1 reakcí na tento příspěvek RE Himalayan
Jo k DSX ještě, strašně blbě se na to sedá a to mám dlouhé nohy. Jak je ta sedačka utopená, tak cloveky dělá malém Van Damme rozstep . S kufry už by to šlo jedině přes stupacku a nebo soukat nohu z boku. Jinak jak říkám ten motor by měl být v něčem ala DR 650 a ne v tomhle adv cestaku
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) RE Himalayan
a internetové poznatky k dalším moto:
-ktm(gas) cenduro cca400cc jednobuch na 21/18 kolech už byl zachycen fotografy
-zontes350 na fotkách prototypů má k tomu 19kolu hrozně krátkou přední vidlici(zdvih) o průměru 43mm (ale zontes 310t2 s 19kolem měl delší 37usd). I ta jawa měla v šikmém směru 15cm a dnes někam dají 12-13(versys300)
-voge300 má být k prodeji a servisu snad jen v benešově (tenhle ofi dealer pro čr dělá dovozce pro sk)
-na vysoká utopená sedla nasedam stylem push kick
Naposledy editováno 02.09.2022 18:41:12
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) RE Himalayan
Jsme cca stejně velcí a těžcí(ty máš o pár cm víc, kila stejný). Trochu me překvapuje, že se rozchazime v tom podvozku...buď jsi měl jiný kus nebo to možná každý podvědomě srovnáváme s něčím jiným na čem jsme zvyklí jezdit...ja s letitým Alpem a ty se silničkou..?
Motor je super, i když to na papíře nevypadá.. chcipalo ti to?kolik měl najeto ten na kterým jsi jezdil?
Voge v Hlučíně berou od dovozce pro ČR což je Voge z Německa a přijít mají, jen ještě neví kdy.
Naposledy editováno 27.08.2022 12:18:11
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) RE Himalayan
Jinak RE byl ten stříbrný, model 2022 a najeto měl přes 2100 a Voge měl cca 2700
Edit: Nechcipalo vůbec,myslel jsem na to jak jsem to tu od tebe četl
Naposledy editováno 27.08.2022 12:10:48
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) RE Himalayan
motorka chcipala, až cca 2 hodinách ježdění, kdy už byla dost zahřátá a nutno říct, že ten den bylo asi 30 stupňů..tak to má možná taky vliv...časem se to možná vyřeší samo, az se ten motor trochu východi...
1 reakcí na tento příspěvek RE Himalayan
Každopádně jeho silnější brácha, taky jednobuch, 701¨, je totální vibrátor, ten slabší motor snad tak vibrovat nebude. Jel jsem teda jen na vitpilen 701.
Pro zasmani jen. Aktualni cena Himalayan te nejdrazsi verze je v Indii 70k Kc. Novy 450 jsou odhady, ze bude cca 85k Kc
Naposledy editováno 31.08.2022 22:13:45
https://royalenfield...rkspringloadadjuster
Musím to prostudovat, případně jestli někdo už nemáte zkušenost. Díky
Naposledy editováno 20.09.2022 18:01:07
https://www.royalenf...diy-boosterplug.556/
2 reakcí na tento příspěvek RE Himalayan
SCRAM - mel ladak, tak to bylo takova spravna hulvatska masinka, jelo se s tim lepe nez s Himalayanem a kupodivu i nohy nejak lepe sedelo, i kdyz nadrz je stejna a nejak na tom taky nefoukalo, i kdyz to nema stitek, divne
Classic - ten motor je opravdu prekvapeni a ten zvuk se seriovymi vyfuky taky, pohodlne sezeni, dobre perovani, optimalni jizda 80 - 90/100 tam si clovek uzije i zablbne
Meteor - BLEEEEH to byla hruza, mam cruiser Yamahu Royal Star Venture a tam je to razeni kolebkou opravdu paradni a ma to plosiny, tady na Meteoru je to naprosto nepovedeny nesmysl se stupackou kdy noha je v divne poloze jak behem jizdy (aby se vyhla nechtenemu slapani na paku), tak i pri razeni, kdy se tam musi divne davat, stejne tak i zadni brzda je pedal spatne umisteny a i divne tvarovany (umisteni se da zmenit i v serii urcite, ale tvar rozhodne ne) a k tomu posed byl velmi neprijemny uz po kratke jizde (i kdyz moje zada ted na tenhle styl uplne nejsou docasne )
Interceptor - zkousel jen mladej a byl podle nej nejlepsi, pak SCRAM a pak Classic, Meteor nesnasel uplne stejne
Piaggio Beverly 400 katastrofa - posed, zrcatka, odpruzeni zadni, kvalita montaze predni schranky i krytu paliva, bezklic hodne blbnul startovani
Vespa Primavera 125 - nejlepsi , protoze mista spousty i pro vysokeho cloveka, ABS jen vpredu a vzadu buben, tak se da blbnout a smykovat, minimalne 3 pozice nohou se daji udelat, pod sedlo se vlezlo L integralka HJC v pohode, vzduchac cili jednoduchy a pristup k motoru prijemny, krasny zvuk oproti GTS, do prudkeho kopce se zatezi tak asi 115kg 80 na tachometru (rychlejsi nez moje Monkey o neco )
Vespa GTS 125 - plosina na nohy sirsi a lehce asi delsi (rozvor je ale jen o 3cm vetsi nez u Primavera/Sprint) , pod sedacku se helma nevlezla, i kdyz prostor je tam o neco delsi, pristup k motoru shora sice taky, ale je tam mnohem vice hovadin diky vodnimu chlazeni, cca o 30kg tezsi nez Primavera/Sprint, zvuk horsi a hlavne do toho sameho kopce to jelo lehce hure nez Primavera
Snad nekomu pomuze
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) RE Himalayan
Řadicka v sérii souhlas, tam stačí o zoubek pootocit a radit standartne.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) RE Himalayan
Naposledy editováno 24.09.2022 20:14:56
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) RE Himalayan
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) RE Himalayan
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) RE Himalayan
Já mám 182cm, řadičku jsem si posunul o zub nahoru, protože v tý původní konfiguraci jsem se pod ní nevešel nohou a s kolíbkou jsem se jaksi nesžil. První tisíc jsem taky máchal nohama naprázdno ve snaze najít stupačky (choppero-cruisera jsem dlouhodobě doma neměl ).
Ale pak právě dobrý. Jakože hodně dobrý. Letos jsem na tom ujel nejvíc 770km v jednom kuse (a to bylo ve dvou i s báglama. Navíc vzhledem k rychlosti Enfielda to znamená dost hodin v sedle) a necejtil jsem se vůbec utahanej.
Pak ještě jedna sólo jízda cca 550km na jeden zátah a to bylo úplně o pohodě.
mám tam teda jiný řídítka - z endura, ruce mám o trochu níž a víc rovně a turistický sedla.
Heh, prostě jsem se musel Meteora zastat, no
Naposledy editováno 26.09.2022 09:59:23
1 reakcí na tento příspěvek RE Himalayan
Jinak já mám 185 cm, manželka asi 167 a přijde mě, že je nám to oběma tak akorát - já se teda nevidím, ale posaz je pro mě super a to, že z toho nízkýho sedadla v pohodě došlápnu je někde mimo asfalt výhoda.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) RE Himalayan
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Royal Enfield Himalayan - co na něj... [1, 2] Royal Enfield Himalayan | Miškin | 46 | 27.1.2024 v 16:20 puffybodie |
Royal Enfield Himalayan Royal Enfield Himalayan | eman65 | 7 | 11.10.2023 v 12:14 Wenca24 |
výrobce KRYT motoru royal enfield h... Royal Enfield Himalayan | drake1961 | 8 | 20.7.2023 v 23:23 Netopyr |
výrobce NA KRYT motoru royal enfiel... Royal Enfield Himalayan | drake1961 | 0 | 12.7.2023 v 17:42 drake1961 |
BMW G310GS vs RE Himalayan Royal Enfield Himalayan, BMW G 310 GS | cizek007 | 10 | 4.7.2023 v 13:49 david1 |