(Abychom to mohli porovnat s realitou a zjistit, jací jsme byli optimisti )
Změnil jsem pořadí v názvu, s tím co nás pravděpodobně čeká jsou ceny za phm asi ta menší bolest
Naposledy editováno 15.10.2022 22:34:10
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Energetická krize (a za kolik budem jezdit)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Energetická krize (a za kolik budem jezdit)
Gazda4 píše: kokonhead> klidně si mě můžeš dát do ignoru.
Za Tvé požehnání děkuji.
Lidi si do ignoru nedavam, bavim se jejich idiocii a alespon me to utvrdi, ze nejsem takovej vocas, jak si obcas myslim...
A tva vseznalost je fascinujici
1 reakcí na tento příspěvek Energetická krize (a za kolik budem jezdit)
Ten se bude koupat v penězích jak strýček Skrblík...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Energetická krize (a za kolik budem jezdit)
Gazda4 píše: Kurwa konečně!!!
Se chceš furt tvářit vážně v tomhle hnoji?
Ale aspoň to tu ožilo, ne?
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Energetická krize (a za kolik budem jezdit)
Gazda4 píše: Chlapi, uvažoval někdo z vás, jak teď dobře půjde Babišovi řepka na odbyt když je Družba vypnutá pro ČR?
Ten se bude koupat v penězích jak strýček Skrblík...
Neuvažoval...asi v tom nikdo kromě tebe nevidí žádnou souvislost...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Energetická krize (a za kolik budem jezdit)
RomanSS píše: Neuvažoval...asi v tom nikdo kromě tebe nevidí žádnou souvislost...
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Energetická krize (a za kolik budem jezdit)
A když nebude ropa a nafta z ní, tak se bude jezdit na bionaftu.
A tu vyrábí kdo?
Jméno!
Babiš.
Naposledy editováno 11.08.2022 11:10:44
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Energetická krize (a za kolik budem jezdit)
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Energetická krize (a za kolik budem jezdit)
Gazda4 píše: RomanSS> souvislost je v tom, že řepka k nám neteče Družbou, avšak ji tady pěstuje Agrofert.
A když nebude ropa a nafta z ní, tak se bude jezdit na bionaftu.
A tu vyrábí kdo?
Jméno!
Babiš.
a na to jsi přišel jak?
a myslíš tu bionaftu, kde je metylesteru z řepky 1/3?
Naposledy editováno 11.08.2022 11:16:47
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Energetická krize (a za kolik budem jezdit)
Gazda4 píše: FILODENDRON> nechceš indulonu?
šetři si ji na ruský zadky...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Energetická krize (a za kolik budem jezdit)
Gazda4 píše: RomanSS> souvislost je v tom, že řepka k nám neteče Družbou, avšak ji tady pěstuje Agrofert.
A když nebude ropa a nafta z ní, tak se bude jezdit na bionaftu.
A tu vyrábí kdo?
Jméno!
Babiš.
Viděl jsi někdy naftu z řepky? Já tedy ne.
Gazda4 píše: RomanSS> souvislost je v tom, že řepka k nám neteče Družbou, avšak ji tady pěstuje Agrofert.
A když nebude ropa a nafta z ní, tak se bude jezdit na bionaftu.
A tu vyrábí kdo?
Jméno!
Babiš.
Genius non plus ultra
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Energetická krize (a za kolik budem jezdit)
RomanSS píše: a na to jsi přišel jak?
a myslíš tu bionaftu, kde je metylesteru z řepky 1/3?
BioDiesel (FAME)
Stoprocentní bionafta (FAME, MEŘO, B100), která je v síti čerpacích stanic EuroOil prodávána pod obchodním názvem BioDiesel, patří do kategorie biopaliv a je vyráběna reesterifikací rostlinných olejů, v podmínkách ČR hlavně řepkového oleje. Je určena jako palivo pro vozidla se vznětovým motorem, pro něž je její použití schváleno výrobcem. Současně se schválením používání paliva jsou výrobcem stanoveny příslušné servisní podmínky, především lhůty výměny motorových olejů a filtrů, lhůty servisních prohlídek apod. Kvalitativní parametry FAME jsou definovány normou ČSN EN 14214+A1.
A možná i tak, že jsem víc jak 10let pracoval v dopravě a na 100% bionaftu jsme i nějakou dobu jezdili.
1 reakcí na tento příspěvek Energetická krize (a za kolik budem jezdit)
O možný kapacitě výroby B100 se ani bavit nemusíme, ne? Nebo Babiš mávne kouzelným proutkem a navýší kapacitu polí?
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Energetická krize (a za kolik budem jezdit)
Gazda4 píše: BioDiesel (FAME)
Stoprocentní bionafta (FAME, MEŘO, B100), která je v síti čerpacích stanic EuroOil prodávána pod obchodním názvem BioDiesel, patří do kategorie biopaliv a je vyráběna reesterifikací rostlinných olejů, v podmínkách ČR hlavně řepkového oleje. Je určena jako palivo pro vozidla se vznětovým motorem, pro něž je její použití schváleno výrobcem. Současně se schválením používání paliva jsou výrobcem stanoveny příslušné servisní podmínky, především lhůty výměny motorových olejů a filtrů, lhůty servisních prohlídek apod. Kvalitativní parametry FAME jsou definovány normou ČSN EN 14214+A1.
A možná i tak, že jsem víc jak 10let pracoval v dopravě a na 100% bionaftu jsme i nějakou dobu jezdili.
Vidím tady max 5 nebo 30%, jak psal Roman. Když nebude fosilní nafta, tak utře hubu i ten tvůj Babiš.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Energetická krize (a za kolik budem jezdit)
RomanSS píše: Gazda4> Takže bys naftu nahradil 100% bionaftou, ikdyž je z velký části pro běžný nafťáky nepoužitelná?
O možný kapacitě výroby B100 se ani bavit nemusíme, ne? Nebo Babiš mávne kouzelným proutkem a navýší kapacitu polí?
Jo kamaráde, koukal bys kolik autobusových dopravců na to jezdí...
A z praxe vím, že ta B100 jela líp než B33 směsná...
Možná je to divné, ale je to tak...
Dokonce si jeden autobusový přepravce nechal vyrobit vlastní aditiva na zakázku přímo do B100 aby na to mohl jezdit i v zimě...
Kapacitu polí nenavýší, to máš pravdu, ale půjde mu to na odbyt...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Energetická krize (a za kolik budem jezdit)
FILODENDRON píše: Vidím tady max 5 nebo 30%, jak psal Roman. Když nebude fosilní nafta, tak utře hubu i ten tvůj Babiš.
Není to můj Babiš, to za A, za B, Ty neumíš číst?
Naftu máš B7, B30 a B100.
Nebo seš blbej?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Energetická krize (a za kolik budem jezdit)
Gazda4 píše: Jo kamaráde, koukal bys kolik autobusových dopravců na to jezdí...
A z praxe vím, že ta B100 jela líp než B33 směsná...
Možná je to divné, ale je to tak...
Dokonce si jeden autobusový přepravce nechal vyrobit vlastní aditiva na zakázku přímo do B100 aby na to mohl jezdit i v zimě...
Kapacitu polí nenavýší, to máš pravdu, ale půjde mu to na odbyt...
To si nemyslím...ona šla cena olejnin taky hodně nahoru. Díky tvým ruským kamarádům.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Energetická krize (a za kolik budem jezdit)
RomanSS píše: To si nemyslím...ona šla cena olejnin taky hodně nahoru. Díky tvým ruským kamarádům.
Nejsou to mojí kamarádi Romane a ano, šla nahoru. A jak tady nebude na co jezdit tak bude i B100 z Lovosic dobrá, uvidíš.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Energetická krize (a za kolik budem jezdit)
Gazda4 píše: Nejsou to mojí kamarádi Romane a ano, šla nahoru. A jak tady nebude na co jezdit tak bude i B100 z Lovosic dobrá, uvidíš.
OK...mně přišlo, že tady za ně kopeš...
A že nebude na co jezdit, toho se nebojím...
edit: A co benzín?
Naposledy editováno 11.08.2022 11:52:40
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Energetická krize (a za kolik budem jezdit)
Gazda4 píše: Koudy01> zklamal si mě kamaráde... Mažu Tě z přátel...
Já si tě nemažu. Nemám odkud. Přítelem se staneš a nebo jím být přestaneš. Ideální je, když je to oboustranný. Přidávání a mazání cizích lidí do internetovýho listu přátel/ignorace jen kvůli shodě/neshodě názorů mi nic neříká. Ale i tak si večer dám panáka něčeho dobrýho na žal
2 reakcí na tento příspěvek Energetická krize (a za kolik budem jezdit)
1 reakcí na tento příspěvek Energetická krize (a za kolik budem jezdit)
Škoda.
RomanSS píše: OK...mně přišlo, že tady za ně kopeš...
A že nebude na co jezdit, toho se nebojím...
edit: A co benzín?
Kopat za Rusáky? Ani náhodou! Nekopu ani za Rusáky, ani za Babiše, ani za Amíky, ani za Bruselské ouřady, dokonce ani za Medvědy.
Jen si prostě nemyslím, že jsme to s Fialou vyhráli, nic víc. Není to podle mě spasitel ČR i když se tak prezentuje a vysílá to v signálech.
No s benzínem jsme asi v prdeli, to je pravda...