2 reakcí na tento příspěvek GO motoru lc4 690 Olomoucko
Nebo v Hradci Sulkar.
1 reakcí na tento příspěvek GO motoru lc4 690 Olomoucko
1 reakcí na tento příspěvek GO motoru lc4 690 Olomoucko
Kotrba dela skoro vse, ostatne ktm a husqvarna uz je mnoho let identicka. Na italsky husqvarny uz skoro nic nema ani Ota. Sulek stavi zavodni motory na supermoto, ja mam v motorce mozna taky motor od nej (ex-Kejmarova motorka), takze urcite zkusenosti ma.. ale ruku do ohne bych za nej nedal, ikdyz to je spis moje neduvera k upravenejm supermoto motorum. Tech par koni navic pak prinasi spoustu problemu.
No a pak u nas delaji ostre jednovalce jeste Vorel (Vorlicek starsi/mladsi) a Kvasa - falco motorsport
Ja pocitam s tim, ze az to tam spadne tak prodam motorku na dily a koupim jinou. GO motoru je 30-40 ale i vic - obvykle se toho najde vic, nejaky kola v prevodovce, kdyz uz je to rozebrany je dobry udelat rozvody atd atd.. a to uz je klidne vic jak pulka ceny motorky...
Naposledy editováno 19.06.2021 08:45:04
2 reakcí na tento příspěvek GO motoru lc4 690 Olomoucko
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) GO motoru lc4 690 Olomoucko
assassin píše: ........ Na morave nevim ......
.......
Repsolka ma v podstate stejnou motorku jako ja... coz je uz dost retro a jen neco pres 50koni... zedix ted jede fakt pekne a i ten italskej srac jede porad dost, ta 510 jede na motor stejne jako soucasna fs450
Z 55 v pohode na 53... no ze zacatku to slo po vterinach, ale po dvou sezonach to slo dolu uz jen o desetinky. Ale treba jsi talent. Ja loni uz nejezdil, 2019 jsem jel o necelou vterinu pomaleji nez repsolka a pekne me to krklo
Kazdopadne jsou lidi co tam podobny casy jedou i treba na s1000r nebo mt10...
Naposledy editováno 19.06.2021 12:33:17
1 reakcí na tento příspěvek GO motoru lc4 690 Olomoucko
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) GO motoru lc4 690 Olomoucko
PETARDAK píše: .......
Takze kdy to muzu privizt ??
Jinak ti muzu nechat svoji, ale chtel bych ji prodat jako krosku. Motardove dily me staly balik, takze na nastrojene za obvyklou cenu bych prodelal prilis moc.. no a nebo bych za ni chtel asi vic nez je bezne (tzn neco pres kilo)
Naposledy editováno 19.06.2021 14:36:59
1 reakcí na tento příspěvek GO motoru lc4 690 Olomoucko
Me vubec nelaka to tahat na silnici, nejede to, vibruje to ... mit k tomu nejakej obyc starší krap se značkou (ja treba TL) uz neni tolik penez navic a nemusis delat kompromisy
1 reakcí na tento příspěvek GO motoru lc4 690 Olomoucko
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) GO motoru lc4 690 Olomoucko
Ja si nedovolím v provozu ani zlomek toho co na okruhu a tim padem je to strasna nuda. Kdyz si představím pády z okruhu jak konci pod svodidlem...
Exc je kvuli papirum drazsi a nasypes do ni balik aby to začlo na trati fungovat. Ale da se dostat na papiry i to MX ... ale nova a neni to tak easy... takze to stoji i nejaky prachy..
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) GO motoru lc4 690 Olomoucko
Ghost-CBR1000rr píše: Takze kdy to muzu privizt ??
nic není nemožné... ale jak naznačil Assassin, dělám jenom občas z rozmaru a jsem ukrutně drahej a práce je teď v plné sezóně strašně moc .... napiš co přesně máš za 690 a rok... bohužel ta repase bude fakt nelaciná, protože na rozdíl, třeba od té 450, tak nic nekoupíš v druhovýrobě a vše budeš kupovat orig KTM... klidně po víkendu zavolej... tlf. 777 558 112Jinak ve všem souhlas s Assassinem, NE! ostrého motárda do provozu a hlavně nestav SM z EXC!!!
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) GO motoru lc4 690 Olomoucko
assassin píše: Ghost-CBR1000rr> Zkus se na tom v provozu nekdy svézt, vibruje tak, ze ti prijde, ze je to rozbité. Po 10min na trati jsi rad, ze z toho muzes konecne slezt a max cca 130kmh... takze tam nasypes kvalty a mizi ti oktavka tdi
Ja si nedovolím v provozu ani zlomek toho co na okruhu a tim padem je to strasna nuda. Kdyz si představím pády z okruhu jak konci pod svodidlem...
Exc je kvuli papirum drazsi a nasypes do ni balik aby to začlo na trati fungovat. Ale da se dostat na papiry i to MX ... ale nova a neni to tak easy... takze to stoji i nejaky prachy..
No budu to resit co dal do tydne.. jestli ktm opravim tak na tom bude jezdit pritelkyne.. ted ma na cesty monstera ,ale to ju uz taky nebavilo tak koupila fmx 650 ,ktera je hrozna ale suprovej ingot nesmrtelnej, ale ktm zvladne taky horsi cesty a na malych okruzich pro ni nad jeji limity.. nechce se mi do toho nasypat a pak to prodat.. zase ted kdyz to prodam prijdu tak min o 40k.. coz me stve.. kolik najede ta tvoje husa nez me potka to stejny?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) GO motoru lc4 690 Olomoucko
PETARDAK píše: nic není nemožné... ale jak naznačil Assassin, dělám jenom občas z rozmaru a jsem ukrutně drahej a práce je teď v plné sezóně strašně moc .... napiš co přesně máš za 690 a rok... bohužel ta repase bude fakt nelaciná, protože na rozdíl, třeba od té 450, tak nic nekoupíš v druhovýrobě a vše budeš kupovat orig KTM... klidně po víkendu zavolej... tlf. 777 558 112
Jinak ve všem souhlas s Assassinem, NE! ostrého motárda do provozu a hlavně nestav SM z EXC!!!
To exc bylo jen jako pripad ze nechci nic predelavat a vymyslet.. no jsem od Olomouce a do Noveho Jicina to mam o dost bliz nez ke Kotrbovi a jestli poskytujes stejnou kvalitu bude to pro me urcite lepsi.. nejvic me stve ze ty novy vahadla za 7 co tam byly cca 14 dni budou asi v prdeli.. v pondeli ti zavolam a domluvili by jsme se
Ja jsem mival taky predstavy o jezdeni na SM v provozu a ani od lidi se zkusenostma jsem si to nenechal rozmluvit a postavil jsem si motarda z TE410 do Prahy. Musel jsem si to vyzkouset na vlastni kuzi. Je spousta lidi co jezdi na nazdobenejch exc s malejma kolama v provozu a jsou spokojeny, na okruh je neukecas, protoze by si to odreli a kdyz uz tak projedou cilovku po zadech a pak uz se jen placaj. Jestli jsi prvni jezdeni jel jen 5 vterin za Erikem, tak myslim nebudes ten typ co by mu stacilo jen jezdit po zadech od semaforu k semaforu
Ad ta husa a jeji vydrz... nikdo nevi. Muzu ti to prodat a prvni jizdu to tam spadne to je zivot. Ja prvni sm postavil z ktm sxf, koupil jsem ji se 100mth a v motoru do te doby nikdo nebyl. Nakroutil jsem 50mth v rezimu SM a uz jsem se bal, tak jsem ji predelal zpet na MX a jedu dal, tam se jen tak vozim, v terenu jsem snad ponej jeste nedal, 450 je na hobiky strasny kladivo
Husu jsem koupil s najetejma udajne 60mth, mela by to byt ex-kejmarova treninkova kroska, tzn seriovej motor. Jenze v tymu za kterej Kejmi jezdil (833racing) kterej vlastni muj kamarad bylo tech motorek strasne moc, kupovalo se to vse jako krosky, hned se to rozebralo a seriove podvozky, plasty atd se ulozilo a na motorky se to davalo az kdyz se to prodavalo po sezone znova jako mx.. jenze uz nikdo nikdy nenajde, kterej motor, ktery vidle a kterej ram je z ceho. Muj motor ma provrtane srouby, coz se na mx nedela - ale je mozne, ze tenkrat navrtali vse a az pak se nektery motory upravovali a nektery ne.
Seriovej ten motor je, v jednotce byla jen lehce poladena mapa - nejspis tam na mx byl ladak. Ale kolik to ma najeto a jak nikdo nevi... ja na tom najel asi 20mth max
Co se draheho servisu tyka - nedelame ho. Zni to dost blbe, ale kdyz zacnes pocitat, v podstate to nema cenu. Komplet motor, dily plus prace je cca 40tis. Kdybys delal po predepsanych 50-60hod, tak to je kazdou sezonu nebo dve. Kdyz motor neudelas a vydrzi to tu 1-2 sezony, usetril si 40tis. Kdyz to tam spadne pak, prodas zbytky.. nevim, za 30-40tis... pridas tech usetrenych 40 a tyhle 2013-2015 krosky se prodavaji za 70-80tis, tak koupis dalsi a doufas, ze zase aspon dve sezony da.
Ja si myslim, ze moje husa jeste sezonu,dve da... jinak bych ji nekupoval. Po tom co jsem ji poskladal, tak jsem se parkrat svezl, rozbil se a od te doby lezi v garazi...
Takhle to s tema motorkama je. Teorie jsou ruzne. Nejlepsi je vzit novou, svezt se rok dva a vymenit... ale jdo na to ma? Pokud hledas reseni do 150, jsi tam kde ja.. hledas starej krap. Na trhu jsou jako SM vlastne jen byvale zavodaky, tam to pada docela casto. Upravene motory jsou choulostivejsi, zavodnici je delaji klidne co 20hod aby byla "jistota", ze to da celej zavod ja kupuju krosky, protoze ty maji v 90procentech seriove motory a malokdo drzi 450pod krkem. Preskladam na to dily ze SM a pak pri prodeji zase zpet na MX.
Ale je fakt, ze driv byl jetej motard skoro neprodejnej, ted se roztrhl pytel s agenturnim jezdenim na malejch okruzich a po tech motorkach je docela hlad. Dostali se k tomu uplne jini lide nez driv (repsolka apod omladina) a docela to frci. Ted hodne trenuji i silnicari, naposled v myte zajel bednu v S2 dominik juda, doted SBK pilot casy se meni, takze dost mozna to poslu do sveta nasypany jak to je a jestli se k jezdeni vratim, tak koupim neco novejsiho, kam uz by stejne moje SM dily nepasovaly
Nekde jsem tu psal i kolik ta prestavba stala, ale i v jetejch dilech je to balik.. novej suter antihop je asi 30, jetej za pul? Brzdu jsem bral novou - skoro 30k. Jety zavodni kola - bezduse, 5,5rafek vzadu cca 20? Retezovka to uz je par tisicovek, naky padaky a plasty.. vidle + tlumic, mam prestavenou serii od andreaniho, s repasi do 10ti... takze nakejch 70-80tis? Uvidim, jakou mi ted udelaji prognozu doktori, mozna to prodam oboje komplet (MX i SM) at je od toho klid
Naposledy editováno 19.06.2021 17:06:16
Jinak i kdybych to koupil a najel na tom 200m a pak se to kouslo jak pises to je zivot.. ja tak k tomu pristupuju i kdyz prodavam veci, vse reknu na rovinu a vzdy rikam, kdyz se vam to za prvni zatackou rozpadne na nano castice uz je to vas problem, to se muze klidne stat jsou to ojete veci.. i to ktm ktere ted resim a od prodeje to neni ani snad 1000 km bych mu nezavolal.. jen sem mu volal vlastne at zjebe servisaky pac kdyz mi to prodavat tak tvrdil ze je spatna baterka, ale kdyz sem koupil novou tak to furt blbe startovalo a byl spadlej dekompresor a kdyz to umim opravit ja laik tak servisak musi stat za prd..
S tim servisovanim mas recht, mas to dobre spocitane.. na te swm 500 je nejlakavejsi prave ta cena 180 tis za novou.. a jak rikas nechat si to 3 roky a pak pryc.. jenze to mi prijde ze kdyz srovnam to co mas ty cca 105 kg vs cca 135 kg swm a to uz je fakt stejne jako ma 701 navic kamos si ji ted koupil ve verzi enduro a to jak to jede oproti te moji je brutalni.. 701 je jako r6.. moje je proti ni vydechla.. jenze to tvoje verim ze bude jeste jinde hlavne ta hmotnost..
Musim si rozmyslet jestli chci ostry naradi na trhani kol s tim spojené mozne pady a nakladny provoz, nebo univerzalnost za 2x tolik penez s take pripadnymi jeste horsimi naklady na servis tohle je fakt na hovno.. a to kolil si do toho vrazil ani nepis jinak to nebudes chtit prodat
2
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Dunlop Mutant- "Vaše zkušenosti?" KTM 690 Supermoto, KTM 690 SM | W.Geronimo | 17 | 25.6.2024 v 21:16 Pavel_G |
Rottweiler Fueling Dongle 690/701 -... KTM 690 Enduro, KTM Duke 690, KTM 690 Supermoto, KTM... | Gumish | 29 | 24.5.2024 v 10:18 ZdendaZB |
Zvýšení volnoběhu KTM 690 SM KTM 690 SM | Fajos | 11 | 18.4.2023 v 13:49 Fajos |
Změnitelnost enduro kol 21/18 na KT... KTM 690 Enduro, KTM 690 SM, KTM 690 Enduro R | NXram | 11 | 22.12.2022 v 07:18 NXram |
Elektro servis olomoucko - Ktm 690s... KTM 690 SM KTM GP Racing | Ghost-CBR1000rr | 11 | 30.7.2022 v 12:35 MedWed |