Pokud by tu chtěl někdo nášivky Jawabláznů s žabákem,
tak není problém. Nechal je udělat Luboš Burda,
za což mu velký dík a za 80Kč/ks vám je po domluvě pošle.
Ideálně to nějak poskupit, pokud vás je víc poblíž,
případně namísto štafety si to porozvozit, alespon je důvod někam vyjet.
Email na něj: lubosburda(zavináč)seznam.cz
Vše o domluvě. jsou 10cm průměr, viz foto.
Luboš nechá dělat i 20cm průměr, ty si s ním domluvte sami.
Důležité pro chod vlákna je dodržování pravidel. Obšírněji se o tom rozepsal Kafi TADY . a dole u popisu vlákna.
AKCE JAWABLÁZNŮ
PLÁNOVANÉ AKCE JAWABLÁZNŮ
Podzimní bude v prvním týdnu v řijnu tedy 4-6.10.2024.
Místo zase Golf.
Rezervace ubytování 734 257 523 kdo chce, zamluví si sam solo.
Plánek kempu a jak to vypadalo pro ty co tam ještě nebyli u mě na rajčeti.
https://www.rajce.idnes.cz/verdom/album/podzimni-jizda-za-jawablazny
PROBĚHLÉ AKCE JAWABLÁZNŮ
Jarní proběhla. Termín druhý týden v dubnu tedy 12-14.4.2024
Byla super, sešlo za zdravé jádro, fotodokumentace u mě na rajčeti
Podzimní jízda byla 6.-8.10.2023 a po tom, co vypadl Kamýk i Skautovna v Autokempu GOLF .
Fotky VERDOM Kehaj Vlasťák
Celkem pohoda flek.
Jarní jawajízda 2023
12.5-14.5 v Kamýku nad Vltavou. Velký dík Kafimu a jeho milé paní za poskytnutí azylu a vlastně zorganizování bezva akce.
Fotky Verdom. Jen z pátka/soboty , v sobotu přesun na jinou akci.
Podzimní JAWAJÍZDA 2022 byla na osvědčené skautovně.
Opět obrovský dík Bimbamovi za zamluvení, Béďovi za výborné klobásky a dřevo a zbytku za to, že dorazil.
Nějaká fotodokumentace tady na rajčeti.
Jarní JAWAJÍZDA 2022 byla na doporučení Kehaje v okolí Mšena.
Posunula se o cca měsíc a stejnak to nijak neovlivnilo účast,
ale alespoň už byly otevřený campy a probíhaly nějaké akce, které v březnu nehrozí.
Fotodokumentace od Verdoma zde .
Podzimní JAWAJÍZDA 2021 byla po dvouleté pauze zaviněné koronou 16.10.2021.
Bylo to jako vždy super. Vyznamenání Béďovi za dřevo a báječné klobásky, Bimbamovi za skautovnu jakožto bezva flek a všem co se zúčastnili za bezva víkend.
Nějaká fotodokumentace zde:
https://verdom.rajce...imni_Jawajizda_2021/
https://kehaj.rajce....17530746/#nove-album
Podzimní Jawa jízda 2019 je za námi,
povedla se a jak jsme si jí užili je patrno z obrázků níže.
https://verdom.rajce...wablazni_jizda_2019/
Zajímavé moto weby:
https://www.jawanacestach.cz/
https://www.jednoustopouceskem.cz/lokality/
http://www.jawamania...poradna/default.aspx
http://www.veterankalendar.cz/]Veterán kalendář
*************************************************************************************************************************************
Můžeme poradit Jawabláznům i na FB:
https://www.facebook.com/groups/jawablazni
Než vyrazíte mrkněte na POČASÍ a nebo na POČASÍ
Český hydrometeorologický ústav
VETERÁNSKÉ AKCE A BURZY
NÁVRHY NA JAWA VÝJEZDY:
Technické muzeum Telč
Rodný dům F.Janečka Klášter nad Dědinou
Moto muzeum Netvořice
Vojenské muzeum Lešany
Stránky Jawabláznů, kde můžete najít různe tipy, rady, návody a fotky z cest: Web
Kdo se bude chtít aktivně účastnit na zvelebování webu, je potřeba se registrovat: ZDE
---------------------------------------------------------------------------------------------
Skupina Jawablázni
Fichtl výjezd za Svatomartinskou husičkou do Kácova 9.11.2013
Sraz v Kácově jak kdo dojede cca kolem poledne.Husu a fichtla sebou
Účastníci:Martaffon,Martin,Čmoud,Elevátor najeto cca 200 km
Podzimní vyjížďka 19.10.2013
Sraz již kdo chce a může 18.10. Bimbam opět zařídil sqělý nocleh v židovské škole u synagogy v Plaňanech.Jinak tradiční sraz ráno v 8:30 u Vrbčanské pumpy .Následuje přesun do Týnce k "fabrice " Jawa sraz v 10:30.Po té odjezd směr Kácov pivovar na oběd kolem 12:30,vyjížďka po okolí a zpět do Žiďárny.Je to návrh,další nápady jsou vítány.
Čmoud
Martaffon
Sema
Tachlovice 2013
Kehaj
Vlasťák
Čmoud
Rabakov 4.5.2013
Sema
Fichtlrider
Jarní Jawajízda 23.3.2013
Sema
Čmoud
Ast
Škodovák
Betkař
Martin
Svatováclavská Jawajízda 2012
Kafi
Čmoud
Jawablázni na Třeboňsku 2012
Čmoud
Druhá Jawajízda 2012
Škodovák
Čmoud
Kafi
První Jawajízda 2011
Fotky z Jawajízdy
Jawa jízda Endy
Jawajízda Sema
Odborná literatura
Literatura-jawarmaniak
elektro schémata
VZORNÍK BAREV RAL
VÝSLEDKY ANKET
Jak to máte přes zimu s moto?
Zazimuji a s moto nejezdím. 62% 13ks hlasovalo
Jezdím pořád. 38% 8ks hlasovalo
Pokládka moto (duben 2022)
Položil jsem motorku mockrát. 86% 12ks hlasovalo
Položil jsem motorku zatím jen jednou. 14% 2ks hlasovalo
Doposud jsem jezdil jen kolama dolů. 0% 0ks hlasovalo
Nejčastější poruchy motocyklů Jawa a ČZ
Zapalování 8% 3
Dobíjení 45% 17
Elektro rozvod 3% 1
Osvětlení a houkačka 0% 0
Převodovka 5% 2
Spojka a primár 0% 0
Klikové ústrojí 8% 3
Válec hlava píst a kroužky 5% 2
Rám praskání 0% 0
Kola - dráty ráfek 0% 0
Brzdy 0% 0
Tlumiče zadní 0% 0
Tlumiče přední 5% 2
Nádrž - prosak 3% 1
Startovací mechanizmus 0% 0
Pohon zadního kola sekundár 0% 0
Tachometr 0% 0
Táhla lanka bovdeny 8% 3
Karburace 5% 2
Přívod paliva 5% 2
4. Anketa: Co přidávám do žrádla svým dvoutaktním miláčkům. Nic neříkající ankety se zúčastnilo 61 lidí.
MOGUL M2T 20% 12
MOGUL TS 10% 6
MOGUL TSF 23% 14
LAVIO MOTO SYNT 2T 20% 12
CASTROL 2T 10% 6
M6A a M6AD 3% 2
SAE30 - 40 motorový 0% 0
MOTUL MOTOMIX 2T 2% 1
CINOL M2T 2% 1
VALAR TORSA 2T-SF 3% 2
SUNOCO 2T MX POWER 0% 0
SUNOCO 2T MX COMPETITION 0% 0
MOTOREX RACING GP 2T 0% 0
MOTOREX TWO STROKE 2T 0% 0
REPSOL COMPETITION 2% 1
OMV BIXXOL MOTOR BIKE 2T-S 2% 1
SHELL ADVANCE VSX 3% 2
DENICOL SUPER 2T 2% 1
TRAVOL 2T 0% 0
Anketa 10/2021-04/2022
Mám co mám a tak to zůstane 16
Spíše se budu zbavovat nasysleného. 2
Budu dál sbírat a nakupovat jak to půjde. 4
Anketa o pojišťovnách a kde máme pov. ručení
Generali Česká Pojišťovna 9%
Uniqa 6%
Kooperativa 14%
ČPP 34%
Allianz 17%
ČSOB pojišťovna 6%
Jinde než je uvedeno 14%
Anketa: Od koho pneumatiku na motorku mám ověřenou a mohu doporučit.(léto 2023)
Mitas 6%, Bridgestone 12%, Metzeler 21%, Michelin 9%, Heidenau 27%, Pirelli 12%, Dunlop 12%, Jiný výrobce 0%
OBČERSTVOVACÍ STANICE prověřené a doporučené.
Čestice u Borohrádku křižovatka silnic 11 a 36
Kondrac na 125 jižně od Vlašimi restaurace
Roztoky na Berounce - restaurace U Jezzu
U Držkatý Katky Nové Městečko.Ze Sušice po 169 na jih a odbočit přes most na 145
Hýskov v poslední době,když se řekne Hýskov,tak se mi nevybaví malebná vesnička kousek za Berounem směrem proti proudu Berounky,ale pořádná flákota přes kterou mám co dělat abych se ohnul opět k řídítkům
Bystřice u Benešova Hostinec U Hlaváčků.
Louny hotel a restaurace Černý kůň.Více info u Tondy Zlouna
Kácov pivovar křižovatka řeky Sázavy a silnice 125
Pokud se Váš příspěvek netýká tématu (české motocykly) odešlete ho prosím jako OffTopic aby se v tom potom lépe hledalo.
Kdo bude psát vulgárně, esejisticky utíkat od mototématu, útočit na jiné, tak je možná reakce ze strany adminů.
Více viz kafiho popis:
Zdravím všechny ve spolek.
Dnes jsem si dal práci a pohovořil s většinou těch, kteří sem chodí téměř celou dobu, co vlákno existuje.
Ptal jsem se na konkrétní důvody, které je vedly a vedou k neaktivitě ve vláknu.
Většina z nich sem pravidelně chodí, "čte", ale nemá chuť/důvod/motiv již přispívat.
Důvody se z velké části potkávaly v následujících bodech:
- Přílišné vulgární vyjadřování, nadávky vůči autorům příspěvků
- Nerespektování názoru druhých a s tím související nekonstruktivní diskuze
- Plevelení vlákna rozsáhlými diskuzemi o autech a nenávistnými příspěvky vůči jinému názoru
- Jistá "obava" z toho, že příspěvek povede k označení za idiota, kreténa apod...
Takřka s každým, s kým jsem dnes hovořil, jsem se shodl na následujícím:
- Není potřeba diskutovat o značce Jawa, téma je vyčerpané.
- Je více než žádoucí navrátit vlákno k obecnému tématu o motorkách a věcech jim blízkých,
jako je například cestování, zážitky, technika/rady, vybavení, značky všeho druhu, zkušenosti, tématické knihy apod.
- Dostat se zpět k tomu, že se zde bavili lidé, kteří se nějakým způsobem znali, párkrát do roka se setkali
a diskuze byla konstruktivní, respektovala názory i osobnosti ostatních, vládla zde přátelská atmosféra.
Současně jsem si dnes volal i s Pechem a celou situaci probral.
Předem upozorňuji, že však neni jediný s kym by stálo za to probrat stejné věci.
Nicméně na Pecha mám kontakt. Každý si sáhněme do svědomí.
Sdělil jsem mu svůj pohled na věc a požádal ho o respektování věcné diskuze ve slušné formě.
Důvodem mnoha vulgarismů, zejména vůči značce Jawa, je postoj samotné fabriky resp. managementu vůči zákazníkům.
To Pecha vytáčí, a nevidí jinou možnost, jak to říci, než použít sprostá slova.
Rád by tím dal najevo, jak se Jawa chová, a odradil tak potenciální budoucí kupce.
Bavili jsme se o tom, že zde ve vlákně jsme to většinově pochopili, a není potřeba se k tomu vracet.
V případě, že nesouhlasí s některým názorem, tak nechť to řekne slušně, nebo to raději přejde.
Také jsme se shodli na tom, že není cílem vlákna držet se striktně u tématu Jawa/ČZ,
ale mělo by obecně sledovat témata, jak jsem psal výše.
Závěrem tedy je, že počínaje dneškem budou vulgarismy, jak je známe z tohoto vlákna, mazány, autor upozorněn a při opakování dostane ban.
Stejný osud potká "opakující se" příspěvky z oblasti autodiskuzí .
Tím nechci říci, že je zákaz diskutovat o autech apod.
Nicméně není žádoucí vést 2+stránkové diskuze na toto téma - založte si separátní vlákno nebo si napište SZ.
Samozřejmě není problém položit dotaz, nechat si poradit, sdělit pocit. Ale zbytečně to rozvádět nemá cenu...
Věřím, že k sáhnutí po tomto řešení nebudu nucen, jelikož jsme dospělí lidé.
Jsme si vědomi rizika, že vlákno může takto umřít.
Současně mám víru ve vás, přátele, kteří sem chodí mnoho let, a o toto jste opakovaně žádali.
Apeluji na vás, pokud jste to mysleli vážně, tak se vraťte do diskuze, a společně najdeme cestu zpět.
V opačném případě vlákno umře, a já ho zamknu.
Díky za pochopení, respektování a spolupráci.
Jawablázen Kafi
Naposledy editováno 25.06.2024 07:12:24
Sema píše: Milan1963> Starý GS (1100 a 1150) mají nějakých 250 kg. A vezmi si Tomáše, ten s tou 1150 manipuloval bez potíží. A mojí Afriku (nějakých 220 kg) dám na hlavní stojan jenom šlápnutím na něj.
A tady máš nějakou recenzi Tuarega:
Hele gs 1200 mně nijak neuchvátilo. Je to taková lokomotiva a ani to moc nejede. Sice hektolitr, ale fakt to moc nejede a ten podvozek je na můj vkus příliš létající koberec. To nechci.
Že dáš Afriku snadno na stojan, je dáno tím, že jej nekostruoval dement, jako ten u J660, ale konstruktér...
1 reakcí na tento příspěvek Jawablázni
Jenomže by pak asi nevypadali jak odborníci...
Jirka 4137 - a jak třeba vyvažuješ nůž rotační sekačky na trávu po broušení?
Prdneš doprostřed šrůbovák a nůž obrušuješ tak, aby byl - rovně.
Princip je (skoro) stejný.
Rotační předmět v závěsu se dá ůspěšně vyvážit tehdy, když moment setrvačnosti kol osy otáčení je vyšší, než moment setrvačnosti kol osy k ní kolmé .
Takže kolo, byť na Formuli, vyvážíš, ale rotor někalikastupňové parní turbíny těžko (páč je dlůhý).
To, že 99,9% "odborníků" vyvažuje na pravítkách, ukazuje leda na jejich neznalost (techniky a fyziky).
Páč argument je jasný jak facka - v tom závěsu to musí být rychlejší a hlavně přesnější, páč je to jednak bezeztrátové (tření) a citlivost se dá štelovat posouváním bodu závěsu od těžiště.
milan56 - ty dvě závaží - obvykle to tak vyjde.
Kolo je staticky vyvážené, když je osa závěsu kolmá ke geometrické ose kola.
Když to budete chtět vyvážit dynamicky, tak se kolo v závěsu roztočí a roztočený předmět se automaticky postaví do polohy, kdy je moment setrvačnosti největší (kolo začne šmajdat).
No a pak je potřeba (zpravidla dvěma závažíma doprotivky) kolo srovnat.
Ale u motorek to nutné není.
Jen pro informaci - já bych se na to úplně vykašlal.
Jednů, kecajíc u Bimbama mě Tonda Zloun řekl, že je lepší aspoň předek vyvážit u střepa, kerý jede víc než osmdesát.
Tak sem si nechal předek vyvážit v servisu.
Jo, bylo to lepší, ale...nebylo to ono.
Trochu to furt hrkalo a bylo náchylné na shimmy.
Nasral sem se, udělal sem si ten přístroj, nalepené závažíčka vyhodil a vyvážil, jak ukázala přitažlivost Země.
A byl (a je) klid.
Možu říct, že konečná poloha olůvek a aj jejich motnost byla celkem jiná, než servisová.
Tož tak.
A fčíl mudrujte .
P.S.
Tento poznatek zveřejňuju proto, že si može každý z kůsku železa, drátu a dvojáku žebřa udělat mašinku, kerá funguje a když motocyklista néni lempl, vyváží si kolo sám a daleko přesněji, než servisman ze superantikontramulti vyvažovačků.
Kdo temu nevěří, ať dělá jak doposud. Každého věc...a dobře mu tak, měl ve škole víc dávat pozor .
Naposledy editováno 27.05.2022 22:43:38
2 reakcí na tento příspěvek Jawablázni
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni
Jirka4137 píše: Zdenalbenal> Včera jsem to zkusil a ono to fakt asi funguje. Jen bych na to vyrobil závěs kde spodní část bude víc do tvaru kuličky- pro větší citlivost, celé by to molo mít i tvar dlouhé kapky pro větší přesnost. Vážil jsem přední z druhé sady a ukázalo mě to že to jde k zemi přesně na opačné str. než někdo nalepil závažíčka.
Když to jde naproti závažíčkům k zemi, tak jsou příliš malá ne?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni
SkotyCZ píše: Mitas fakt už ne. Pro dobro zdraví a jízdního zážitku. S metzelery Jawa ožije úplně jinak, jízdní vlastnosti se zlepší o 200% a už nemusím slepě věřit v přilnavost pneumatik a doufat, že to nějak podrží. Po zahřátí drží Metzeler i Heidenau velmi dobře, výfukové kolena nejsou problém. I když jsem přepískl rychlost do zatáčky, tak limitem spíše byl maximální úhel náklonu, než pneu. A na poserproužek jsem se ještě nedostal ani když jsem brousil výfukové kolena a jawka se opřela, až jsem se bál, že kola ztratí kontakt se silnicí. Mitas jedině vyrobené ve Slovinsku (bývalá Sava) nebo ty řady E. Mitas bych obul jedině na hodně dlouhý výlet po Evropě nebo na ty zrenovované jawky, co naběhají 500km ročně. A když me22 stojí 1100kc a Mitas 1000, tak není co řešit. Opravdu to ožije a na serpentinách lze i na jawce jet hodně rychle, že by zde na fóru mnoho ani nevěřilo, že ten starý šrot dokáže tak rychle upalovat. Samozřejmě musí být pěkný asfalt, na horším se to trošku vlní, ale nic, co by bylo nějak nebezpečné. A zpětná vazba je úplně někde jinde. Ne fakt, nemám rád, jak i mojí kamosit kupují nekvalitní pneu, klidném i ojeté, aby ušetřili 500,-. Jeden se už 2krat vysekal a zničil si motorku na kruháči za mokra, když jel za mnou. Žádná velká rychlost, za mokra jezdím pomalu, přesto i tak ustřelila. Mně Mitas ustřelil 3 krát na mokru, nikdy žádná známka, že by to mělo jít do kytek (doslova). Já vždy v pohodě, jeho tdr mělo radicku a plasty na kaši. Prostě nikdy více a velmi těžko se důvěra pro jízdu v dešti buduje zpět.
Já jsem s MItasem skončil už před lety, jezdil jsem hlavně H-03 a jízdně to bylo OK, byly měkké, takže vydžely jednu sezonu (cca 7000km) ale neklouzaly, fungovaly i na bordelu a stály 650kč/ks.... Jenže pak nastalo peklo se zmetkovými gumami, kdy vada byla většinou v kostře pláště, ale nezřídka i z formy, kdy byly závaly, nedolitky, pleny, přesazení..... Šmajdavé gumy a gumy, které jsou zmetek na první pohled platit nechci.... Takže jsem na starých werglech utekl k Heidenau a na velkou dávám Dunlop...
Co do směsi mizerná guma na mokru dělá takový bordel, že by ses pomalu zabil i ve městě v mírné rychlosti.... Stejně tak gumy na auto, které obsahují v názvu ECO... energysaver gumy jsou nahovno.... Sice vydrží bambilion, ale nedá se na ně spolehnou. Protože jak se dělá eco guma.... Takže smes se udělá na hraně, aby to ještě tak nějak chodilo, drážky se zmenší, některé i vynechají (GoodYear DuraGrip), první rok ot chodí, druhý možná taky, třetí, když ta guma už malinko víc přetvrdne, než jak tvrdou jí upekli, tak ti to za mokra ustřeluje i když protáhneš svižnejc křižovatku do vigle, nebo na nájezdech na rychlostku.... Takže mrdat. Problém je ten, že většina gum je dneska eco a musí se pečlivě vybírat a moc nešetřit....
2 reakcí na tento příspěvek Jawablázni
Assasin- to bylo určitě proto že nebyly zahřáté nejel jsi na Jawě a jel jsi jako prase s rukama. Kdyby si totiž jezdil na Jawě strach by ti takovou jízdu nedovolil.
(Jednou jsem jel Buchláky na 639 a k Trempovi jsem dojel úplně vytřepaný. Takový adrenalin jsem nezažil předtím na FireBlade 900ccm ani potom na XJ 600 a dokonce ani na GSXR 1000.)
Jawa je jenom pro hustokrutý motorkáře co se nebojí ničeho.
Naposledy editováno 28.05.2022 10:07:05
Abych ty Mitas jen nehanil, tak brzdily výborně. Za sucha jsem nikdy nespadl. Jen prostě jsou lepší pneu za podobné peníze a díky "moderním" pneu si lze užít "sportovní" jízdu i na jawce.
1 reakcí na tento příspěvek Jawablázni
1 reakcí na tento příspěvek Jawablázni
https://www.pneuok.c...WizwMzRoCq5kQAvD_BwE
https://www.mefo.cz/...Ms4geMBoCQ0MQAvD_BwE
https://www.megamax2...75-18--4717294997126
2 reakcí na tento příspěvek Jawablázni
Jirka4137 píše: Jednou jsem jel Buchláky na 639 a k Trempovi jsem dojel úplně vytřepaný
Třinda je do buchláků super. Ujel jsem tam na ní (s Mitaskama ) kamošovi s Versysem 1000. Jen teda v části z kopce - samozřejmě. V částech do kopce už tak super není Na to, musím uznat, jsou i lepší motorky
Naposledy editováno 28.05.2022 14:52:44
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni
kuba350 píše: Znalci nevíte jestli se do 638 ojnice dají koupit jehly na píst, ale o průměru 1 mm (origo jsou 2 mm) Díky
Ne...
Chceš tam cpát písty na 18mm čepy? Nebo ty ojnice cpát na starou kliku?
Kalasnikov píše: Na 350 vybrat jde, u 175 je průser ta přední guma v 2,75x18 žádný ekvivalent "enduro" gumy jako H-03 od solidního výrobce pokud vím neexistuje. Heidenau dělá něco jako ekvivalent H-04 ale na tom bych se na blátivé polní cestě bál.
No tam je jediný ekvivalent asi Shinko se vzorkem na trialku - jemný špunty...
Vlasťák1973 píše: Něco málo se sehnat dá nejlepší je asi Michelin
https://www.pneuok.c...WizwMzRoCq5kQAvD_BwE
https://www.mefo.cz/...Ms4geMBoCQ0MQAvD_BwE
https://www.megamax2...717294997126 [/quote]
Michelin budiž, ale to ostatní jsou totální mrdky.... S Vee Rubber mám taky svoje zkušenosti a s Kendou z velo prostoru....
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni
https://motorky.bazo...special-top-stav.php
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni
Jirka4137 píše: Koudy01> Nechceš ještě jednu Guzzinu ? Dá se v ní i bydlet.
https://motorky.bazo...special-top-stav.php
Radsi bych nejakou se sajdou At muzu jezdit s juniorem. Bydlet zatim mam kde
Naposledy editováno 29.05.2022 08:36:27
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni
pech. píše: Ne...
Chceš tam cpát písty na 18mm čepy? Nebo ty ojnice cpát na starou kliku?
Sehnal sem písty 62 mm, ale sou na 18 cep, tak řeším co s tím
1 reakcí na tento příspěvek Jawablázni
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni
Kalasnikov píše: Ta Michelinka je v 2,75 mysím jenom 17". Ty ostatní se mi taky nejsem jistý jestli bych si proti Mitasu pomohl. No mám teď nové H-03 třeba začne někdo něco vyrábět za pár let než je sjedu.
Ale bacha, osmičkové písty se od ostatních liší a osmičkové písty na 18mm čep jsem ještě neviděl...
3 reakcí na tento příspěvek Jawablázni
Před hodinou jsem dorazil z 16. srazu motocyklů Jawa 650 a 660. Sraz parádní, až na počasí. V pátek okolí Prahy propršelo, dnes 150 km v dešti. A nová Bridgestone Battlax na mokru klouže víc než Mitas . To jsem si teda moc nepomohl.
Srazy se menší...účast pouze 21 motorek, Olda na Jawě 350 čínské. A bohužel se dost jawilo. U jedné 650 se musela předělat přední brzda, u další taky brzda - vlastně GO. A navíc celé přední kolo...nově uchycení, nová ložiska, prostě kolega mohl jet jen 60, aby Jawu uřídil. A to byla po servisu v Týnci...musím napsat bohužel. Výdrž ložisek je cca 20 tisíc km,výdrž brzd ještě menší, tedy ne u všech,ale u některých strojů. Opět se řešila i elektrika. Například mně motorka přestala blikat...naštěstí "mezi svými " se člověk vždy obejde . Někdo vozí náhradní brzdič, jiný ložisko, další umí elektriku... ze srazu některé stroje odjely v lepší kondici, než na něj přijely.
Ale nebylo jen jawení - byli jsme na vyjížd'ce, při níž se porouchala jen jedna motorka. Takže - úspěch. Viděli jsme zámek Stránov, který povstal z ruin, zrovnatak hrad Houska a zámek Lobeč. Vše vlastní jeden rod, stará se, tak má vypadat novodobá šlechta ! To bych přál vidět všem.
Dnes ještě hrad Michalovice u M. Boleslavi.
Chtěl jsem na skok zajet k Bimbamovi, ale začalo pršet, tak jsem jel raději dál.
Jawy 650 / 660 jdou do ceny, kdo chce skvěle jezdit a možná sem-tam jawit, investovat - kupte si tento motocykl !! Víc jich nebude !
Modrá je dobrá ...
Jawíme...
A opět...
Dovolen vjezd na nádvoří Stránova
Jídlo sqělé...
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Jawa 250 Kývačka Jawa 250/353 Kývačka Jawa ČZ | Tom350354 | 6 | Dnes v 10:06 krokoš |
Jawa 250 559 plynová rukojeť ze sit... Jawa 250/559 panelka | Mario1504 | 7 | 26.4.2024 v 09:54 cmiral |
Jawa 250 559 plynová rukojeť ze sit... Jawa 250/559 panelka | Mario1504 | 9 | 23.4.2024 v 21:06 rg250 |
jawa 250 maska Jawa 250/559 panelka | alexch | 2 | 9.4.2024 v 21:22 Dolin |
měření rychlosti Jawa 250/353 Kývačka | rg250 | 10 | 14.3.2024 v 14:17 Mňojo |