Pokud by tu chtěl někdo nášivky Jawabláznů s žabákem,
tak není problém. Nechal je udělat Luboš Burda,
za což mu velký dík a za 80Kč/ks vám je po domluvě pošle.
Ideálně to nějak poskupit, pokud vás je víc poblíž,
případně namísto štafety si to porozvozit, alespon je důvod někam vyjet.
Email na něj: lubosburda(zavináč)seznam.cz
Vše o domluvě. jsou 10cm průměr, viz foto.
Luboš nechá dělat i 20cm průměr, ty si s ním domluvte sami.
Důležité pro chod vlákna je dodržování pravidel. Obšírněji se o tom rozepsal Kafi TADY . a dole u popisu vlákna.
AKCE JAWABLÁZNŮ
PLÁNOVANÉ AKCE JAWABLÁZNŮ
Podzimní bude v prvním týdnu v řijnu tedy 4-6.10.2024.
Místo zase Golf.
Rezervace ubytování 734 257 523 kdo chce, zamluví si sam solo.
Plánek kempu a jak to vypadalo pro ty co tam ještě nebyli u mě na rajčeti.
https://www.rajce.idnes.cz/verdom/album/podzimni-jizda-za-jawablazny
PROBĚHLÉ AKCE JAWABLÁZNŮ
Jarní proběhla. Termín druhý týden v dubnu tedy 12-14.4.2024
Byla super, sešlo za zdravé jádro, fotodokumentace u mě na rajčeti
Podzimní jízda byla 6.-8.10.2023 a po tom, co vypadl Kamýk i Skautovna v Autokempu GOLF .
Fotky VERDOM Kehaj Vlasťák
Celkem pohoda flek.
Jarní jawajízda 2023
12.5-14.5 v Kamýku nad Vltavou. Velký dík Kafimu a jeho milé paní za poskytnutí azylu a vlastně zorganizování bezva akce.
Fotky Verdom. Jen z pátka/soboty , v sobotu přesun na jinou akci.
Podzimní JAWAJÍZDA 2022 byla na osvědčené skautovně.
Opět obrovský dík Bimbamovi za zamluvení, Béďovi za výborné klobásky a dřevo a zbytku za to, že dorazil.
Nějaká fotodokumentace tady na rajčeti.
Jarní JAWAJÍZDA 2022 byla na doporučení Kehaje v okolí Mšena.
Posunula se o cca měsíc a stejnak to nijak neovlivnilo účast,
ale alespoň už byly otevřený campy a probíhaly nějaké akce, které v březnu nehrozí.
Fotodokumentace od Verdoma zde .
Podzimní JAWAJÍZDA 2021 byla po dvouleté pauze zaviněné koronou 16.10.2021.
Bylo to jako vždy super. Vyznamenání Béďovi za dřevo a báječné klobásky, Bimbamovi za skautovnu jakožto bezva flek a všem co se zúčastnili za bezva víkend.
Nějaká fotodokumentace zde:
https://verdom.rajce...imni_Jawajizda_2021/
https://kehaj.rajce....17530746/#nove-album
Podzimní Jawa jízda 2019 je za námi,
povedla se a jak jsme si jí užili je patrno z obrázků níže.
https://verdom.rajce...wablazni_jizda_2019/
Zajímavé moto weby:
https://www.jawanacestach.cz/
https://www.jednoustopouceskem.cz/lokality/
http://www.jawamania...poradna/default.aspx
http://www.veterankalendar.cz/]Veterán kalendář
*************************************************************************************************************************************
Můžeme poradit Jawabláznům i na FB:
https://www.facebook.com/groups/jawablazni
Než vyrazíte mrkněte na POČASÍ a nebo na POČASÍ
Český hydrometeorologický ústav
VETERÁNSKÉ AKCE A BURZY
NÁVRHY NA JAWA VÝJEZDY:
Technické muzeum Telč
Rodný dům F.Janečka Klášter nad Dědinou
Moto muzeum Netvořice
Vojenské muzeum Lešany
Stránky Jawabláznů, kde můžete najít různe tipy, rady, návody a fotky z cest: Web
Kdo se bude chtít aktivně účastnit na zvelebování webu, je potřeba se registrovat: ZDE
---------------------------------------------------------------------------------------------
Skupina Jawablázni
Fichtl výjezd za Svatomartinskou husičkou do Kácova 9.11.2013
Sraz v Kácově jak kdo dojede cca kolem poledne.Husu a fichtla sebou
Účastníci:Martaffon,Martin,Čmoud,Elevátor najeto cca 200 km
Podzimní vyjížďka 19.10.2013
Sraz již kdo chce a může 18.10. Bimbam opět zařídil sqělý nocleh v židovské škole u synagogy v Plaňanech.Jinak tradiční sraz ráno v 8:30 u Vrbčanské pumpy .Následuje přesun do Týnce k "fabrice " Jawa sraz v 10:30.Po té odjezd směr Kácov pivovar na oběd kolem 12:30,vyjížďka po okolí a zpět do Žiďárny.Je to návrh,další nápady jsou vítány.
Čmoud
Martaffon
Sema
Tachlovice 2013
Kehaj
Vlasťák
Čmoud
Rabakov 4.5.2013
Sema
Fichtlrider
Jarní Jawajízda 23.3.2013
Sema
Čmoud
Ast
Škodovák
Betkař
Martin
Svatováclavská Jawajízda 2012
Kafi
Čmoud
Jawablázni na Třeboňsku 2012
Čmoud
Druhá Jawajízda 2012
Škodovák
Čmoud
Kafi
První Jawajízda 2011
Fotky z Jawajízdy
Jawa jízda Endy
Jawajízda Sema
Odborná literatura
Literatura-jawarmaniak
elektro schémata
VZORNÍK BAREV RAL
VÝSLEDKY ANKET
Jak to máte přes zimu s moto?
Zazimuji a s moto nejezdím. 62% 13ks hlasovalo
Jezdím pořád. 38% 8ks hlasovalo
Pokládka moto (duben 2022)
Položil jsem motorku mockrát. 86% 12ks hlasovalo
Položil jsem motorku zatím jen jednou. 14% 2ks hlasovalo
Doposud jsem jezdil jen kolama dolů. 0% 0ks hlasovalo
Nejčastější poruchy motocyklů Jawa a ČZ
Zapalování 8% 3
Dobíjení 45% 17
Elektro rozvod 3% 1
Osvětlení a houkačka 0% 0
Převodovka 5% 2
Spojka a primár 0% 0
Klikové ústrojí 8% 3
Válec hlava píst a kroužky 5% 2
Rám praskání 0% 0
Kola - dráty ráfek 0% 0
Brzdy 0% 0
Tlumiče zadní 0% 0
Tlumiče přední 5% 2
Nádrž - prosak 3% 1
Startovací mechanizmus 0% 0
Pohon zadního kola sekundár 0% 0
Tachometr 0% 0
Táhla lanka bovdeny 8% 3
Karburace 5% 2
Přívod paliva 5% 2
4. Anketa: Co přidávám do žrádla svým dvoutaktním miláčkům. Nic neříkající ankety se zúčastnilo 61 lidí.
MOGUL M2T 20% 12
MOGUL TS 10% 6
MOGUL TSF 23% 14
LAVIO MOTO SYNT 2T 20% 12
CASTROL 2T 10% 6
M6A a M6AD 3% 2
SAE30 - 40 motorový 0% 0
MOTUL MOTOMIX 2T 2% 1
CINOL M2T 2% 1
VALAR TORSA 2T-SF 3% 2
SUNOCO 2T MX POWER 0% 0
SUNOCO 2T MX COMPETITION 0% 0
MOTOREX RACING GP 2T 0% 0
MOTOREX TWO STROKE 2T 0% 0
REPSOL COMPETITION 2% 1
OMV BIXXOL MOTOR BIKE 2T-S 2% 1
SHELL ADVANCE VSX 3% 2
DENICOL SUPER 2T 2% 1
TRAVOL 2T 0% 0
Anketa 10/2021-04/2022
Mám co mám a tak to zůstane 16
Spíše se budu zbavovat nasysleného. 2
Budu dál sbírat a nakupovat jak to půjde. 4
Anketa o pojišťovnách a kde máme pov. ručení
Generali Česká Pojišťovna 9%
Uniqa 6%
Kooperativa 14%
ČPP 34%
Allianz 17%
ČSOB pojišťovna 6%
Jinde než je uvedeno 14%
Anketa: Od koho pneumatiku na motorku mám ověřenou a mohu doporučit.(léto 2023)
Mitas 6%, Bridgestone 12%, Metzeler 21%, Michelin 9%, Heidenau 27%, Pirelli 12%, Dunlop 12%, Jiný výrobce 0%
OBČERSTVOVACÍ STANICE prověřené a doporučené.
Čestice u Borohrádku křižovatka silnic 11 a 36
Kondrac na 125 jižně od Vlašimi restaurace
Roztoky na Berounce - restaurace U Jezzu
U Držkatý Katky Nové Městečko.Ze Sušice po 169 na jih a odbočit přes most na 145
Hýskov v poslední době,když se řekne Hýskov,tak se mi nevybaví malebná vesnička kousek za Berounem směrem proti proudu Berounky,ale pořádná flákota přes kterou mám co dělat abych se ohnul opět k řídítkům
Bystřice u Benešova Hostinec U Hlaváčků.
Louny hotel a restaurace Černý kůň.Více info u Tondy Zlouna
Kácov pivovar křižovatka řeky Sázavy a silnice 125
Pokud se Váš příspěvek netýká tématu (české motocykly) odešlete ho prosím jako OffTopic aby se v tom potom lépe hledalo.
Kdo bude psát vulgárně, esejisticky utíkat od mototématu, útočit na jiné, tak je možná reakce ze strany adminů.
Více viz kafiho popis:
Zdravím všechny ve spolek.
Dnes jsem si dal práci a pohovořil s většinou těch, kteří sem chodí téměř celou dobu, co vlákno existuje.
Ptal jsem se na konkrétní důvody, které je vedly a vedou k neaktivitě ve vláknu.
Většina z nich sem pravidelně chodí, "čte", ale nemá chuť/důvod/motiv již přispívat.
Důvody se z velké části potkávaly v následujících bodech:
- Přílišné vulgární vyjadřování, nadávky vůči autorům příspěvků
- Nerespektování názoru druhých a s tím související nekonstruktivní diskuze
- Plevelení vlákna rozsáhlými diskuzemi o autech a nenávistnými příspěvky vůči jinému názoru
- Jistá "obava" z toho, že příspěvek povede k označení za idiota, kreténa apod...
Takřka s každým, s kým jsem dnes hovořil, jsem se shodl na následujícím:
- Není potřeba diskutovat o značce Jawa, téma je vyčerpané.
- Je více než žádoucí navrátit vlákno k obecnému tématu o motorkách a věcech jim blízkých,
jako je například cestování, zážitky, technika/rady, vybavení, značky všeho druhu, zkušenosti, tématické knihy apod.
- Dostat se zpět k tomu, že se zde bavili lidé, kteří se nějakým způsobem znali, párkrát do roka se setkali
a diskuze byla konstruktivní, respektovala názory i osobnosti ostatních, vládla zde přátelská atmosféra.
Současně jsem si dnes volal i s Pechem a celou situaci probral.
Předem upozorňuji, že však neni jediný s kym by stálo za to probrat stejné věci.
Nicméně na Pecha mám kontakt. Každý si sáhněme do svědomí.
Sdělil jsem mu svůj pohled na věc a požádal ho o respektování věcné diskuze ve slušné formě.
Důvodem mnoha vulgarismů, zejména vůči značce Jawa, je postoj samotné fabriky resp. managementu vůči zákazníkům.
To Pecha vytáčí, a nevidí jinou možnost, jak to říci, než použít sprostá slova.
Rád by tím dal najevo, jak se Jawa chová, a odradil tak potenciální budoucí kupce.
Bavili jsme se o tom, že zde ve vlákně jsme to většinově pochopili, a není potřeba se k tomu vracet.
V případě, že nesouhlasí s některým názorem, tak nechť to řekne slušně, nebo to raději přejde.
Také jsme se shodli na tom, že není cílem vlákna držet se striktně u tématu Jawa/ČZ,
ale mělo by obecně sledovat témata, jak jsem psal výše.
Závěrem tedy je, že počínaje dneškem budou vulgarismy, jak je známe z tohoto vlákna, mazány, autor upozorněn a při opakování dostane ban.
Stejný osud potká "opakující se" příspěvky z oblasti autodiskuzí .
Tím nechci říci, že je zákaz diskutovat o autech apod.
Nicméně není žádoucí vést 2+stránkové diskuze na toto téma - založte si separátní vlákno nebo si napište SZ.
Samozřejmě není problém položit dotaz, nechat si poradit, sdělit pocit. Ale zbytečně to rozvádět nemá cenu...
Věřím, že k sáhnutí po tomto řešení nebudu nucen, jelikož jsme dospělí lidé.
Jsme si vědomi rizika, že vlákno může takto umřít.
Současně mám víru ve vás, přátele, kteří sem chodí mnoho let, a o toto jste opakovaně žádali.
Apeluji na vás, pokud jste to mysleli vážně, tak se vraťte do diskuze, a společně najdeme cestu zpět.
V opačném případě vlákno umře, a já ho zamknu.
Díky za pochopení, respektování a spolupráci.
Jawablázen Kafi
Naposledy editováno 25.06.2024 07:12:24
1 reakcí na tento příspěvek Jawablázni
1 reakcí na tento příspěvek Jawablázni
E- já zatím ani km,snad příští tejden,zatím to hu nás vypadá spíš na sníh jaká je tu kosa.
Naposledy editováno 29.05.2022 23:48:08
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni
SkotyCZ píše: Já dneska 300km, něco ve Frýdku a okolí a pak Brno. Hledal jsem upadlý kastlík. Nakonec jsem ho i našel. Rez sežrala horní úchyt a jezdím bez něho, než mi ho kámoš spraví. Sehnal jsem si i sklíčko na zadní světlo. Nějak se to ale začíná rozpadat, dneska jsem ještě ztratil šroubovák. Měl jsem ho asi 4 roky a k jawě vždycky patřil. Zrezlý, 100krat zabroušený a tak dodrbaný, ale co se našrouboval a vydržel. Je mi to líto.
Tvoje prispevky me taky bavi Takovej Milan junior
Bez urazky pro oba, prosim
2 reakcí na tento příspěvek Jawablázni
Ty jawy 650/660 působí, jako by si je nějaký garaznik lepil po víkendech u piva. Jako kdyby vyprazdňovali sklady. Ta 660 vintage vypadá pěkně, o té bych jako jediné uvažoval, ale jinak ne.
Milan1963> jak jsem kupoval pneu na FZ, tak jsem měl na výběr jen BT46 a T32. Co jsem četl po různých diskuzích, tak BT46 by měl být jednosmesovy nástupce bt45. Mnoho lidí ale říká, že bt45 je lepší než BT46. A k tomu je BT46 dražší. A protože na FZ byl rozdíl mezi pneu jen 400,-, tak jsem vzal T32. Tak uvidíme, jak budou dobré, ale reference jsou kladné. Na zadní kolo nemám moc možností a na rozjezdeni radši nějakou bezpečnou pneu, než nějakou lepivku, co se musí zahřát. Jestli mě to FZ chytne, tak na předek hodím lepivku a na zadek nějakou cestovne sportovní. Tento týden už chci FZ složit a protáhnout STK. Držte mi palce, bude to potřeba, protože už jen sehnat baterii je boj.
Naposledy editováno 30.05.2022 07:39:46
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni
Jawu sis měl nechat na neděli. To nemá smysl tím lítat nějaký dlouhý štreky. Díly na to nepřibudou...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni
PetrL3 píše: SkotyCZ> sem ti nabízel to VFR za hubičku
Jawu sis měl nechat na neděli. To nemá smysl tím lítat nějaký dlouhý štreky. Díly na to nepřibudou...
...si dycky vzpomenu na Sucháča.
Jak brblal, že si na tu cestu kolem koule vzal Jawu.
Na ní se totiž nedá nedojet.
Tu spravíš dycky a všude .
Jó...měl teda na mysli cwajtakt...
Před revolucí byli v Jawě aj ČZ zaměstnáni "jezdiči", keří na motorkách jezdili kilometry.
Denně min. 200, za každého počasí.
Tam by se takové poruchy Sportardů a spol. zajisté projevily.
Ale oni jízdní zkoušky v takovém měřítku - zrušili. Páč je jednak považovali za zbytečné a druhak - neměl je kdo jezdit...
A třeťak - když se jim (v konstrukci) řeklo, že je neco blbě, tak temu nevěřili. Takže musels si to udělat na koleně sám a dojet s tým za nima a názorně je přesvědčit, že tvé řešení je lepší.
Nekdy to dokonce dopadlo tak, že tvůj zlepšovák použili a místo, aby ti aspoň poděkovali, tě eště pomluvili.
Ale abych je enom nehaněl - ke cti Kraftovi budiž připsáno to, že sem od něj dostal oficiální poděkování "...za přínos v konstrukci motocyklu".
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni
Zdenalbenal píše: ...si dycky vzpomenu na Sucháča.
Jak brblal, že si na tu cestu kolem koule vzal Jawu.
Na ní se totiž nedá nedojet.
Tu spravíš dycky a všude .
Jó...měl teda na mysli cwajtakt...
No sparavíš, ale otázka je: Chceš pořád něco jen spravovat?
Ze stížností mi přijde, že z toho až tak happy občas není. Tohle nemůže bavit člověka 20 let
Buď nakonec koupí něco normálně fungujícího nebo to holt musí rozerbrat celý a postavit od nuly pořádně, aby z toho furt neco neodpadávalo (Na to evidentně nemá čas, chuť nebo prostředky, takže se nabízí koupit za jednu vejplatu nějakou relativně spolehlivou ojetinu z Japonska například).
Naposledy editováno 30.05.2022 10:14:46
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni
Pokud bys chtěl 660 Vintage, musel bys kupovat okamžitě až nějaká bude na prodej. Vyrobeno bylo 80 kusů a cena ojeté už je vyšší, než byla cena nové. Lepší to už asi nebude. No a hned u ní předělat elektriku, to je jasné.
Pozoruju,že věkový průměr nás majitelů 650 a 660 je tak 40 let a víc. Mladí nové nekupovali, jejich škoda. Přicházejí o zážitky...takové s japoncem nezažijí...
Omladil bys nás. V sobotu se na srazu objevil ( konečně ) někdo nový. Mladík, asi 25 let. Koupil si ojetou 650. Náš sraz byla jeho první cesta. Opatrně jsme mu sdělili, aby si předělal elektriku, přepletl zadní kolo, vyměnil tacho...bral to s humorem,asi nevěřil, že je to nutné, jinak si moc nezajezdí. Ale vypadal dobře, snad jsme ho neodradili.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni
Milan1963 píše:
Pokud bys chtěl 660 Vintage, musel bys kupovat okamžitě až nějaká bude na prodej.
...a taky by na ní musel mít.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni
Tu gumu si po montáži umyl, od mastnoty z formy? Pokud d ne, co je mastné, to skutečně klouže....
Vlasťák1973 píše: Milane kolik měla ta guma před první jízdou na mokru najeto,nic tak se nediv že klouže,až bude mít 500- 1000km najeto tak pak poreferuj jestli je Mitas lepší nebo ne.
E- já zatím ani km,snad příští tejden,zatím to hu nás vypadá spíš na sníh jaká je tu kosa.
Přesně, ta guma v testech obsazovala stupně vítězů mezi cestovními dezény, takže to šus nebude.... Ale nová guma, mastná z formy, to je prostě normální, že klouže. Já je v dezénu otřu toluenem a pak je ten záběh poměrně rychlý...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni
Koudy01 píše: Tvoje prispevky me taky bavi Takovej Milan junior
Bez urazky pro oba, prosim
Mně to spíš připomíná sebe, těsně před tím, než jsem seknul s každodenním, intenzivním užíváním ČZ, když jsem po cca 100 000km na ČZ pochopil, že nákupem Japonce skončí masochismus a začne skutečné ježdění....
PetrL3 píše: No sparavíš, ale otázka je: Chceš pořád něco jen spravovat?
Ze stížností mi přijde, že z toho až tak happy občas není. Tohle nemůže bavit člověka 20 let
Buď nakonec koupí něco normálně fungujícího nebo to holt musí rozerbrat celý a postavit od nuly pořádně, aby z toho furt neco neodpadávalo (Na to evidentně nemá čas, chuť nebo prostředky, takže se nabízí koupit za jednu vejplatu nějakou relativně spolehlivou ojetinu z Japonska například).
Přesně tak. Do kamene vytesat.
Prostě tě bude srát se s tím pořád srát, tak si koupíš něco normálního....
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni
pech. píše: Milan1963> Skvěle investovat se dá... Nákup ohavného, neduživého krumplu, kdy se polovina strojů rozbije cestou na sraz a zbytek cestou z něj, mezi skvělé investice nepatří...
Jestli je něco investice nebo není se snad hodnotí podle toho, za kolik se ta věc/nemovistost koupí a následně potom prodá ne? Jak to jezdí nebo nejezdí na to tak úplně nemá vliv, bych řekl.
Jinak letos prvně v Brně potkávám skoro denně ráno černou Vintage. Někdo na ní asi jezdí do práce. A pod Brnem, kam jezdím pracovat, zase potkávám každý den 350 Scramblera. Jawky se množí a lidi na nich jezdí. Aspoň tady v tom našem kraji.
Milan1963 píše: SkotyCZ> Kdyby Jawa nevyrobila 650 a poté 660, měl bych dodnes Jawu 350. A najeto by měla přes 100 tisíc. Vůbec bych se nebál jezdit na ní stejně, jako jezdím na 660. Rozdíl je jen v tom, že 660 je o málo rychlejší. Cestou na sraz jsme jeli po D 1 - Humpolec až Praha. Víc než 100 km / h. jsem nejel. To 350 umí taky.
Pokud bys chtěl 660 Vintage, musel bys kupovat okamžitě až nějaká bude na prodej. Vyrobeno bylo 80 kusů a cena ojeté už je vyšší, než byla cena nové. Lepší to už asi nebude. No a hned u ní předělat elektriku, to je jasné.
Pozoruju,že věkový průměr nás majitelů 650 a 660 je tak 40 let a víc. Mladí nové nekupovali, jejich škoda. Přicházejí o zážitky...takové s japoncem nezažijí...
Omladil bys nás. V sobotu se na srazu objevil ( konečně ) někdo nový. Mladík, asi 25 let. Koupil si ojetou 650. Náš sraz byla jeho první cesta. Opatrně jsme mu sdělili, aby si předělal elektriku, přepletl zadní kolo, vyměnil tacho...bral to s humorem,asi nevěřil, že je to nutné, jinak si moc nezajezdí. Ale vypadal dobře, snad jsme ho neodradili.
Udělal velkou chybu... Ale je to furt lepší než se blbě oženit..... Ono je ichtylů pořád dost na to, aby se toho zbavil, až zjistí, co je to za sráč.....
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni
Koudy01 píše: Jestli je něco investice nebo není se snad hodnotí podle toho, za kolik se ta věc/nemovistost koupí a následně potom prodá ne? Jak to jezdí nebo nejezdí na to tak úplně nemá vliv, bych řekl.
No, je to k diskuzi. U motorky, na který se i jezdí, jde o to, kolik to ježdění stojí. Takže vezmeš cenu za kolik ji prodáš, odečteš cenu nákupní a to, co tě stála za ty roky provozu. Pak může vyjít, že si tak moc vlastně nevydělal, pokud provoz stojí hodně peněz.
pech. píše: Mně to spíš připomíná sebe, těsně před tím, než jsem seknul s každodenním, intenzivním užíváním ČZ, když jsem po cca 100 000km na ČZ pochopil, že nákupem Japonce skončí masochismus a začne skutečné ježdění....
Tak každé kdo užíval Jawu/ČZ se v tom trochu najde. Někdo těm problémům jde ale tak trošku naproti. Třeba když z motorky něco urezne, to mi nepříjde úplně normální stav.
Naposledy editováno 30.05.2022 12:35:17
PetrL3 píše: No, je to k diskuzi. U motorky, na který se i jezdí, jde o to, kolik to ježdění stojí. Takže vezmeš cenu za kolik ji prodáš, odečteš cenu nákupní a to, co tě stála za ty roky provozu. Pak může vyjít, že si tak moc vlastně nevydělal, pokud provoz stojí hodně peněz.
Jasně, je to taková investice neinvestice. Ale prostě koupíš motorku za 99, chvílu jezdíš a prodáš za 40. Bez ohledu na to, kolik stál provoz. Ale pak taky můžeš koupit motorku za 99, jezdit a pak ji prodat za 105. Zase bez ohledu na to, kolik stál provoz, kdy sis na ni užíval ježdění.
1 reakcí na tento příspěvek Jawablázni
Běžný japonec , třeba Honda CBF by tohoto myslím nikdy nedosáhl. A navíc - že by skončil v museu jako moje 650 ?
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni
Milan1963 píše: Jawu 650 jsem koupil - řekněme za 130 tisíc. Měl jsem ji 7 let a najezdil na ní 50 tisíc km. Investice byly - řetězovka, 2krát pneu, 2krát regulátor po 2 tisících, 3krát otáčkoměr po 900, nová elektrika, výplet z. kola. Prodal jsem ji za stejné peníze, jako jsem ji koupil. Zda jsem vydělal nebo prodělal je mi jedno. Těch 50 tisíc je důležitých, to mně zajímá. Myslím ale, že jsem neprodělal.
Běžný japonec , třeba Honda CBF by tohoto myslím nikdy nedosáhl.
Tak já ti budu oponovat. Ale nebudu se opakovat, už sem to sem psal i s konkrérním příkladem japonské motorky.
Takže jen zopakuju, že nemáš pravdu, akorát jak nemáš třeba takový přehled o japoncích, tak ti to uniká.
Ona jawa je v ČR specifická, ale není jediná spercifická.
PetrL3 píše: Tak já ti budu oponovat. Ale nebudu se opakovat, už sem to sem psal i s konkrérním příkladem japonské motorky.
Takže jen zopakuju, že nemáš pravdu, akorát jak nemáš třeba takový přehled o japoncích, tak ti to uniká.
Ona jawa je v ČR specifická, ale není jediná spercifická.
Přesně i na Japonských motorkách se nechá dost vydělat. Před dvěma roky jsem koupil Yamahu XJR 1300 za necelých 40 tisíc, nedal jsem do ní ani korunu a nyní se nechá prodat za 80 tisíc. Dále jsem koupi Hondu CBX 1000 za 90 tisíc. opět bez nějakých oprav a dnes se nechá prodat za nějakých 180 tisíc a to cena ještě rokama poroste. A jak píšeš, těch motorek na kterých se nechá vydělat či neprodělat je hodně.
5 reakcí na tento příspěvek Jawablázni
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Jawa 250 Kývačka Jawa 250/353 Kývačka Jawa ČZ | Tom350354 | 6 | Dnes v 10:06 krokoš |
Jawa 250 559 plynová rukojeť ze sit... Jawa 250/559 panelka | Mario1504 | 7 | 26.4.2024 v 09:54 cmiral |
Jawa 250 559 plynová rukojeť ze sit... Jawa 250/559 panelka | Mario1504 | 9 | 23.4.2024 v 21:06 rg250 |
jawa 250 maska Jawa 250/559 panelka | alexch | 2 | 9.4.2024 v 21:22 Dolin |
měření rychlosti Jawa 250/353 Kývačka | rg250 | 10 | 14.3.2024 v 14:17 Mňojo |