Vidím to tak, že pokud to opravdu není shnilé a nebude to mít nějakou jinou zásadní chybu, vzal bych to na popojíždění.
Investovat do toho víc peněz a dělat z toho voňavku rozhodně nemám v plánu. Jen to co je nutné pro jízdu a max nějaké ty bouchance co nejvíc bijou do očí.
Pojedu se na to podívat nakonec až zítra. Pak dám vědět.
1 reakcí na tento příspěvek "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
Na druhou stranu to vypadá, že nic z toho nebyla nějaká větší rána. Opravdu se to zdá být zdravé, ale ještě jsem to neviděl zespod.
Motor přede tiše. Vše se zdá víceméně původní a nezasažené žádným tuningem ani kutilstvím. Interiér nevybydlený, samozřejmě s přihlédnutím k věku a nájezdu.
Chcu se na to podívat teda ještě zespod a kousek projet. Dneska to nešlo, bo to mělo prázdnou jednu pneu.
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
FiZzeR píše: __unq__> Chybama se člověk učí... Chytrej cizíma. Nechceš si tohle téma projet od začátku?
+1!! taky se mu divim...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
Sleduju to tady občas už delší dobu.
Zatím jsem nic nekoupil a ani o tom zatím vážně neuvažuju. Byl jsem se na to podívat protože to mám blízko a nic mě to nestojí. Dneska to byla fajn projížďka na moto mezi bouřkama:)
K BMW nemám žádný úchylný vztah. Vlastně spíš antipatie. Ale zrovna tenhle typ je mi skoro sympatický. A hledám jen nějakou možnou náhradu za alfu co mi za poslední zimu totálně prohnila. Jako druhé levné auto jen pro mě na dojíždění a spol.
Nemám v plánu z toho dělat voňavku a investovat do toho víc peněz. I když je mi jasný, že to bude něco stát dát to trochu do pořádku, ale škrábance a menší bouchance neřeším..
Mohl bych si koupit něco rozumnějšího, ale to je všecko nuda.. chtěl bych něco aspoň trochu technicky zajímavého v čem by mě bavilo se svézt. A jak to vypadá je mi celkem jedno.
E46 mi příjde ve srovnání s E39 taková fórová. Snad všechny plastové díly tam mají poloviční sílu, podvozkové díly jsou slabší, hnije na 2x více místech, neúplné podběhy. K tomu debilně umístěný kabinový filtr a kabely, které překáží při každém zásahu. Jasně, ten rozdíl 300kg nemůže být jen velikostí. Zatímco nová byla E39 dražší než E46, u 20 let starých je to naopak.
Proč se ptám, kde a jak s tím chceš jezdit - tyhle staré BMW mohou být skvělá auta na to aby sis vychutnal běžné ježdění, dají se i koupit levně a celkem levně provozovat. Ale budeš se v tom každou chvili vrtat a zvlášť pod těmi levně koupenými budeš ležet stejnou dobu jako v nich jezdit. Musíš se naučit jak tam všechno funguje, abys dokázal zjistit co přesně je špatně a uměl to opravit. Diagnostický kabel a INPA jsou nutnou součástí povinné výbavy. Tyhle čtvrt století stará auta mají asi 15 řídících jednotek na 5 sběrnicích. Pokud nejsi dobrý mechanik, po 2 letech s tímhle autem budeš.
V jednom autě jsem dělal generálku motoru, v druhým jsem motor měnil celý, ve třetím budu teď dělat buďto generálku převodovky, nebo přestavbu na manuál, podle toho co bude průchodnější.
FiZzeR píše: __unq__> Chybama se člověk učí... Chytrej cizíma. Nechceš si tohle téma projet od začátku?
Ja to nevidim jako chybu. Vsak uz z inzerce slo videt, ze je auto pobouchane a evidetne ho chce na zimni autokros pri ceste do prace/na nakup, pro kombinaci R6, manual, zadohrab. Za me naprosto v poradku, chlap ma mit nejakou hracku i na zimu a kdyz za to chce dat 40K, tak zadnej problem. :)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
MedWed píše: +1!! taky se mu divim...
Jeee MedWede, ty ses tady? Ja myslel, ze valcis na vychodni fronte.
Mám to stejně, jen si velmi pečlivě vybírám, které auto mi za ten čas stojí. A omlácená, tuctová 3er by to fakt nebyla..
1 reakcí na tento příspěvek "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
2 reakcí na tento příspěvek "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
Jen zrovna hledám nějaké levné přibližovadlo. Ale chci něco v čem by mě i bavilo jezdit.
Projel jsem inzerci co je tu k mání v okolí a tohle mi přišlo zajímavé. V téhle cenové relaci, ca 50k, jsou to samé staré tdi, rádoby veteráni, anebo různé bizáry jako třeba tohle https://auto.bazos....966/bmw-e46-320i.php
Hodně věcí jsem schopný si opravit sám. A naučit se něco nového je taky ok. Auto s pohonem na zadek jsem nikdy neměl, tak bych to chtěl vyzkoušet.
Ale intenzivněji se v tom vrtat a investovat do toho nehodlám. Leda že by to časem nabralo nějaký potenciál. Ale s tím nepočítám. Je to tuctové auto.
Když do toho vrazím dalších 10-30 tisíc a bude to aspoň rok, dva, tři.. sloužit. A bude mě to bavit. Tak to bude ok.
Jezdil bych s tím do práce z jednoho malého města do druhého. Občas nějaký výlet okolo. Takže spíš okresky. Větší město nebo dálnici jen vyjímečně.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
v podstate tady ale uz vsechno padlo... ale podle toho co tady popisujes, tak by te vlastne celkovej stav karoserie a nejaky sramy ani zajimat nemusel, 2 technicky by to prezilo i kdyb to uz bylo nekde chyceny a vic od toho cekat nejde holota sedan je proste jak stvorenej k tomu ho nasat, technicky si ho dat do stavu at jezdi a pak ho proste dojezdit do hoven a vyslat na vecnej odpocinek
pokud budes schopnej fungovat s tim ze tam porad neco vrze, sem tam neco bouchne a ma to vsude vule, pak se ti s tim bude jezdit dobre... ona e46 neni jeste kdo vi jaka technika, predni naprava je jedno rameno a par cepu, zadek je teda horsi, ale celkove je to porad lehce opravitelny auto na ktery jeste porad neni problem cokoli sehnat
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
assassin píše: Byl by z toho dobrej track car - ja na to chtel svoji 328 ale od te doby co tomu roste cena jak jawam uz se mi do toho rezat nechce :D
Track car u 4 dv. 323 neeee, ale na zablbnuti ok.
Vidis, ja to rikal, ze s prichodem downsizingu, hybridu, e-mobility, bude po tehle autech (s nejvyssi motorizaci) hlad. :)
pekne 328 cabria uz jsou 0,5M+
Deadman píše: __unq__> Není to žigul ani Polsky Fiat 125, zadek běhající furt bokem po celé silnici se nekoná. Že to má náhon na zadek poznáš jen podle toho, že to má přesné řízení, co okamžitě jede přesně tam, kam otočíš volantem. To je důvod, proč mám 20 let už jen zadohraby a nic jiného nechci.
Nevim jak 323, ale jak jsem mel nebo mam 328/330/545 nebyl problem v zatackach poslat zadek bokem a na vode to jde uplne samo, jen to chce vhodnou cestu.
Jinak jo, presne rizeni to rozhodne ma (pokud je teda podvozek ok a je nejlepe Mkovy nebo HR atp....).
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
Jo a to samononsy okno je tezky jako prase. Mam na e36 hlinikovy dvere, bez oken kdyz je porovnas tak jsou proti ocelovejm jako papir, jak tam das okno je to uz skoro stejny, to sklo dela vetsinu hmotnosti :(
No a 2.5 vs 3.0 uz neni tak zasadni rozdil, ve finale bych tam stejne nacpal N54
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
S tim sklem to tak je, proto se davaji plexi...
A rozdil mezi 2.5 vs 3.0 je velkej. Jak jsme tu resili e36 325 vs 328, tak tam dela rozdil v acceleraci 0-100 jedna sekunda a to je hodne. 244Nm vs 280Nm a tech udavanych 142KW u 328 je jen papir, realita je vic (resilo se to kvuli pojistce).
Dokonce bylo znat e46 330 170KW vs. e90 330 190KW. Kazdy tvrdil, jak ty auta jezdi stejne, ale vysokych rychlostech tahne ta e90 lip.
Znam clovek co ma vyladenou N54 udajne na bezpecnych 450K. :)
Jezdi to pekne, jen s tim turbem chybi takova ta ostrost, reakce na plyn a chut po otackach. To vsechno by bylo trebas v S65, ale tenhle motor servisovat nechces. :))
Kazdopadne bych se vubec nebranil mit nejaky pobouchany bawo na nejaky vesnicky autošťouch.
Drive se toho jezdilo dost. Same hobby vrchy, radoby autokrosy i autoskijoring... Kazdej ve vesnici byval soutezak. :)
A ty preplnovany motory? No nevim, na netu si prectes o turbo lagu, nechuti do otacek atd… ale pro me je teda presednuti z atmosfericke e36/e46 28/30 do neceho ala 240i jako den a noc, ve prospech noveho auta samo.
1 reakcí na tento příspěvek "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
Motor byl loni v pulce roku hotovy a naladeny na brzde. Od te doby jsem videl par fotek, ale vlastne sam nevim jestli je uplne hotovo. Udajne i podle dat se to na motorce uchladilo, coz byla moje hlavni obava. Mam fotky, ale sdilet to nemam...
1 reakcí na tento příspěvek "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
1 reakcí na tento příspěvek "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
Jak bylo po dešti, na podlaze u spolujezdce kaluž vody... Předpokládám že tam teče přes ventilátor topení. Všecko gumové, těsnění pod předním sklem, kolem světel apod. se rozpadá na prach. Podobně steřelé a popraskané hadičky, řemeny..
No asi by s tím bylo víc sraního, než kolik se mi chce řešit.