1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ano/Ne
Kohlstein píše: Posilovač "tak trochu pro okrasu" jsem teda nikdy neviděl ...
ja jo - S1203 od roku tusim 1980 mela posilovac, ale nejaky soudruh moudre usoudil, ze ji bude tim padem stacit mensi pumpa. No, stacila, ale v brzdnem ucinku prakticky nebyl rozdil.Skôr by ma to zaujímalo na šotoline, v lese. Niekedy aj na 1tke to je rýchle a nechcem stále spojkovať /aby som držal pevne riaditka/, tak idem na N, ale to sú stovky metrov. Na N síce motorku rýchlejšie rozbehne, ale venujem sa len brzde a nohám pre prípad zachytenia.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ano/Ne
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ano/Ne
assassin píše: PetrXX> Malo koukas na youtube na videa kde piloti jako Drn radi jak se ma jezdit. Naprav to
Co to, DRN má kanál na trubce? Dej link, ať se konečně naučím něco hrozně důležitého
1 reakcí na tento příspěvek Ano/Ne
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ano/Ne
Celej DRN
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ano/Ne
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ano/Ne
Kolik Medvědů uveze jedna Š1203? To bys musel být ještě medvídě s krátkýma nožičkama a nebo už naporcovaný. Nepleteš si to s autobusem?
Ale k věci (která teda není k věci a pominu, že řeč byla o autech, ne o 1203), modely 1974 a mladší s posilovačem by měly mít stejný průměr hlavního brzdového válce 22mm. Ovšem jestli vaše cirkusová 1203 měla zatuhlá prasátka a sjeté pakny, tak žádný div, že ani posilovač s tím brzděním moc nepomáhal. S netěsnící podtlakovou hadicí se z toho pak stával spíš oslabovač.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ano/Ne
assassin píše: PetrXX> Ne nas drn, ten z casopisu... motocyklu?motoraje? Uz nevim...
Koukám že když tyhle periodika nesleduju, jsem úplně mimo obraz a hrubě za zenitem :)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ano/Ne
Naposledy editováno 13.07.2021 11:09:20
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ano/Ne
Kohlstein píše: Medved>
Kolik Medvědů uveze jedna Š1203? To bys musel být ještě medvídě s krátkýma nožičkama a nebo už naporcovaný. Nepleteš si to s autobusem?
Ale k věci (která teda není k věci a pominu, že řeč byla o autech, ne o 1203), modely 1974 a mladší s posilovačem by měly mít stejný průměr hlavního brzdového válce 22mm. Ovšem jestli vaše cirkusová 1203 měla zatuhlá prasátka a sjeté pakny, tak žádný div, že ani posilovač s tím brzděním moc nepomáhal. S netěsnící podtlakovou hadicí se z toho pak stával spíš oslabovač.
1 reakcí na tento příspěvek Ano/Ne
1 reakcí na tento příspěvek Ano/Ne
Ano, rozhodně ne!
Naposledy editováno 13.07.2021 13:20:57
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ano/Ne
Ondros píše: PetrXX> Taky to nesleduju, ale Petr DRNovský byl legendární šéfredaktor časopisu Motocykl ještě v dobách, kdy vše neovládal Motohouse a furt je to stejnej pošuk
co je na nem tak legendarniho? takovej franta z vesnice pres les.
poradit bych od nej mozna chtel max kde najdu nejblizsi bufet
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ano/Ne
panTerek píše: Nikdy jsem nepochopil potřebu z kopce vyhazovat kvalt a pak stát na brzdě jak vocas...
Nehledě na to, že v době přímovstřikovejch motorů řídící jednotka dokáže při zařazeném kvaltu a jízdě bez sešlápnutého plynu zavřít přívod paliva, takže dokud otáčky neklesnou na určitou úroveň, je spotřeba NULA. Motor se tak točí jen setrvačností od kol, promazává, dobíjí atd. Kvalt jsem naposledy vyhazoval z kopce u staré stodvacítky, tam to bylo tak nějak jedno...otec se na ní učil jezdit, a dělá to dodneška (Touran 1.6 FSI), a nedá si to vymluvit...
Naposledy editováno 14.07.2021 09:51:03
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ano/Ne
PlusOne píše: Nehledě na to, že v době přímovstřikovejch motorů řídící jednotka dokáže při zařazeném kvaltu a jízdě bez sešlápnutého plynu zavřít přívod paliva, takže dokud otáčky neklesnou na určitou úroveň, je spotřeba NULA. Motor se tak točí jen setrvačností od kol, promazává, dobíjí atd. Kvalt jsem naposledy vyhazoval z kopce u staré stodvacítky, tam to bylo tak nějak jedno...otec se na ní učil jezdit, a dělá to dodneška (Touran 1.6 FSI), a nedá si to vymluvit...
Neznám moc motorek, který mají přímý vstřik. Dokonce si teď žádný čtyřtakt nevybavím...
Slávek-TDM píše: Neznám moc motorek, který mají přímý vstřik. Dokonce si teď žádný čtyřtakt nevybavím...
Reagoval jsem na panTerek, a předpokládal jsem, že mluví o autech....a to proto, že já zase neznám nikoho, kdo by u motorek vyhazoval kvalt z kopce...
Ale OK, upravím formulaci "přímovstřikový motor" za "motor vybavený vstřikováním", ať jsou všichni spokojení
Naposledy editováno 14.07.2021 11:25:31
3 reakcí na tento příspěvek Ano/Ne
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Cukání motorky Yamaha FZ6 N | virten | 14 | 11.6.2024 v 17:13 makiyn5 |
záběr spojky Yamaha FZ6 N | Dymus | 8 | 26.5.2024 v 17:13 kuzmič |
nastavení páky řazení - na lepidlo ... Yamaha FZ6 N | zero1724 | 2 | 23.10.2023 v 08:31 zero1724 |
Středový stojan na FZ6 Yamaha FZ6 Fazer, Yamaha FZ6 N, Yamaha FZ6 Fazer S2,... | matesh13 | 7 | 9.9.2023 v 21:06 _Michal |
Nádrž Yamaha FZ6 N | RTSbike | 10 | 30.7.2023 v 08:15 RTSbike |