Ahoj, můžu dodat, že přeci jen v Hondě něco málo opravili (ale trvá jim to hrooóóózně dlouho).
Letošní svolávačka asi z února 2023 na možné selhání/vynechání motoru přinesla toto, po ujetí 6000km můžu konstatovat (celkově 38000km najeto) :
- Automatické denní svícení (sice o tom svolávací akce nebyla, nebo to s tím souvisí) konečně funguje, doopravdy samo aniž by se jen tak z ničeho nic po např. projetí pěti tunelů vyplo.
- Chcípání se kterým se u tohoto stroje potýkám se mnohonásobně zlepšilo. Sice to není 100% odstraněné, ale nechová se to jak přes kopírák úplně nečekaně... dokonce mám i tušení kdy k tomu dojde (neumím momentálně popsat jak, ale dejme tomu na "půl" vteřiny dopředu vím, že to zakopne (i třeba na tom kruhovým objezdu)... je to smutné, ale považuji to za úspěch .
Vestavěná f-ce mlhovek se ale sama vypíná... v menu zapnuto, za neurčitý čas se světla spolu s kontrolkou vypnout, přitom navolené je to stále na zapnuto (!)... je to krám. Oživit to jde většinou bez záruky až po vypnutí a zapnutí zapalování.... stále se jim tam patrně něco laguje, tak jako ta jejich slavná načítací obrazovka, která dopředu říká s trhavou grafikou loga Africa Twin jak moc je to vychytaný
Svolávací akce:
Původní úvod z roku 2020:
Ahoj, budu rád pokud si zde sdělíme dojmy z nový Afriky 1100.
Osobně mohu sdělit, že jisté motorické necnosti jsem s tím už zažil, z toho několik jako přes kopírák z Afriky 1000, ty co jsem ze starých diskuzí našel a osobně jsem se s nimi setkal dávám níže jako printscreeny do příspěvku. Než jsem si je nedávno vyhledal, drobek zamrzelo, že věci od představení litru v roce 2016, nijak výrazně nebyli eliminovány.
Nechci aby toto téma vyznělo jako pomluva. Má pomoci všem co si chtějí sdělit anomálie, posloužit jako potvrzení či vyvrácení vnímaného problému. Tento problém zde řešit, druhým poradit pokud naleznou řešení.
Mimochodem, pokud jsem správně pochopil problémy u litru, tak se vyskytují převážně u manuálních převodovek, DCT na to choulostivé není. Dost často chcípání bejvá u vrknutí plynem, "meziplynu"...
Naposledy editováno 22.07.2023 22:25:44
Kubák píše: Tak zrovna honda se svolavacek neboji,mne ted prisla na 20let stary auto,na skutra kdyz byl ctyrletej..
Nojo, ale já to letos asi budu prodávat, tak nemám čas čekat 20 let na svolávačku. Uvidím, počkám, jestli náhodou s oteplením dotyk neožije a pak budu řešit další.Naposledy editováno 10.03.2023 15:37:58
1 reakcí na tento příspěvek Afrika 1100, postřehy a zkušenosti
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Afrika 1100, postřehy a zkušenosti
1 reakcí na tento příspěvek Afrika 1100, postřehy a zkušenosti
1 reakcí na tento příspěvek Afrika 1100, postřehy a zkušenosti
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Afrika 1100, postřehy a zkušenosti
1 reakcí na tento příspěvek Afrika 1100, postřehy a zkušenosti
Niekto niekde v diskusii spomínal, že sa ten displej poserie v nizkych teplotách skrz to že sa tam vplyvom teploty zmrskne nejaký kovový rámik a zrejme sa zničí tá dotyková vrstva, alebo jej pripojenie. Honda vraj už pracuje na vylepšení...
2 reakcí na tento příspěvek Afrika 1100, postřehy a zkušenosti
Hadice 5 je od nádrže, 7 do atmosfery, 3 k solenoidu do sání.
Podle servisních manuálů, pokud máš podezření na přicpané odvětrání, máš fouknout do hadice 7, s otevřeným víčkem nádrže.
Když se skřípne hadice, může se nádrž zbortit :
2 reakcí na tento příspěvek Afrika 1100, postřehy a zkušenosti
Foukal jsem do vsech tri prepadu u stojanku, 2 jsou pruchozi volne, treti jde pres nejakou tekutinu rekl bych ze chladicka. Nevim.
Nemate tip na nejakyho dobryho Hondare servisaka?
1 reakcí na tento příspěvek Afrika 1100, postřehy a zkušenosti
1 reakcí na tento příspěvek Afrika 1100, postřehy a zkušenosti
na tom levém multifunkčním kosmickém ovladači mi občas nefunguje ten stranový přepínač vlevo/vpravo. Funguje jen doleva ale občas nefunguje doprava.
Hezky to jde poznat, když dotykem displeje přepnu v menu třeba na třetí záložku, kde je dojezd, napětí na baterii apod. Ovladačem pak dokážu překlikat doleva bez problémů, ale doprava to nejde. Takhle to třeba nejde půl hodiny, pak to zase hodinu funguje, pak to zase nejde.
Máte s tím někdo zkušenost ? Motorka je v záruce, takže to dám do servisu, ale obávám se toho, jak to budou řešit ? Myslím si, že kdyby byl špatný kontakt v ovladači, tak to vůbec nejde, nebo to jednou jde a po druhé nejde. Ale u mě je problém, že to třeba nejde půl hodiny v kuse a během té půlhodiny to zkusím třeba 10x. Pak to zase hodinu v kuse funguje. Spíš se obávám nějakého problému v "software" toho displeje apod. Nicméně displej i dotyk fungují zatím bez jediného problému.
Předem díky za postřehy.
1 reakcí na tento příspěvek Afrika 1100, postřehy a zkušenosti
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Afrika 1100, postřehy a zkušenosti
Svoby93 píše: Ahoj všem,
na tom levém multifunkčním kosmickém ovladači mi občas nefunguje ten stranový přepínač vlevo/vpravo. Funguje jen doleva ale občas nefunguje doprava.
....
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Origo padaci rámy na Afriku Honda CRF1100L Africa Twin | Tycik1 | 4 | 7.6.2024 v 11:23 Tycik1 |
Propojení android auto Honda CRF1100L Africa Twin Adventure Sports | fanda5 | 2 | 2.6.2024 v 16:47 fanda5 |
Výber cestovného endura [1, 2, 3] Yamaha Tenere 700, BMW F 850 GS, KTM 790 Adventure R... | Metric | 63 | 21.5.2024 v 17:26 Metric |
Konfigurace Hondy Africa Twin Adven... [1, 2] Honda CRF1100L Africa Twin Adventure Sports | Bigbear | 58 | 19.5.2024 v 10:17 Bigbear |
Afrika Twin 2024 Honda CRF1100L Africa Twin | JAVR | 13 | 18.4.2024 v 11:02 JAVR |