mám problém... po pádu motorky na pravou stranu, na rutan padák, se utrhlo oko v němž je závit do kterého je zatočený samotný protektor.. oko je součástí karteru motoru..muj dotaz zní, zdali se dá přivařit utržená část zpět.. tekutý kov nedrží vyzkoušeno .. a motor bych kvůli tomu nerad rozebíral.. pokud ano, a znáte někoho šikovného kdo by to zvládl, budu strašně rád za kontakt, nebo nějaký typ jak z TOHOVEN ?.. přikládám i foto.
Naposledy editováno 23.04.2022 11:22:29
1 reakcí na tento příspěvek Dá se přivařit část utržená z vnějšku kartetu motoru
Naposledy editováno 23.04.2022 11:30:05
1 reakcí na tento příspěvek Dá se přivařit část utržená z vnějšku kartetu motoru
Naposledy editováno 23.04.2022 11:47:01
Orebuch píše: povarit to pujde, ale záleží, co od toho čekáš. bude to patrný stejne jako ten rozervany zavit, pevnost už to mit nebude.tyhle padaky chyceny k motoru nadelaji vic skody nez uzitku
přesně, nechápu jak si někdo může dát takovouto chujovinu na moto a ještě tak nejlíp 8cm ať to trčí venJinak opravit to půjde určitě
1 reakcí na tento příspěvek Dá se přivařit část utržená z vnějšku kartetu motoru
Koukněte zde, jak se to má dělat:
https://www.motorkari.cz/tema/?t=206828
Úlomek můžeš ,,zahodit", protože zbytek materiálu se dovaří přídavným materiálem. Takto mi to bylo sděleno a jak vidíte, David moto z Mastníku to opravil na výbornou.
http://www.davidmoto.cz/
Naposledy editováno 23.04.2022 14:29:48
1 reakcí na tento příspěvek Dá se přivařit část utržená z vnějšku kartetu motoru
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dá se přivařit část utržená z vnějšku kartetu motoru
Já bych si to na motorce s baterkou a benzínem nelajzlun vařit. Ani za velký prachy. Ještě je tam baterka a budíky.
Svařil jsem si lešení na moto z hliníku, ale to byl odlitek jen čistý AL a šlo to v poho. Opracoval začistil a není to skoro vidět. Prase co to vařilo pred tím se na tom hezky podepsalo. Poradil jsem si.
Ale už jsem se taky spálil, že to byla nesvařitelná slitina.
Jen upozorňuji na případné možné problémy nic víc.
Chce to hledat v regionu, není to nic světobornýho. Hledej lidi co vaří hlavy motorů, ti většinou mají hodně zkušeností a umí kouzlit.
1 reakcí na tento příspěvek Dá se přivařit část utržená z vnějšku kartetu motoru
Pokud je tam chceš dát zpět klidně je tam dej. Padáky jsou většinou o hlavě. Kdo je chce má je, kdo ne nemá je. Sám píšeš že toho zachránili dost.
Mě zachránili nohu při havárce, možná bych byl jinak bez, ale kdo ví. To může být i má spekluace. Moje obvoďačka je přesvědčená že mi zachránili víc než nohu.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dá se přivařit část utržená z vnějšku kartetu motoru
P_B píše: Ohledně padáků. Nafoť to a pošli Rutanovi. Ať má zpětnou vazbu co se stalo.
Pokud je tam chceš dát zpět klidně je tam dej. Padáky jsou většinou o hlavě. Kdo je chce má je, kdo ne nemá je. Sám píšeš že toho zachránili dost.
Mě zachránili nohu při havárce, možná bych byl jinak bez, ale kdo ví. To může být i má spekluace. Moje obvoďačka je přesvědčená že mi zachránili víc než nohu.
Co posílat Rutanovi, tyhle špunty namontovaný na motoru jsou prostě nahovno.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dá se přivařit část utržená z vnějšku kartetu motoru
2 reakcí na tento příspěvek Dá se přivařit část utržená z vnějšku kartetu motoru
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dá se přivařit část utržená z vnějšku kartetu motoru
PetrL3 píše: Taky sem zrovna minulý týden vařil. Dvě víka.
Sneslo by to urcite vic kladne pulperiody, razantnejsi cisteni. Na fotce mas oxidy porad skoro az k pate svaru. Jestli ses drzel zpet kvuli prilis velke kalote na elektrode, tak se neboj pridat proudu, stridu do plusu a prodlouzit oblouk pres 5mm.
Tech vyplavavajicich cernych kontaminantu ze zaolejvaneho zakladniho materialu se da pred svarenim uspesne zbavit louhem. Predpokladam zes to cistil jen mechanicky.
Naposledy editováno 25.04.2022 00:53:36
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dá se přivařit část utržená z vnějšku kartetu motoru
Naposledy editováno 25.04.2022 09:17:01
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dá se přivařit část utržená z vnějšku kartetu motoru
Jestli si muzu dovolit jeste jednu poznamku, tak by bylo zahodno take ty drobne trhliny (jdouci napravo od otvoru a vpravo dole na obrazku na jejich konci odvrtat a naukosovat po jejich delce pred svarenim. Ukosovat nejlepe triskove treba rotacnim pilnikem, nebo frezovanim, nebrousit. Pak je snazsi provarit koren ukosu, aby se trhliny nesirily dale po vystarnuti svaroveho kovu aniz clovek riskuje proteceni steny durch.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Honda CBF 1000 Honda CBF 1000 | Bubo32 | 15 | 29.4.2024 v 15:42 Bubo32 |
Honda CBF 1000 servo vyfuku Honda CBF 1000 | Bubo32 | 9 | 22.4.2024 v 18:25 Malp |
sena 50s Honda CBF 1000 | Krtek215 | 17 | 10.4.2024 v 14:31 Luba007 |
Přepínání celkových a denních kilom... Honda CBF 1000 | CBF1000ABS | 2 | 27.3.2024 v 00:23 CBF1000ABS |
Honda CBF 1000 Honda CBF 1000 | Bubo32 | 15 | 23.3.2024 v 23:00 kalous72 |