Téma: Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
1.11.2012 v 20:30
Vše o této motorce a dualsportech 250 obecně(KLX 250, WR 250R atd )
zkušenosti, fotky, videa, odkazy, úpravy, cesty, zážitky atd
zkušenosti, fotky, videa, odkazy, úpravy, cesty, zážitky atd
Naposledy editováno 10.04.2013 15:51:30
2 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
Minulou sobotu se mi podařilo přesvědčit děcka, že jedem hned před sedmou hodinou ranní (kvůli horku) na vyjížďku. Oni elektrický pitbike, já na CRF. Na nabití jejich strojků jsem dohlídl, ale vlastní stroj nezkontroloval... Pohled na palivoměr s blikající rezervou někde na polňačce 5km od nejbližší benzinky mě dost vyděsil... Máte někdo vyzkoušený, kolik CRF250 ujdede když už ta první, červeně podbarvená čárka palivoměru bliká? P.S. 10km polňačky a sem tam ostřejší výjezd na skládce stavební suti znamenal cca 1kWh elektriky jak pro větší tak pro menší pitbike, ten menší tomu víc nakládá...
Takže smrt z vyděšení zcela zbytečná Už jsem instruoval děcka, že až zastavím, tak mě mají zanechat uprostřed polí a vrátit se co nejdřív s chlazenými nápoji a benzínem v kanystru :) - takže já na tu rezervu skoro nesáhl, natankoval jsem 6.2l, to si pamatuju, že pumpařka z toho měla srandu, že jako do zapalovače...
karelsychra> crf myslím většinou svítilo někdy kolem 170 km na nádrž. Jednou jsem to trochu hrotil a vyjel víc a dal jsem to až do 243 km. A viset jsem nezůstal. Ve finále asi hladové oko bylo dost brzo. Tankoval jsem zpravidla krátce po a skoro nikdy po více jak 170-180 km.
1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
Kilometry si nenuluju, takže to nevím, a u mě by to asi nemělo vypovídací hodnotu, něco po městě, něco mimo město, něco polňačky a něco taky průzkum v terénu, kde se prodírám jedničkou dvojkou v metrové trávě a kopřivách...
karelsychra> to je jasné, ale obecně mi crf přišla extrémně úsporná i v horších podmínkách. Já jsem evidoval tankovani a km a snad nikdy jsem se nedostal přes 4l. Po 5300 km byla průměrná 3.46.
Za to takový wr si klidně vezme i k 5l když se trochu tahá.
Za to takový wr si klidně vezme i k 5l když se trochu tahá.
karelsychra> jak píši borci , když bliká tak klidně těch 50 km to dá, já jedu na benzínu kdzy mám tak 170 , jezdím jenom slinice , hodně město a tahám za to ...tak průměr mám asi kolem 3,8 ale umí jet i hodně úsporně
1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
Zdar kluci...ja ten dojezd na CRF300 L skoušel...2L petka benálu sebou a po 276 km chcípla.Jízda asfalt ,turistické tempo
Deadman píše: Pokud někdo chcete hned skladovku CRF300L nebo LR, v Praze u Klokočky je teď mají.
Mají tam ještě 7 kusů L červené. Měli i jednu šedou, ale tu jsem právě koupil.
Gratulace
Popcom píše: Zdar kluci...ja ten dojezd na CRF300 L skoušel...2L petka benálu sebou a po 276 km chcípla.Jízda asfalt ,turistické tempo
Dobrý vědět aspoň orientačně. Takže i s malou nádrží to cca 250km běžnou jízdou dá...
2 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
Máte nějaký tip na boční nosiče brašen na CRF300L? Horních zadních nosičů je spousta (od Aliexpresu, přes eBay po eShopy, většinou identický výrobek za značně různé ceny), ale boční jsem na netu ve světě našel snad jen dva modely.
Za 3 týdny vyrážím do Rumunska. Plánoval jsem to na NX, ale teď když mám i CRF, tak bych udělal změnu na poslední chvíli. Jen musím do té doby stihnout 1000km a první servis, na dovolené bych ho přetáhl.
A také nějak vybavit holou motorku. Alespoň nosiče a zásuvku na navigaci a nabíjení mobilu, bez ostatního se dá přežít. Nosiče sice můžu v nouzi naohýbat a svařit jako na ostatních motorkách, ale ten výsledek v domácích podmínkách není moc hezký a je to spousta práce.
Za 3 týdny vyrážím do Rumunska. Plánoval jsem to na NX, ale teď když mám i CRF, tak bych udělal změnu na poslední chvíli. Jen musím do té doby stihnout 1000km a první servis, na dovolené bych ho přetáhl.
A také nějak vybavit holou motorku. Alespoň nosiče a zásuvku na navigaci a nabíjení mobilu, bez ostatního se dá přežít. Nosiče sice můžu v nouzi naohýbat a svařit jako na ostatních motorkách, ale ten výsledek v domácích podmínkách není moc hezký a je to spousta práce.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
Deadman> Bud ta Kriega, nebo Enduristan Blizzard. Ten vozim ja ve velikosti L.
Edit : Bocni nosice mi prijdou jako zbytecna vaha + starost (pri padu) navic.
Naposledy editováno 26.07.2023 14:17:00
Edit : Bocni nosice mi prijdou jako zbytecna vaha + starost (pri padu) navic.
Naposledy editováno 26.07.2023 14:17:00
RomanHA píše: Deadman> Bud ta Kriega, nebo Enduristan Blizzard. Ten vozim ja ve velikosti L.
To je malé. Potřebuji něco co podepře normální velké plnotučné brašny co už asi 15 let používám na všechny motorky, aby se nezhouply do kola. Ideálně i s malou podporou zespodu, ale tu si už klidně dodělám a příšroubuji/přivařím.
RomanHA píše:
Edit : Bocni nosice mi prijdou jako zbytecna vaha + starost (pri padu) navic.
[/quote]
To mám jen na delší cesty. Na normální ježdění po okolí ten nosič vozit nebudu.
Zajímavý řešení uchycení. Já jezdím jenom kolem komína, takže mi stačí na zadním nosiči brašnička jak na kolo, do které si dám třeba flašku s pitím nebo malej nákup a víc od toho nechci. Kdysi jsem si na výlet do pobaltí u "Lojze" koupil 50l nepromokavej válec, a nebýt šedé pásky, ani jsem ty věci nedovezl domů. 3kkm a byl na hadry, a to jsem sebou ani nikde neflákl.
Naposledy editováno 26.07.2023 19:27:18
Naposledy editováno 26.07.2023 19:27:18
1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
... spacák, karimatka, plachta/žďárák nebo malý stan. Malý vařič, nějaké instantní jídlo na 2-3 dny, musí být místo na 3 plechovky piva.
Dál nemok, nějaké návleky na nohy proti dešti.
Náhradní duše, montpáky, sprej na řetěz, nějaké minimální nářadí. Díky velikosti nádrže také PETka s benzínem.
Kdybych chtěl spát v posteli a mit 3x denně teplé jídlo, můžu zůstat doma a nikam nejezdit.
Dál nemok, nějaké návleky na nohy proti dešti.
Náhradní duše, montpáky, sprej na řetěz, nějaké minimální nářadí. Díky velikosti nádrže také PETka s benzínem.
Kdybych chtěl spát v posteli a mit 3x denně teplé jídlo, můžu zůstat doma a nikam nejezdit.
2 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
Z toho mála co jsem našel mi zatím vychází tohle:
https://outbackmotor...lly-l-pannier-racks/
Prodává se to i v ČR, ale s 50% příplatkem. Nebo čínská kopie z USA za půlku.
Včera jsem viděl i hliníkovou alternativu ze Španělska. Ta by byla lehčí, ale zase v případě prasknutí nebo rozlámání to nesvařej v každé vesnici.
https://outbackmotor...lly-l-pannier-racks/
Prodává se to i v ČR, ale s 50% příplatkem. Nebo čínská kopie z USA za půlku.
Včera jsem viděl i hliníkovou alternativu ze Španělska. Ta by byla lehčí, ale zase v případě prasknutí nebo rozlámání to nesvařej v každé vesnici.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
Deadman> Kdybych nechtěl spát v posteli, tak s tím haraburdím vylezu v pátek na kopec za barákem.
A když chčije, počkám, až přestane ... nepromok jako nouzovka jo, ale na dojetí do civilizace, ne, že v tom půl dne někam pojedu, protože jsem to měl v plánu.
A když chčije, počkám, až přestane ... nepromok jako nouzovka jo, ale na dojetí do civilizace, ne, že v tom půl dne někam pojedu, protože jsem to měl v plánu.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
Deadman> já jsem si to naohýbal a svařil sám. Dá se to udělat celkem jednoduše a v jednom kuse. Ale je fakt, že mám k dispozici svářečku a ohýbačku.
Mrkni ke mě do profilu.
Mrkni ke mě do profilu.
Kohlstein> máš to jinak nastavené no. Mi osobně třeba úplně nevadí když prší, je to větší zábava v blátíčku. Ovšem když prší tři dny v kuse a je kosa jak zmrd, tak už taky vyměknu a dekuju se do sucha a tepla
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
Fic6> Nevypadají špatně. Já bych to asi prodloužil trochu dolů. Něco podobného jsem si dělal na jiné motorky, většinou v kombinaci s pásovinou. Moje "ohýbačka" je velmi samodomo provizorní, takže mi ten ohyb na trubce udělá pokaždé trochu jinde - nemám tam nic, co by drželo trubku proti posunu. Navíc mám jen jedny rolny co ohýbaj použitelně jen 18mm trubky.
Vzhledem k rozšířenosti CRF300L jsem si říkal, že nabídka bude velká a že to nebudu muset bastlit doma. Něco je, ale výběr malý. Uvidím.
Ten kufr na nářadí je dobré lidové řešení. Ale podobně jsem vyřešil kufr na Urala v podobě velké hliníhové bedny na nářadí z Hornbachu místo zadního sedadla.
Zadní nosič seženu nějaký malý, pokud nějaký. Spíš jen na krytí plastu proti poškození. Vzadu nahoře je nejhorší místo kam nabalit něco těžkého, tam to přes tu páku nejhůř ničí ovladatelnost.
Vzhledem k rozšířenosti CRF300L jsem si říkal, že nabídka bude velká a že to nebudu muset bastlit doma. Něco je, ale výběr malý. Uvidím.
Ten kufr na nářadí je dobré lidové řešení. Ale podobně jsem vyřešil kufr na Urala v podobě velké hliníhové bedny na nářadí z Hornbachu místo zadního sedadla.
Zadní nosič seženu nějaký malý, pokud nějaký. Spíš jen na krytí plastu proti poškození. Vzadu nahoře je nejhorší místo kam nabalit něco těžkého, tam to přes tu páku nejhůř ničí ovladatelnost.
Kohlstein> Neznal jsi nějakého Oldu řečeného Kreditku? Je to už minimálně 20 let, kdy jistý Olda Kreditka jezdil na motorce po Evropě, pouze s kreditkou v kapse. Neměl ani ten nemok, prostě vůbec nic. Každý večer zastavil v nějakém penzionu nebo hotelu. A když další den pršelo, zaplatil si ještě jeden den.
Dodatek: Outback do ČR neposílá. Pro ČR a SR má exkluzivitu český prodejce (nejen Outbacku), co to prodává s tučnou přirážkou. To bych raději chcípnul, než se nechat takhle podojit. Pokud neseženu co chci, tak si to asi nakonec přecejenom sám naohýbám a svařím.
Omlouvám se za můj myšlenkový průjem. Zaujaly mě plechové zadní nosiče.
Většina na eBay je z Thajska, jsou z ocelového plechu, dle fotek 2mm silného, takže budou těžké jak kráva. Levní také nejsou.
Např: https://www.ebay.com/itm/295530388708
Číňani mají i hliníkovou variantu, o dost jednoduší: https://www.ebay.com/itm/185133352581 nebo ještě levněji přes prodejce v USA.
Ale zase u číňanů nikdo neví, jestli je to vůbec hliník a né ocel a když už, jestli alespoň dural a né nějaký obyč hliník měkký jak ešus. Natož jestli to vůbec pasuje.
A zde mě napadla myšlenka - proč platit číňanovi za jednoduše ohnutý plechový výpalek. Z plechu palí nějaká firma v každém větším městě u nás. Už jsem si takhle něco výpálit nechal. Většinou pálej z ocelových plechů, ale nějaká bude určitě pálit i alu plech. Tohle si zvládnu nakreslit a po vypálení naohýbat. Navíc by to šlo udělat lépe. Místo vypálených děr vypálit čary ve tvaru otevřených C a vnitřky těch C ohnout dolů jako zpevňující žebra. Přední a zadní okraj také přidat centimetr a ten ohnout dolů. Tím by se podstatně zvýšila pevnost a snížil požadavek na sílu plechu a tedy i hmotnost a cenu.
Zadní nosič chci vozit trvale, tak mě ta hmotnost zajímá. Co si o tom nápadu myslíte?
Naposledy editováno 26.07.2023 23:45:28
Většina na eBay je z Thajska, jsou z ocelového plechu, dle fotek 2mm silného, takže budou těžké jak kráva. Levní také nejsou.
Např: https://www.ebay.com/itm/295530388708
Číňani mají i hliníkovou variantu, o dost jednoduší: https://www.ebay.com/itm/185133352581 nebo ještě levněji přes prodejce v USA.
Ale zase u číňanů nikdo neví, jestli je to vůbec hliník a né ocel a když už, jestli alespoň dural a né nějaký obyč hliník měkký jak ešus. Natož jestli to vůbec pasuje.
A zde mě napadla myšlenka - proč platit číňanovi za jednoduše ohnutý plechový výpalek. Z plechu palí nějaká firma v každém větším městě u nás. Už jsem si takhle něco výpálit nechal. Většinou pálej z ocelových plechů, ale nějaká bude určitě pálit i alu plech. Tohle si zvládnu nakreslit a po vypálení naohýbat. Navíc by to šlo udělat lépe. Místo vypálených děr vypálit čary ve tvaru otevřených C a vnitřky těch C ohnout dolů jako zpevňující žebra. Přední a zadní okraj také přidat centimetr a ten ohnout dolů. Tím by se podstatně zvýšila pevnost a snížil požadavek na sílu plechu a tedy i hmotnost a cenu.
Zadní nosič chci vozit trvale, tak mě ta hmotnost zajímá. Co si o tom nápadu myslíte?
Naposledy editováno 26.07.2023 23:45:28
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Malý, lehký, jednoduchý vzducháč do... [1 ... 11, 12] Yamaha Tricker 250, Kawasaki KLX 250, Honda XR 250R,... | ZdendaZB | 338 | 30.10.2024 v 20:57 ZdendaZB |
Objednavka sedla Seat Concepts z USA Honda CRF 250L | stomas | 23 | 3.10.2024 v 21:39 stomas |
Jaké moto zvolit Enduro + silnice [1, 2] KTM EXC 450, KTM EXC 400, Yamaha WR 450F, KTM EXC 30... | KO_IN | 34 | 26.1.2024 v 08:08 Sally06 |
Offroad gumy pro Hondu CRF 250L Honda CRF 250L | jenda-pegaso | 23 | 12.1.2024 v 16:51 Kohlstein |
Co pořídit [1, 2, 3, 4] BMW F 650 GS, Yamaha SR 400, Honda CRF 250L, Suzuki ... | bumla | 92 | 11.9.2023 v 18:47 callowsick |