1 reakcí na tento příspěvek "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
A jezdívám se svou Z4 z r. 2003, ta fakt není nová tzn. ani těžká - jezdím s max. čtvrtkou nádrže, takže má celkově jen lehce přes 1.300kg
.. žádnou z těch novějších bych na blbnutí ani nechtěl...
1 reakcí na tento příspěvek "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
1 reakcí na tento příspěvek "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
Ja osobne mam v provozu plny ruce 300koni, takze me tohle fakt smysl nedava. Jestli neco nasetrim tak poridim na zabavu tu švédskou krabici, ta jezdi krasne dverma napřed i s 200ps
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
Tady nejde o to,jestli má typek nasypany rychlý auto.nebo ne.To nikdo nerozporuje.Ono ve finále je to v provozu stejně jen o tom kdo je jak vypatlanej
Ty pro a proti jsem tu už psal - za mě pořídit si takovou šílenou M5 je prostě komplexně lepši volba Navíc za ŠESTINU ceny - páč co všechno si pak ještě můžeš nastrkat do garáže?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
oxygen píše: assassin> hele tohle, jak kde kdo po silnici jezdí dveřma napřed už jsem četl všude tisíckrát, v reálu to potkal snad 4x..
Ja se klidne priznam, ze jezdit moc neumim. A rwd auto uz jsem dlouho nemel, ale par lidi odsud me zna a to ty taky a nemyslim si, ze zapadnu do skatulky tech co povidaji o tom, ze je bavi rychle svezeni a pak skutek utek…
Veyron apod auta se sportovnim svezenim nemaji moc spolecneho… vis, ze mam slabost pro bawa a m5cs je opravdu povedene auto, ale proste s okruhovym specialem .. jako je treba gt3rs se to srovnat neda a je uplne jedno kolik do toho "nahraji" koni… my mame 700, ale neni problem tam se sportovnima vyfukama dostat 1000… jenze uz takhle to beznej smrtelnik neuridi, takze proc?
Ad co je lepsi volba - pokud uvazujes o nejake 1/6ceny tak proste nejsi cilovka pro bohemu, je to jednoduchy - mirime do kategorie, kde nikoho nezajima kolik to auto stoji a jak rychle se s nim da jezdit v provozu. Beznej clovek bude rychlejsi v kazdem Mku, i seriovem… clovek co umi ridit zase v boheme smazne cokoliv co na silnici potka (jaka je sance, ze potkas valkyru?) … tak to je. Dej si vedle sebe fotky obou stroju… nebo jen cisla… a je to celkem jasne.
Kdybych umel ridit a mel na ucte zustatek s par nulama navic, nikdy nesahnu po m5 at uz treba s 1000+ konema, vzdycky bych si vybral caymana gt4 rs… to je v soucasnosti nejlepsi seriove sportovni auto…
Naposledy editováno 27.05.2023 23:46:34
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
.. nicméně já osel dodnes lituju, že jsem předloni nekoupil toho Ariela Atoma 4, 615kg 2-litr s cca 350ti ps - byl na RZ a se silniční i s okruhovou sadou.. nabízel ho někdo z Kladna zánovní a né moc jetej za jen 999 tKč, prodal se myslím za týden...
Asi zážitkovna a minim na menších okruzích těžkej soupeř pro Bohemu a taky supr investice
.. aha, už jsem si sklerotik vzpomněl, proč tehdy to váhání - t.č. jsem měl v garáži 3 rychlejší stroje dvě S1000R a jednu Ninju ZX-10R..
Naposledy editováno 28.05.2023 01:39:06
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
oxygen píše: assassin> tak ti nějak newim, jak by dopadl souboj Bohemy s touhle M5 asi jak kde
.. je čerstvě po úpravách za komplet 1,2 mio (turba, intercool, kovaný vačky písty klikovka, komplet svody atd. atd...
3 palivový mapy - na N98 770ps, na N100 850ps a 1.050ps jen a pouze na ethanol (v kanystrech z Říše) páč benzín směs už nestíhá prohořet...
kruťák přes 900nm - ale ještě pohodový úpravy s ohledem na ZFko, který má max. 1.200n krátkodobě...
Možná se i brzy svezu, asi to trochu pojede ale neočekávám něco o moc víc než jak jelo S1000RR
Dopadlo by to stejne jako ciplej superb proti treba lotusu, blbe Vahu proste neokecas
2 reakcí na tento příspěvek "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
https://www.sportovn...l-speedster-22-praha
assassin píše: Oxy: tohle bude dobra hračka…
https://www.sportovn...ter-22-praha [/quote]
Někdy před 20ti lety jsem tohohle Speedstera turbo měl na celý odpoledne.. sériovej stav, v dolní třetině otáček to vůbec nejelo, a vejš dycky šílená turbodíra a pak nesmysl síly na zadek.. taky jsem se s tím několikrát roztočil (na suchu!) a skončili jsme.. kam se hrabe z4, ta tě ani na mokru náhle nezradí
assassin píše: oxygen> muzes byt v klidu, na kajmana ja nikdy nenasetrim navic ja uz mam auto vybrane…
a ty taky můžeš bejt v klidu žádný extra auto já vlastnit dnes už ani nechci - pže nevidim důvod, k čemu?
.. a toho caymanna gt4 si koupim leda tak na poslední měsíc před smrtí mít třeba pokročilýho raka - tak odpojit se od kapaček, vyhulit tři jointy a vyletět si z garáže na noční okresky
2 reakcí na tento příspěvek "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
Čuchometricky poznám prd, a starej olej tekl normálně a bylo ho tam normálně.
Naposledy editováno 29.05.2023 12:23:25
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
Naposledy editováno 29.05.2023 12:25:13
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
PetrL3 píše: FiZzeR> Máš to bez DPF? Zkontroloval bych odvětrání kliky. Když to klape na volnobběh a otevřeš víčko pro dolévání oleje, tak to prská ven, co?
To jsem nezkoušel. Jak to může souviset s odvětráním?
DPF tam není
1 reakcí na tento příspěvek "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
1 reakcí na tento příspěvek "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
Na odvětrání kouknu, ale kontroloval jsem to asi hodinu po příjezdu, to už by si pěna sedla
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
Fullnull píše: Jestli je to PDE a teče ti nafta do oleje, tak se to kontroluje pomocí barviva do nafty, pokud máš štěstí tak je to jen kolem cívek a stačí sada o-kroužku za pár korun.
To nevim jestli bych tomu říkal štěstí, vymlácený a popraskaný hlavy u tohodle klumpu jsou celkem legendární
A i kdyby to byly jen kroužky, tak je to mega omrd, celej traktor rozebrat, sání důle, vahadla důle (asi bůra jen za šrouby a těsnění)