https://www.garaz.cz...source=www.seznam.cz
1 reakcí na tento příspěvek "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
tak co novyho tady, krom vlakna s experty na vojenskou taktiku a ekonomicke strategie?
Rad bych nejakou fundovanou radu nebo konzultaci na nasledujici:
Jaky olej (viskozita) do kábra (jezdi jen v 15°+, tempo vylet, ale taky klidne i 30km v kuse palba), jaky vzduch filtr a spojkovou sadu?
Vse aby bylo za nejaky rozumny peniz, kdyz je vse ted tak drahy. :)
Jak bylo vikend pekne, probudil jsem bramboru a prekvapive hned naskocila na brk a nic behem pul rocniho garazovani neodeslo, coz me samoze jen potesilo.
_____________________________________________________________________________________________________________________________________
Taky cucim po tech posranejch motorkach.
Na ostrym enduru po me budou strilet myslivci a na nejakym dalsim sportu si zase neco udelam.
Laka me znovu prejit na motor V2, tahat to 300 asi uz nepotrebuju, ale ze by to melo byt jinak bezpecnejsi (rychlost v zatackach stejna), to rozhodne neee.
A na nejakou expedicni motorku neni cas, to treba az bude bejby v puberte a budu potrebovat nejaky unik z reality. :)
Neco ve stylu 999/rsv/rc8, ale s tim si poradim, jen v tom provozu je to fakt o hubu/o zivot a nejakou tu investicni krasotinku budu muset odlozit, pac jdou materialy porad strasne nahoru a za rok/za dva, to bude jeste horsi (el. velky vrata, plot, dalsi koupelnu, pokoj....). Je to na hovno no. :)
PS. A jestli se to s tim konfliktem jeste vic posere, budu muset misto motorky/cabria resit OT64.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
Vic hlav, vic vi.... :)
2 reakcí na tento příspěvek "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
0w50 … ale je to vylozene "racing"… asi k tomu neni u tohodle auta duvod (ja to delal kvuli hydrostelum co za tepla cvakaly :D)
Filtry je asi fuk co, mann/mahle… spojku bych ja dal oem, ale sam budu davat jednohmotu a spojku z m5 mozna, jednou…
1 reakcí na tento příspěvek "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
Předchozí majitel ho tam dával taky, tak je na to motor zvyklý a myslím,, že to gut
Filtry dlouhodobě používám na všechny auta Mann.
Naposledy editováno 02.04.2022 16:59:27
1 reakcí na tento příspěvek "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
assassin píše: 5w40 je do tehle motoru doporucovanej, ja jezdil i
0w50 … ale je to vylozene "racing"… asi k tomu neni u tohodle auta duvod (ja to delal kvuli hydrostelum co za tepla cvakaly :D)
Filtry je asi fuk co, mann/mahle… spojku bych ja dal oem, ale sam budu davat jednohmotu a spojku z m5 mozna, jednou…
filtry asi jsou jedno, ale treba ten olejovej mahle ma perfektne padnouci novy tesneni, a hengst vypadal taky o neco lip bez je bezny. Pokud davam vyrobce kterej tam byl navrzenej, je to podle me o neco malo vyssi zaruka kvality. Ale kdyz tohle neresim taky davam mann nebo champion, nebo neco jinyho ... U bava mi ale prislo ze to stoji zanto resit.
assassin píše: P911> Sundavals je na studenem nebo ohratem motoru? Jo a navarit na zbytek steftu matku nepomaha?
Dělá mi to můj mechanik co má perfektně vybavený autoservis a jinýmu bych auto nesvěřil, zkusili prý všechny možný fígle a nic nepomohlo. Bylo to zkrátka zapečený jako prase, ale už je to v cajku, v pondělí už proběhne montáž a to už bude cajk. Neštěstí nemusel motor ven.
S tím ohřátým motorem je trochu složitější. Než všechno okolo sundají včetně koncovek, katalyzátorů, tlumičů ( všecko horký ) a dostanou se k těm svodům,tak motor zchladne. Prý používali nějakou chemii, lokální nahřívání atd.
Naposledy editováno 02.04.2022 19:02:46
assassin píše: 5w40 je do tehle motoru doporucovanej, ja jezdil i
0w50 … ale je to vylozene "racing"… asi k tomu neni u tohodle auta duvod (ja to delal kvuli hydrostelum co za tepla cvakaly :D)
Filtry je asi fuk co, mann/mahle… spojku bych ja dal oem, ale sam budu davat jednohmotu a spojku z m5 mozna, jednou…
A kdyz si auto/motor vychladil klidnou jizdou prestaly cvakat?
Ja kdyz jedu jako clovek, tak vse v pohode, ale ke konci sezony se mi pri vetsi zatezi zacalo taky ozyvat jakesi cvakani/tikani, po zklidneni zvuk zase zmizel. Kamos rikal, ze by to melo byt prave tou spojkou, ale tohle je taky dobrej tip. Uz to bylo prave na konci sezony, tak to budu resit az ted pri vetsim servise...
Jinak teda pomohl jen ten oil 5w50?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
P911 píše: Já do 6V cabria bez turba jetého taky jen za sucha a teplotě 10+ s nájezdem tak do 2.500 km ročně dávám Mobil 1, 5W-30.
Předchozí majitel ho tam dával taky, tak je na to motor zvyklý a myslím,, že to gut
Filtry dlouhodobě používám na všechny auta Mann.
Ok....a neni tech w30 malo, kdyz se chce clovek v horkym lete trochu sklouznout (tim nemyslim zadne paleni gum na letisti atp.)?
1 reakcí na tento příspěvek "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
https://www.denicol....-acea-1569995484.pdf
1 reakcí na tento příspěvek "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
V autorizáku to poštelovali ale moc to nepomohlo, prý je to "vlastnost", můžete to někdo potvrdit, vyvrátit, okomentovat prosím?
PS za pár týdnů tam jedu na Motorrad days vyzkoušet jinou, tak uvidím, ale jsem zvědavý i na další názory, díky
Naposledy editováno 10.04.2022 06:43:53
1 reakcí na tento příspěvek "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
https://www.senkyr.cz/cz