mám problém, že mi nelze natáhnout po vyčištění palivového čerpadla benzín. Čerpadlo, startér funguje atd, ale myslím si, že mám zavzdušněný systém, lze to nějakým způsobem odvzdušnit? Triumph Street Triple 2012. Díky:)
2 reakcí na tento příspěvek Jak odvzdušnit
2 reakcí na tento příspěvek Jak odvzdušnit
https://www.triumphr...gqNtZGzNA2WjcnBszQh9
O-kroužek (zobrazený na obrázku o několik příspěvků výše) musí být omotán kolem trubky na vnějším konci, která tvoří spojení mezi dvěma plastovými částmi palivového čerpadla, nikoliv zaklíněn do vnitřního konce (jak je zobrazeno na obrázku). Napadlo mě to včera před usnutím a ukázalo se, že je to řešení.
Poté, co jsem dal o-kroužek do opravné polohy a palivové čerpadlo znovu sestavil, palivové čerpadlo jsem otočil a žádné palivo nevytékalo (dobré znamení). Vrátil jsem ho zpět do palivové nádrže, připojil palivovou nádrž k motorce a zapnul zapalování. Palivové čerpadlo nasálo (zpočátku hlasitě, dokud nenasálo dostatek paliva) a motocykl se téměř okamžitě po stisknutí tlačítka startéru rozjel.
Problém vyřešen.
Ne že by se vám to někdy stalo... ale pokud někdo někdy oddělí obě poloviny palivového čerpadla, ujistěte se, že je o-kroužek omotán kolem vnějšího konce trubky, která vede k vývodu paliva, před jejich opětovným spojením. Asi kvůli tomu založím nové vlákno, jen aby každý, kdo bude v budoucnu hledat stejný problém na Googlu, narazil na řešení
Translated with www.DeepL.com/Translator (free version)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak odvzdušnit
hondaman1 píše: toto mas ok?
https://www.triumphr...gqNtZGzNA2WjcnBszQh9
O-kroužek (zobrazený na obrázku o několik příspěvků výše) musí být omotán kolem trubky na vnějším konci, která tvoří spojení mezi dvěma plastovými částmi palivového čerpadla, nikoliv zaklíněn do vnitřního konce (jak je zobrazeno na obrázku). Napadlo mě to včera před usnutím a ukázalo se, že je to řešení.
Poté, co jsem dal o-kroužek do opravné polohy a palivové čerpadlo znovu sestavil, palivové čerpadlo jsem otočil a žádné palivo nevytékalo (dobré znamení). Vrátil jsem ho zpět do palivové nádrže, připojil palivovou nádrž k motorce a zapnul zapalování. Palivové čerpadlo nasálo (zpočátku hlasitě, dokud nenasálo dostatek paliva) a motocykl se téměř okamžitě po stisknutí tlačítka startéru rozjel.
Problém vyřešen.
Ne že by se vám to někdy stalo... ale pokud někdo někdy oddělí obě poloviny palivového čerpadla, ujistěte se, že je o-kroužek omotán kolem vnějšího konce trubky, která vede k vývodu paliva, před jejich opětovným spojením. Asi kvůli tomu založím nové vlákno, jen aby každý, kdo bude v budoucnu hledat stejný problém na Googlu, narazil na řešení
Translated with www.DeepL.com/Translator (free version)
"O" kroužek má být nasazen na osazení co je na části tělesa čerpadla na levé straně fotky, ale jen to nepomůže, po pár hodinách vibrací bude ten "O" kroužek zase tak jak je na té fotce. Ten osazený plastový kroužek, co je vidět uvnitř "O" kroužku musí být pevně spojen s levou částí tělesa pumpy a "O" kroužek musí být v drážce tím vzniklé. Já jsem to kdysi vyřešil jednou pro vždy tak, že jsem po sesazení levá část tělesa pumpy - "O" kroužek - malý osazený plastový kroužek použil tenký (asi 0,4 - 0,5 mm) nerezový drátek, ten jsem nažhavil a v drážce pod "O" kroužkem protavil skrz oba plastové díly, konce zkroutil a zkrátil a tak už mi to slouží řadu let (najeto 80000 km), ten "O" kroužek se dá po naslinění navléct do drážky až po spojení těch dílů pomocí drátku, jinak by tam při protavování drátku zavazel.
Je to velice fikané kurvítko, ale asi je dost nespolehlivé, protože se o něm moc nepíše, asi se aktivovalo jen malému procentu majitelů této pumpy.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak odvzdušnit
Nebo se mohlo udělt malé zahloubení v obou kusech a mezi obě zahloubení kulička jako je v krytce výčka nádrže.
Nebo vysoustružit ten plastový protikus z kovu a vně udělat jemný závit nebo drážkování a složit to s přesahem.
Naposledy editováno 19.10.2021 13:52:12
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak odvzdušnit
PetrL3 píše: Maxipes_Fík> Chytré řešení
Nebo se mohlo udělt malé zahloubení v obou kusech a mezi obě zahloubení kulička jako je v krytce výčka nádrže.
Nebo vysoustružit ten plastový protikus z kovu a vně udělat jemný závit nebo drážkování a složit to s přesahem.
Proč z kovu?, kdybych měl soustruh tak to klidně udělám třeba z polyamidu, otázka je, jestli je vnitřní průměr vhodný pro vyřezání běžného průměru závitu, s přesahem bych to ani nezkoušel, protože by to nejspíš prasklo.
Myslím, že jsem to vyřešil velice jednoduše, rychle, levně a hlavně trvanlivě - navěky.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Triumph street triple 675 R Triumph Street Triple R | gsrx | 27 | 25.3.2024 v 11:15 Koudy01 |
Street Triple Quickshifter problém Triumph Street Triple, Triumph Street Triple R | LeifCZ | 9 | 13.12.2023 v 12:50 Cipeace |
Koupě Triumph Street triple nebo jiné Triumph Street Triple, Triumph Street Triple R | Josef142 | 6 | 4.8.2023 v 08:23 Josef142 |
Zavazadla Triumph Street Triple 765 Triumph Street Triple R | Iantaris | 4 | 8.6.2023 v 19:53 Roubi_R1 |
Vypnutí ABS u street triple 675 Rx ... Triumph Street Triple R | pavelkawa | 0 | 31.7.2022 v 18:48 pavelkawa |