__unq__ píše: Tak nakonec jsem tu obouchanou E46 definitivně zavrhl. Ale spíš kvůli přístupu prodejce.
Tlačili na to, evidentně se toho chtěli zbavit, chtěli abych si pro to přijel ještě do konce týdne. Už jsem byl nachystaný pro to dneska odpoledne jet. Slíbili že to ještě protáhnou aspoň přes emise a opraví píchlé kolo, tak abych s tím mohl dojet 30 km domů.
No nezvládli ani jedno... ale že mi to dovezou na odtahovce. Takže by mi před barákem vyložili nepojízdné auto.
Chtěl jsem to cestou domů v klidu projet. O víkendu bych to aspoň umyl, odvšivil interiér, trochu prolezl a v pondělí bych to odvezl servisákovi ať mi to protáhne technickou.
No poslal jsem je do řiti.
A jsem nasranej...
Tak jestli to furt chceš a nechceš se s nima už bavit tak nastrč nějakýho kámoša jako dalšího zájemce
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
__unq__ píše: Tak nakonec jsem tu obouchanou E46 definitivně zavrhl. Ale spíš kvůli přístupu prodejce.
Tlačili na to, evidentně se toho chtěli zbavit, chtěli abych si pro to přijel ještě do konce týdne. Už jsem byl nachystaný pro to dneska odpoledne jet. Slíbili že to ještě protáhnou aspoň přes emise a opraví píchlé kolo, tak abych s tím mohl dojet 30 km domů.
No nezvládli ani jedno... ale že mi to dovezou na odtahovce. Takže by mi před barákem vyložili nepojízdné auto.
Chtěl jsem to cestou domů v klidu projet. O víkendu bych to aspoň umyl, odvšivil interiér, trochu prolezl a v pondělí bych to odvezl servisákovi ať mi to protáhne technickou.
No poslal jsem je do řiti.
A jsem nasranej...
Tak jestli to furt chceš a nechceš se s nima už bavit tak nastrč nějakýho kámoša jako dalšího zájemce
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
FiZzeR píše: assassin> Ty máš ten vanos složitější, u M54 (a M52TUB) je jinej. Jo, ložiska v pístku mají vůli, ale jsou standardizovaný a stojí asi deset korun kus, je jednodušší je vyměnit než zabrušovat ten prstýnek jak se to dělávalo. Povolení byl problém v dobách kdy jsem to měl já, tak mi to za rohem dewwil vzal trkačkou, přípavek byla moje ruka v rukavici Dneska má trkačku každej snad.
Ty věci "když už se tam poleze, tak to chce vyměnit xyz" až na to těsnění který je spotřebák ale nejsou nutnost ani závada... a ty auta budou jezdit i když se na všechno tohle vysereš
Zajimave info, jen mi prijde, ze vule tam vznikne opotrebenim celeho mechanismu a tudiz vymena loziska dostane na puvodni rozmer to lozisko (ktere neverim ze je nejak zasadne opotrebene) ale nemuze uz kompenzovat opotrebeni ostatnich soucasti ne? Proc by tenkrat nekdo brousil rozperky, kdyz by se to dalo resit vymenou loziska? Nebo tenkrat nebyly? Cetl jsem i nejaky moudro, ze m3 ma ten vanos predepjatej.. (axialne)
A s tou hrkackou… ten sroub ma tak nizkej sestihran, ze beznej orech tam zabira jen tim nabehem - tzn to v lepsim pripade nepovolis, v horsim ten sestihran dojebes… jasne ono staci ten orech osoustruzit… ale to uz je zas trosku jinde nez "gumicka za 3,50”
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
__unq__ píše: Tak nakonec jsem tu obouchanou E46 definitivně zavrhl. Ale spíš kvůli přístupu prodejce.
No poslal jsem je do řiti.
A jsem nasranej...
Naopak. Měl bys jim poslat velké poděkování a flašku. Takhle levně a bez starostí se vyhnout mrdce je skvělá lekce :)
Na žádný spešl nářadí si nepamatuju, krom chytáku s opačným závitem na torxech co drží pístky k vačkám tam žádná past nebyla (furt se bavím o bivanosu M54/52TUB). Proč se to řeší broušením prstýnku nevim, možná nevěděli že ty ložiska jsou tak běžný.
1 reakcí na tento příspěvek "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
3 reakcí na tento příspěvek "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
Ze spodních otáček se tomu najednou moc nechce: když plynuju jenom zlehka, tak jakž takž ok - ale když dám víc plynu, tak začne bublat prdět ale rozbíhá se taky jen pomalinku. Ve strednich jakž takž ok, ale ve vysokejch ten chod taky neni hladkej, podivnej zvuk a nižší výkon. a začla svítit a trvale svítí i ta oranž kontrolka motoru a prý se mi i párkrát zahulilo z vejfuku (to teď už asi ne)..
Máte někdo zkušenosti a moudrý rady, po čem postupně jít a kde šotka hledat?
Já ne - mě total amatéra napadaj že pachateli možná svíčky, lambdy nebo vstřiky nebo zkvasila a žlukla řepka v benzínu anebo já nevim no
Jasněže základ asi napíchnout to na diagnostiku - ale kde, když všichni co znám právě zmizeli na dovolenejch?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
Mas to teda z ruky, ale u Brna (Veverska Bityska) je borec s dilnou, co bramboří technice hodne rozumi, kdybys chtel servis na jistotu (ne zkousece pokus-omyl) a za rozumny penize... Muzu dat kontakt.
Asi bych zajel do servisu.
Můžeš jet ustálenou rychlostí třeba kilem na pohodu deset minut a pak mrknout na spotřebu, to může napovědět.
Naposledy editováno 04.07.2022 14:28:50
... každopádně já zkusim max. mrknout na svíčky - a pak nezkurvit závit, až je tam budu bez momenťáku vracet a pak se vším radši za znalci - a musim ofafrně, abych to nedal spíš k penězoznalcům
Každopádně dík za názory - díky nim koukám že ač stará vrána už to neni pro laika na pokus/omyl..
1 reakcí na tento příspěvek "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
blby je kdyz diag nehlasi nic, tady mas se od ceho odpichnout... ona kdyz nahlasi misfire, tak vis, ze je problem s tim, ze ten valec nezapali - svicka, zapalovaci modul, falesnej vzduch (prasklina v sani) nebo je zaolejovana (separator) ...
Naposledy editováno 04.07.2022 15:08:22
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
Jestli je to M54, můžu ti na to kouknout. Jsem jižně od Prahy, mezi Jesenicí a Vltavou.
Doporučuji si ten kabel za 700Kč pořídit. Aplikace v mobilu stačí orientačně po cestě, ale na zjištění co tomu fakt je to chce IMPA. K chybám to vypíše podrobnosti ale hlavně se dá koukat v reálném čase, co to na čidlech "vidí" za běhu, z čehož lze poznat mnohem víc.
2 reakcí na tento příspěvek "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
Dále je možné změřit podtlak ve skříní - orientačně dlaní, já na to mám nalejvací víčko oleje s vývodem na hadičku, kam připojuji budík původně na seřizování synchronizace motocyklových karburátorů.
Pokud za běhu otevřeš víčko oleje, volnoběh by měl výrazně houpnout, protože se do sání nahrne falešný vzduch. Pokud ne, asi se tam už hrne prasklou trubkou.
Pokud je to tím, ten podtlakový regulátor je zakletý na genitálním místě, kde se velmi špatně mění bez sundání sání.
Tož jak kluci, ke komu z vás -? Pro mne Horoměřice ok a někde kol Zvole taky - u Vraného mám vnučky...
1 reakcí na tento příspěvek "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
Tady z TP já to nepoznám - najdu to v autě někde na štítku?
... njn v autě jsem typový označení motoru nenašel, ani netušim kde ho hledat...
Tak jsem sundal kryty motoru a je to tenhle:
Naposledy editováno 05.07.2022 16:35:19