Jsou tam zmiňované problémy s dashboard, údajně bude Husqvarna řešit aktualizaci firmwaru.
Dále jsou problémy se spojkovym válcem, údajně na to byla svolavacka.
Zvažuji pořízení tohoto biku, ale nerad bych si nasral do bot.
Nabídka nových v ČR vpodstate neexistuje, ojeta je v bazaru jedna z roku 2018 (čili už bez záruky) a druhá z 2019 ale původ Itálie.
Řešil jste někdo nějaký problém nebo vám Vitpileni a Svartpileni slouží bez problémů?
Budu rád za každy postřeh, jak je to se servisem ohledně přístupu a řešení případných problémů..
Díky
Naposledy editováno 15.04.2022 17:08:27
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vit / Svartpilen 701 - radosti, strasti, úpravy, pokec
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vit / Svartpilen 701 - radosti, strasti, úpravy, pokec
Ale popravdě, má to smysl kdekoliv mimo okruh?
Konkrétně QS už pár lidem odrovnalo převodovku, ptz nemaj cit pro motorku a kopaj to tam jak potřebují..
Mě osobně to nevyhovuje, ptz cítím, že to tam nepada hladce.
A když (ze zvyku z hloupých motorek) připravím špičku na řazení a ono mi to vypne zapalko, tak mám tu stopu rozhozenou víc než kdyby tam ten QS nebyl ..
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vit / Svartpilen 701 - radosti, strasti, úpravy, pokec
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vit / Svartpilen 701 - radosti, strasti, úpravy, pokec
Dle mého prostě protože na to lidi slyší, dost slýchám poslední dobou, že je to určující při výběru motorky ..
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vit / Svartpilen 701 - radosti, strasti, úpravy, pokec
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vit / Svartpilen 701 - radosti, strasti, úpravy, pokec
Zřejmě to funguje když je uživatel trochu cituschopen, ale pokud na to někdo spoléhá v tom smyslu, že je jedno jaká je poloha plynu a kope to tam na sílu, tak to zřejmě funguje jen nějaký čas..
Nevím, nebudem to tu plevelit, každý máme na tyhle pomocníky jiný názor a netřeba se dohadovat který je správný
Kazdopadne jak jsem psal, pro me to je ciste okruhovej pomocnik a QS zkusim a uvidim. Jelikoz ted tam sypu kvalty nevybiravym stylem tak uz tomu nic ublizit vic nemuze
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vit / Svartpilen 701 - radosti, strasti, úpravy, pokec
dva_hrnce píše: obr221> QS je pro idioty co neumí (ale chtějí) jezdit na motorce, stejně jako ABS, mapa do města, do deště, na okruh a na okresku, antihop, kontrola trakce a podobný píčoviny.
Svart holt není pro masu idiotů (jako Suzuki), ale pro lidi co na motorce nechtějí jezdit, ale chtějí jí řídit.
Hele ja se klidne zaradim mezi ty idioty, ale Svart ma dost pomalej prevod a kvalty blizko sebe. A kdyz clovek chce zatahat mezi rychlejsima autama, tak tam ty rychlosti "rucne" nikdy nenalozim tak plynule a rychle, jako s QS. Nemuzu soudit, jestli to znici casem prevodovku, ale rozhodne je to neco, co je na jezdeni super a prijemny. A ponouka to cloveka k blbnuti a dela to z te motorky jeste vic hravou. No a s tim znicenim, tak holt clovek po par desitkach kilometru vymeni par kolecek. Dokud budou dily, je to vlastne jen udrzba, ne? ..
Naposledy editováno 21.07.2022 11:04:50
1 reakcí na tento příspěvek Vit / Svartpilen 701 - radosti, strasti, úpravy, pokec
... edit....
mapy do města tam mám taky... stejně jako abs, antihop, Hill holder a asi dalších 100 systému...
Naposledy editováno 21.07.2022 11:07:24
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vit / Svartpilen 701 - radosti, strasti, úpravy, pokec
Ono zrovna těch pár koleček do převodovky nestojí pár korun, u Guzziny mi začala vyskakovat 4 rychlost někde okolo 100tis.km a i když se sehnaly díly z jeté převodovky, levná sranda to moc nebyla..
Nevím jak odlišně je zprevodovany Svart a Vit, ale na Vitovi je na trojku 50km/h už pomalé a pokud nemohu jet v obci lehce pod 60 tak jedu na dvojku.
Uměl bych si tam představit o dva zuby větší rozetu klidně
Nevím co jsou rychlejší auta, ale trojka jede 150, takže první tři kvalty stačí
Šestka je použitelná někde od 110km/h, jinak to ani nemá cenu řadit..
Já mám proti tomu QS nějaký blok, někdy to tam padne jako po másle, někdy zas cítím že to tu spojku chtělo, tak jí raději mačkám furt jako předchozích 25let v jedné stopě.
U Jawy to bylo bez spojky super, ptz tam jí za mě mackala řadící páka, takže levý prsty v klidu a dalo se řadit taky v klidu, ale tady to jen přeruší zapalko a tenhle způsob mi prostě nějak nejde pod fousy
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vit / Svartpilen 701 - radosti, strasti, úpravy, pokec
Každej to nový GS chválí, že to prostě maká úplně parádně, na zatáčku se jen podíváš a ono to tam zatočí, podvozek super, motor super..
Až budu chtít jedno objet svět, tak si to klidně umím představit, ale na lítání okolo komína se nemohu zbavit dojmu, že by mi tam chyběly emoce ..
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vit / Svartpilen 701 - radosti, strasti, úpravy, pokec
Ale treba posledni jezdeni v Lichtenbergu - k depu je to z kopce, jedes tam docela roztocenou 4 a zatacku dole u depa jedes na 2... jenze musis prudce na brzdy a ja mam problem, ze ty ostry brzdy nedavam na bicepsy, neudrzim svoji vahu, brzdim jednim prstem a v levy uz neni sila na to abych mackal spojku, takze v okamziku kdy jdu na brzdy skopu dva kvalty dolu a pustim spojku a spoleham na antihop, ze si to pobere... bez nej bych okamzite lezel - na tyhle racing udelatka si clovek fakt rychle zvykne.
na te same trati pri razeni nahoru tak drzim plnej a lizu spojku, jenze kdyz se to nepovede nacasovat tak ten impuls zvedne kolo a pak to blbe zataci ... kdyz radim klasicky s ubiranim plynu (se spojkou nebo bez) tak nekdy netrefim spravne polohu plynu a zase kolo v luftu... takze si od QS slibuju, ze udrzim konstantni plyn a kolo na zemi na technickych tratich... ale treba se pletu. ostatne kvuli temhle pokusum a omylum jsem zacal na trat jezdit.
Naposledy editováno 22.07.2022 14:26:33
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vit / Svartpilen 701 - radosti, strasti, úpravy, pokec
navíc tím, že jezdím dvě naráz, tak si při každý změně stroje musím zas a znova zvykat...
Každopádně 1250 nemám GS, takže to nemůžu soudit... ale R je hravý dost...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vit / Svartpilen 701 - radosti, strasti, úpravy, pokec
MedWed píše: dva_hrnce>Každopádně 1250 nemám GS, takže to nemůžu soudit... ale R je hravý dost...
Mea culpa, už jsem si dal pohlavek R je jiná, to je tak hezký, že bych tomu odpustil i to, že je to chytrý
Kupovat motorky je radost, o tom žádná, zatím jsem stihl dvě funglovky, tímhle tempem bych moh při troše štěstí v tomhle životě zvládnout ještě jednu, tak si to pak budu muset hodně dobře promyslet
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vit / Svartpilen 701 - radosti, strasti, úpravy, pokec
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vit / Svartpilen 701 - radosti, strasti, úpravy, pokec
MedWed píše: dva_hrnce> no twl mě přiřadit k GS... to mě chceš nasrat asi ne?
Já nevím na čem jezdí kuchaři, ale kdykoli potkám Bawo s dvouma kolama, je to GS. Jako kdyby ani nic jiného nevyráběli..
Jo vlastně předloni jsem zahlédl jedno R-ko..
Naposledy editováno 22.07.2022 18:21:45
(reakce na) Vit / Svartpilen 701 - radosti, strasti, úpravy, pokec
(reakce na) Vit / Svartpilen 701 - radosti, strasti, úpravy, pokec
Pro me je nejvetsi prinos pri podrazovani,kdy to tam muzu nacvrnkat a neprichazim o brzdnej ucinek motoru pri vymacknuti spojky
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vit / Svartpilen 701 - radosti, strasti, úpravy, pokec
dva_hrnce píše: Já nevím na čem jezdí kuchaři, ale kdykoli potkám Bawo s dvouma kolama, je to GS. Jako kdyby ani nic jiného nevyráběli..
Jo vlastně předloni jsem zahlédl jedno R-ko..
... málo koukáš :) na jedné dovolené jsme s Hondou počítali eRka a eReSka.. a tuším, že jsme od kazdyho napocitali 16ks...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vit / Svartpilen 701 - radosti, strasti, úpravy, pokec
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vit / Svartpilen 701 - radosti, strasti, úpravy, pokec
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vit / Svartpilen 701 - radosti, strasti, úpravy, pokec
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vit / Svartpilen 701 - radosti, strasti, úpravy, pokec
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vit / Svartpilen 701 - radosti, strasti, úpravy, pokec
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vit / Svartpilen 701 - radosti, strasti, úpravy, pokec
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vit / Svartpilen 701 - radosti, strasti, úpravy, pokec
Já jsem letos pořídil aspoň ty zrcátka, ještě se dokopat je namontovat, ale to do jara zvládnu
Destičky origo za mě předek super, zadek je takový tupější.. Třmeny jsem ještě nečistil, mám najeto 3700km, takže jsem zatím sahal jen na řetěz, jinak nic..
A dneska si Husku odvezli dodávkou, páč po druhé výměně oleje začal po ohřátí odněkud kapat, tak jede zpátky do servisu a snad to bude jen nějaká prkotina..
(reakce na) Vit / Svartpilen 701 - radosti, strasti, úpravy, pokec
https://www.motorbox...&gid=1&pid=1
Ty kola jsou originál číslo : 2100990104433 pro ročník 2020. A dalo práci je odplést, odbarvit, najít práškovou lakovnu odstín, nabarvit, zaplést, vycentrovat. Bylo to asi to nejtěžší z celýho mojeho letošního upgreadu. Máš ale možnost i jiné volby - liťáky z Duke 690 sedí na Svarta i Vita. Foto ti dávám do přílohy. Byl jsem z nich nadšenej ale ty pletený u mě vyhrály. Mám i OEM těch z Dukeho. Cena se dá u všeho vždycky nějak stáhnout jen to chce hledat. Mě kola kupoval známej v Německu. Zbavovali se jich za 2/3 původní ceny.
Tady máš třeba zadní kolo za 6,5 tis.:
https://www.boonstra...lo-2020/000001336057
U pletených ale počítej s citelným nárůstem hmotnosti - přesně zváženo dohromady o 6,3 kg proti původním liťákům..
Naposledy editováno 18.09.2022 13:36:09
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|