1 reakcí na tento příspěvek Zaseknutá spínací skříňka se zamknutými řídítky
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zaseknutá spínací skříňka se zamknutými řídítky
1 reakcí na tento příspěvek Zaseknutá spínací skříňka se zamknutými řídítky
2 reakcí na tento příspěvek Zaseknutá spínací skříňka se zamknutými řídítky
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zaseknutá spínací skříňka se zamknutými řídítky
Když by to bylo takto setinkově hnutý tak by možná stačilo přenést váhu na krk motorky trošku narovnáním/náklonem, ale to jen vařim z vody.
Používám na angl. text překladač což není úplně perfektní, ale jestli jsem dobře pochoppil někdo v diskuzi pod videem zmiňoval i "jen" povolení zámku.
Jinak zkus zapátrat po infu na netu, asi nebudeš první kdo to někdy řešil.
Ať se ti to co nejrychleji povede opravit.
Rumy píše: Ona to nemusi byt nutne spinacka. Me se stalo, ze najednou po 15 letech pouzivani neslo otocit klickem ve spinacce ze zakladni polohy. Stalo se mi to na dovolene v Bosne. A to tak, ze jsem normalne dojel na vyhlidku, zhasnul motor a pak uz jsem tim klickem nemohl otocit. Zkousel jsem vsechno mozne, klicek namacel do oleje, ale nic. Jako posledni me ze zoufalstvi napadlo zkusit nahradni klic, ktery sebou na delsi cesty vozim, a ten fungoval uplne bez problemu. Po navratu z dovolene jsem si nechal udelat podle fungujiciho klicku dalsi nahradni a ten take funguje. Ten puvodni, ktery jsem pouzival leta, uz nikdy potom nechodil. Zkus nahradni klic, jestli mas.
Presne preto každý druhý rok prehodím sady kľúčikov, potom sa rovnomerne opotrebúvajú.
1 reakcí na tento příspěvek Zaseknutá spínací skříňka se zamknutými řídítky
Při odemknutí se snaž lehce pootáčet řidítkama,odemknout by to mělo jít jenom v jedný poloze a tu musíš najít,pokud se ti motorku někdo nesnažil ukrást a nezkurvil ti zámek.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zaseknutá spínací skříňka se zamknutými řídítky
Nejprve jsem jel do autorizovaného servisu kam jezdím na pravidelné servisní intervaly. Tam mi řekli ať nějak zkusím motorku přivést, ať si seženu někoho na pomoc kdo by mi pomohl motorku naložit na valník. Pak by mi to opravili s tím, že mám na výběr dvě možnosti: 1) pouze spínací skříňku takže bych měl dva klíče, jeden na startování a druhý na nádrž a sedlo, cena 8.250,- + práce a + kódování nového klíčku. 2) celou sadu vč. víčka nádrže a zámku do sedla, cena 25.200,- + práce a nakódování klíčků. To my šla brada fakt dolů, hlavně proto, že mi před cca týdnem skončila záruka. Jak jistě tušíte touto cestou jsem nešel.
Šel jsem zkusit vyndat spínačku. Rozebrat dekly mezi horníma brýlemi a nádrží šlo celkem dobře. Pak přišla horší část. Spínačku totiž drží dva "trhací" imbusové šrouby, resp. jsou schválně od výroby stržený tak, že se při povolování imbus protáčí. Zkusil jsem tam natlouci "hvězdici" ale ta se také protáčela. Nakonec se mi to podařilo majzlíkem a kladivem. Postupně jsem sekal do hlavy pod úhlem, abych šroub povolil a povedlo se. Spínačka šla naštěstí vyndat i když byl trn vysunutý. Původně jsem si myslel, že budu muset sundavat i horní brýle. Pak jsem doma zkoušel všelijaké kejkle abych spínačku rozchodil, ale nic nefungovalo. Vzdal jsem to a zavolal na zámečníky, kteří se zabývají opravama spínaček do aut. Domluvil jsem se s nimi a spínačku dovezl. Chlapík si jí odnesl a za cca 1 hod. volal, že se mu to podařilo. Při předání mi ukazoval, jak byly špatné stavítka (ty mi dal v pytlíčku vč, pružinky), která nahradil. Cena za práci 1.500,-. Spínačku ještě celou promazal a nyní funguje lépe, než když jsem si motorku kupoval jako novou. Takže opravdu po 2 letech se mi v zámku ochodily stavítka, které se tam sekli a proto s tím nešlo otáčet. To je vše. Děkuji všem za pomoc a návrhy jak na to. Mějte se.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zaseknutá spínací skříňka se zamknutými řídítky
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zaseknutá spínací skříňka se zamknutými řídítky
2 reakcí na tento příspěvek Zaseknutá spínací skříňka se zamknutými řídítky
P. S. je dobré tu vložku zámku občas vyčistit, nastříkám do ní pořádně benzínového čističe brzd (ve spreji) a potom vyfouknu špínu a prach stlačeným vzduchem (1,1 MPa), mám na to takovou veterinární injekční jehlu, asi 2 mm tlustou, co dosáhne až na konec vložky, takže to vyfouká nečistoty ven. Potom to namažu tím FAB mazadlem. Zámek spínací skříňky slouží už 14 let a 89000 km, pořád s jedním klíčem, ale není to Honda, je to Yamaha, i když italská.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zaseknutá spínací skříňka se zamknutými řídítky
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zaseknutá spínací skříňka se zamknutými řídítky
Fullnull píše: Maxipes_Fík> 1,05 MPa nestačilo a při 1,15 MPa lítají ze zámku pružinky a planžety
Ten tlak jsem napsal, jenom proto, aby si někdo nemyslel, že do toho foukám jenom hubou
Jinak řečeno, mám ve vzduchojemu tlak 1100 kPa.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Nejvhodnější supersport 600ccm [1, 2] Kawasaki ZX-6R Ninja, Suzuki GSX-R 600, Yamaha YZF-R... | Doomguy | 35 | 15.9.2024 v 21:21 Doomguy |
Nejvhodnější supersport 600ccm Kawasaki ZX-6R Ninja, Suzuki GSX-R 600, Yamaha YZF-R... | Doomguy | 0 | 25.8.2024 v 10:34 Doomguy |
Prosím o radu s "první" moto na CZ ... Kawasaki Ninja 650 R, Honda CBR 650R, Aprilia RS 660... | 15inchJim | 9 | 24.7.2024 v 00:12 Motofighter |
Poškozený řetěz [1, 2, 3, 4] Kawasaki ZX-6R Ninja, Yamaha YZF-R6, BMW F 650 CS, K... | pajovka | 101 | 14.6.2023 v 06:32 t_freedom |
Závada Svítí kontrolka Honda CBR 650R | Ukrutor | 10 | 29.5.2023 v 07:23 Tanja22 |