http://www.isvav.cz/...o?rowId=FR-TI4%2F039
Cituju: Tento projekt řeší výzkum a vývoj nové generace univerzálního cestovně terénního motocyklu JAWA 1200, který po roce 2016 postupně doplní nosný program společnosti - cestovní řadu motocyklů JAWA 1000 a univerzální řadu motocyklu JAWA 660.
17.5 mio dotace. A výsledek? Tipnete si? Byl bych rád, kdyby Jawa fungovala, ale nejsem si jist...
Ale obávám se, že je to předem ztracená naděje. Nevěřím už ničemu.
Moje jediný přání je, abych tento můj příspěvek mohl po r. 2016 označit za omyl.....
ed.: písmena
Naposledy editováno 10.10.2012 22:45:11
Sportard se neprodává, protože ho Jawa neumí v dostatečném množství vyrobit, litr slibují už 4 roky. Ale hlavně že s oběmi motorkami argumentují před dotačními orgány.
Nee, z tohohle mi není ani smutno. Spíš z toho začínám být nasranej.
Kdyby Jawu nedržel stát pomocí dotací na nohou, už by ji měl v ruce dávno nějaký solidní investor, Jawa by měla novou fabriku na zelený louce a vyvíjela by motorky co mají smysl.
A můžou za to ty dotace, protože ty umožňují, že ve vedení Jawy můžou existovat tragédové, co nemají schopnosti na to, aby se do podobných věcí vůbec pouštěli. Takový přihlouplý socanský režim v kapitalistickém sektoru.
Podle informací zde: http://www.isvav.cz...o?rowId=FI-IM4%2F065 to do roku 2010 stálu už 21 000 000,- Kč , to se nikdy nemůže vrátit
Naposledy editováno 11.10.2014 15:25:16
pak nakoupit (stejně jako ostatní) komponenty podvozku, svařit nebo odlejt rám je "hrozně" složitý no a sešroubovat. za mega postavim prototyp, pak pár kusů investice do homologace,
marketing, na vývoj stačí pár lidí.
neříkejte mi, že tým 20 lidí, nepostaví z rok funkční motorku s investicí třeba 20 mega.
podle mě, když si budou hledět práce, zvládnou i více prodejních verzí.
stejně to nebude supersport kategorie náročná na vývoj nejnovější technologie.
Naposledy editováno 11.10.2014 15:29:56
1 reakcí na tento příspěvek jawa 1200
Shibi píše: Další aktuální info ohledně motojky Jawa 1200 a 1000
http://zpravy.aktual...02590604f2e/ [/quote]
No ja nevim, ja tam vidim vic info o zatepleni budov a postaveni vratnice....proste si "nekdo" za dotace stavi tovarnu kde se bude delat neco jinyho.
1 reakcí na tento příspěvek jawa 1200
již 15 let to vyvíjí a ještě 5 let budou potřebovat.. Říká manažer
Naposledy editováno 03.03.2023 17:11:37
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) jawa 1200
Fyro píše: https://www.denik.cz/automagazin/jawa-nevzdava-vyvoj-vlastni-litrove-motorky-a-dalsi-zpravy-z-vystavy-motocykl-20.html?seznam-hp=1&utm_source=www.seznam.cz&utm_medium=sekce-z-internetu#dop_ab_variant=0&dop_source_zone_name=hpfeed.sznhp.box
již 15 let to vyvíjí a ještě 5 let budou potřebovat.. Říká manažer
Tak to není jako postavit raketu do vesmíru, že jo..
Přeci jen to je šíleně složitá záležitost, která potřebuje čas.
Kór, když z toho "vývoje" každej rok kápne nějaké to mega na dotacích
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) jawa 1200
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) jawa 1200
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) jawa 1200
1 reakcí na tento příspěvek jawa 1200
Nicméně, ten článek jsem dočetl do konce a opět se znatelně duševně obohatil o nový český vynález Mopedix. Že to je vlastně Babetta, bych pod tíhou zkušeností s e-prasaty, e-fichtly a podobnými zvěrstvy ani nekomentoval, ale slavnostně za to chtít dumpingovku "již od 134 000,-Kč" mě fakt rozesmálo.
Naposledy editováno 04.03.2023 08:21:08
Jawa je mrtvá a nechme ji kde je. V klidu spát.
Jen pro představu, vývoj nového motoru MG komkpakt blok. Stál tu značku 18mio €. Včetně homologace.
Ale věřit že v Jawě něco představí a dodělají co bude mít hlavu i patu je utopie.
2 reakcí na tento příspěvek jawa 1200
https://motorky.bazo...0/jawa-650-style.php
https://motorky.bazo...jawa-660-vintage.php