Potom ještě klasika, výfuk bez homologace... na motorkách s datem výroby 6/01 homologace nemusí být... ale aji tak mu to vadilo.
Proto se chci zeptat jak to s tím teda je. Musí tam být homologace nebo je to na konkrétním kontrolorovi?
Na můj argument, že před 4 lety to u nich STK prošlo, mi řekl, že jsou nový předpisy

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) STK bez E Na motorce rv 2000
assassin píše: … ja jsem koupil motorku z nemecka, kde vsechny upravy byly zapsane, v CR mi je odmitli prepsat a ted me za ne jebou na STK tvoje teorie trochu kulha….
Kámoš minulý měsíc dopadl úplně stejně. Moto z Německa, vše zapsané v techničáku, ale tady odmítli zapsat všechny vyjímky. Prý co kdyby se něco někomu stalo, tak to chudák úředník co to zapsal, odnese na ztrátě svobody.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) STK bez E Na motorce rv 2000
assassin píše: foxdive> Jak se to mota kolem aut, je 99% sance, ze je to leva jak vymysli neco ceskej úředník je to na 99% picovina - ale vsem je jasny, ze za to muze EU. To, ze kdyz tam to auto veze spravnej clovek tak projde uplne cokoliv, to je nejspis taky vina EU. Urcite za to nemuze obycejnej ceskej clovek, Franta co tam ty auta kontroluje
Kolik asi tak Franta udela za den aut znamym? 5-10? 5-10x500,- kazdej pracovni den k platu? Pohoda
schválně jedu spíše v nízkých číslech
technická jednou za 2 roky (něco častěji, něco méně často) krát 200 pracovních dní (svátky, dovolené, nemoc) krát 5 dopravních prostředků denně...2.000 dopravních prostředků v dojezdové vzdálenosti.
známých mám dost, ale tolik (abych se nemusel bát) asi ne
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) STK bez E Na motorce rv 2000

Fakt si myslis, ze 'znamy Franty z estekacka' je dedula s Fackem, ktery za Frantou prijede jednou za 2 roky? Ja teda jezdim na dve prazsky STK - casteji, nez by mi bylo mile - a na obou je to +/- stejny - kdyz tam prijedes rano, pred otevrenim a jsi prvni za plotem, je ve fronte pred linkou uz tak deset, patnact aut se kteryma jezdi dovnitr furt jeden a ten samej Franta. Pak prijede ovar v teplakovejch kratasech, bez krku, s peti zatylkama, petikilovym zlatym retezem a cernejma brejlema, vytahne slozku, ktera vypada jak sebrane spisy Bozeny Nemcove v soubornem vydani a s pani na prijmu si zacnou vymenovat technicaky. Pak prubezne cely den ovar a jeho poskokove odvazeji udelana auta a navazeji neudelana auta na dalsi den.
Druhy typ 'znameho Franty z estekacka' je usmudlana vazelina, ktera prijede normalne behem dne, ale ve fronte neceka a s autem zajizdi na linku sama.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) STK bez E Na motorce rv 2000
selkie píše: Medved> kdybys potřeboval pomoct s STK, dej vědět..
Dik, zatim jezdim povozama, ktere s TK nemaji problem. Jediny problem mam s debilnima urednikama, kteri nechteji delat to, za co jsou, na muj vkus az prilis stedre, placeni. Ale i to resim zatim uspesne svou prislovecnou asertivitou, slusnosti a nadstandardne milym jednanim
2 reakcí na tento příspěvek STK bez E Na motorce rv 2000
Ja teda jezdim na dve prazsky STK - casteji, nez by mi bylo mile - a na obou je to +/- stejny
Tohle je +/- stejny na vsech STK. Nejen v Praze. S normalnim autem uz tam nejezdim. Davam to Frantova znamemu pres meho znameho. Takze ten okruh, kde Franta bere auta pro šolích, je dost siroky - to je poznamka pro výpočty mariana.
Pac procekat celej den v neexistujici fronte a divat se na kysely ksichty, ze musi delat auto bez bonusu do kapsy, se mi nejak nechce.
Celej tady ten system moc nefunguje. Ale zaroven nevim, jak bych to udelal jinak.
Naposledy editováno 21.06.2022 07:07:11
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) STK bez E Na motorce rv 2000










možná prot jsou debilní za ty prachy tam žádný borec dělat nebude



Naposledy editováno 21.06.2022 07:53:46
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) STK bez E Na motorce rv 2000
- První motorku si manželka vyřidila sama. Sice musela odrazit tři zákeřné útoky starého pána, který z motorek uměl jen Jawu, Čízu a podle věku nejspíš i wehrmachťácká Báwa a Zundappy se sajdou: Mitas E-10 je fakt homologovaná guma, i když má špunty. Protože je M+S, ale motorka má mít alespoň H-čkové gumy, tak štítek "M+S, max. 160 km/h" na té nádrži není nelepný jen pro ozdobu - C za neodpovídající gumy tedy dát nelze. Jo a doutnavku v zadním světle pro osvit SPZ/RZ tahle motorka fakt nemá, Takže ji nemůže mít ani prasklou, ani na to se C-čková závada nenapasuje. No a zadní odrazka je hned pod světlem, Stačíse jen ohnout a ne hned vyhrožovat/radovat, že se konečně našlo něco za C.
- S druhou motorkou jsem si zajel sám. Sice jsem čekal tři hodiny, kdy jsem holt sledoval kolem mě postupující vláček přistavených aut bez řidiče různých Frantů, co se znají a umí, ale dopadlo to docela dobře. Jen jedno A za nějaké imaginární uvolněné kabely, protože nechat bez závady třicet let starou hajtru by asi bylo moc podezřelé.
- Autoveterána jsem zatím z časových důvodů vzdal, protože bez montáže STK kitu (zástěrky, mlhovka, osvětlení SPZ, zakrytí originál odrazek, které prý vadí, utažení bohatostního šroubu, aby to 80 let staré auto sice škytalo, škubalo a chcípalo, ale prošlo emisemi pro auta z let sedmdesátých, protže na starší nemají v databazi hodnoty) to určitě nemám ani vozit. S naroubovaným STK kitem snad možná jo, prý se uvidí...
Franta Zátylek ani Franta Vazelína můj problém neřeší, protože motorky - natož veterána - z ruky nedám a oni zase nesnesou insidera, Leda bych si nechal vypíchnout oči a prorazit oba bubínky, až vjedu do areálu...
Prostě mafie v plné parádě.
CRF1000 píše: Medved> směju se, viděl jsi někdy platové tabulky pro veřejnou správu? S vysokou školou bez praxe v 8 platové třídě 12,5 tis hrubého
to si může každý najít....
možná prot jsou debilní za ty prachy tam žádný borec dělat nebude
Tyhle blaboly miluju: pracujeme spatne a malo proto, ze je nas malo a jsme spatne placeni. Pridejte nam na dvojnasobek a zdvojnasobte nas pocet a budeme pracovat dvakrat rychleji. Je to takove - spravne bolsevicke. Bohuzel tomu nikdo soudny neveri.
edit: mimochodem, jsi docela prolhany ... nasel jsem si tabulky pro statni spravu a v 8.tride v 1.platovem stupni (min nez rok praxe) je 18300Kc hrubeho. A staci na to maturita. Nejnizsi platova trida pro VS je 11. A tam je 22980Kc hrubeho.
Naposledy editováno 21.06.2022 08:24:55
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) STK bez E Na motorce rv 2000
CRF1000 píše: S vysokou školou bez praxe v 8 platové třídě 12,5 tis hrubého...
Dej odkaz, prosím. Základní 8. třída bez praxe je 18.300 Kč. Nepleteš si náhodou třídu a stupěň? Koukni se na výplatnici! Navíc k základnímu tabulkovému platu bývá osobní, takže za tebou uváděných 12.5 t Kč člověk s VŠ na úřadě asi fakt nepracuje. Nebo pokud pracuje, tak dobře mu tak. :) Neměl se tolik učit, měl si nechat nějaký čas na pochycení i obecných dovedností, jako třeba jak se socializovat ve společnosti dospělých.P.S. zrovna teď na jaře mi házeli laso, abych nastoupil na úřad na pozici státního zaměstnance ve služebním poměru s tím, že pod 60 hrubého to určitě nepůjde, že to po zkušebce vidí tak na 70... Představ si, za tyhle peníze už rok nikoho nemůžou sehnat...
Naposledy editováno 21.06.2022 08:46:26
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) STK bez E Na motorce rv 2000
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) STK bez E Na motorce rv 2000
CRF1000 píše: vilemx> základní platová tabulka 2022
https://www.kurzy.cz/platy/platove-tabulky/
??? Dva ti napíšeme, ze základ v tebou uvedené 8. třídě je nad osmnáct a ty sem dáš odkaz, který naše tvrzení podpoří

Naposledy editováno 21.06.2022 10:02:07
1 reakcí na tento příspěvek STK bez E Na motorce rv 2000
Na STK sa objednam cez formular a aj s cestou mi to trva hodinu. Co mi neva, pac mam pracu kde si mozem proste tu hodinu urobit
Momentalne som si to ulahcil, pac to 16 rocne auto sme predali a kupili nove auto. Takze 4 roky pohoda
Naposledy editováno 21.06.2022 12:43:23
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) STK bez E Na motorce rv 2000





1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) STK bez E Na motorce rv 2000
Třeba přívěs od Vezeka koupený jako funglovka na první TK skoro neprošel, protože výrobce prý blbě uvedl to TP barvu. A z druhé TK byl přívěs rovnou vyhozen, protože výrobce prý zapomněl na lince do blatníků vyvrtat díry a našroubovat zástěrky.
U veterána je odjakživa přední SPZ vyosená vpravo, protože tam vždy byla a na střed dát nejde, protože tam je díra na startovací kliku. Při poslední TK technik usoudil, že v TP není zapsána výjimka, tak jsem musel na lince kvůli fotce značku provizorně přichytit na střed. Do příště ať si u výrobce 80 let starého auta vyběhám zápis výjimky do TP.
Vsadím se o tvoji Afriku, ze se najde technik, který ji i v originál stavu z TK vyhodí, protože se mu něco nebude líbit. Svítící blinkry, krátká zástěrka, povinná výbava, padáky apod.
Naposledy editováno 21.06.2022 16:04:53
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) STK bez E Na motorce rv 2000
assassin píše: foxdive> Jak se to mota kolem aut, je 99% sance, ze je to leva jak vymysli neco ceskej úředník je to na 99% picovina - ale vsem je jasny, ze za to muze EU. To, ze kdyz tam to auto veze spravnej clovek tak projde uplne cokoliv, to je nejspis taky vina EU. Urcite za to nemuze obycejnej ceskej clovek, Franta co tam ty auta kontroluje
Kolik asi tak Franta udela za den aut znamym? 5-10? 5-10x500,- kazdej pracovni den k platu? Pohoda
To si myslím, že je hodně nadhodnocený, každá trochu větší STK má 5 - 6 techniků. Kdyby každý bokem udělal těch 10 aut, tak to máme denně 60 aut, tak to bych chtěl tedy vidět. I přitom menším čísle by to bylo 30 aut a i to je dle mě nemožný.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) STK bez E Na motorce rv 2000
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) STK bez E Na motorce rv 2000
1 reakcí na tento příspěvek STK bez E Na motorce rv 2000

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) STK bez E Na motorce rv 2000
vilemx píše: Medved> 200 aut za den? To tam musí mít nějaké mrtvé duše techniky, protože každý technik, jakmile začne s prohlídkou, tak je blokován po přesně danou dobu. Proto na lince stojí auta, nic se neděje a technici si dávají cígo, kafe nebo pindají či buzerují
Tak nějak, technik má, nevím zcela přesně 40 minut na jedno vozidlo a program do kterého se přihlašuje, mu prostě dřív než za 40 minut, nedovolí se přihlásit s dalším vozidlem a ošidit to nejde. Tak mi to říkal technik STK. Může použít čtecí přístroj třeba kolegy který tam zrovna není, ale musí za něho zfalšovat i podpis a při auditu či kontrole se nechá na to přijít a tak to raději moc nedělají. Prostě STK může technik ošidit velice snadno, ale ten čas, který to tam musí pobýt, tak ten neošidí.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) STK bez E Na motorce rv 2000
vilemx píše: Medved> 200 aut za den? To tam musí mít nějaké mrtvé duše techniky, protože každý technik, jakmile začne s prohlídkou, tak je blokován po přesně danou dobu. Proto na lince stojí auta, nic se neděje a technici si dávají cígo, kafe nebo pindají či buzerují
na lince jsou najednou 4 auta, kazde je tam 20minut, nez projede celou linkou, linky tam maji dve ... tak si to spocitej.Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
dovoz DE, homologace Yamaha XJ 600 | rtin | 10 | 31.1.2025 v 22:08 rtin |
Nosič kufrů Yamaha XJ 600 | pavelbaze | 2 | 28.12.2024 v 09:14 pavelbaze |
Označení pneu v TP Yamaha XJ 600 | tompok76 | 5 | 30.4.2024 v 14:56 tompok76 |
zatuhlý plyn Yamaha XJ 600 | Paja.ml | 1 | 26.3.2024 v 17:13 Destroyer |
Serizeni retezu XJ 600 Yamaha XJ 600 | Rollinman | 24 | 24.3.2024 v 01:57 tompok76 |