Pokud by tu chtěl někdo nášivky Jawabláznů s žabákem,
tak není problém. Nechal je udělat Luboš Burda,
za což mu velký dík a za 80Kč/ks vám je po domluvě pošle.
Ideálně to nějak poskupit, pokud vás je víc poblíž,
případně namísto štafety si to porozvozit, alespon je důvod někam vyjet.
Email na něj: lubosburda(zavináč)seznam.cz
Vše o domluvě. jsou 10cm průměr, viz foto.
Luboš nechá dělat i 20cm průměr, ty si s ním domluvte sami.
Důležité pro chod vlákna je dodržování pravidel. Obšírněji se o tom rozepsal Kafi TADY . a dole u popisu vlákna.
AKCE JAWABLÁZNŮ
PLÁNOVANÉ AKCE JAWABLÁZNŮ
Podzimní bude v prvním týdnu v řijnu tedy 4-6.10.2024.
Místo zase Golf.
Rezervace ubytování 734 257 523 kdo chce, zamluví si sam solo.
Plánek kempu a jak to vypadalo pro ty co tam ještě nebyli u mě na rajčeti.
https://www.rajce.idnes.cz/verdom/album/podzimni-jizda-za-jawablazny
PROBĚHLÉ AKCE JAWABLÁZNŮ
Jarní proběhla. Termín druhý týden v dubnu tedy 12-14.4.2024
Byla super, sešlo za zdravé jádro, fotodokumentace u mě na rajčeti
Podzimní jízda byla 6.-8.10.2023 a po tom, co vypadl Kamýk i Skautovna v Autokempu GOLF .
Fotky VERDOM Kehaj Vlasťák
Celkem pohoda flek.
Jarní jawajízda 2023
12.5-14.5 v Kamýku nad Vltavou. Velký dík Kafimu a jeho milé paní za poskytnutí azylu a vlastně zorganizování bezva akce.
Fotky Verdom. Jen z pátka/soboty , v sobotu přesun na jinou akci.
Podzimní JAWAJÍZDA 2022 byla na osvědčené skautovně.
Opět obrovský dík Bimbamovi za zamluvení, Béďovi za výborné klobásky a dřevo a zbytku za to, že dorazil.
Nějaká fotodokumentace tady na rajčeti.
Jarní JAWAJÍZDA 2022 byla na doporučení Kehaje v okolí Mšena.
Posunula se o cca měsíc a stejnak to nijak neovlivnilo účast,
ale alespoň už byly otevřený campy a probíhaly nějaké akce, které v březnu nehrozí.
Fotodokumentace od Verdoma zde .
Podzimní JAWAJÍZDA 2021 byla po dvouleté pauze zaviněné koronou 16.10.2021.
Bylo to jako vždy super. Vyznamenání Béďovi za dřevo a báječné klobásky, Bimbamovi za skautovnu jakožto bezva flek a všem co se zúčastnili za bezva víkend.
Nějaká fotodokumentace zde:
https://verdom.rajce...imni_Jawajizda_2021/
https://kehaj.rajce....17530746/#nove-album
Podzimní Jawa jízda 2019 je za námi,
povedla se a jak jsme si jí užili je patrno z obrázků níže.
https://verdom.rajce...wablazni_jizda_2019/
Zajímavé moto weby:
https://www.jawanacestach.cz/
https://www.jednoustopouceskem.cz/lokality/
http://www.jawamania...poradna/default.aspx
http://www.veterankalendar.cz/]Veterán kalendář
*************************************************************************************************************************************
Můžeme poradit Jawabláznům i na FB:
https://www.facebook.com/groups/jawablazni
Než vyrazíte mrkněte na POČASÍ a nebo na POČASÍ
Český hydrometeorologický ústav
VETERÁNSKÉ AKCE A BURZY
NÁVRHY NA JAWA VÝJEZDY:
Technické muzeum Telč
Rodný dům F.Janečka Klášter nad Dědinou
Moto muzeum Netvořice
Vojenské muzeum Lešany
Stránky Jawabláznů, kde můžete najít různe tipy, rady, návody a fotky z cest: Web
Kdo se bude chtít aktivně účastnit na zvelebování webu, je potřeba se registrovat: ZDE
---------------------------------------------------------------------------------------------
Skupina Jawablázni
Fichtl výjezd za Svatomartinskou husičkou do Kácova 9.11.2013
Sraz v Kácově jak kdo dojede cca kolem poledne.Husu a fichtla sebou
Účastníci:Martaffon,Martin,Čmoud,Elevátor najeto cca 200 km
Podzimní vyjížďka 19.10.2013
Sraz již kdo chce a může 18.10. Bimbam opět zařídil sqělý nocleh v židovské škole u synagogy v Plaňanech.Jinak tradiční sraz ráno v 8:30 u Vrbčanské pumpy .Následuje přesun do Týnce k "fabrice " Jawa sraz v 10:30.Po té odjezd směr Kácov pivovar na oběd kolem 12:30,vyjížďka po okolí a zpět do Žiďárny.Je to návrh,další nápady jsou vítány.
Čmoud
Martaffon
Sema
Tachlovice 2013
Kehaj
Vlasťák
Čmoud
Rabakov 4.5.2013
Sema
Fichtlrider
Jarní Jawajízda 23.3.2013
Sema
Čmoud
Ast
Škodovák
Betkař
Martin
Svatováclavská Jawajízda 2012
Kafi
Čmoud
Jawablázni na Třeboňsku 2012
Čmoud
Druhá Jawajízda 2012
Škodovák
Čmoud
Kafi
První Jawajízda 2011
Fotky z Jawajízdy
Jawa jízda Endy
Jawajízda Sema
Odborná literatura
Literatura-jawarmaniak
elektro schémata
VZORNÍK BAREV RAL
VÝSLEDKY ANKET
Jak to máte přes zimu s moto?
Zazimuji a s moto nejezdím. 62% 13ks hlasovalo
Jezdím pořád. 38% 8ks hlasovalo
Pokládka moto (duben 2022)
Položil jsem motorku mockrát. 86% 12ks hlasovalo
Položil jsem motorku zatím jen jednou. 14% 2ks hlasovalo
Doposud jsem jezdil jen kolama dolů. 0% 0ks hlasovalo
Nejčastější poruchy motocyklů Jawa a ČZ
Zapalování 8% 3
Dobíjení 45% 17
Elektro rozvod 3% 1
Osvětlení a houkačka 0% 0
Převodovka 5% 2
Spojka a primár 0% 0
Klikové ústrojí 8% 3
Válec hlava píst a kroužky 5% 2
Rám praskání 0% 0
Kola - dráty ráfek 0% 0
Brzdy 0% 0
Tlumiče zadní 0% 0
Tlumiče přední 5% 2
Nádrž - prosak 3% 1
Startovací mechanizmus 0% 0
Pohon zadního kola sekundár 0% 0
Tachometr 0% 0
Táhla lanka bovdeny 8% 3
Karburace 5% 2
Přívod paliva 5% 2
4. Anketa: Co přidávám do žrádla svým dvoutaktním miláčkům. Nic neříkající ankety se zúčastnilo 61 lidí.
MOGUL M2T 20% 12
MOGUL TS 10% 6
MOGUL TSF 23% 14
LAVIO MOTO SYNT 2T 20% 12
CASTROL 2T 10% 6
M6A a M6AD 3% 2
SAE30 - 40 motorový 0% 0
MOTUL MOTOMIX 2T 2% 1
CINOL M2T 2% 1
VALAR TORSA 2T-SF 3% 2
SUNOCO 2T MX POWER 0% 0
SUNOCO 2T MX COMPETITION 0% 0
MOTOREX RACING GP 2T 0% 0
MOTOREX TWO STROKE 2T 0% 0
REPSOL COMPETITION 2% 1
OMV BIXXOL MOTOR BIKE 2T-S 2% 1
SHELL ADVANCE VSX 3% 2
DENICOL SUPER 2T 2% 1
TRAVOL 2T 0% 0
Anketa 10/2021-04/2022
Mám co mám a tak to zůstane 16
Spíše se budu zbavovat nasysleného. 2
Budu dál sbírat a nakupovat jak to půjde. 4
Anketa o pojišťovnách a kde máme pov. ručení
Generali Česká Pojišťovna 9%
Uniqa 6%
Kooperativa 14%
ČPP 34%
Allianz 17%
ČSOB pojišťovna 6%
Jinde než je uvedeno 14%
Anketa: Od koho pneumatiku na motorku mám ověřenou a mohu doporučit.(léto 2023)
Mitas 6%, Bridgestone 12%, Metzeler 21%, Michelin 9%, Heidenau 27%, Pirelli 12%, Dunlop 12%, Jiný výrobce 0%
OBČERSTVOVACÍ STANICE prověřené a doporučené.
Čestice u Borohrádku křižovatka silnic 11 a 36
Kondrac na 125 jižně od Vlašimi restaurace
Roztoky na Berounce - restaurace U Jezzu
U Držkatý Katky Nové Městečko.Ze Sušice po 169 na jih a odbočit přes most na 145
Hýskov v poslední době,když se řekne Hýskov,tak se mi nevybaví malebná vesnička kousek za Berounem směrem proti proudu Berounky,ale pořádná flákota přes kterou mám co dělat abych se ohnul opět k řídítkům
Bystřice u Benešova Hostinec U Hlaváčků.
Louny hotel a restaurace Černý kůň.Více info u Tondy Zlouna
Kácov pivovar křižovatka řeky Sázavy a silnice 125
Pokud se Váš příspěvek netýká tématu (české motocykly) odešlete ho prosím jako OffTopic aby se v tom potom lépe hledalo.
Kdo bude psát vulgárně, esejisticky utíkat od mototématu, útočit na jiné, tak je možná reakce ze strany adminů.
Více viz kafiho popis:
Zdravím všechny ve spolek.
Dnes jsem si dal práci a pohovořil s většinou těch, kteří sem chodí téměř celou dobu, co vlákno existuje.
Ptal jsem se na konkrétní důvody, které je vedly a vedou k neaktivitě ve vláknu.
Většina z nich sem pravidelně chodí, "čte", ale nemá chuť/důvod/motiv již přispívat.
Důvody se z velké části potkávaly v následujících bodech:
- Přílišné vulgární vyjadřování, nadávky vůči autorům příspěvků
- Nerespektování názoru druhých a s tím související nekonstruktivní diskuze
- Plevelení vlákna rozsáhlými diskuzemi o autech a nenávistnými příspěvky vůči jinému názoru
- Jistá "obava" z toho, že příspěvek povede k označení za idiota, kreténa apod...
Takřka s každým, s kým jsem dnes hovořil, jsem se shodl na následujícím:
- Není potřeba diskutovat o značce Jawa, téma je vyčerpané.
- Je více než žádoucí navrátit vlákno k obecnému tématu o motorkách a věcech jim blízkých,
jako je například cestování, zážitky, technika/rady, vybavení, značky všeho druhu, zkušenosti, tématické knihy apod.
- Dostat se zpět k tomu, že se zde bavili lidé, kteří se nějakým způsobem znali, párkrát do roka se setkali
a diskuze byla konstruktivní, respektovala názory i osobnosti ostatních, vládla zde přátelská atmosféra.
Současně jsem si dnes volal i s Pechem a celou situaci probral.
Předem upozorňuji, že však neni jediný s kym by stálo za to probrat stejné věci.
Nicméně na Pecha mám kontakt. Každý si sáhněme do svědomí.
Sdělil jsem mu svůj pohled na věc a požádal ho o respektování věcné diskuze ve slušné formě.
Důvodem mnoha vulgarismů, zejména vůči značce Jawa, je postoj samotné fabriky resp. managementu vůči zákazníkům.
To Pecha vytáčí, a nevidí jinou možnost, jak to říci, než použít sprostá slova.
Rád by tím dal najevo, jak se Jawa chová, a odradil tak potenciální budoucí kupce.
Bavili jsme se o tom, že zde ve vlákně jsme to většinově pochopili, a není potřeba se k tomu vracet.
V případě, že nesouhlasí s některým názorem, tak nechť to řekne slušně, nebo to raději přejde.
Také jsme se shodli na tom, že není cílem vlákna držet se striktně u tématu Jawa/ČZ,
ale mělo by obecně sledovat témata, jak jsem psal výše.
Závěrem tedy je, že počínaje dneškem budou vulgarismy, jak je známe z tohoto vlákna, mazány, autor upozorněn a při opakování dostane ban.
Stejný osud potká "opakující se" příspěvky z oblasti autodiskuzí .
Tím nechci říci, že je zákaz diskutovat o autech apod.
Nicméně není žádoucí vést 2+stránkové diskuze na toto téma - založte si separátní vlákno nebo si napište SZ.
Samozřejmě není problém položit dotaz, nechat si poradit, sdělit pocit. Ale zbytečně to rozvádět nemá cenu...
Věřím, že k sáhnutí po tomto řešení nebudu nucen, jelikož jsme dospělí lidé.
Jsme si vědomi rizika, že vlákno může takto umřít.
Současně mám víru ve vás, přátele, kteří sem chodí mnoho let, a o toto jste opakovaně žádali.
Apeluji na vás, pokud jste to mysleli vážně, tak se vraťte do diskuze, a společně najdeme cestu zpět.
V opačném případě vlákno umře, a já ho zamknu.
Díky za pochopení, respektování a spolupráci.
Jawablázen Kafi
Naposledy editováno 25.06.2024 07:12:24
kuba350 píše: Já opravuju kompresor Orlík 1JSK - 75 - S z roku 1979 a žasnu jak bylo socialistické plánování dokonalé Upadnul držák vrtule chlazení kompresoru, vzal s sebou nějaký kabely a samotná vrtule se rozlítla Vidina, že budu složitě shánět novou vrtuli se rychle rozplynula, vzal jsem ten zbytek starý, vlez na půdu do skladu motodílů a světe div se, ona je stejná jako na skútru čz - praseti
Tomu se říká unifikace...
To je zrovna to dobré, z toho co tu komouši zavedli...
Nicméně automotive to dotáhlo do plné verze, když se prodávají na celém trhu asi tak 4 platformy s přidruženou technikou, které v různých kabátech tvoří kompletní nabídku desítek modelů na trhu v dané třídě a to některé platformy sjou sdílené i mezi třídami vozidel...
1 reakcí na tento příspěvek Jawablázni
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni
Kafi píše: Zdenal> Tak uz vim kde je zakopany pes s rychlosti J90...origi prevod 15/34...muj prevod 14/36
Si spočti poměry a vyjde ti rozdíl.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni
Prahy se dělaly, rozvody taky a když nespěchám a jedu dál beru Formana. Brečet po tom nebudu jen mám strach že jiné vezmu za šestinásobek a bude to víc v servisu než na cestě. Navíc občas jezdí s autem manželka a i když ho přímo nenaboří ženské nemají tu představu o tom co se děje pod kapotou a kolik místa kolem nich zůstane když parkujou. Eliška Junková byla výjimka.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni
pech. píše: Si spočti poměry a vyjde ti rozdíl.
Popravde nevim co mi ten rozdil rekne? vim ze je to prevod vic do sily..
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni
To, jak jezdí ženské, je jiná. I když já tu svoji musím chválit, jezdí dobře. Lépe než já. Taky za rok najezdí 12 tisíc. V několika autech. Já najezdím sotva čtyři.
Zato motorku nikdy neřídila. Tu radost nemá možnost poznat.
Za volantem sedím 42 let. Najezdil jsem za ta léta tak asi 150 tisíc km.
Za řídítky sedím 45 let. A odhaduju, že minimálně 350 tisíc mám najeto. Možná půl milionu. Vše jedině a pouze na Jawách. No, pár kilometrů na ˇCZ a něco málo na Wandereru, NSU...stejně by mně zajímalo, kolik kilometrů na motorce jsem už opravdu najezdil. Nepíšu si to. Možná škoda. Ví někdo z vás přesně, kolik najezdil na motorce ?
Naposledy editováno 26.03.2023 22:23:15
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni
Fábku jsem koupil za 15 tisíc než šly ojetiny nahoru a nabídky jsem už měl i přes 30. Má novou baterku rozvody i spojku.
Dneska i když bylo chladnějc strávil jsem půl dne na motorce a nějaký čas hledáním závady v elektrice. Vydumal to kamarád autoelektrikář. Přitom taková častá a banální porucha. To ukostření budu preventivně procházet na všem jako první věc.
Jirka4137 píše: pech.> Ta Fábka výkonově na závodníky nestačí ale když to točíš tak to jde. Závody od semaforu k semaforu neprovozujju a dřív nebo pozdějc tě stejně zabrzdí nějaká ženská traktor nebo důchodce přes stovku. Sedačky jsou dementně tvrdé, celé to má nehezkou fasádu ale mám to v kombu a nákup to odveze. Navíc tažné-klima.
Prahy se dělaly, rozvody taky a když nespěchám a jedu dál beru Formana. Brečet po tom nebudu jen mám strach že jiné vezmu za šestinásobek a bude to víc v servisu než na cestě. Navíc občas jezdí s autem manželka a i když ho přímo nenaboří ženské nemají tu představu o tom co se děje pod kapotou a kolik místa kolem nich zůstane když parkujou. Eliška Junková byla výjimka.
Nejde o závodění, ale o to, že to chytá astma v každým kopci, je to absurdně hlučné a jízdně tupé.... To i kdybys měl obyčejnou 1,4-16v, tak jak to taky není zázrak, tak se s tím prostě svězeš líp....
Pokud chceš pracanta co půjde levně držet při životě a s velkým kufrem, tak si kup Logan na benzín, nějakej mladší, protože tam byl progres a nestihla ho napadnout kovomorka... Spíš 1,4-1,6, ta 1,2 už je slabá....
Nedávno tu probliknul dvojkovej mégan na benzín za pade... To auto skoro nehnije a nejsou s ním problémy, to můžeš taky brát... 1,4-16v stačí, 1,6 lepší...
To jsou ty auta za jede až dva platy... Pokud do toho chceš vrazit víc, měl bych další tipy...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni
Kafi píše: Popravde nevim co mi ten rozdil rekne? vim ze je to prevod vic do sily..
Řekne ti to převodové poměry a z nich dopočítáš, jaký dopad na rychlost to bude při shodných otáčkách motoru mít... Zpravidla maximálních... Takže už to nebude hypotéza že asi tak, ale prostě tvrdá data, že když normálně jede ten krumpl 90 a ty změníš převodový poměr o -30%, tak pojede 60.....
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni
Jirka4137 píše: Milan1963> Zatím pospravuju kosmetiku na Fábce a budu vyhlížet něco jiného. Možná mně něco cvrnkne do nosu.
Fábku jsem koupil za 15 tisíc než šly ojetiny nahoru a nabídky jsem už měl i přes 30. Má novou baterku rozvody i spojku.
Dneska i když bylo chladnějc strávil jsem půl dne na motorce a nějaký čas hledáním závady v elektrice. Vydumal to kamarád autoelektrikář. Přitom taková častá a banální porucha. To ukostření budu preventivně procházet na všem jako první věc.
No ono pokud je fábka opravdu původní, málo jetá, nedojebaná a zachovalá, tak se i starý kus dá dobře prodat... Pokud je to vylítanina s převařenými prahy, bylo do toho zasahováno, tak to už se dobře prodat nedá... Buď ti za to nějaký zoufalec dá 15, možná 20 když je to motor co přeci jen málo žere, ale víc nečekej u kusu, do kterého už je zasahováno a má naježděno 300kkm... To už je skoro lepší, pokud tě to nějak mimořádně nesere se s tím jebat a ničit si tělo, to prostě dojezdit do smrti, než se ta kastle rozpadne a motor pak střelit za bůra někomu, kdo potřebuje motor do domadělu traktůrku....
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni
Milan1963 píše: Jirka4137> Rozumný názor. Já Fabii nijak nehaním. Odveze z bodu A do bodu B. A to myslím stačí. Otec ji měl, kupovanou novou, výbava horší než v mojí 120, ale vždycky odvezla. Po 230 tisících kilometrech shnila, tak skončila v hutích. Svoje odsloužila. To , že bys možná koupil něco jiného za šestinásobek a ono to nebylo úplně ono, je možné. Bližší košile, než kabát...
To, jak jezdí ženské, je jiná. I když já tu svoji musím chválit, jezdí dobře. Lépe než já. Taky za rok najezdí 12 tisíc. V několika autech. Já najezdím sotva čtyři.
Zato motorku nikdy neřídila. Tu radost nemá možnost poznat.
Za volantem sedím 42 let. Najezdil jsem za ta léta tak asi 150 tisíc km.
Za řídítky sedím 45 let. A odhaduju, že minimálně 350 tisíc mám najeto. Možná půl milionu. Vše jedině a pouze na Jawách. No, pár kilometrů na ˇCZ a něco málo na Wandereru, NSU...stejně by mně zajímalo, kolik kilometrů na motorce jsem už opravdu najezdil. Nepíšu si to. Možná škoda. Ví někdo z vás přesně, kolik najezdil na motorce ?
Nevím, kolik jsem najezdil, ale vím, že ty si zapomněl na italský skůtr Prý "vše jedině a pouze na jawách " To určitě! Ha Ha.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni
Jirka4137 píše: pech.> Má to 250. Nechal bych to ženě ale má pikaso. Něco časem pustím. S motorkou jsem spokojený tu měnit nechci. Ty typy co jsi psal se mně docela líbí ale to i Audi a Volvo. Výkon u auta neřeším ale když bude zlobit se nebudu. O kvalitách pilota výkon auta nic neříká. Dneska tě předjede pipena v třílitru ale zaparkuje jen s asistencí.
Na Audi se vyser, Volvo který? V50? Menší kombíky nedělali. To je Focus v převleku a líp ošetřen proti korozi. Dobrý auto. Spíš si to vezmi na benzín, ale dvoulitr nafta je taky ok. Na slušnější kus V50 ale potřebuješ tak kilo....
Naposledy editováno 27.03.2023 09:12:11
Jirka4137 píše: pech.> Má to 250. Nechal bych to ženě ale má pikaso. Něco časem pustím. S motorkou jsem spokojený tu měnit nechci. Ty typy co jsi psal se mně docela líbí ale to i Audi a Volvo. Výkon u auta neřeším ale když bude zlobit se nebudu. O kvalitách pilota výkon auta nic neříká. Dneska tě předjede pipena v třílitru ale zaparkuje jen s asistencí.
No jo, ale auto, co je těžké jak socha svobody, k tomu má 60 koní a je i pro otrlé jedince přinejmenším na dálnici líné a absurdně hlučné, to není o závodění a kvalitě pilota, ale o nepohodlí.... A to ti bude srát i kdybys neměl potřebu jezdit svižně....
Picasso má jaký? Xsaru, nebo C4?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni
pech. píše: Řekne ti to převodové poměry a z nich dopočítáš, jaký dopad na rychlost to bude při shodných otáčkách motoru mít... Zpravidla maximálních... Takže už to nebude hypotéza že asi tak, ale prostě tvrdá data, že když normálně jede ten krumpl 90 a ty změníš převodový poměr o -30%, tak pojede 60.....
Origo je 15/34 tj. 0,441176470588235, můj aktuální je 14/36 tj. 0,388888888888889 rozdíl je tedy 11,85%.
S Origo převodem to dle TP mělo jezdit 95km/h, realita je 100km/h. Procentuálně by to tedy teď mělo jet 88km/h což +- odpovídá :)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni
Milan1963 píše: PetrL3> Dostal jsi mně !! Já úplně zapomněl, že mám itala . Ale na něm moc naježděno nemám, přes zimu asi jen 4000 km...v celkovém nájezdu za 45 let je to nic.
Přesný přehled nemám..ale s J350/640 Doris jsem za 10 let najezdil 85-90k km, kromě toho 6k na J125 Travel, 12k na GS 500, 8k na Y600 Diversion. Na fichtlu a korejských chopperech, Gileře XR2 atd...netuším řekl bych odhadem, že za ty 4 roky to udělalo něco kolem 25k.
Takže dohromady za 14let 141 000km. Což je ten průměr 10 000km ročně :)
1 reakcí na tento příspěvek Jawablázni
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni
Já nemám nic proti francouzům v práci nej. auto Master ale Citrony moc nemusím. Furt to kafrá nebo ječí.
Někdy v r. 82 vyhrál Pavlík Barumku s R5 a od té doby se mně Renault víc zamlouvá.
Bimbam- Je ještě něco co neumíš ?
1 reakcí na tento příspěvek Jawablázni
Jinak 180tka už je u nového majitele,nejela zas tak daleko bude drandit okolo Nepomuka.
Kolik mám najeto,začátky 1203 valník a rozvoz po stavbách,pak Trambus to samé, následně kamion jak doma tam MKD a 22 let za volantem rychlé,no něco jsem najel.
e- Jirka já zas chtěl v devadesátých R11 koupil jsem Uno,pak R19 koupil jsem P405 a Renaulta jsem koupil až 2016
Naposledy editováno 27.03.2023 20:12:30
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni
Laguna je taky fajn auto, no asi budu ještě nějaký čas drandit traktůrkem. Fábkou.
2 reakcí na tento příspěvek Jawablázni
Potřeby to plní, hlučné nevím asi už dlouho jezdím v hlučnějších autech. Audi A4 to byl ale šepot květin. O korozi jsem nikdy nezavadil -auto r.v.1996.
To se o Fábce říct nedá ale zatím je to v nomě. Nikdy jsem ale nemusel vystoupit z auta abych si sundal bundu až u Fábie a to mám momentálně při 177 cm 80 kg.
No v létě to bude lepší. Zhubnout neplánuju ale odložit bundu ano .
Jenom je to tuctovka stejně jako Ovce v dieselu ale tam je asponˇ místo pro ramena. Na délku je to zas o fous lepší ve Fábii.
No dost o autech. Brzo mně čeká výměna řetězovky a předního kola abych mohl origoš kola obout na novou sadu. Už se těším na funglovky i na to jak testnu starou -novou Metzelerku co jsme obouvali loni a měřili šoremetrem tvrdost. Vyšla se ctí tak uvidím co v provozu.
Naposledy editováno 27.03.2023 21:50:07
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Jawa 250 Kývačka Jawa 250/353 Kývačka Jawa ČZ | Tom350354 | 6 | Dnes v 10:06 krokoš |
Jawa 250 559 plynová rukojeť ze sit... Jawa 250/559 panelka | Mario1504 | 7 | 26.4.2024 v 09:54 cmiral |
Jawa 250 559 plynová rukojeť ze sit... Jawa 250/559 panelka | Mario1504 | 9 | 23.4.2024 v 21:06 rg250 |
jawa 250 maska Jawa 250/559 panelka | alexch | 2 | 9.4.2024 v 21:22 Dolin |
měření rychlosti Jawa 250/353 Kývačka | rg250 | 10 | 14.3.2024 v 14:17 Mňojo |