, asi se to dneska už kupuje všechno přes net a já jsem jenom zastaralý…
napakovali se vloni, tak mají hotovo. Nechal jsem to proto až na příští rok, anebo budu jezdit pořád s tím co mám.. Aspoň ušetřím
Naposledy editováno 18.08.2023 13:14:39