Je tady nejakej magor co nekdy jel nebo musel jet na uplne prazdnem kole na supersportu a jak to dopadlo?Diky lol
Konec debaty rozlusteno.Ikdyz jsem chtel uz jen z hecu jet aspon tech 10km domu na haje.tak jsem musel po kilometru sklonit hlavu,zajet k nejbilzsi pumpe,nahustit a priznavam ze jet na supersportu s absolutne vypustenou gumou jde do zatacky rychlosti 15kmh a rovne jsem nejel vic nez 35kmh.Je pravda za to mam tyden a jeste jsem mel na zadech notes a nechtel jsem s tim prastit,ale fakt se to zvejkalo jako svine a urcite bych s tim nejel vic jak 50kmh.Proste se s tim neda jet.Anebo jsem spatnej ridic a srabik lol
Naposledy editováno 19.05.2008 21:43:09
Bubrak ZX10R>nofear4>Bubrak ZX10R> ja ti dam skolku lol a telisko mas tak mozna v hlave misto mozku a ne v gume misto diry,jestli s takovejma slupkama deravejma jezdis jak jezdis lol
Ja jediny co si v tehle veci vzdycky vybavim je jak se Nakanovi roztrhla uplne nova Bridzka pri tech300 na zavodech a jak se odporoucel na zem a to rozkodne nehodlam opakovat,pac idkyz nic netrefis a nic si nezlomis tak to klozani krozne pali i pres kombosku lol
Z toho co pises logicky vyplyva, ze telisko v hlave mas ty, kdyz litas 300 na novych gumach, ktery se rozleti, nez ja na lepenych, ktery sou v pohode. lol
jo ja litam na novych gumach jen u prostredka jim trosku lezou draty,ale to mi nevadi pac prostredek moc nepotrebuju lol a zatim se mi zadna nerozletla.Dulezity je ze vim ze kdyz pojedu za tebou(coz se vlastne stat nemuze protoze ty jsi krajinkar)tak od tebe bud odleti do myho plexi prasklej vytahanej retez anebo spunt z nejaky zalepeny gumy lol lol lol
dog a>nofear4> No a 1+1jsou2.Tak nevím jak dlouho brázdíš naše silnice,když neodhadneš kdy ta guma bude v.....
Hmm tak se pochlub jak to poznas ty kdyz se kouknes na gumu ktera je v pohode a vecer uz v pohode neni(ale jen aby nedoslo k omylu neni pichla protoze bych ji dojel na draty,ale asi shodou okolnosti se zrovna pichla vis)
Bubrak ZX10R>Základním předpokladem pro plné využití výkonu motoru je správný tlak v pneumatikách. Provoz traktorů na nesprávně nahuštěných pneumatikách má neblahý vliv na výkon motoru, na opotřebení pneumatik a na intenzitu utlačení půdy. Nesprávný tlak v pneumatikách traktoru může znamenat ztrátu 20 až 40 % výkonu traktoru vlivem prokluzu pneumatik a odporu valení. Jestliže se k této hodnotě připočítají i ztráty v převodovce a ztráty vlivem pohonu ventilátoru, vodního čerpadla a dalších pomocných spotřebičů, pak u traktoru s motorem o výkonu 155 kW je k dispozici jen 85 kW pro tahové práce. Co vše u pneumatik ovlivňuje účinnost traktoru? Je to plocha otisku pneumatiky v půdě, která je závislá pro jakoukoliv konstrukci pneumatiky na tlaku huštění. Tlak huštění je velice podobný (třebaže ne identický) tlaku na půdu vyvozovaném pneumatikou. Liší se podle konstrukce pneumatiky. Čím delší je plocha otisku pneumatiky, tím menší je prokluz, méně spotřebovaného paliva, delší životnost pneumatiky, vyšší výkon a menší utlačenost půdy. Z toho by bylo možné učinit závěr, že nejnižší možný tlak huštění by mohl být cílem. To také je, ale s jednou výhradou. Pneumatiky ještě musí nést náklad aniž dojde k jejich poškození. Lépe je proto tvrdit, že cílem by mělo být dosažení nejnižšího tlaku huštění, který ještě umožňuje nést zatížení bez limitů stanovených výrobcem.
lol lol Jestli dobre chapu tvuj prispevek optimalnim resenim mych problemu by bylo zachovat motocykl ZX10R,ale narvat na zadni rafek podhustenou gumu od traktoru? lol lol
No ja jsem to vyresil jinak,ale na to zalozim zase nove vlakno,treba to nekomu zase zvedne mandle lol