Jsou tam zmiňované problémy s dashboard, údajně bude Husqvarna řešit aktualizaci firmwaru.
Dále jsou problémy se spojkovym válcem, údajně na to byla svolavacka.
Zvažuji pořízení tohoto biku, ale nerad bych si nasral do bot.
Nabídka nových v ČR vpodstate neexistuje, ojeta je v bazaru jedna z roku 2018 (čili už bez záruky) a druhá z 2019 ale původ Itálie.
Řešil jste někdo nějaký problém nebo vám Vitpileni a Svartpileni slouží bez problémů?
Budu rád za každy postřeh, jak je to se servisem ohledně přístupu a řešení případných problémů..
Díky
Naposledy editováno 15.04.2022 17:08:27
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vit / Svartpilen 701 - radosti, strasti, úpravy, pokec
Já jsem letos pořídil aspoň ty zrcátka, ještě se dokopat je namontovat, ale to do jara zvládnu
Destičky origo za mě předek super, zadek je takový tupější.. Třmeny jsem ještě nečistil, mám najeto 3700km, takže jsem zatím sahal jen na řetěz, jinak nic..
A dneska si Husku odvezli dodávkou, páč po druhé výměně oleje začal po ohřátí odněkud kapat, tak jede zpátky do servisu a snad to bude jen nějaká prkotina..
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vit / Svartpilen 701 - radosti, strasti, úpravy, pokec
Přesně jak píšeš, taky se mi zdá že ten zadek i když vím že musí brzdit prostě míň, tak někdy jako by nebrzdil vůbec Tak díky i tvojí zkušenosti vyměním zadní desky a zkusím BREMBO 07BB02SP.
Mám najeto přes 4 tis. a tento týden už odejmu ty přední třmeny a pročistím to (dle videa Pepiho Sršňa). Ten zadní třmen, to bude asi oříšek, to očistím bez sundání.
Měnil jsem ozubený kolečko za 15z Supersprox..ale až při sundávání origo jsem si všiml, že to origo je pogumovaný. Supersprox pogumovanej není. A fakt pogumovaní má vliv. Supersprox chrastí, při záběru plynu víc, při uvolnění ztichne. Pogumovaný ozubený kolečka s ruzným množstvím zubů prodává origo KTM. Tak bacha. Ten Supersprox budu sundávat.
Co ten olej?? Byl to nějakej nedotaženej šrub ?
Naposledy editováno 18.09.2022 13:43:02
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|