Já bych začal dotazem. Má někdo český manuál? Na 1100 mám, ale je tam dost odlišností.
Nyní by mne zajímaly utahovací momenty.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) MOTO guzzi 1200 8V Technické okénko
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) MOTO guzzi 1200 8V Technické okénko
Simčo píše: pkKun> Nevadí, dám do servisu, poprosím, či sa môžem pozerať...
Tak snad se ti poradi najit takovy servis idealne Guzziservis.
Ja bych to nastudoval ze servisniho manualu ( tam je to celkem hezky popsany) a z internetu a pustil se do toho sam. Potreba bude urcite momentak. A dalsi viz to studovani. Ale rekl bych, ze nic spesl.
Naposledy editováno 24.07.2021 12:39:19
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) MOTO guzzi 1200 8V Technické okénko
Bez preštudovania manuálu, by som sa do toho ani nepuštal. Momenťáky mám. Idem zhodiť nádrž, či to ešte nemôže tiecť spod snímača tlaku oleja, alebo z prepadu a potom uvidím.
Vďaka, dám vedieť.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) MOTO guzzi 1200 8V Technické okénko
1 reakcí na tento příspěvek MOTO guzzi 1200 8V Technické okénko
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) MOTO guzzi 1200 8V Technické okénko
Přesně, Sportku si nech, já mám taky dvě moto, ale Guzza bude vždycky numero uno
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) MOTO guzzi 1200 8V Technické okénko
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) MOTO guzzi 1200 8V Technické okénko
Jde o to, že je to poctivý kus železa bez zbytečných kravin.
Ji, má svý mouchy, elektrika by zasloužila víc péče, ale jinak to bude jezdit furt
Mimo asfalt si můžeš pořídit třeba nějakou modernu s pěti mapama, kontrolou trakce, kontrolou trenek a tak
Ale motorku jako je Guzza už dneska prostě novou nekoupíš..
1 reakcí na tento příspěvek MOTO guzzi 1200 8V Technické okénko
Naposledy editováno 31.07.2021 14:45:58
1 reakcí na tento příspěvek MOTO guzzi 1200 8V Technické okénko
V první kozí mi tam kdysi dali Syntrax 75w-140. Když jsem pak měnil, tak jsem se držel manuálu - dal jsem Motul 80W-90. No nevydržel tam ani 500 km a šel ven. Za studena zůstával vyset spínač kontrolky neutrálu plus nešlo moc dobře řadit. Za tepla při řazení rány jak kladivem do kovadliny. Se 75w-140 řadí převodovka hladce jak za studena, tak i za tepla
1 reakcí na tento příspěvek MOTO guzzi 1200 8V Technické okénko
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) MOTO guzzi 1200 8V Technické okénko
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) MOTO guzzi 1200 8V Technické okénko
Díky za tip
2 reakcí na tento příspěvek MOTO guzzi 1200 8V Technické okénko
Do koncového převodu dávám právě agip rotra 85W140 a do převodovky 80W90.
Tak ten agip 85w140 vyzkouším v obou a dám vědět.
Akula, Zedmg díky
Naposledy editováno 31.07.2021 19:29:52
1 reakcí na tento příspěvek MOTO guzzi 1200 8V Technické okénko
1 reakcí na tento příspěvek MOTO guzzi 1200 8V Technické okénko
tady klikni :)
http://oleje.pro/pre...otra-mp-85w-140.html
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
K čemu toto slouží Moto Guzzi Sport 1200 8V | Waldaufin | 9 | 20.9.2024 v 19:52 Kohlstein |
Výška sedla Moto Guzzi V7 vs Moto G... Moto Guzzi Stelvio 1200, Moto Guzzi Stelvio 1200 NTX | SPAX | 4 | 27.12.2023 v 07:15 Podas |
Pneuservis Bratislava Moto Guzzi Sport 1200 8V | micindev | 3 | 3.9.2023 v 07:17 Jan_Zver |
Guzzi Stelvio NTX - zkušenosti, rad... [1, 2] Moto Guzzi Stelvio 1200 NTX | dannj | 57 | 16.7.2023 v 12:32 kvjeta |
Výfuk s certifikatom bez homologizacie Moto Guzzi Sport 1200 8V | micindev | 30 | 16.6.2023 v 07:28 puffybodie |