Motorka asi delší dobu stála, ale karburátory by podle prodejče měly být seřízené (tvrdí). Jinak je opravdu krásná, téměř bez vad na svůj věk, ale tohle mě trápí.
Řešili byste to? Koukal jsem akorát na vzduchový filtr, ten je jako nový, klasický origo, vše na motorce je origo. V airboxu po vyndání filtru je teda trochu mastnoty, ale to je asi normální, to jsem někde četl.
Další věc jsou přední brzdové destičky, chápu dobře že ta drážka je limit, takže mi zbývá tak odhadem dojet sezonu, nebo už mám měnit (viz foto)
Jsem amatér, tak mě prosím neukamenujte, jestli něco vysvětluji blbě...... Líbí se mi tenhle model motorky, proto jsem si ji koupil.
1 reakcí na tento příspěvek Střílení při volnoběhu
1 reakcí na tento příspěvek Střílení při volnoběhu
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Střílení při volnoběhu
crestik píše: drak0123> nepomůže, protože to je naopak
JJ je to tak přehodil jsem myšlenky - chudá výfuk -- bohatá směs - karbec.
Nespálená chudá směs se vzněcuje ve výfuk potr. No a pak že nerostou
příliš chudá směs! Příliš chudou směs totiž nedokáže svíčka zapálit a nespálená, ale přesto výbušná, směs tak putuje do výfukového potrůbí. Po několika otáčkách motoru bez spalování je směsi ve výfuku nahromaděno už tolik, že první úspěšné zapálení vyvolá pořádný výbuch, a otevřený (laděný) výfuk ještě umocní zvukový efekt.
Podobného efektu lze samozřejmě docílit i krátkým vypnutím zapalování za jízdy pod plynem, ale předpokládám, že tobě jde spíš o odstranění tohoto efektu
Je potřeba začít laborovat s volnoběžnými šroubky bohatosti. Každá motorka má předepsaný počet otáček povolení od plně zašroubované polohy - pozor neutahovat, hrozí jinak zalomení špičky škrtící jehly. Výrobcem doporučené nastavení pro Virago je dva a půl otáčky od zašroubované polohy. Není problém vzít šroubovák, zkontrolovat současné nastavení, zkusit nastavit na výrobcem doporučenou hodnotu a případně zkusit ještě půl otáčky jedním nebo druhým směrem a poté se jet projet. V jednom směru by se to mělo začít výrazně lepšit.
Pokud se to lepšit nebude, je nutné prověřit, zda v minulosti někdo škrtící jehly již nezlomil, případně doporučuji rozebrat a vyčistit karburátory, především pak volnoběžné trysky a kanály.
S tím vypínáním zapalování za jízdy a opětovným zapnutím jsme dělávali a to byly prdy
Naposledy editováno 27.07.2021 19:24:07
Naposledy editováno 28.07.2021 03:05:37
Takže vyjedeš s lehce otevřeným sytičem a pokud to bude v pohodě, máš to chudý - pokud to nebude v pohodě - zkoukni karbce.
A pro příště - zkus dát prvně všechny info dokupy - prvně popsat motorku, pak startování(sytič nesytič), jízdu atd a hlavně co máš za problém...ono se pak nemusí polovina dohadovat co to může být a ty jím to posléze vyvrátíš další info
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Střílení při volnoběhu
Jinak piloty se nastavují, jak tu zaznělo na zvýšeným volnoběhu, třeba 2500 ot. a najít max. otáčky, dej nějaký výchozí otáčky pilotů, já mám třeba v manuálu 1 ot. a postupně povolovat a najít nejvyšší bod otáček, což může být další 1,5 ot. a takhle seřid jeden válec po druhým
..Roko.. píše: drak0123> Jsi si jistý? Ono to není úplně až tak jednoduchý , protože chudá může střílet, jak do sání, tak do výfuku , ale bohatá určitě nebude do saní. Mě třeba podobný poblafávání na volnoběh dělá právě bohatá směs, dost jsem si s tím hrál a když jsem to přehnal, na sytič mě to právě takhle poblafávalo a mělo přidušenej chod.
Jinak piloty se nastavují, jak tu zaznělo na zvýšeným volnoběhu, třeba 2500 ot. a najít max. otáčky, dej nějaký výchozí otáčky pilotů, já mám třeba v manuálu 1 ot. a postupně povolovat a najít nejvyšší bod otáček, což může být další 1,5 ot. a takhle seřid jeden válec po druhým
Postnu sem super jednoduchý video .. je to pro jednoválec ale u víceválců je to stejný prostě jen uděláš jeden pak jdeš na druhej a zkoumáš.. chod se mění tak jako tak..
jinak samozřejmě může bejt v píči synchro taky.. každej ti řekne at vyndáš karburátory a repasuješ.. vyčistíš atd.. a jo je to nejlepší to je jasný ne.. ale nejdřív bych zkusil prostě směs.. pak synchro a až pak bych to celý rozebíral páč je furt sezona. na směs ti kruci stačí ten šroubovák tak běž do garáže a udělej to raz dva ne :)
1 reakcí na tento příspěvek Střílení při volnoběhu
Sperkys_babka píše: Kluci děkuji, ale ono by to taky mohlo dopadnout tak, že to zmrším ještě více, než to je. Už jsem objednaný do servisu, tam budou vědět. Tohle by chtělo aby mi to někdo přímo ukázal na té motorce a trochu vysvětlil. Napíšu pak schválně kolik to stálo a co udělali.... :)
Jasně. Nikdo nemá křišťálovou kouli, pokud to nevidí a neslyší. Jen se ti tady snažili všichni nastínit obecné základní postupy u tak mega složité věci, jako je motorka. Dej pak vědět
Ať hlavně v tvém servise sami vědí, co dělají. Dneska je kvalitních fachmanů jako šafránu
Naposledy editováno 29.07.2021 20:45:30
jinak tady je super článek o seřizování karbeců odkud je i to video.. doporučuju všem co nejsou veteráni přečíst! https://howtomotorc...lot-screw-explained/
Je fakt lepší, když si to může udělat každý v klidu sám nebo požádat někoho, kdo se vyzná než to dát do servisu, kde umí měnit jen kus za kus.
Naposledy editováno 30.07.2021 05:03:33
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Ocenění bourané moto Suzuki SV 650S | hellboy265 | 11 | 27.4.2024 v 15:13 ja1 |
Kufr na suzuki sv 650s Suzuki SV 650S | johny6nine | 2 | 9.4.2024 v 05:29 Destroyer |
SV650 2003 tachometr přestal ukazov... Suzuki SV 650S | Dandos489 | 6 | 24.3.2024 v 14:14 Dandos489 |
suzuki SV650 2002 - palivový kohout Suzuki SV 650S | dinosaurus | 3 | 24.3.2024 v 07:59 jardad |
Jak zacílit bouchání do výfuku při ... Suzuki SV 650S | Dandos489 | 24 | 7.3.2024 v 12:34 Redguy |