globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Jawablázni
Důležité pro chod vlákna je dodržování pravidel. Obšírněji se o tom rozepsal Kafi TADY . a dole u popisu vlákna.

AKCE JAWABLÁZNŮ
PLÁNOVANÉ AKCE JAWABLÁZNŮ
Podzimní bude v prvním týdnu v řijnu tedy 4-6.10.2024.

Místo zase Golf.
Rezervace ubytování 734 257 523 kdo chce, zamluví si sam solo.

Plánek kempu a jak to vypadalo pro ty co tam ještě nebyli u mě na rajčeti.
https://www.rajce.idnes.cz/verdom/album/podzimni-jizda-za-jawablazny

PROBĚHLÉ AKCE JAWABLÁZNŮ
Jarní proběhla. Termín druhý týden v dubnu tedy 12-14.4.2024
Byla super, sešlo za zdravé jádro, fotodokumentace u mě na rajčeti

Podzimní jízda byla 6.-8.10.2023 a po tom, co vypadl Kamýk i Skautovna v Autokempu GOLF .
Fotky VERDOM Kehaj Vlasťák
Celkem pohoda flek.

Jarní jawajízda 2023
12.5-14.5 v Kamýku nad Vltavou. Velký dík Kafimu a jeho milé paní za poskytnutí azylu a vlastně zorganizování bezva akce.
Fotky Verdom. Jen z pátka/soboty , v sobotu přesun na jinou akci.

Podzimní JAWAJÍZDA 2022 byla na osvědčené skautovně.
Opět obrovský dík Bimbamovi za zamluvení, Béďovi za výborné klobásky a dřevo a zbytku za to, že dorazil.
Nějaká fotodokumentace tady na rajčeti.

Jarní JAWAJÍZDA 2022 byla na doporučení Kehaje v okolí Mšena.
Posunula se o cca měsíc a stejnak to nijak neovlivnilo účast,
ale alespoň už byly otevřený campy a probíhaly nějaké akce, které v březnu nehrozí.
Fotodokumentace od Verdoma zde .

Podzimní JAWAJÍZDA 2021 byla po dvouleté pauze zaviněné koronou 16.10.2021.
Bylo to jako vždy super. Vyznamenání Béďovi za dřevo a báječné klobásky, Bimbamovi za skautovnu jakožto bezva flek a všem co se zúčastnili za bezva víkend.

Nějaká fotodokumentace zde:
https://verdom.rajce...imni_Jawajizda_2021/
https://kehaj.rajce....17530746/#nove-album

Podzimní Jawa jízda 2019 je za námi,
povedla se a jak jsme si jí užili je patrno z obrázků níže.
https://verdom.rajce...wablazni_jizda_2019/

Zajímavé moto weby:
https://www.jawanacestach.cz/
https://www.jednoustopouceskem.cz/lokality/
http://www.jawamania...poradna/default.aspx
http://www.veterankalendar.cz/]Veterán kalendář

*************************************************************************************************************************************
Můžeme poradit Jawabláznům i na FB:
https://www.facebook.com/groups/jawablazni

Než vyrazíte mrkněte na POČASÍ a nebo na POČASÍ
Český hydrometeorologický ústav

VETERÁNSKÉ AKCE A BURZY

NÁVRHY NA JAWA VÝJEZDY:

Technické muzeum Telč
Rodný dům F.Janečka Klášter nad Dědinou
Moto muzeum Netvořice
Vojenské muzeum Lešany

Stránky Jawabláznů, kde můžete najít různe tipy, rady, návody a fotky z cest: Web
Kdo se bude chtít aktivně účastnit na zvelebování webu, je potřeba se registrovat: ZDE

---------------------------------------------------------------------------------------------

Skupina Jawablázni



Fichtl výjezd za Svatomartinskou husičkou do Kácova 9.11.2013
Sraz v Kácově jak kdo dojede cca kolem poledne.Husu a fichtla sebou
Účastníci:Martaffon,Martin,Čmoud,Elevátor najeto cca 200 km

Podzimní vyjížďka 19.10.2013
Sraz již kdo chce a může 18.10. Bimbam opět zařídil sqělý nocleh v židovské škole u synagogy v Plaňanech.Jinak tradiční sraz ráno v 8:30 u Vrbčanské pumpy .Následuje přesun do Týnce k "fabrice " Jawa sraz v 10:30.Po té odjezd směr Kácov pivovar na oběd kolem 12:30,vyjížďka po okolí a zpět do Žiďárny.Je to návrh,další nápady jsou vítány.
Čmoud
Martaffon
Sema

Tachlovice 2013
Kehaj
Vlasťák
Čmoud

Rabakov 4.5.2013
Sema
Fichtlrider

Jarní Jawajízda 23.3.2013
Sema
Čmoud
Ast
Škodovák
Betkař
Martin

Svatováclavská Jawajízda 2012
Kafi
Čmoud

Jawablázni na Třeboňsku 2012
Čmoud

Druhá Jawajízda 2012
Škodovák
Čmoud
Kafi

První Jawajízda 2011

Fotky z Jawajízdy
Jawa jízda Endy
Jawajízda Sema

Odborná literatura
Literatura-jawarmaniak
elektro schémata
VZORNÍK BAREV RAL

VÝSLEDKY ANKET

Jak to máte přes zimu s moto?
Zazimuji a s moto nejezdím. 62% 13ks hlasovalo
Jezdím pořád. 38% 8ks hlasovalo

Pokládka moto (duben 2022)
Položil jsem motorku mockrát. 86% 12ks hlasovalo
Položil jsem motorku zatím jen jednou. 14% 2ks hlasovalo
Doposud jsem jezdil jen kolama dolů. 0% 0ks hlasovalo

Nejčastější poruchy motocyklů Jawa a ČZ
Zapalování 8% 3
Dobíjení 45% 17
Elektro rozvod 3% 1
Osvětlení a houkačka 0% 0
Převodovka 5% 2
Spojka a primár 0% 0
Klikové ústrojí 8% 3
Válec hlava píst a kroužky 5% 2
Rám praskání 0% 0
Kola - dráty ráfek 0% 0
Brzdy 0% 0
Tlumiče zadní 0% 0
Tlumiče přední 5% 2
Nádrž - prosak 3% 1
Startovací mechanizmus 0% 0
Pohon zadního kola sekundár 0% 0
Tachometr 0% 0
Táhla lanka bovdeny 8% 3
Karburace 5% 2
Přívod paliva 5% 2

4. Anketa: Co přidávám do žrádla svým dvoutaktním miláčkům. Nic neříkající ankety se zúčastnilo 61 lidí.
MOGUL M2T 20% 12
MOGUL TS 10% 6
MOGUL TSF 23% 14
LAVIO MOTO SYNT 2T 20% 12
CASTROL 2T 10% 6
M6A a M6AD 3% 2
SAE30 - 40 motorový 0% 0
MOTUL MOTOMIX 2T 2% 1
CINOL M2T 2% 1
VALAR TORSA 2T-SF 3% 2
SUNOCO 2T MX POWER 0% 0
SUNOCO 2T MX COMPETITION 0% 0
MOTOREX RACING GP 2T 0% 0
MOTOREX TWO STROKE 2T 0% 0
REPSOL COMPETITION 2% 1
OMV BIXXOL MOTOR BIKE 2T-S 2% 1
SHELL ADVANCE VSX 3% 2
DENICOL SUPER 2T 2% 1
TRAVOL 2T 0% 0

Anketa 10/2021-04/2022
Mám co mám a tak to zůstane 16
Spíše se budu zbavovat nasysleného. 2
Budu dál sbírat a nakupovat jak to půjde. 4

Anketa o pojišťovnách a kde máme pov. ručení
Generali Česká Pojišťovna 9%
Uniqa 6%
Kooperativa 14%
ČPP 34%
Allianz 17%
ČSOB pojišťovna 6%
Jinde než je uvedeno 14%

Anketa: Od koho pneumatiku na motorku mám ověřenou a mohu doporučit.(léto 2023)
Mitas 6%, Bridgestone 12%, Metzeler 21%, Michelin 9%, Heidenau 27%, Pirelli 12%, Dunlop 12%, Jiný výrobce 0%

OBČERSTVOVACÍ STANICE prověřené a doporučené.
Čestice u Borohrádku křižovatka silnic 11 a 36
Kondrac na 125 jižně od Vlašimi restaurace
Roztoky na Berounce - restaurace U Jezzu
U Držkatý Katky Nové Městečko.Ze Sušice po 169 na jih a odbočit přes most na 145
Hýskov v poslední době,když se řekne Hýskov,tak se mi nevybaví malebná vesnička kousek za Berounem směrem proti proudu Berounky,ale pořádná flákota přes kterou mám co dělat abych se ohnul opět k řídítkům
Bystřice u Benešova Hostinec U Hlaváčků.
Louny hotel a restaurace Černý kůň.Více info u Tondy Zlouna
Kácov pivovar křižovatka řeky Sázavy a silnice 125

Pokud se Váš příspěvek netýká tématu (české motocykly) odešlete ho prosím jako OffTopic aby se v tom potom lépe hledalo.
Kdo bude psát vulgárně, esejisticky utíkat od mototématu, útočit na jiné, tak je možná reakce ze strany adminů.
Více viz kafiho popis:
Zdravím všechny ve spolek.
Dnes jsem si dal práci a pohovořil s většinou těch, kteří sem chodí téměř celou dobu, co vlákno existuje.
Ptal jsem se na konkrétní důvody, které je vedly a vedou k neaktivitě ve vláknu.
Většina z nich sem pravidelně chodí, "čte", ale nemá chuť/důvod/motiv již přispívat.
Důvody se z velké části potkávaly v následujících bodech:

- Přílišné vulgární vyjadřování, nadávky vůči autorům příspěvků
- Nerespektování názoru druhých a s tím související nekonstruktivní diskuze
- Plevelení vlákna rozsáhlými diskuzemi o autech a nenávistnými příspěvky vůči jinému názoru
- Jistá "obava" z toho, že příspěvek povede k označení za idiota, kreténa apod...

Takřka s každým, s kým jsem dnes hovořil, jsem se shodl na následujícím:

- Není potřeba diskutovat o značce Jawa, téma je vyčerpané.
- Je více než žádoucí navrátit vlákno k obecnému tématu o motorkách a věcech jim blízkých,
jako je například cestování, zážitky, technika/rady, vybavení, značky všeho druhu, zkušenosti, tématické knihy apod.
- Dostat se zpět k tomu, že se zde bavili lidé, kteří se nějakým způsobem znali, párkrát do roka se setkali
a diskuze byla konstruktivní, respektovala názory i osobnosti ostatních, vládla zde přátelská atmosféra.

Současně jsem si dnes volal i s Pechem a celou situaci probral.
Předem upozorňuji, že však neni jediný s kym by stálo za to probrat stejné věci.
Nicméně na Pecha mám kontakt. Každý si sáhněme do svědomí.
Sdělil jsem mu svůj pohled na věc a požádal ho o respektování věcné diskuze ve slušné formě.
Důvodem mnoha vulgarismů, zejména vůči značce Jawa, je postoj samotné fabriky resp. managementu vůči zákazníkům.
To Pecha vytáčí, a nevidí jinou možnost, jak to říci, než použít sprostá slova.
Rád by tím dal najevo, jak se Jawa chová, a odradil tak potenciální budoucí kupce.
Bavili jsme se o tom, že zde ve vlákně jsme to většinově pochopili, a není potřeba se k tomu vracet.
V případě, že nesouhlasí s některým názorem, tak nechť to řekne slušně, nebo to raději přejde.
Také jsme se shodli na tom, že není cílem vlákna držet se striktně u tématu Jawa/ČZ,
ale mělo by obecně sledovat témata, jak jsem psal výše.

Závěrem tedy je, že počínaje dneškem budou vulgarismy, jak je známe z tohoto vlákna, mazány, autor upozorněn a při opakování dostane ban.
Stejný osud potká "opakující se" příspěvky z oblasti autodiskuzí .
Tím nechci říci, že je zákaz diskutovat o autech apod.
Nicméně není žádoucí vést 2+stránkové diskuze na toto téma - založte si separátní vlákno nebo si napište SZ.
Samozřejmě není problém položit dotaz, nechat si poradit, sdělit pocit. Ale zbytečně to rozvádět nemá cenu...

Věřím, že k sáhnutí po tomto řešení nebudu nucen, jelikož jsme dospělí lidé.

Jsme si vědomi rizika, že vlákno může takto umřít.
Současně mám víru ve vás, přátele, kteří sem chodí mnoho let, a o toto jste opakovaně žádali.
Apeluji na vás, pokud jste to mysleli vážně, tak se vraťte do diskuze, a společně najdeme cestu zpět.
V opačném případě vlákno umře, a já ho zamknu.


Díky za pochopení, respektování a spolupráci.
Jawablázen Kafi


Naposledy editováno 15.04.2024 08:13:50

Blokovaní uživatelé: tornadojoe
Anketa: Anketa na zimu. Jak to máte přes zimu s moto?
Zazimuju a s moto nejezdim
60%
15
Jezdim pořád.
40%
10

1 reakcí na tento příspěvek Jawablázni

17.10.2022 v 19:50 | Nahoru | #100531
Milane. Ten kdo má Alfu, ví moc dobře kde je servis. Narozdíl od nás Toyotářů.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni

17.10.2022 v 20:46 | Nahoru | #100532

Borntobewild píše: Milane. Ten kdo má Alfu, ví moc dobře kde je servis. Narozdíl od nás Toyotářů.



No ona ta Toyota už taky není bez chyby.... Každopádně furt lepší než VAG... Nicméně motory 1ZR-FE mají blok udělaný ještě víc dementně, než š.120....

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni

17.10.2022 v 21:12 | Nahoru | #100533
pech.> Nojo, já furt zapomínám, že kromě Japonských Prévií jsou i Toyoty Turecké, Francouzské, Anglické, České...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni

17.10.2022 v 21:57 | Nahoru | #100534

Borntobewild píše: pech.> Nojo, já furt zapomínám, že kromě Japonských Prévií jsou i Toyoty Turecké, Francouzské, Anglické, České...



Není Toyota, jako Toyota......

Já jsem je považoval za mimořádně poctivé vozy, než se mi jich pár dostalo na ponk a sice technika vyspělá, ale udělat blok kde se nedostane voda mezi vložky a nebo motor s pevnými zdvihátky bez hydroštělu i možnosti seřízení, zařadila se do vozidle druhé jakosti, jako je Mazda, Subaru a jim podobné... ale furt lepší než VAG, BMW - sráče s nejhoršími motory za posledních 15 let...

Naposledy editováno 17.10.2022 22:02:30

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni

17.10.2022 v 22:31 | Nahoru | #100535
Milan1963> Moc pěkná panelka!

(reakce na) Jawablázni

17.10.2022 v 22:37 | Nahoru | #100536

maraton píše: Milan1963> Moc pěkná panelka!



A navíc ten padesátiletý wergl, narozdíl od toho aktuálního, skutečně funguje

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni

17.10.2022 v 22:57 | Nahoru | #100537

pech. píše: Není Toyota, jako Toyota......

Já jsem je považoval za mimořádně poctivé vozy, než se mi jich pár dostalo na ponk a sice technika vyspělá, ale udělat blok kde se nedostane voda mezi vložky a nebo motor s pevnými zdvihátky bez hydroštělu i možnosti seřízení, zařadila se do vozidle druhé jakosti, jako je Mazda, Subaru a jim podobné... ale furt lepší než VAG, BMW - sráče s nejhoršími motory za posledních 15 let...


Ty vůle ventilů seřizovat jdou, akorát ne jednoduše šroubkem. A předpokládá se, že to prostě drží. Já je šteloval asi ve 180ti tis. a teď po dalších 60ti jsou nehnuté. Prostě to maj vymyšlený jinak. Ale co vím, tak pár toyoťáckých motorů průserových je. Většinou to po faceliftu vyřešili. A z těch nových, v Toyotách se seroucích motorů jsou to právě motory BMW.

1 reakcí na tento příspěvek Jawablázni

18.10.2022 v 06:47 | Nahoru | #100538
Taky nemam seriditelny ventily. Teda seridit jdou - vymenou kalisku. Ale kdyz jsem se ptal v Renault servisu, tak to do 300 tis. km nemam vubec resit...a dyl to auto mit stejne neplanuju. Takze mi to je dost jedno, ze tam neni sroub nebo hydrostel. Vlastne to je naopak spis jen dobre - nemusim vubec nic resit. Takze pro me jako uzivatele pecka reseni

Naposledy editováno 18.10.2022 06:49:21

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni

18.10.2022 v 15:35 | Nahoru | #100539

Borntobewild píše: Ty vůle ventilů seřizovat jdou, akorát ne jednoduše šroubkem. A předpokládá se, že to prostě drží. Já je šteloval asi ve 180ti tis. a teď po dalších 60ti jsou nehnuté. Prostě to maj vymyšlený jinak. Ale co vím, tak pár toyoťáckých motorů průserových je. Většinou to po faceliftu vyřešili. A z těch nových, v Toyotách se seroucích motorů jsou to právě motory BMW.



Jako to jejich "Seřízení výměnou cplt zdvihátek, objednaných dle rozměru" neberu jako seřízení, ale jako opravu. Ano vydrží to asi tak 3x dýl než na škodě 120, ale na věky ne, protože máme v benzínu sračky a sedla vyhnívají.... Kdyby tam dali alespoň podložky, jako jsou v motorkách, to je ok řešení...

BMW se přetahuje s VW o stupně vítězů, kdo má na svědomí více zpackaných motorů... VW krom vestavby v Multivanu už ničím nevyniká a Multivan hned tak někdo nepotřebuje, takže to není až taková škoda... Ale BMW umí udělat auto, které skvěle sedí a přesto to není kostitřas... Ale co s tím, když se to všechno nějak moc rychle ojebe a motory mají hrubé konstrukční vady...

1 reakcí na tento příspěvek Jawablázni

18.10.2022 v 15:37 | Nahoru | #100540
https://www.motorkar...lik-kopii-48265.html
KEEWAY bude prý kopírovat skútry věhlasných značek...nějak se mi to nezdá. Předpokládám, že mají vlastní vývoj, nebo ne ? Není to zrovna podřadná značka. Než jsem koupil Piaggio, tak jsem se po Keeway i korejském Kymcu taky díval. I když spíš symbolicky. Je to jako by BMW chtělo kopírovat třeba Yamahu...

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni

18.10.2022 v 15:41 | Nahoru | #100541

Koudy01 píše: Taky nemam seriditelny ventily. Teda seridit jdou - vymenou kalisku. Ale kdyz jsem se ptal v Renault servisu, tak to do 300 tis. km nemam vubec resit...a dyl to auto mit stejne neplanuju. Takze mi to je dost jedno, ze tam neni sroub nebo hydrostel. Vlastne to je naopak spis jen dobre - nemusim vubec nic resit. Takze pro me jako uzivatele pecka reseni



300kkm? Je sice pravda, že Logan se šroubkama ztratil kompresi až někde za 400 000km, ale dlouho předtím ztrácel na výkonu.... To prostě není košer...

Já mám u Toyoty předpis kontrolu a """""seřízení"""""" co 90 000km ve ztíženém provozu, městský jebání s věčně studeným motorem je ztížený provoz...

(reakce na) Jawablázni

18.10.2022 v 15:44 | Nahoru | #100542

Milan1963 píše: https://www.motorkari.cz/clanky/moto-novinky/keeway/intermot-keeway-ma-nahatou-petistovku-novou-stopetadvacitku-a-nekolik-kopii-48265.html
KEEWAY bude prý kopírovat skútry věhlasných značek...nějak se mi to nezdá. Předpokládám, že mají vlastní vývoj, nebo ne ? Není to zrovna podřadná značka. Než jsem koupil Piaggio, tak jsem se po Keeway i korejském Kymcu taky díval. I když spíš symbolicky. Je to jako by BMW chtělo kopírovat třeba Yamahu...



Kdyby BMW začalo kopírovat Yamahu, tak by udělalo dobře, protože by místo těch ohavných jebů co jim trčí válce do stran a tato koncepce byla zastaralá už před 60 lety, začali konečně vyrábět něco normálního a protože Yamaha má i velmi trvanlivé modely, tak třeba i takového, co dlouhodobě funguje a nemá co chvíli kašlíky, které vyřeší jen drahý sirůpek...

Navíc Keeway je pokud vím jen obchodní značka, která skupuje kdejaké wergly a pak prodává dál, stejně jako Yuki, Romet, Jawa a mnoho dalších překupníků....

Naposledy editováno 18.10.2022 15:45:39

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni

18.10.2022 v 17:13 | Nahoru | #100543
pech.> No mě řekli za jeden hrníček 700,-. Takže jsem hrníčky upnul do soustruhu, do suportu minibrusku Parkside a pěkně jsem si je obrousil.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni

18.10.2022 v 17:55 | Nahoru | #100544
Borntobewild> a pak sis je cementoval

Jawablázni

18.10.2022 v 18:01 | Nahoru | #100545
Čím víc pruhú tím víc Toyota a proto tomorrow, today Trabant.


Naposledy editováno 18.10.2022 18:05:38

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni

18.10.2022 v 18:05 | Nahoru | #100546
pech.> nejak moc rychle ojebe znamena, ze se treba po 200tis km neco meni kamarad toci ve firme jen baworaky a 200dal bez problemu zatim kazdej… x5 50i mela najeto mene, protoze operak skoncil nekdy lehce pres 150tis … podle internetovych odborniku nejhorsi motor co nevydrzi ani 50tis…

Ono spousta tehle povesti jsou typu jedna pani povidala…

Vykonne motory proste vyzaduji nejakou udrzbu, to same vykonna sasi… pokud nekdo chce jezdit na spotrebu a pokud mozno na nic nesahnout, je mozne, ze jsou znacky co vyrabeji auta kde je tak jednoducha technika, ze neni co by se tam rozbilo… jen to pak nejezdi jako bmw.

Od urcite cenovky se tohle neresi, vsichni sni o 911, prestoze motor nic nevydrzi a cokoliv se na nem dela musi z auta ven. Jenze bezni lide to nevi, protoze nikdy takove auto mit nebudou a ti co na nej maji to neresi…

U bmw je problém, ze na ojetinu dosahnou uz i lide co do nedavna jezdili zigulem a ted jsou strasne udiveni z toho, ze se tam neco meni a navic to stoji i penize

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni

18.10.2022 v 18:10 | Nahoru | #100547
PetrL3> Ne, proč?

Jawablázni

18.10.2022 v 18:43 | Nahoru | #100548

No myslím že jediné co má společné s Hondou je to že ji někdo obšvihnul. Jinak ale za tu cenu jako nová motorka může být zajímavá. Pro někoho.

Naposledy editováno 18.10.2022 18:51:36

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni

18.10.2022 v 18:48 | Nahoru | #100549

Borntobewild píše: PetrL3> Ne, proč?



Jen tak

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni

18.10.2022 v 19:33 | Nahoru | #100550
PetrL3> Vy z Radotína byste furt něco cementovali.

(reakce na) Jawablázni

18.10.2022 v 19:38 | Nahoru | #100551
Borntobewild> Byl jsem v cementárně jako kluk na brigádě a nějak se to na mě podepsalo.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni

18.10.2022 v 20:16 | Nahoru | #100552

pech. píše: 300kkm?


Jojo. Předepsaná kontrola je ve 150. Ptal jsem se, jestli to mám řešit. Prý pokud to nemá 300 tak ne. Teď tam mám 250 a jeste to jede

Naposledy editováno 18.10.2022 20:20:02

Jawablázni

18.10.2022 v 20:28 | Nahoru | #100553
Pérák s Pávem - to je nějaký levný ne?



Naposledy editováno 18.10.2022 20:29:07

1 reakcí na tento příspěvek Jawablázni

18.10.2022 v 20:32 | Nahoru | #100554
Tak kontrola by se asi udělat měla. Jenom změření nevyjde na majlant a je dobré vědět, je-li to v pořádku, případně má-li se to po dalších 50ti zkontrolovat.

(reakce na) Jawablázni

18.10.2022 v 20:38 | Nahoru | #100555

Borntobewild píše: Tak kontrola by se asi udělat měla. Jenom změření nevyjde na majlant a je dobré vědět, je-li to v pořádku, případně má-li se to po dalších 50ti zkontrolovat.


Byl to servisák, který dělá dlouhý roky jen Renaulty. Tak předpokládám, že ví, co říká.

(reakce na) Jawablázni

18.10.2022 v 21:47 | Nahoru | #100556

assassin píše: pech.> nejak moc rychle ojebe znamena, ze se treba po 200tis km neco meni kamarad toci ve firme jen baworaky a 200dal bez problemu zatim kazdej… x5 50i mela najeto mene, protoze operak skoncil nekdy lehce pres 150tis … podle internetovych odborniku nejhorsi motor co nevydrzi ani 50tis…

Ono spousta tehle povesti jsou typu jedna pani povidala…

Vykonne motory proste vyzaduji nejakou udrzbu, to same vykonna sasi… pokud nekdo chce jezdit na spotrebu a pokud mozno na nic nesahnout, je mozne, ze jsou znacky co vyrabeji auta kde je tak jednoducha technika, ze neni co by se tam rozbilo… jen to pak nejezdi jako bmw.

Od urcite cenovky se tohle neresi, vsichni sni o 911, prestoze motor nic nevydrzi a cokoliv se na nem dela musi z auta ven. Jenze bezni lide to nevi, protoze nikdy takove auto mit nebudou a ti co na nej maji to neresi…

U bmw je problém, ze na ojetinu dosahnou uz i lide co do nedavna jezdili zigulem a ted jsou strasne udiveni z toho, ze se tam neco meni a navic to stoji i penize



Ono to není JPP, ty jejich popraskané bloky, upečené hlavy, roztrhané rozvody a další mňamky, to jeou běžné příběhy u pětiletých aut.... Rozumím tomu, že výrobce zajímá jen to, aby to přežilo u prvního majitele, což zpravidla přežije a ten blbeček co se rozhoduje, jestli si koupí nový malý VW, nebo ojeté velké BMW pro ně neznamená žádnoui referenci. Ale prémie byla vždycky nejen o tom, že nabídne lepší komform výbavu, parametry, ale i o tom, že se to nerozpadne po deseti letech rzí jako Opel, že tomu nepadne motor dřív než po půl míči, atd. atd. atd... Kupjící prémiovek jsou dvě kategorie... BUď ti, co to neřeší a ty peníze pro ně nehrají roli a aby se to neposralo, vymění to za nové po třech letech.. Ale ještě druhá a ne úplně malá skupina, která si kupuje dražší auto s tím, že je lepší, kvalitnější, trvanlivější a bude jim sloužit dlouhá léta... A těm když se to posere poprvé a servis to vyřeší, to možná ještě zkousnou, když se to posere podruhé, už si to víckrát nekoupí a půjdou ke konkurenci a nebo se přepnou do režimu auto=pračka, a koujpí si VW, protože se sice taky posere, ale stojí míň....

Dát turbo mezi hlavy je konstrukční demence... Udělat na naftovém motoru stěnu mezi válci pár milimetrů je rovněž konstrukční debilita a vyjmenovávat bych tu mohl ještě dlouho... To jsou podobně debilní nápady, jako dát do motoru pro náklaďák nikasil (VW), hnát životně důležité příslušenství motoru naprosto poddimenzovanými prvky, neschopnost udělat skutečně dobré rozvody dříve, než ve třetí revizi a pak to vyřešit namočením řemenu do oleje.... To není omyl, to není nepozornost, to není náhoda, to je prostě konstrukční debilita, kterou by neudělal ani student druhého ročníku průmyslovky... To je prostě stejné, jako když si vezmeš zákazníkův ksicht a vytřeš si s ním prdel...¨

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni

18.10.2022 v 21:48 | Nahoru | #100557

Borntobewild píše: PetrL3> Ne, proč?



Protože pokud by jsi z toho vzal víc, než třeba půldruhé desetiny, tak se dostaneš pod kůru a je z toho máslo...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni

18.10.2022 v 21:50 | Nahoru | #100558

Koudy01 píše: Jojo. Předepsaná kontrola je ve 150. Ptal jsem se, jestli to mám řešit. Prý pokud to nemá 300 tak ne. Teď tam mám 250 a jeste to jede



Takže se na to u tý Toyoty mám vysrat a dělat slepýho, dokud se nepodpálí ventily?..... Ono je to ohledně rozebírání skoro stejná práce.... Rozvody ven, naměřit, poznačit, rám vaček ven, poznačit, povyměňovat a zpátky...

(reakce na) Jawablázni

18.10.2022 v 21:52 | Nahoru | #100559

pech. píše: Takže se na to u tý Toyoty mám vysrat a dělat slepýho, dokud se nepodpálí ventily?


To ja nevim. Delej si se svym autem, co chces

Jawablázni

19.10.2022 v 00:00 | Nahoru | #100560
Pech-To je prostě stejné, jako když si vezmeš zákazníkův ksicht a vytřeš si s ním prdel...¨ Přesně to je ale dneska moderní dělat a nejen u aut, motorek, praček lednic všeho.
Mrkni na velice zajímavé hodnocení v Jawa je levná ale... Ten člověk popisuje vše o čem se tady nezávisle na něm bavíme. Stojan se mu složil i s motorkou, spojkové lanko reakce na reklamace atd,atd. Nejlepší vzít osvědčené auto, motorku co nemá moc najeto ale jezdí a vychytat co je na tom špatně.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Jawa 250 559 plynová rukojeť ze sit... Jawa 250/559 panelka Mario1504 7 26.4.2024 v 09:54 cmiral
Jawa 250 559 plynová rukojeť ze sit... Jawa 250/559 panelka Mario1504 9 23.4.2024 v 21:06 rg250
jawa 250 maska Jawa 250/559 panelka alexch 2 9.4.2024 v 21:22 Dolin
měření rychlosti Jawa 250/353 Kývačka rg250 10 14.3.2024 v 14:17 Mňojo
Jawa 250 dostanu ji na veteránské z... Jawa 250/559 panelka Mario853 7 11.3.2024 v 07:11 FJRPEPA


TOPlist