Naposledy editováno 23.12.2021 18:12:05
Karbece už můžou být vysypané, ale když se na nich udělá odpovědně repase, tak tu motorku už prezijou a elektronika je 0. A dobře udělané karburátory jsou spolehlivé a bez problémů, akorát je někdy složitější nastartovat studený nebo vlažný motor (chce to cvik se syticem)
Stříkačka jak píšeš, všechno si udělá sama a teoreticky je spolehlivější než karbec, potrápit ale umí elektronika a pokud by třeba odešla RJ, tak to bude drahé a složité na opravu (jestli vůbec). Pokud se bavíme o 20+ motkach, já osobně bych volil spíše karburátor, ale je to ovlivněno moji dobrou zkušenosti s karbecy.
Jinak kamarád mechanik si teď koupil Suzuki a dbal na to, aby to byla "ta poslední s karburátorem a vzduchac", asi také tuší proč. Není to ale univerzální pravidlo a klidně můžeš koupit karbece co bude dělat jen samé problémy
1 reakcí na tento příspěvek Karburator 2001 alebo vstrekovanie 2003
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Karburator 2001 alebo vstrekovanie 2003
eda píše: .... Ale zase ho můžeš ladit, přetryskovat v kombinaci s osazením laďáků, KNkem, otevřeným sáním atd...
Jojo,strašná "bžunda tahat ven kvůli každé změně čtveřici karburátorů a všechny je rozdělávat...To je o dost jednodušší než napojit jednotku na noťas a prostě ji přehrát
Jinak je samozřejmě pravda že rozhodující je stav a péče kterou stroj dostával.Jen ten karbec je prostě háklivější a náročnější a rychleji se "unaví"...
Anti píše: Jojo,strašná "bžunda tahat ven kvůli každé změně čtveřici karburátorů a všechny je rozdělávat...To je o dost jednodušší než napojit jednotku na noťas a prostě ji přehrát
Jinak je samozřejmě pravda že rozhodující je stav a péče kterou stroj dostával.Jen ten karbec je prostě háklivější a náročnější a rychleji se "unaví"...
1 reakcí na tento příspěvek Karburator 2001 alebo vstrekovanie 2003
1 reakcí na tento příspěvek Karburator 2001 alebo vstrekovanie 2003
Naposledy editováno 24.12.2021 10:00:31
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Karburator 2001 alebo vstrekovanie 2003
Naposledy editováno 23.01.2022 02:15:35
K dotazu. Může být stříkačka s totálně rezatou nádrží a podělanou pumpou a vstřikama. Záleží, čím to majitelé krmili a jak dlouho nechávali odstavené, v jakých podmínkách.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Karburator 2001 alebo vstrekovanie 2003
Oupicz píše: ...ale na druhou stranu cena vstřiků a ŘJ je při memm nájezdu poměrně podstatná položka.
No,pokud kupuješ nové,tak možná.Ale jeté věci stojí pár korun.Nicméně jsem ještě nezažil aby se pokazil vstřik.A co se týče "ŘJ",tu motorka s karburátorem nemá?
Naposledy editováno 24.12.2021 11:39:37
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Karburator 2001 alebo vstrekovanie 2003
Naposledy editováno 23.01.2022 02:15:50
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Karburator 2001 alebo vstrekovanie 2003
Je to o tom jako to člověk vidí. Já používám Ignitech,což je 11 litrů za jednotku a vstřikování z druhé ruky.Pokud odejde vstřik,což asi to jediné co se na tom může posrat,koupím jiný jetý.Pokud umíš levně repasovat karbec,máš výhodu.Já tu měl jednu stařičkou GSXR 750 na seřízení a již nikdy více...
Naposledy editováno 24.12.2021 19:58:02
2 reakcí na tento příspěvek Karburator 2001 alebo vstrekovanie 2003
Naposledy editováno 24.12.2021 20:07:59
Naposledy editováno 24.12.2021 20:30:30
Ona je to kvalitní motorka. Napodzim tam dáš vervu nebo Husqvarna benzin do pil cistej, a je to.
Ale vstřikování je jednodušší.
R6 je supersport jak má být, agilní a né moc stabilní, lehká. Dobře obutá a řízená je to střela.
R1 je díky obsahu možná trochu líp použitelná na silnici do provozu, ale o to větší střela když se za ni vezme.
Obě jsou vic na okruh než na silnici, aby mely teplý gumy atd. Nejsou zrovna pohodlné, jsou to sporty.
Osobně bych se podival po GSX-R teda, myslim si že je lepší a i v provozu bude hodnější.
Na provoz po silnicích je pak nejhodnější CBR a v litru je to i docela mazel. Jede, ale není to tak vyplašený. Mají stabilní geometrie, snesou i větší chyby než Yamahy s citlivym agilnim podvozkem.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Karburator 2001 alebo vstrekovanie 2003
Naposledy editováno 23.01.2022 02:16:35
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Karburator 2001 alebo vstrekovanie 2003
Oupicz píše: Já myslel roční nájezd. Na daily stroji ročně točím cca 40k km...
Masakr
Oupicz píše: Má změřeno, že ve dvou rozpůlí motor, vymění šály a složí ho za 1,5h
Tohle taky.To jsem uměl pouze na Jawičkách.Kliku měla ještě teplou když jsem byl uvnitř .Ale u těchhle raket jsem posranej abych něco nezvoral,takže mi to trvá...
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
EWC 2024, 2023, 2022 24h Le Mans, ... [1 ... 20, 21] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Honda CBR 1000RR F... | Ariete | 624 | Dnes v 13:08 IvanDvoutakťák |
Okruhová sezóna 2024 :-) [1 ... 1196, 1197] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Triumph Daytona 67... | Ozzy_ | 35904 | Dnes v 12:43 Ozzy_ |
Yamaha R1 teče voda z chladiče Yamaha YZF-R1 | Blacky94 | 1 | 8.6.2024 v 19:47 Blacky94 |
Big Bang Devil Eyes Yamaha YZF-R1 | StillFlyingMust | 6 | 30.5.2024 v 15:21 StillFlyingMust |
Yamaha R1 2005 cvakání Yamaha YZF-R1 | Blacky94 | 7 | 13.5.2024 v 10:40 Krautkopf |