Naposledy editováno 29.04.2023 22:40:33
1 reakcí na tento příspěvek Otvorenie výkonu
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Otvorenie výkonu
Ne vsechny motorky jsou skrcene na vackach, co mam zkusenost, tak na vackach byly skrcene francouzske verze, pripadne japonske a nemecke byvaji skrcene nejakou restrikci, aby to slo relativne snadno zavrit/otevrit.
U blackbirda neznam detaily, nevim jestli kolega co pise o vackach to vi jiste, nebo to strelil od boku, protoze ma zkusenost s nejakou FR verzi…
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Otvorenie výkonu
ale snad podle VIN by to mělo jít zjistit
Naposledy editováno 01.05.2023 20:36:57
Naposledy editováno 03.05.2023 17:10:16
wáca píše: assassin> moje zkušenost je taková že právě německé moto jsou škrceny na vačkách
ale snad podle VIN by to mělo jít zjistit
jen pro zajimavost, u jake motorky? v nemecku to byla vec levnejsi pojistky proti francii nebo japonsku, kde je to vec legislativy ... tzn neni potreba aby to slo odskrtit snadno.
ad VIN, jakoze v autorizaku zada do systemu VIN motorky z devadesatek nebo starsi a ono vyjede jakym zpusobem je skrcena?
3 reakcí na tento příspěvek Otvorenie výkonu
100 koní jsme řešily hlavně na Hondách CBR, které měly normálně 100 a víc koní a vždy byly koupené v německu. Ale pro jaký trh byly určené zvýroby už jsme nezjištovali.
autorizák nevím jestli to zjistí, ale třeba u XRV když jsme to řešil co tam mám, jsem to dohledal na nějakých stránkách s OEM díly podle VIN. Byly tam dvě katalogová číslo a když tam, bylo plácnu MV1 byla to otevřená verze a když tam bylo KW1 byla to škrcená verze
1 reakcí na tento příspěvek Otvorenie výkonu
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Otvorenie výkonu
Ale samo, kdyz si das praci, zjistit se to da, treba u TL1000 jsou v servisnim manualu v kapitole s rozvodama hodnoty pro servisni limity opotrebeni vacky a ta pro francouzske modely ma vyrazne nizsi zdvih. Nemecke modely maji plnej zdvih. Ale zase maji jina saci hrdla - s restriktorem a jinou mapu v ridici jednotce…
wáca píše: spojkové koše rachotí, ovšem není to ložiskem, ale díky pružinám ze zadní strany koše, které mají vynmlácené uložení a tím rachotí, ničemu to nevadí, ale časem se to bude zhoršovat.
100 koní jsme řešily hlavně na Hondách CBR, které měly normálně 100 a víc koní a vždy byly koupené v německu. Ale pro jaký trh byly určené zvýroby už jsme nezjištovali.
autorizák nevím jestli to zjistí, ale třeba u XRV když jsme to řešil co tam mám, jsem to dohledal na nějakých stránkách s OEM díly podle VIN. Byly tam dvě katalogová číslo a když tam, bylo plácnu MV1 byla to otevřená verze a když tam bylo KW1 byla to škrcená verze
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Čtyřkolka 110 čína Honda CBR 1100XX Blackbird | Samotář99 | 10 | 12.6.2024 v 19:54 Samotář99 |
Plasty na moto Honda CBR 1100XX Blackbird | lucipuk1 | 7 | 12.11.2023 v 23:11 lucipuk1 |
Rada před koupí [1, 2] Honda CBR 1100XX Blackbird | Šelmak | 35 | 23.9.2023 v 21:55 dan1024 |
Servisní interval+ pohodlí pro spol... [1, 2] Suzuki GS 500E, Yamaha XJR 1300, MZ ETZ 251, Suzuki ... | Apo-Rider | 32 | 23.9.2023 v 16:43 dettektorr |
Trasenie riadenia Honda CBR 1100XX Blackbird | lucipuk1 | 22 | 5.8.2023 v 15:48 FJRPEPA |