(Abychom to mohli porovnat s realitou a zjistit, jací jsme byli optimisti )
Změnil jsem pořadí v názvu, s tím co nás pravděpodobně čeká jsou ceny za phm asi ta menší bolest
Naposledy editováno 15.10.2022 22:34:10
2 reakcí na tento příspěvek Energetická krize (a za kolik budem jezdit)
1 reakcí na tento příspěvek Energetická krize (a za kolik budem jezdit)
Naposledy editováno 04.03.2022 23:00:07
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Energetická krize (a za kolik budem jezdit)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Energetická krize (a za kolik budem jezdit)
Borntobewild píše: 2stroke> Jaký kurvy, jakej kovid, jaká pomsta? Trh funguje tak, že cena komodity je taková, jakou je za ni zákazník ochoten zaplatit. Ten pumpař má pumpu proto, aby vydělal peníze. Proč by prodával naftu za 41, když jí od něj koupí i za 45? Aby Ti udělal radost?
Tahle tvá logika se dá vztáhnout na cokoli. Jsem pro to, aby chleba stál od zítřka aspoň kilo a každej den zdražoval o 10%. A mohli by to tak vlastně udělat všichni se vším. Jen si nejsem jistej, jak dlouho by takovej model byl životaschopnej. Na druhou stranu, ve Venezulele jim to vlastně funguje dlouhodobě, tak proč ne. Jdu zavolat šéfovi, že od pondělka dělám za 800 na hodinu
1 reakcí na tento příspěvek Energetická krize (a za kolik budem jezdit)
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Energetická krize (a za kolik budem jezdit)
jetam píše: RomanSS> co se dá dělat, oprášíš kolo hele
To bylo manželky auto...já jezdím nafťákem za 9 na sto.
Born> Mě to lpg akorát sralo, nemožnost točit vtec do vysokých otáček - pruda, tankovat co 200km a zvonit na obsluhu - pruda, dělat na tom extra servis a stk - pruda... a stejně to žena nepoužívala...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Energetická krize (a za kolik budem jezdit)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Energetická krize (a za kolik budem jezdit)
RomanSS píše: To bylo manželky auto...já jezdím nafťákem za 9 na sto.
Born> Mě to lpg akorát sralo, nemožnost točit vtec do vysokých otáček - pruda, tankovat co 200km a zvonit na obsluhu - pruda, dělat na tom extra servis a stk - pruda... a stejně to žena nepoužívala...
Podle mě je to o pohledu na to LPG, stejně jako elekro. Já vždy laboroval zda ano či ne LPG a nikdy jsem se k tomu nedokopal. Bajvalka ho měla a byla spokojená, taky dojížděla každý den 80 tam a zpět.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Energetická krize (a za kolik budem jezdit)
RomanSS píše:
Born> Mě to lpg akorát sralo, nemožnost točit vtec do vysokých otáček - pruda, tankovat co 200km a zvonit na obsluhu - pruda, dělat na tom extra servis a stk - pruda... a stejně to žena nepoužívala...
Jak jsi na něco takového přišel? Proč by se nemohl motor na lpg točit do otáček? Já mám dojezd 450-550km Z asi 20ti pump v okolí musím na obsluhu zvonit na dvou. A servis na víc je prd. Na ME zaplatíš o 500 víc za emise a za revizi. A každý rok bys měl ještě na revizi asi za 200,- na což spousta lidí sere.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Energetická krize (a za kolik budem jezdit)
Krovak píše: Tahle tvá logika se dá vztáhnout na cokoli. Jsem pro to, aby chleba stál od zítřka aspoň kilo a každej den zdražoval o 10%. A mohli by to tak vlastně udělat všichni se vším. Jen si nejsem jistej, jak dlouho by takovej model byl životaschopnej. Na druhou stranu, ve Venezulele jim to vlastně funguje dlouhodobě, tak proč ne. Jdu zavolat šéfovi, že od pondělka dělám za 800 na hodinu
Nevšiml sis, že už přes 30 let tu funguje tržní ekonomika? Tušíš, co to je?
P_B píše: Podle mě je to o pohledu na to LPG, stejně jako elekro. Já vždy laboroval zda ano či ne LPG a nikdy jsem se k tomu nedokopal. Bajvalka ho měla a byla spokojená, taky dojížděla každý den 80 tam a zpět.
Počkej půl roku. Bude tu vlákno "jak přestavět motorku na LPG" A za rok "Jak vyrobit palivo z vlastního ovoce"
Borntobewild píše: Jak jsi na něco takového přišel? Proč by se nemohl motor na lpg točit do otáček? Já mám dojezd 450-550km Z asi 20ti pump v okolí musím na obsluhu zvonit na dvou. A servis na víc je prd. Na ME zaplatíš o 500 víc za emise a za revizi. A každý rok bys měl ještě na revizi asi za 200,- na což spousta lidí sere.
Nejsem odborník, tak třeba je to blbost...ale lpg hoří delší dobu, tak při vyšších otáčkách víc hřeje ventily a výfuk. Já se tím řídil, protože mi to řekl prodávající...a jelikož, jak píše Kubák, nevytáčet vtec je zločin proti lidskosti, ten motor se točil k 8k prakticky pořád.
Bylo to auto pro ženu, tak se ten provoz lpg vbc nevyplatil. Minulý majitel s tím jezdil do Říše, tam to smysl mělo...
Taky znám ňoumu, co jel 100 km do servisu a z5, by mu amputovali z Pažouta lpg za pět litrů anžto si TO jeho syn nepřál ......a beztak ten mixér a bečku ještě někomu za pětku střelili, von si ten sifon nevzal...ňouma
1 reakcí na tento příspěvek Energetická krize (a za kolik budem jezdit)
1 reakcí na tento příspěvek Energetická krize (a za kolik budem jezdit)
Jednoduchy benzinovy auto ma zustat jednoduchy.. a u tech slozitejch je s lpg stejne problem …
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Energetická krize (a za kolik budem jezdit)
Borntobewild píše: Tak hlavně nemá smysl řešit nějaký servis navíc, nebo další opotřebení, když mi to už dávno zaplatilo celou cenu, co mě ta atua stála.
OK, dám-li stranou to opotřebení, tak mě prostě štvalo, že jsem musel řešit něco navíc...hledat lpg servis a pak stk, kde dělají Prins, tankovat co 200km byla opruz. Sada filtrů dva litry navíc je nic, ale člověk si musel udělat čas, někam to zavést... neměl jsem kam dát rezervu...
Já proti lpg nic nemám, když jsi s tím spokojenej, tak super... Pro mě to byla zbytečnost, chápu, že pro někoho ne.
Teď už je to passé, žena jezdí na zelenou naftu a dává si to do nákladů, já si naftu taky píšu na firmu...to je lepší, než lpg.
Jo a ikdyž jsem měl kvalitní Prins, tak to šlo dost znát na výkonu, vršek to mělo mrtvej a ten vtec jeden jen v otáčkách (a i tam je docela línej)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Energetická krize (a za kolik budem jezdit)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Energetická krize (a za kolik budem jezdit)
Borntobewild píše: RomanSS> Jestli to bylo znát na výkonu a vršek byl mrtvej, tak to bylo blbě udělaný, nebo jen špatně seřízený. Ale jinak samozřejmě každému, co jeho jest. Nikomu nic nenutím.Naopak, čím míň lidí bude na lpg jezdit, tím bude levnější.
no mrtvý...spíš ne tak živý
No čím míň bude lpg fanoušků, tím míň čerpaček s lpg...to není moc dobrý
Já bych do lpg klidně šel, kdybych jezdil dálky a platil si to ze svýho.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Energetická krize (a za kolik budem jezdit)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Energetická krize (a za kolik budem jezdit)
Naposledy editováno 05.03.2022 11:32:05
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Energetická krize (a za kolik budem jezdit)
Ja zas mam moderni auta rad. Nekdo tomu rika picoviny, ale me se vybava libi a nektery ty picoviny uz mi nekolikrat zachranily zivot…
Naposledy editováno 05.03.2022 11:34:59
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Energetická krize (a za kolik budem jezdit)
assassin píše: RomanSS> Blby je, ze dalky nikdo nejezdi jen tak - obvykle jde o praci a tudiz potrebujes relativne bezpecne a spolehlive auto. Coz se o 20+ let starejch autech rict neda - a novejsi auta s primym vstrikem a preplnovanim asi az tak super vysledky s lpg nemaji…
No já dálky jezdím + do práce 75km po dálnici...je to jak píšeš, docela by mě u toho sralo co 200km někde šaškovat s tankováním plynu...kdybych byl ale třeba řemeslník a řešil každou korunu, tak bych to zvažoval.
Codo> Když najedeš 60k za rok, tak nový auto smysl dává, já teď na jedno čekám (bude kolem Vánoc, když budu mít štěstí ). Mě nebaví řešit každej měsíc nějakej nutnej servis, protože mám starý auto...nebo se třepat, že se mi něco vysere za hranicema...