paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Jawablázni
Důležité pro chod vlákna je dodržování pravidel. Obšírněji se o tom rozepsal Kafi TADY . a dole u popisu vlákna.

AKCE JAWABLÁZNŮ
PLÁNOVANÉ AKCE JAWABLÁZNŮ
Podzimní bude v prvním týdnu v řijnu tedy 4-6.10.2024.

Místo zase Golf.
Rezervace ubytování 734 257 523 kdo chce, zamluví si sam solo.

Plánek kempu a jak to vypadalo pro ty co tam ještě nebyli u mě na rajčeti.
https://www.rajce.idnes.cz/verdom/album/podzimni-jizda-za-jawablazny

PROBĚHLÉ AKCE JAWABLÁZNŮ
Jarní proběhla. Termín druhý týden v dubnu tedy 12-14.4.2024
Byla super, sešlo za zdravé jádro, fotodokumentace u mě na rajčeti

Podzimní jízda byla 6.-8.10.2023 a po tom, co vypadl Kamýk i Skautovna v Autokempu GOLF .
Fotky VERDOM Kehaj Vlasťák
Celkem pohoda flek.

Jarní jawajízda 2023
12.5-14.5 v Kamýku nad Vltavou. Velký dík Kafimu a jeho milé paní za poskytnutí azylu a vlastně zorganizování bezva akce.
Fotky Verdom. Jen z pátka/soboty , v sobotu přesun na jinou akci.

Podzimní JAWAJÍZDA 2022 byla na osvědčené skautovně.
Opět obrovský dík Bimbamovi za zamluvení, Béďovi za výborné klobásky a dřevo a zbytku za to, že dorazil.
Nějaká fotodokumentace tady na rajčeti.

Jarní JAWAJÍZDA 2022 byla na doporučení Kehaje v okolí Mšena.
Posunula se o cca měsíc a stejnak to nijak neovlivnilo účast,
ale alespoň už byly otevřený campy a probíhaly nějaké akce, které v březnu nehrozí.
Fotodokumentace od Verdoma zde .

Podzimní JAWAJÍZDA 2021 byla po dvouleté pauze zaviněné koronou 16.10.2021.
Bylo to jako vždy super. Vyznamenání Béďovi za dřevo a báječné klobásky, Bimbamovi za skautovnu jakožto bezva flek a všem co se zúčastnili za bezva víkend.

Nějaká fotodokumentace zde:
https://verdom.rajce...imni_Jawajizda_2021/
https://kehaj.rajce....17530746/#nove-album

Podzimní Jawa jízda 2019 je za námi,
povedla se a jak jsme si jí užili je patrno z obrázků níže.
https://verdom.rajce...wablazni_jizda_2019/

Zajímavé moto weby:
https://www.jawanacestach.cz/
https://www.jednoustopouceskem.cz/lokality/
http://www.jawamania...poradna/default.aspx
http://www.veterankalendar.cz/]Veterán kalendář

*************************************************************************************************************************************
Můžeme poradit Jawabláznům i na FB:
https://www.facebook.com/groups/jawablazni

Než vyrazíte mrkněte na POČASÍ a nebo na POČASÍ
Český hydrometeorologický ústav

VETERÁNSKÉ AKCE A BURZY

NÁVRHY NA JAWA VÝJEZDY:

Technické muzeum Telč
Rodný dům F.Janečka Klášter nad Dědinou
Moto muzeum Netvořice
Vojenské muzeum Lešany

Stránky Jawabláznů, kde můžete najít různe tipy, rady, návody a fotky z cest: Web
Kdo se bude chtít aktivně účastnit na zvelebování webu, je potřeba se registrovat: ZDE

---------------------------------------------------------------------------------------------

Skupina Jawablázni



Fichtl výjezd za Svatomartinskou husičkou do Kácova 9.11.2013
Sraz v Kácově jak kdo dojede cca kolem poledne.Husu a fichtla sebou
Účastníci:Martaffon,Martin,Čmoud,Elevátor najeto cca 200 km

Podzimní vyjížďka 19.10.2013
Sraz již kdo chce a může 18.10. Bimbam opět zařídil sqělý nocleh v židovské škole u synagogy v Plaňanech.Jinak tradiční sraz ráno v 8:30 u Vrbčanské pumpy .Následuje přesun do Týnce k "fabrice " Jawa sraz v 10:30.Po té odjezd směr Kácov pivovar na oběd kolem 12:30,vyjížďka po okolí a zpět do Žiďárny.Je to návrh,další nápady jsou vítány.
Čmoud
Martaffon
Sema

Tachlovice 2013
Kehaj
Vlasťák
Čmoud

Rabakov 4.5.2013
Sema
Fichtlrider

Jarní Jawajízda 23.3.2013
Sema
Čmoud
Ast
Škodovák
Betkař
Martin

Svatováclavská Jawajízda 2012
Kafi
Čmoud

Jawablázni na Třeboňsku 2012
Čmoud

Druhá Jawajízda 2012
Škodovák
Čmoud
Kafi

První Jawajízda 2011

Fotky z Jawajízdy
Jawa jízda Endy
Jawajízda Sema

Odborná literatura
Literatura-jawarmaniak
elektro schémata
VZORNÍK BAREV RAL

VÝSLEDKY ANKET

Jak to máte přes zimu s moto?
Zazimuji a s moto nejezdím. 62% 13ks hlasovalo
Jezdím pořád. 38% 8ks hlasovalo

Pokládka moto (duben 2022)
Položil jsem motorku mockrát. 86% 12ks hlasovalo
Položil jsem motorku zatím jen jednou. 14% 2ks hlasovalo
Doposud jsem jezdil jen kolama dolů. 0% 0ks hlasovalo

Nejčastější poruchy motocyklů Jawa a ČZ
Zapalování 8% 3
Dobíjení 45% 17
Elektro rozvod 3% 1
Osvětlení a houkačka 0% 0
Převodovka 5% 2
Spojka a primár 0% 0
Klikové ústrojí 8% 3
Válec hlava píst a kroužky 5% 2
Rám praskání 0% 0
Kola - dráty ráfek 0% 0
Brzdy 0% 0
Tlumiče zadní 0% 0
Tlumiče přední 5% 2
Nádrž - prosak 3% 1
Startovací mechanizmus 0% 0
Pohon zadního kola sekundár 0% 0
Tachometr 0% 0
Táhla lanka bovdeny 8% 3
Karburace 5% 2
Přívod paliva 5% 2

4. Anketa: Co přidávám do žrádla svým dvoutaktním miláčkům. Nic neříkající ankety se zúčastnilo 61 lidí.
MOGUL M2T 20% 12
MOGUL TS 10% 6
MOGUL TSF 23% 14
LAVIO MOTO SYNT 2T 20% 12
CASTROL 2T 10% 6
M6A a M6AD 3% 2
SAE30 - 40 motorový 0% 0
MOTUL MOTOMIX 2T 2% 1
CINOL M2T 2% 1
VALAR TORSA 2T-SF 3% 2
SUNOCO 2T MX POWER 0% 0
SUNOCO 2T MX COMPETITION 0% 0
MOTOREX RACING GP 2T 0% 0
MOTOREX TWO STROKE 2T 0% 0
REPSOL COMPETITION 2% 1
OMV BIXXOL MOTOR BIKE 2T-S 2% 1
SHELL ADVANCE VSX 3% 2
DENICOL SUPER 2T 2% 1
TRAVOL 2T 0% 0

Anketa 10/2021-04/2022
Mám co mám a tak to zůstane 16
Spíše se budu zbavovat nasysleného. 2
Budu dál sbírat a nakupovat jak to půjde. 4

Anketa o pojišťovnách a kde máme pov. ručení
Generali Česká Pojišťovna 9%
Uniqa 6%
Kooperativa 14%
ČPP 34%
Allianz 17%
ČSOB pojišťovna 6%
Jinde než je uvedeno 14%

Anketa: Od koho pneumatiku na motorku mám ověřenou a mohu doporučit.(léto 2023)
Mitas 6%, Bridgestone 12%, Metzeler 21%, Michelin 9%, Heidenau 27%, Pirelli 12%, Dunlop 12%, Jiný výrobce 0%

OBČERSTVOVACÍ STANICE prověřené a doporučené.
Čestice u Borohrádku křižovatka silnic 11 a 36
Kondrac na 125 jižně od Vlašimi restaurace
Roztoky na Berounce - restaurace U Jezzu
U Držkatý Katky Nové Městečko.Ze Sušice po 169 na jih a odbočit přes most na 145
Hýskov v poslední době,když se řekne Hýskov,tak se mi nevybaví malebná vesnička kousek za Berounem směrem proti proudu Berounky,ale pořádná flákota přes kterou mám co dělat abych se ohnul opět k řídítkům
Bystřice u Benešova Hostinec U Hlaváčků.
Louny hotel a restaurace Černý kůň.Více info u Tondy Zlouna
Kácov pivovar křižovatka řeky Sázavy a silnice 125

Pokud se Váš příspěvek netýká tématu (české motocykly) odešlete ho prosím jako OffTopic aby se v tom potom lépe hledalo.
Kdo bude psát vulgárně, esejisticky utíkat od mototématu, útočit na jiné, tak je možná reakce ze strany adminů.
Více viz kafiho popis:
Zdravím všechny ve spolek.
Dnes jsem si dal práci a pohovořil s většinou těch, kteří sem chodí téměř celou dobu, co vlákno existuje.
Ptal jsem se na konkrétní důvody, které je vedly a vedou k neaktivitě ve vláknu.
Většina z nich sem pravidelně chodí, "čte", ale nemá chuť/důvod/motiv již přispívat.
Důvody se z velké části potkávaly v následujících bodech:

- Přílišné vulgární vyjadřování, nadávky vůči autorům příspěvků
- Nerespektování názoru druhých a s tím související nekonstruktivní diskuze
- Plevelení vlákna rozsáhlými diskuzemi o autech a nenávistnými příspěvky vůči jinému názoru
- Jistá "obava" z toho, že příspěvek povede k označení za idiota, kreténa apod...

Takřka s každým, s kým jsem dnes hovořil, jsem se shodl na následujícím:

- Není potřeba diskutovat o značce Jawa, téma je vyčerpané.
- Je více než žádoucí navrátit vlákno k obecnému tématu o motorkách a věcech jim blízkých,
jako je například cestování, zážitky, technika/rady, vybavení, značky všeho druhu, zkušenosti, tématické knihy apod.
- Dostat se zpět k tomu, že se zde bavili lidé, kteří se nějakým způsobem znali, párkrát do roka se setkali
a diskuze byla konstruktivní, respektovala názory i osobnosti ostatních, vládla zde přátelská atmosféra.

Současně jsem si dnes volal i s Pechem a celou situaci probral.
Předem upozorňuji, že však neni jediný s kym by stálo za to probrat stejné věci.
Nicméně na Pecha mám kontakt. Každý si sáhněme do svědomí.
Sdělil jsem mu svůj pohled na věc a požádal ho o respektování věcné diskuze ve slušné formě.
Důvodem mnoha vulgarismů, zejména vůči značce Jawa, je postoj samotné fabriky resp. managementu vůči zákazníkům.
To Pecha vytáčí, a nevidí jinou možnost, jak to říci, než použít sprostá slova.
Rád by tím dal najevo, jak se Jawa chová, a odradil tak potenciální budoucí kupce.
Bavili jsme se o tom, že zde ve vlákně jsme to většinově pochopili, a není potřeba se k tomu vracet.
V případě, že nesouhlasí s některým názorem, tak nechť to řekne slušně, nebo to raději přejde.
Také jsme se shodli na tom, že není cílem vlákna držet se striktně u tématu Jawa/ČZ,
ale mělo by obecně sledovat témata, jak jsem psal výše.

Závěrem tedy je, že počínaje dneškem budou vulgarismy, jak je známe z tohoto vlákna, mazány, autor upozorněn a při opakování dostane ban.
Stejný osud potká "opakující se" příspěvky z oblasti autodiskuzí .
Tím nechci říci, že je zákaz diskutovat o autech apod.
Nicméně není žádoucí vést 2+stránkové diskuze na toto téma - založte si separátní vlákno nebo si napište SZ.
Samozřejmě není problém položit dotaz, nechat si poradit, sdělit pocit. Ale zbytečně to rozvádět nemá cenu...

Věřím, že k sáhnutí po tomto řešení nebudu nucen, jelikož jsme dospělí lidé.

Jsme si vědomi rizika, že vlákno může takto umřít.
Současně mám víru ve vás, přátele, kteří sem chodí mnoho let, a o toto jste opakovaně žádali.
Apeluji na vás, pokud jste to mysleli vážně, tak se vraťte do diskuze, a společně najdeme cestu zpět.
V opačném případě vlákno umře, a já ho zamknu.


Díky za pochopení, respektování a spolupráci.
Jawablázen Kafi


Naposledy editováno 15.04.2024 08:13:50

Blokovaní uživatelé: tornadojoe
Anketa: Anketa na zimu. Jak to máte přes zimu s moto?
Zazimuju a s moto nejezdim
62%
16
Jezdim pořád.
38%
10

(reakce na) Jawablázni

2.1.2023 v 14:25 | Nahoru | #101971

pech. píše: To že je to motorka pro holky a pro dědky je mindset, který mi byl znám, když jsem si to na základě zjištění, že je to zároveň stroj dokonale naplňující moje požadavky.

Takže jsem dědek a možná trochu holka, ale mám skvělou motorku...



Já měl kdysi fakultě na chemii profesora, kterej pracoval pro McLaren a na ježdění dostal k dispozici superba. A říkal že s ním skoro nejezdí, protože na to jeho ježdění kolem komína a na ryby je jeho straej trabant vlastně vhodnější. Někdo to tak má, nic proti.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni

2.1.2023 v 14:31 | Nahoru | #101972

pech. píše: Na co taktizovat, dva kvalty dolů a plnej... To je úkon na 5 vteřin... Já se rozhodoval mezi CB750 a CB500... Volil jsem CB 500 protože ta 750 není vlastně nijak dynamičtější, ale je zásadně težší a po městě už je to s ní trochu opruz. Půllitr je agilnější a mimo město jede dost... Stovka za 5s a maximum 200, to není žádná ostuda...



No, jenže už tam není tarezerva. Lidi občas za zatáčkou zrychlí a je jim jedno, že už si začal předjíždět a kolem těch rychlostí 150 už tyhle slabý motorky nejsou bezpečný.

A když chceš rychle předjet auto, co na to šlápne v kilu a proti pak vyjede kamion, tak ve chvíli kdy seš před ním, tam máš klidně 200 na tu chvilku, když je potřeba. (Teda ty ne, a o tom to je.)

Naposledy editováno 02.01.2023 14:31:46

(reakce na) Jawablázni

2.1.2023 v 14:41 | Nahoru | #101973

PetrL3 píše: No, jenže už tam není tarezerva. Lidi občas za zatáčkou zrychlí a je jim jedno, že už si začal předjíždět a kolem těch rychlostí 150 už tyhle slabý motorky nejsou bezpečný.

A když chceš rychle předjet auto, co na to šlápne v kilu a proti pak vyjede kamion, tak ve chvíli kdy seš před ním, tam máš klidně 200 na tu chvilku, když je potřeba. (Teda ty ne, a o tom to je.)



Já mám rád, jak to rychle akceleruje, jak to odsejpá a jak diametrálně se to liší od starých i nových českých střepů, vlastně i od ostatních půllitrů (GS500 je tragická), ale pohybovat se rychlostí 200+ v běžném provozu, to už je na mně overkill. Chápu to, co se mi snažíš sdělit, ale nechci to. Pořád mám tu volbu, že když tam nevidím, tak se tam neseru a když si nejsem jistej, tak se na to vyseru... Protože navíc motorka, která by byla váhově a rozměrově na úrovni této a byla litrová, tak to už jsou skoro výhradně supersporty a na ty jsem zase moc velkej já...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni

2.1.2023 v 15:18 | Nahoru | #101974

pech. píše: Na co taktizovat, dva kvalty dolů a plnej... To je úkon na 5 vteřin... Já se rozhodoval mezi CB750 a CB500... Volil jsem CB 500 protože ta 750 není vlastně nijak dynamičtější, ale je zásadně težší a po městě už je to s ní trochu opruz. Půllitr je agilnější a mimo město jede dost... Stovka za 5s a maximum 200, to není žádná ostuda...



Svizneji jedoucí osobak uz je problem na okresce s pullitrem bezpečne předjet, zvlast na nejake širší kde ti pri předjíždění prida plyn ….

Edit: jo uz to psal Petr. Me casto v takových situacích chybi vykon na V2 1000, nedavno mi malem na dalnici ujela oktavka … zacal jsem ho předjíždět a on zacal “zavodit”…

Naposledy editováno 02.01.2023 15:21:02

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni

2.1.2023 v 15:38 | Nahoru | #101975

assassin píše: Svizneji jedoucí osobak uz je problem na okresce s pullitrem bezpečne předjet, zvlast na nejake širší kde ti pri předjíždění prida plyn ….

Edit: jo uz to psal Petr. Me casto v takových situacích chybi vykon na V2 1000, nedavno mi malem na dalnici ujela oktavka … zacal jsem ho předjíždět a on zacal “zavodit”…



Svižneji jedoucí? To znamená jak svižněji? Protože po stránce dynamiky musí mít to auto alespoň 200 koní a zároveň být dost malé aby bylo schopno i těm běžným motorkám konkurovat...

Takže nějaké 250k GTI to nepředjedu, ale pokud on pojede rychle, tak k tomu ani nebudu mít důvod...

Ono u motorek, libovolně výkonných, je problém ten, že kvůli aerodynamice se jejich dynamika, jak je do nějakých 150-200km ve světě aut nedostižná ničím jiným než placatou červenou věcí z itálie, tak nad 150km už je aerodynamika motorky problém a karta se obrací, tj. jet 200km za hodinu je schopné kdejaké silnější auto, navíc v plném komfortu, kdežto 200km/h na motorce je už poněkud obtěžující hlukem vzduchu, odporem vzduchu (u naháčů obzvlášť) a tobě se úplně nechce to hrnout dál, protože se to nedá dlouhodobě vydržet..... Supersport Litr nemá žádný problém jet 300km/h, ale pohodlné to není ani náznakem, takže nakonec povolíš...
Já nemám úplně potřebu závodit... Předjíždím ty, co mne zdržují a ti obvykle jedou po dálnici pod 150 a mimo ni pod 100-120km/h. Když mně předjede nějaké rychlé auto, ať si jede, takoví mne nezdržují a na okresce mi teda ještě žádný osobák neujel... Na dálnici ano, ale z výše uvedených důvodů, kdy jet dlouhodobě 150+ je jednak na nahotě nepohodlné a druhak taky o vůdčí list...

Když se mnou někdo začne závodit, je to zpravidla čurák, co si chce hrát a tak radši dál od něj, nebo se stane průser...

Naposledy editováno 02.01.2023 15:41:46

2 reakcí na tento příspěvek Jawablázni

2.1.2023 v 16:04 | Nahoru | #101976
2022 = 14 300 km. A kolik vy?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni

2.1.2023 v 16:08 | Nahoru | #101977
pech.> Já taky nezávodím. Když je to rychlý auto, zpomalim a neprekazim.

Na druhou stranu, nevím, jak jezdíš, že píšeš co píšeš, ale predstava, že bys mi nějak ujel na cb500, když bych jel autem se mi moc nezdá (pokud bych se tě snažil udržet), ale nechme to být.

(reakce na) Jawablázni

2.1.2023 v 16:13 | Nahoru | #101978

PetrL3 píše: pech.> Já taky nezávodím. Když je to rychlý auto, zpomalim a neprekazim.

Na druhou stranu, nevím, jak jezdíš, že píšeš co píšeš, ale predstava, že bys mi nějak ujel na cb500, když bych jel autem se mi moc nezdá (pokud bych se tě snažil udržet), ale nechme to být.



To je o nepochopení. Sděloval jsem to, že se mi nestalo, že když na okresce někoho předjedu, že by měl nutkavou potřebu mi to vracet a nebo mi ujel.
Navíc ono CB ty ostatní půllitry dynamicky převyšuje, takže kdo má zkušenost s GS třeba, tak ta srala i mně, že nejede, přestože jezdím na stroji stejného objemu a ze stejné doby... Ta prostě v nějakejch 130 zvadla a pak už to bylo těžké přemlouvání, do kopců kde jezdím na poslední kvalt bez zaváhání, jsem jí musel podkopnout a popohánět...

Jawablázni

2.1.2023 v 16:19 | Nahoru | #101979
kehaj>

Stadion - 600 km
Jawetta 1274km
Babetta 210 -137km
Babetta 207 - 56km
Smolík -1006km
Honda - 6297km

Suma: 9370km....

Naposledy editováno 02.01.2023 16:19:38

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni

2.1.2023 v 16:28 | Nahoru | #101980
pech.> 200+ koni ma ale dneska kdeco. Myslim ze pri akceleraci nad cca 120kmh uz bude mit cbf problem i s obycejnejsim autem - ikdyz bude akcelerovat motorka o neco rychleji tak ne o tolik aby ten rozdíl zajistil bezpečne predjeti.

Tak to si asi jeste sviznejsiho ridice auta nepotkal :) ale to je v tomhle vlákne celkem fuk.

Spis to ze odepises značku ktere se neco nepovedlo komplet, to bys nesměl používat nic :)

Naposledy editováno 02.01.2023 16:44:38

Jawablázni

2.1.2023 v 16:39 | Nahoru | #101981
Mne nevadi, ze Jirka vyjmenoval srace pro pozery. Ale proc se v tom vyctu evropskych znacek zcela vyhnul Italii? -Na země 3. světa jsem nějak pozapomněl.
Na těch značkách které jsem vyjmenoval jsem moc nenajel. Myslím že jsou kvalitní i když na Yamahu v lecčem nemají.

(reakce na) Jawablázni

2.1.2023 v 16:51 | Nahoru | #101982
kehaj> 13900km

Jawablázni

2.1.2023 v 16:53 | Nahoru | #101983
CB 500 měl kamarád z Manhaimu. Myslím že je to hodně povedené 5 kilo. Když někdo umí jezdit svižně jdou s tím dělat věci. Znám kluky co mají litrového Fazera. Prej je to bezva motorka ale třeba na blbnutí v zatáčkách je šestka lepší. Jejich slova !!! Nevím zatím nemám potřebu jezdit přes 250 to bych si nechal nebo vzal CBR 900RR FireBlade. Když jsem ji měl kolega z klubu mně v Buchlákách na 999 neujel!
Třída šestistovek je mimochodem v UK nejoblíbenější objem. Asi to má své důvody. Motorku mám abych se svez-jako ventil,l ne abych někomu něco dokazoval.

Naposledy editováno 02.01.2023 19:05:28

1 reakcí na tento příspěvek Jawablázni

2.1.2023 v 16:55 | Nahoru | #101984
Jediné co závidím motorkám z íčka je perfektní ergonomie a design.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni

2.1.2023 v 17:05 | Nahoru | #101985

assassin píše: pech.> 200+ koni ma ale dneska kdeco. Myslim ze pri akceleraci nad cca 120kmh uz bude mit cbf problem i s obycejnejsim autem - ikdyz bude akcelerovat motorka o neco rychleji tak ne o tolik aby ten rozdíl zajistil bezpečne predjeti.

Tak to si asi jeste sviznejsiho ridice auta nepotkal :) ale to je v tomhle vlákne celkem fuk.

Spis to ze odepises značku ktere se neco nepovedlo komplet, to bys nesměl používat nic :)



Když má auto 200 koní, je zpravidla už dosti velké, což dynamiku ředí... V běžném provozu to stejně nepotkáváš...

Zatím se mi poměrně úspěšně daří, se sráčům vyhýbat, byť to chce poměrně rozsáhlé znalosti, abych si nenasral do bot....

(reakce na) Jawablázni

2.1.2023 v 17:28 | Nahoru | #101987

Jirka4137 píše: Jediné co závidím motorkám z íčka je perfektní ergonomie a design.



No zrovna spínačka na vrcholu "nádrže" , to je ergonomickej přešlap....

(reakce na) Jawablázni

2.1.2023 v 17:28 | Nahoru | #101988

PetrL3 píše: Praha

https://www.novinky....rky-40418850 [/quote]

Po mnoha letech, konečně něco, co zavání slmysluplností...

Jawablázni

2.1.2023 v 17:32 | Nahoru | #101989
Tož kehaju , nedalo mi to tak sem na to číhnul , až sem se překvapil .

Pulec 1863 km
Pérák 4492 km
Scrambler 8582 km

celkem 14937 km

(reakce na) Jawablázni

2.1.2023 v 17:40 | Nahoru | #101990

kehaj píše: 2022 = 14 300 km. A kolik vy?

Já pouhých 2600 km. Jo a na Babetě cca kolem 500 km. Neukazoval mě tachometr tak ta beru zhruba podle jízd.

Naposledy editováno 02.01.2023 17:43:51

Jawablázni

2.1.2023 v 17:44 | Nahoru | #101991
Já to můžu jen odhadnout, nesleduju to, ale bude to tak 2500-3000 km.

1 reakcí na tento příspěvek Jawablázni

2.1.2023 v 17:47 | Nahoru | #101992
No zrovna spínačka na vrcholu "nádrže" , to je ergonomickej přešlap...Tak to jistě. Já mám zkušenost jen s ST2.

Jawablázni

2.1.2023 v 17:50 | Nahoru | #101993
Vs1400 to měl u levého stehna. Myslím. Je to 20 let.

(reakce na) Jawablázni

2.1.2023 v 20:08 | Nahoru | #101994

Jirka4137 píše: No zrovna spínačka na vrcholu "nádrže" , to je ergonomickej přešlap...Tak to jistě. Já mám zkušenost jen s ST2.



ST2 byla zrovna docela promyšlená věc...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni

2.1.2023 v 20:17 | Nahoru | #101995

pech. píše: Když má auto 200 koní, je zpravidla už dosti velké, což dynamiku ředí... V běžném provozu to stejně nepotkáváš...

Zatím se mi poměrně úspěšně daří, se sráčům vyhýbat, byť to chce poměrně rozsáhlé znalosti, abych si nenasral do bot....



Nevim jak u vas, ale tady v Praze a okoli je spis výjimka potkat neco co ma min nez 200 koni :D

Ta spinacka na vrcholu nadrze je tohle? S tim jsem zrovna nikdy nemel problem…


Naposledy editováno 02.01.2023 20:19:20

Jawablázni

2.1.2023 v 20:20 | Nahoru | #101996
Ono staci 100kw auto a uz se od 100-120km/h vys motorky do nejakych 45kw moc nechytaji...pokud v takovym aute sedi nekdo, kdo nechce, abys ho predjel, tak ho na vykon nepredjedes.

Naposledy editováno 02.01.2023 20:21:48

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni

2.1.2023 v 20:23 | Nahoru | #101997

assassin píše: Nevim jak u vas, ale tady v Praze a okoli je spis výjimka potkat neco co ma min nez 200 koni :D

Ta spinacka na vrcholu nadrze je tohle? S tim jsem zrovna nikdy nemel problem…



Ne, to není tohle... NA aktuální verzi je na tomhle místě holej knofl a klíč s bugřincem, velkým jak kráva, se strká nastojato do víčka...

(reakce na) Jawablázni

2.1.2023 v 20:32 | Nahoru | #101998
pech.> aha, no zadnou italskou audi nemam, ja vzdycky potreboval jen tuhle a bimotu sb8r a bimotu vdue. No a ty bimoty me uz pustily

Jirka: co se tyka závodění, tak je to o tom jak ma clovek natrenovano (kolik km v “závodním” rezimu, ne kolik km celkem) a jak ma vymeteno v hlave. Kdyz je kombinace obojího tak uz je celkem fuk na jake motorce dotycnej jede - teda, sportovni motorce.

Me uz treba ujelo dost pilotů na motorkach i v autech

3 reakcí na tento příspěvek Jawablázni

2.1.2023 v 20:43 | Nahoru | #101999
Je třeba nutně předjíždět na okresce auto které jede 120?

Když se motá po cestě jak ožralý tak bud zpomalím (pokud jedu do práce/obchodu atd.) nebo rovnou zastavím (pokud jsem na vyjíždce) a nechám cypa at se vymrdá dle své libosti.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni

2.1.2023 v 20:49 | Nahoru | #102000

Kalasnikov píše: Je třeba nutně předjíždět na okresce auto které jede 120?


Co to je za otázku? Tak samozřejmě. Se nepotáhnu 120 ne? Na motorce. Twl. Bohužel ,když nemáš rezervu výkonu, tak musíš.

Naposledy editováno 02.01.2023 20:51:59
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Jawa 250 559 plynová rukojeť ze sit... Jawa 250/559 panelka Mario1504 7 26.4.2024 v 09:54 cmiral
Jawa 250 559 plynová rukojeť ze sit... Jawa 250/559 panelka Mario1504 9 23.4.2024 v 21:06 rg250
jawa 250 maska Jawa 250/559 panelka alexch 2 9.4.2024 v 21:22 Dolin
měření rychlosti Jawa 250/353 Kývačka rg250 10 14.3.2024 v 14:17 Mňojo
Jawa 250 dostanu ji na veteránské z... Jawa 250/559 panelka Mario853 7 11.3.2024 v 07:11 FJRPEPA


TOPlist