kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.
DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI
Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
assassin píše: t_freedom> jeste je moznost, ze je problem na druhe strane dratu protoze u nas ve firme funguju jako mluvci konstrukcniho oddeleni... docela uspesne...
Chtěl bych mít u sebe na první noční toho konstruktéra nástroje co jsme museli rozhodit na atomy kvůli jednomu ruplému šroubku
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
honzabiker píše: Kubák> Jj, mě odpoledne čekaj orgie s ostrým dvoutaktem...
Pořídil jsi krosku nebo motarda?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
P_B píše: Pořídil jsi krosku nebo motarda?
Naše zahrada vypadá spíš jako supercrossová dráha a obouvám hlubokej vzorek, takže spíš krosku.
Frennky píše: No...když na to tady Oko1 sere
Srdce plesa!
Ale jinak se Oko1 na chvili prestehovalo do Humpolce, tak nejak receno. Deti spala nestovice mononukleoza, do skoly se nwjezdilo. Takze sluzby budou zas aktivovany
Nepojede nekdo hodit voko na 300zgh? Budu se snazit na jeden den, zajet se tam osvezit kravalem, spalenym benzinem a atmosferou
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Jen příklad:
Ono kdyz celej den neco rozebirate stoji to x penez, kdyz tyden neco prekonstuovavam stoji to y penez.
Pokud je y vetsi nez x - vyplatí se nechat mechaniky s chytrejma recma celej den montovat, nez nechat to nekoho prekonstruovat…
U nas na aute resime tohle kazdy den.
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
P_B píše: Chtěl bych mít u sebe na první noční toho konstruktéra nástroje co jsme museli rozhodit na atomy kvůli jednomu ruplému šroubku
Si opravoval Lakatoše?
2 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
assassin píše: P_B> ja si obvykle od mechanika necham poradit… jak na to.
Jen příklad:
Ono kdyz celej den neco rozebirate stoji to x penez, kdyz tyden neco prekonstuovavam stoji to y penez.
Pokud je y vetsi nez x - vyplatí se nechat mechaniky s chytrejma recma celej den montovat, nez nechat to nekoho prekonstruovat…
U nas na aute resime tohle kazdy den.
Jasně, ale z auta motor kvůli vypuštění oleje a běžnému servisu asi nevyndáváš
Konstruktér sic jednou nakreslí, ale já s tím víc jak 10let budu zápasit a když započítám nevyrábějící nástroj je konstruktér někde na pozadí s jeho mzdou. Natoš pokud bych započítal stoják vyrobní linky v automobilce. Tuším že minuta někde na lince stojí 8 900€.
Ale že nevyměním šroubek na jednom tvarovém jádru bo přes něj vede neodlačitelná hadice ti hlava nebere. Kolikrát stačí si ji odtlačit zafixovar a dáš šroub. Tohle ale bohužel nejde aplikovat. To co standardně trvá do max1h. Jsme ve dvou dělali 9h čistého času a budeme muset už pokaždé
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
zmulin píše: Si opravoval Lakatoše?
Jo takového malinkého. Nejhorší je jak procitneš když zjistíš kvůli chujovině to musíš rozložit úplně na naprosté atomy.
Asi jako ten šroub s magnetem za svodem u MM je tam i malé vybrání kolem šroubu nenasadíš tam žádnej klíč tedy žádný jenž mám doma . A nebo prostě a jednoduše sunáš celej svod a pak tipnu že se tam dá v poho ořech z goly
Ale taky jsem třeba jenom blbej a nevidím jak se to dá udělat jinak.
Naposledy editováno 10.05.2023 14:21:03
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
co je tam ta pojistka navrchu? To máš napájení navigace?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Nerikam, ze to nemohl udelat nekdo chybu, jen ze ne vzdy vidi kazdy kritik vsechny spojitosti …
Ze sportovních aut se motor vyndava klidne i kvuli výměně svíček …
Pri konstrukci jsou ruzne priority a to mechanici ne vzdycky chápou… ale nikdo jim nebrání sednout si za kompjutr a nakreslit to auto “poradne”
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
assassin píše: NP> k tomu mam jen jedno, opravdu to neni moje volvo.
Ja prave po 7mi hodinách cesty dorazil na slovac. Padla na to 70l nádrž nafty. Konec hlaseni. Jdu spat.
Tos jel ZILem ne?
Vidíš, kdybys tak neohrnoval nos nad mou ofcí, tak jsi to na jednu nádrž dal i zpátky a ještě jednou tam
assassin píše: P_B> jak rikam, je to ekonomickej vypocet, pokud to za 10let delate 3x a stoji to xx a v konstrukci by to stalo vic…
Nerikam, ze to nemohl udelat nekdo chybu, jen ze ne vzdy vidi kazdy kritik vsechny spojitosti …
Ze sportovních aut se motor vyndava klidne i kvuli výměně svíček …
Pri konstrukci jsou ruzne priority a to mechanici ne vzdycky chápou… ale nikdo jim nebrání sednout si za kompjutr a nakreslit to auto “poradne”
Nerad to píšu, ale to platí tak asi u Vás nebo v konstrukci aut. Jednou jsem vyčíslil, naškrabal na papír co stojí takovejhle šroubek na jenom front narazníku. Bylo super vidět jak se konstrukter sám dostal do úzkejch i s lidma co šéfujou projektům nástrojů. Nakonec se na náš požadavek nástroj upravoval na náklady projektu. Byl to nejprodělečnější nástroj na výrobu a konstrukci.
Smutné je že arogance těhle lidí za ty roky narostla na neskutečný level. Argument od nich - vy si poradíte mne irituje. Ale zase mám díky nim práci. Kdyby to dělali na vyšším levelu, rozebere a opraví to kde kdo
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
FiZzeR píše: Tos jel ZILem ne?
Vidíš, kdybys tak neohrnoval nos nad mou ofcí, tak jsi to na jednu nádrž dal i zpátky a ještě jednou tam
ZIL byl benzín V8 - jezdil jsem s ním na vojně a byla na něm nástavba s trenažérem pro baterii protitankových střel. Měli jsme nějak normu co si pamatuju asi 50l/100km . Takže benzinu v kanystrech pro prodej do civilního sektoru bylo habakuk
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
FiZzeR píše: Tos jel ZILem ne?
Vidíš, kdybys tak neohrnoval nos nad mou ofcí, tak jsi to na jednu nádrž dal i zpátky a ještě jednou tam
passatem (110kW CR) bez stanu jedu cca 7.5l-8/100 pochybuju ze ovce zere pulku ovci ani zadara, natoz za ni platit... a taky je otazka, kolikrat by me sem dovezla...
kdyz jedu s volvem full gas, neni to tak zly... cca litr navic proti tomu jak to bylo driv....
Naposledy editováno 10.05.2023 15:29:17
Frennky píše: ZIL byl benzín V8 - jezdil jsem s ním na vojně a byla na něm nástavba s trenažérem pro baterii protitankových střel. Měli jsme nějak normu co si pamatuju asi 50l/100km . Takže benzinu v kanystrech pro prodej do civilního sektoru bylo habakuk
Jj. Taky jsem s ním jezdil. Hospodskej s tím benzínem podle mě i topil