kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.
DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI
Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
strakon píše: P_B> Díky, telefon se ještě rozeběhl, zatím
Dával jsi ho do rýže???
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Ivos píše: Dával jsi ho do rýže???
rýže je na vodu ne na chlast
4 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
assassin píše: Blbej volnobeznej ventil za 10+? To bude asi jeden z tech dílu co maji italsky motorky proti japonskejm neosizeny a způsobuje to jejich lepsi jízdní vlastnosti
Ono to nemusí, u těch Italů, být vždy tak HOT.... při oživování MV, se nepodařilo rozchodit jeden vstřik... orig MV prodává jen sadu 4ks = 40t .... pak se našlo, že prodejci v D, to alespoň porcujou a 10,5t = kus.... no a trochu googlení a studování fór a je to MagnetoMarelli, co má kdejaká Alfa, za krásných 2.400,- s DPH
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Psal si že se přizvedne přitlačak jen o několik mm na konci chodu?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Ivos píše: Dával jsi ho do rýže???
Rýže je naprd. Stěžejní je odpojit co nejdříve baterii aby deska nebyla pod napětím. Což je dneska docela problém.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
cibus píše: PETARDAK> Horký to být nemusí, ale tahle fakultativní detektivní činnost nemusí každého naplňovat.
Nóóó.... já při vidině, čtyřech vstřiků, za 40 tyček, jsem byl hodně naplněnej
PETARDAK píše: Ono to nemusí, u těch Italů, být vždy tak HOT.... při oživování MV, se nepodařilo rozchodit jeden vstřik... orig MV prodává jen sadu 4ks = 40t .... pak se našlo, že prodejci v D, to alespoň porcujou a 10,5t = kus.... no a trochu googlení a studování fór a je to MagnetoMarelli, co má kdejaká Alfa, za krásných 2.400,- s DPH
Je to tak. Na italskejch motorkách je spousta dílů, který pochází ze světa aut. Ty se pak daj i za "autový" ceny nakoupit.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Tifone píše: rýže je na vodu ne na chlast
Dík za info Nevěděl jsem.
2 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Palomoto píše: Když to tady čtu, tak nakonec fakt zlatý KTM, tam se sere jen pár věcí a většinou u všeho dokola, tak aspoň předem víš do čeho jdeš
Duke už se mi zajíždí. Už to startuje jak správná KTM až na potřetí
Dřív to zvládal na poprvé.
Naposledy editováno 23.05.2023 11:16:31
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
t_freedom píše: Palomoto> ...hele, já s těma mrdkama zase tolik problémů nemám. A to mám tři a s dost velkým nájezdem...
Až na ty regulátory, po zimní starty nebo vysypanou převodovku
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Koudy01 píše: Duke už se mi zajíždí. Už to startuje jak správná KTM až na potřetí
Dřív to zvládal na poprvé.
Pche,porad na brnknuti
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
S těma startama eSSesa bych tolik neoperoval ... prostě karbce nejsou stříkačka (vím že ty budeš říkat, že tvoje karbce chytaj na škubnutí bla bla bla ... můj táta podbně přemlouvá po dlouhým stání svý japonce taky) ... a převodovka... po 85tkm, s mým stylem jízdy, mi nepříjde jako úplnej průser... myslím, že leckterý báwo ve 40tkm by mohlo závidět
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Koudy01 píše: Duke už se mi zajíždí. Už to startuje jak správná KTM až na potřetí
Dřív to zvládal na poprvé.
Mne pomohlo rada Petardaka, stačí při startu držet mm plynu a chytí na poprvé. Klidně i po měsíci stání