
Tohle vlákno bych chtěl věnovat všem, co rádi upravují svůj stroj, abychom zde mohli sdílet co nejvíce informací, zkušeností a tak dále.
Především bych se tu chtěl věnovat technice a funkčním věcem jako jsou velké airboxy, jiné vstřiky, celkové úpravy sání, výfuky, svody, úpravy přepákování, tlumiče řízení atd...
Taky by bylo fajn shrnout rozdíly mezi jednotlivými modely. Sám toho tolik nevím, tak napíšu jen to nejhrubší a doplním to, jak napíšete.
98-00: první generace
01-02: druhá generace
-trošičku jiné vstřiky (v těle vstřikovačů je vývod pro podtlak, takže se dá lehce udělat synchro)
-hlavy mají větší sací ventily bež první generace
-sací vačka má větší zdvih
-upgrade předních brzdičů
-jiné uložení zadního tlumiče a tlumič samotný
-jiné výfukové svody
-trochu jiná kapotáž
03: tady si nejsem změnamaúplně jistej, ale někdo tvrdí, že je ještě výkonnější, rád se dozím proč...
04+: tak tady už nevím skoro nic, je to defakto všechno jinak
-co se motoru týče, tak větší průměr hrdel vstřikovačů...
_____________________________________________________________
Dostal jsem oprávnění to tu spravovat, tak si to sesumírujeme...
fizzer
LEVEL 1:
BIG BORE-HARDCORE
Zdá se, že by se nás našlo víc, kdo by se vrhli do úpravy na vyšší objem.
Předběžný seznam zájemců:
Plejba
Dakarista (chce 1127)
fizzer (pokud se motorka do podzimka neprodá, a chce 1060 nebo 1103 max) ***/fizzer vyměknul a sere na to/***
Kedar_K na to prej sere, dá tam turbo
Asi bych vycházel z pístů Kaemna / PISTAL 102 mm/ 1103 ccm, buď nakoupit jednu sadu hotových pístů a pak je oměřit a nechat "zkopírovat" v ČR, nebo je nakupovat v Německu a výbrus válců (volil bych cestu ocelové vložky z důvodu převrtáním zeslabené spodní části válců a následného odlamování, což jistě nechceme) nechat dělat u nás. Záleží, jak by to vycházelo cenově. Můžu zkusit obeslat pár vytipovaných firem, jak by se k tomu postavili, ale chtělo by to, aby nás bylo víc - větší objem zakázky by mohl mít příznivý dopad na zájem firem se do toho vůbec pouštět a taky na cenu pro každého jednotlivého soudruha.
Předpokládaný výsledek bez dalších zásadních úprav:
Falco, Mille do 2000 (RSV01-03 a Tuono budou mít o něco málo víc vlivem větších ventilů)
120 HP @ 8500
120 Nm @ 6000
RSV a Tuono 04+
148 HP @ 10000
123 Nm @ 6000
Čísla to vskutku nejsou nijak ohromující... jen bych podotknul, že s víc úpravama se z toho bude dát logicky vyrazit víc... prostoru je mnoho, záleží jen jak kdo má svalnatou peněženku

Kdyžtak házejte svoje poznatky, co bude ještě potřeba...
Plejba: repas uložení kliky, kde a cena??? (na partsdepotu samotný šály vycházejí na cca 3200)
Naposledy editováno 14.11.2012 22:19:39
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning
oioi01 píše: tomasd.> nevim jak to tam presne vypada, ale neni nejjednodussi to proste vysroubovat, pomerit a odecist ten padak?
No, nejjednodussi je zeptat se, mymu egu to nevadi a forum je i od toho

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning
Kazdopadne Oioi reseni bude asi najrychlejsi
1 reakcí na tento příspěvek Aprilia RSV úpravy a tuning
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning
Mileek píše: M10x100, viz. spare parts catalogue... da se stahnout nebo rozklikat treba na partsdepotu
Dekuju, ja na to koukal a vypadalo to tak, ale nebyl jsem z toho uplne 100% moudrej

1 reakcí na tento příspěvek Aprilia RSV úpravy a tuning
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning
1 reakcí na tento příspěvek Aprilia RSV úpravy a tuning
kazdopadne, netreba cekat, ze nebudes citit zadny tlak, proste rozdil citit je, ale zas neni to nejaky brutalny rozdil
edit: este doplnim, ze ja sem nekupoval novy, ale z druhej ruky od nejakeho anglana. Takze, bylo to lacnejsi, ale zas nevim jak by byl pocit z fungl noveho kusu.
Naposledy editováno 12.01.2022 06:24:37
Ti_rex píše: ja sem ho na tunaku mjel, podla mna to citit je. daval sem ho hlavne kvuli temu, ze mam problemy s karpalama a u mna to pomohlo.
kazdopadne, netreba cekat, ze nebudes citit zadny tlak, proste rozdil citit je, ale zas neni to nejaky brutalny rozdil
edit: este doplnim, ze ja sem nekupoval novy, ale z druhej ruky od nejakeho anglana. Takze, bylo to lacnejsi, ale zas nevim jak by byl pocit z fungl noveho kusu.
Díky, takhle to bylo moje očekávání, že to pomůže hlavně ve městě anebo i delším výletě, kdy se únava nasčítá, od hluku přes ruce až po nohy a člověk jede domů tak trochu v křeči a i nebezpečně, protože chce být rychle v garáži. Ne že bych teda tuňáka chtěl používat jako skútr po Praze

Ti_rex> ...a čím mazat těsnění, aby nečernala kapalina...?

(náhrada už je na cestě - oprava neekonomická... Nicméně, tý motorce je stav tlumiče zjevně úplně fuk - projel jsem takovej ďolík, na výjezdu z vinglu, kde šla celá motorka do slušný komprese a čekal jsem, že mě pak zadek trochu kopne, nebo aspoň se zavlní nebo něco - houby, jel jsem jak po kolejích, přesný kopírování vozovky, odskok jak kdybych ho měl seštelovanej od Maverickova technika

Naposledy editováno 12.08.2022 14:20:50
3 reakcí na tento příspěvek Aprilia RSV úpravy a tuning

Naposledy editováno 19.11.2022 09:31:16
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning


Taky sem mel jednou cukani....

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning
R.a.g.n.a.r píše: Hej, stará gardo, nevytáhne někdo z vás pošetřené RSV gen1 ze zaprášené stodoly k prodeji?
Nee!





2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning


Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Pneu 180/60 na 6'' ráfku Aprilia RSV 1000 | Supermotojunkie | 13 | 19.4.2025 v 13:43 assassin |
Jezdil/jezdí někdo rozměr 180/60 na... [1, 2] Aprilia RSV 1000 | brabenecz | 43 | 17.4.2025 v 07:34 Supermotojunkie |
Rsv 1000, rv 2000 problém s chodom ... [1, 2] Aprilia RSV 1000 | denisga44 | 43 | 28.3.2025 v 11:20 filipes |
nestartujicí RSV 1000 s Rotaxem Aprilia RSV 1000, Aprilia RSV 1000 R, Aprilia RSV 10... | kokoška. | 22 | 9.12.2024 v 23:59 marekvjatrak |
Zkušenosti Dunlop Roadsmart IV Aprilia RSV 1000 | Supermotojunkie | 14 | 16.9.2024 v 14:29 Smog_Phantom |