1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
220cdi a 320cdi to byly
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
PetrL3 píše: Ten servisak, není to nějakej "Jára"?
Já na Mercedesy, nejsem. Koupil sem to jen ze zvědavosti, bráchovi se líbil, tak sem mu ho dal.
Ale obecně, u některých aut spíná Sahara okamžitě pokud je aktivní klima, bez ohledu na teplotu. Myslím že u toho mého to tak taky bylo a i sem o tom myslím něco četl na fóru.
E: ostatně, do toho medwedova e65 mě nejvíc pobízel taky brácha, že kdyz řeknu že je pěknej, ale rozhodnu se ho nevzít pro sebe, tak že ho zaplatí on a zkusíme ho.
Jj, Snejk.. super kluk, fakt zlatý ruce. Jarax z Olomouce je namyšlenej kretén. Akorát u Snejka jsou delší čekačky, má narváno měsíce dopředu. Jinak Snejk měl 760 v naprosto plné palbě, se zlatým dřevem.. no a z mojí chtěl vyrvat interiér do té svojí já pak přešel na ameriky, X5 byla hřebík do rakve mé trpělivosti. Ale sedma zlatý auto, já tehdy točil hodně km a ten komfort byl k nezaplacení.
Ventilátor se právě spíná i když je klima off, tak nevím.
Sice píšeš, že ti to běží i když je klima off, ale teď nevím jak to má Mercedes... Třeba moje auta nikdy nemají Klímu off, běží furt a solenoid jen blokuje okruh, žádná elmag spojka, ale nevím, jak to má 211.
Naposledy editováno 28.09.2022 19:59:48
PetrXX píše: E65 na servis není úplná prdel, je to dost překomplikovaný auto… zas máš v Praze asi nejlepšího servisáka na sedmičky ve střední Evropě, když bude nejhůř
... pravda, zvlast, když člověku nevadí tříměsíční čekací doba
PetrL3 píše: ... Třeba druhej méďa bude někdy prodávat nějakej slušnej mergl, už kdysi něco psal, že to zvažuje
Tak jednak ja jsem PRVNI meda a druhak v soucasne dobe, kdy auta, ktera jsem kupoval za ~100k v prisernem stavu stoji 2x tolik v jeste horsim stavu, asi nic prodavat nebudu. Spis prikoupim - mam vyhlednutou peknou W216 CL500, ale dedek dela zatim drahoty. Ale ta teda neni za 200k .1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
MedWed píše: PetrL3> nesmysl, Bilej jen hromadí... ten nic nepustí... moje 65 od doby prodeje s výměnou jedné zadní poloosy najela 50k bez závad... :-/
Jojo, koupit vrak, narvat do nej ctvrt mega a prodat ho za min, nez za kolik jsem ho koupil. Tomu se rika konicek .1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
PetrL3 píše: MedWed> poslední co sem koupil byl myslím ten Mercedes, dělal sem ho cca 4 týdny po večerech a od té doby taky jen jezdí. Ale nikdy nevíš. Je to jen stroj. V podstatě i u těch lepších kusů si kupuješ los, u těch horších kusů jistotu potíží.
Jak se to vezme - je jasne, ze kdyz koupis 20 let starou S-Klasse za 80k, nebudes jenom jezdit. Ale pokud tusis, jak se co v aute toci, co ma ten konkretni typ auta za typicke problemy, nemas problem vzit do ruky vercajk a nepolozi te, ze do ni nacpes 2x tolik, aby ses svezl, je lepsi koupit za malo penez jasnou vojebavku a nechat prodavajiciho v pocitu, jak s tebou vyjebal. Protoze kdyz koupis 20 let starou S-Klasse za 200k, tak byt vypada, ze je uplne v cajku, budou ty nejvetsi prusery uplne stejne jako u te za 80k.(Jeden nejmenovany kuchtik by mohl vypravet, jak jsem jezdil ve W220 bez tunelu a s pripojenym CAN loggerem )
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
PetrXX píše: ... w211 po nastartování téměř okamžitě spouští ventilátor, je možná že je v háji čidlo teploty na chladiči?
W211 nemam, ale u W220 tohle delala ta skatulka, ktera ridi motor ventilatoru. Vetsinou stacilo vycistit kontakty v konektoru.1 reakcí na tento příspěvek "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
Naposledy editováno 29.09.2022 08:45:25
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
Medved píše: W211 nemam, ale u W220 tohle delala ta skatulka, ktera ridi motor ventilatoru. Vetsinou stacilo vycistit kontakty v konektoru.
Muchas gracias, zkusím pohledat, jestłi tam něco podobného není.
Medved píše: W211 nemam, ale u W220 tohle delala ta skatulka, ktera ridi motor ventilatoru. Vetsinou stacilo vycistit kontakty v konektoru.
To dělala známýmu fabie, akorát to spouštělo i přes noc a ráno neastartoval.
Moc příjemný
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
PetrXX píše: Muchas gracias, zkusím pohledat, jestłi tam něco podobného není.
ŘJ je u 211 dle fotek klasicky přímo na sahaře.
Většinou se musí koupit bohužel celá sahara.
(Ale kdyby to byly jen kontakty, tak super.)
Naposledy editováno 29.09.2022 08:53:52
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
PetrL3 píše: Bez logů je střílení od boku. Tak bohužel funguje většina servisů, ale ty naštěstí víš, že si máš připojit noťas a mrknout, co ti ukazuje MAF, lambdy atd.
Diagnostiku mám, ale nějak není čas a síla zase začít všechno studovat a připomínat si How to :( Tajně doufám, že to jsou jen prasklé svody. Tenhle motor na ně trpí, už jednou svařené byly a zdá se mi, že auto trochu změnilo zvuk.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
PetrL3 píše: ŘJ je u 211 dle fotek klasicky přímo na sahaře.
Většinou se musí koupit bohužel celá sahara.
(Ale kdyby to byly jen kontakty, tak super.)
Takže teoreticky toto?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
PetrL3 píše: vilemx> To je dost nepravděpodobné. Nejlevnější by byl ten O2 senzor. Pokud ne, spíš KO kat. Ony ty prasklé svody nemají takovej vliv, aby to už vyhodnotilo chybu somo o sobě.
Prasklé svody by přisávaly vzduch v místě, kde to ovlivní regulační lambdasondu, díky pulzování tlaku ve výfuku. Výsledkem bylo obohacení směsi (černé svíčky) a v extrémním případě chyba "lambda regulace mimo rozsah". Podobně jako když je ta lambda vadná. Pokud je díra až dál, aby ten vzduch ovlivňoval až lambdu za katem, bude to vidět na živých datech z diagnostiky. Nefunkční kat by měl být poznat osciloskopem podle zvlnění napětí na kontrolní lambdě. Ale kdo má doma osciloskop a adaptér mezi konektory lambdy...
Naposledy editováno 29.09.2022 10:37:12
PetrXX píše: Jj, Snejk.. super kluk, fakt zlatý ruce.
Jojo, Snejka znám ještě z dob pravěku kdy si koupil e32 750 od Memoryho (doufám, že si to pamatuju dobře)... To byli časy, tenkrát dělal ještě někde na úřadě mám pocit s Dacanem kterej potom na můj popud zařídil 7er.cz po vzoru německého 7er.com... Srazy na Mělníce, kdy jsme šli na exkurzi nahoru na zámek do sklepení na víno, byla tam i nějaká svatba tak Snejk jim tam zpíval píseň "Lížu píču celý den, jazyk už je obroušen...."
Že ho kdyžtak zdravím, měl jsem e32 750 s přidanýma dvěma turbama...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
Medved píše: Jojo, koupit vrak, narvat do nej ctvrt mega a prodat ho za min, nez za kolik jsem ho koupil. Tomu se rika konicek .
...nj, tim jsem taky s autama skončil...
Medved píše: Jak se to vezme - je jasne, ze kdyz koupis 20 let starou S-Klasse za 80k, nebudes jenom jezdit. Ale pokud tusis, jak se co v aute toci, co ma ten konkretni typ auta za typicke problemy, nemas problem vzit do ruky vercajk a nepolozi te, ze do ni nacpes 2x tolik, aby ses svezl, je lepsi koupit za malo penez jasnou vojebavku a nechat prodavajiciho v pocitu, jak s tebou vyjebal. Protoze kdyz koupis 20 let starou S-Klasse za 200k, tak byt vypada, ze je uplne v cajku, budou ty nejvetsi prusery uplne stejne jako u te za 80k.
(Jeden nejmenovany kuchtik by mohl vypravet, jak jsem jezdil ve W220 bez tunelu a s pripojenym CAN loggerem )
... to bych si v životě nedovolil zmínit...
Deadman píše: Prasklé svody by přisávaly vzduch v místě, kde to ovlivní regulační lambdasondu, díky pulzování tlaku ve výfuku. Výsledkem bylo obohacení směsi (černé svíčky) a v extrémním případě chyba "lambda regulace mimo rozsah". Podobně jako když je ta lambda vadná. Pokud je díra až dál, aby ten vzduch ovlivňoval až lambdu za katem, bude to vidět na živých datech z diagnostiky. Nefunkční kat by měl být poznat osciloskopem podle zvlnění napětí na kontrolní lambdě. Ale kdo má doma osciloskop a adaptér mezi konektory lambdy...
Může být, ale nikdy sem v souvislosti s prasklýma svodama nečetl o projevu varovnou hláškou. Umím si představit, že u špatně fungující sondy to může být ta poslední kapka, co přidá kyslík, tzn. napětí nevyleze ani tak, aby to ještě ECU nevyhodnotila jako problém. Ale netvrdím, že se to nemůže stát nikdy. Chce to alespoň ty logy, no...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
Už mě nic nenapadá, potřeboval bych čerstvej pohled...
(jo a nemá to dpf - origo z výroby)
Naposledy editováno 29.09.2022 11:56:26
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
Medved píše: W211 nemam, ale u W220 tohle delala ta skatulka, ktera ridi motor ventilatoru. Vetsinou stacilo vycistit kontakty v konektoru.
Tak klobouček, bylo to tím. Akorát teda není co očistit, samec na protikusu konektoru prostě uhnil :)
Co je zajímavý je, že i když jsem tu samici s uhnilým protikusem vyndal a konektor zapojil, tak ventilátor okamžitě spíná - laicky bych předpokládal, že když do těch menších vodičů půjde proud, tak sepnou ventilátor a naopak.
Teď už jen zjistit jak vyndat saharu, ať se dostanu k tomu kabelu který vede k ventilátoru, budu muset napojit vodič a obejít ten uhnilej kontakt.. nebo dát novej kabel, jestli se nechá sehnat.