(Abychom to mohli porovnat s realitou a zjistit, jací jsme byli optimisti )
Změnil jsem pořadí v názvu, s tím co nás pravděpodobně čeká jsou ceny za phm asi ta menší bolest
Naposledy editováno 15.10.2022 22:34:10
1 reakcí na tento příspěvek Energetická krize (a za kolik budem jezdit)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Energetická krize (a za kolik budem jezdit)
1 reakcí na tento příspěvek Energetická krize (a za kolik budem jezdit)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Energetická krize (a za kolik budem jezdit)
SuperSic58 píše: dnes zas o šedesátník dolu na 44,90. Na bezobslužce vedle maj 42,90 a ONO za městem má svou vodnatou močku za 39,90
Na tu vodnatou močku jsi přišel jak? Já tedy u ONA tankuji často a nikdy jsem neměl problém. Ať benzín či nafta.
Edit: nie, žeby EU nevymýšľala píčoviny - 2% z klimatizáci a 2% z áut svet vytrhnú
Naposledy editováno 08.08.2022 12:32:28
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Energetická krize (a za kolik budem jezdit)
FJRPEPA píše: Na tu vodnatou močku jsi přišel jak? Já tedy u ONA tankuji často a nikdy jsem neměl problém. Ať benzín či nafta.
Souhlas.Sice ONO aktivně nevyhledávám,ale rozhodně se nebojim tam tankovat.Naopak bych tipnul,že budou mít palivo díky jejich cenotvorbě mnohem častěji na udání kontrolovaný,než konkurence.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Energetická krize (a za kolik budem jezdit)
zmulin píše: Souhlas.Sice ONO aktivně nevyhledávám,ale rozhodně se nebojim tam tankovat.Naopak bych tipnul,že budou mít palivo díky jejich cenotvorbě mnohem častěji na udání kontrolovaný,než konkurence.
A vzhledem k tomu, jak se tam paliva často točí, tak nebude ani čas, aby "zvodnatěla".
1 reakcí na tento příspěvek Energetická krize (a za kolik budem jezdit)
Já když tam beru, tak pak hrknu do nádrže aditiva VIF a víceméně nepoznám rozdíl na spotřebě oproti jiným "značkovým" pumpám.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Energetická krize (a za kolik budem jezdit)
Dobrý den,
diesel + je klasická nafta s přídavkem aditivu tzn. obsah bio-složky je stejný 3-5 procent.
Diesel + pro nás přímo vyrábí Unipetrol Litvínov, a.s..
Přesné množství aditivu a název aditivu přesně nevíme, dle vyjádření výrobce jsou tam parametry a typ aditivu stejný jako u Verva Diesel Benzina – shodný výrobce.
Naše firma tam nic nepřidává. Z atestů ( do kterých můžete nahlédnout u vedoucích na ČS) a z rozborů víme , že cetanové číslo je cca o 5 vyšší než a klasické nafty ( 58), lepší mazací schopnost, v zimě cca o dva stupně nižší bod tuhnutí .
Hezký den a na shledanou
ONDRA Jiří
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Energetická krize (a za kolik budem jezdit)
zmulin píše: dva_hrnce> Nevim kdo je Ondra Jiří,ale tohle sem v rychlosti vygooglil z nějaký diskuze jako odpověď z oleje.cz
Dobrý den,
diesel + je klasická nafta s přídavkem aditivu tzn. obsah bio-složky je stejný 3-5 procent.
Diesel + pro nás přímo vyrábí Unipetrol Litvínov, a.s..
Přesné množství aditivu a název aditivu přesně nevíme, dle vyjádření výrobce jsou tam parametry a typ aditivu stejný jako u Verva Diesel Benzina – shodný výrobce.
Naše firma tam nic nepřidává. Z atestů ( do kterých můžete nahlédnout u vedoucích na ČS) a z rozborů víme , že cetanové číslo je cca o 5 vyšší než a klasické nafty ( 58), lepší mazací schopnost, v zimě cca o dva stupně nižší bod tuhnutí .
Hezký den a na shledanou
ONDRA Jiří
Tak když už umíš googlit pak přeci snadno zjistíš i to kdo je Ondra Jiří .
1 reakcí na tento příspěvek Energetická krize (a za kolik budem jezdit)
Ariete píše: 38,90 a jestli někdo z té fyjalové bandy zavolal úkáčkům (cui bono?), že s tím slevňováním to musí přestat, ať zastaví kohouty, že budou mít nejen všechno zadarmo, ale ještě dvakrát víc, tak na nápravě už se snad pracuje
Teď přesně nevím kdo je tu větší kretén, jestli Ty a nebo někdo jiný ? Já vím, budu to dle Tebe já.
1 reakcí na tento příspěvek Energetická krize (a za kolik budem jezdit)
Protože kdyby to byl ukrajinec, byla by to fajn odměna za tu havaj co jim tu děláme
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Energetická krize (a za kolik budem jezdit)
FiZzeR píše: A kdo teda zavřel kohout? Rusák u pramene, nebo ukrajinec kvůli nezaplaceným tranzitním poplatkům, který údajně rusák nemůže kvůli sankcím zaplatit?
Protože kdyby to byl ukrajinec, byla by to fajn odměna za tu havaj co jim tu děláme
Tak kdo zavřel kohout víme. Rusák akorát přestal tlačit ropu shora pač to nemělo smysl.
Podle mě je to spíše tak, že Ukrajinec začal takto vydírát Evropu, že mu už nepomáhá dle jeho představ.
Rusák tvrdí, že poplatek zaplatil, avšak Ukrajinec mu to poslal z5 na účet. Kde je pravda těžko říct.
Ale to, že je Zelenskyj delší dobu nespokojený víme.
Takže 2+2 jsou 4, ne 5 jak nám tvrdí média a každý ať si o tom udělá svůj obrázek.
2 reakcí na tento příspěvek Energetická krize (a za kolik budem jezdit)
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Energetická krize (a za kolik budem jezdit)
assassin píše: Gazda4> Z ruské strany jsme zase slyšeli uz spoustu pravdivych výroku…
Stejně jako z naší strany. Válka informací a médií. To už snad chápou všichni, ale jen někdo si z toho vyvodí pro sebe resumé
Codo píše: Média neodpoví vůbec na nic. Je to ideologickej hráč podle notiček EU a USA. Nepřítel je jasnej, vše je černý a bílý. K černejm už přiřadili i Maďary a Poláky. Nejčistší je EK, Uršula, naše Joudová a a kdo jen zkusí hledat víc informací či dokonce vidět věci v širších souvislostech, je Putinovec. Tak za to by se pýchou dmulo i Rudý právo v roce 1970.
Napsal si to perfektně! Jen doplním obrázek pro ty blbější:
4 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Energetická krize (a za kolik budem jezdit)
assassin píše: Gazda4> Z ruské strany jsme zase slyšeli uz spoustu pravdivych výroku…
Tak si pak poslechni tu americkou...
https://www.novinky....source=www.seznam.cz
2 reakcí na tento příspěvek Energetická krize (a za kolik budem jezdit)
Otázka zní, koho tohle poškozuje, proti komu jsou sankce nastavené, promyslel někdo důsledky ?
Nepromyslel, jenom Zelenskyj dostal větší možnost vydírat určitou část Evropy, ukázal nám svou vděčnost za poskytnutou pomoc