1. po studeném startu (přes noc) se mi stane, že po cca 15 vteřinách zdechne, jakoby na moment přerušil vstřik. Pokud ale hned po startu krátce protočím na 2,5tis.ot. přerušení volnoběhu se nekoná
2. vyšší plexi jsem zpět vyměnil za originál. V mém případě nešlo o turbulence, ale vadila hrana vyššího plexi ve výhledu. Mám 185cm. Tímto vyšší originál plexi Honda na Africu nabízím.
3. Po 5500 km jse lehce musel dopnout řetěz.
4. při popojíždění ve městě bych potřeboval něco mez 1. a 2. (mám manuál) To samé bylo i u Transalpa, kterého jsem měl dříve
5. ocenil jsem přídavné mlhovky. Potkávací světlo je podle mě dosti slabé . Mám světla pod kapotáží. Ne na padácích.
6. Větší stupačky pro jízdu ve stoje jsou paráda. Zadek si potřebuje odpočinout i na asfaltu.
7. Když jedu sám jezdím bez horního kufru. Lepší je vak na sedle spolujezdce. Nějak se mi s tím líp jede.
8. Hlavní stojan už jsem musel lehce ošetřit barvou. Opírá se nejen patka ale i kus trubky stojanu. Bočák jedině s plackou. V základu se dosti bořil (na hlíně).
Kdo má odpovědi, nebo rady ozvěte se. Jinak zdravím všechny z Olomouce. Můžeme dát Africa sraz.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CRF1000L Africa Twin- zkušenosti z praxe
1 reakcí na tento příspěvek CRF1000L Africa Twin- zkušenosti z praxe
2 reakcí na tento příspěvek CRF1000L Africa Twin- zkušenosti z praxe
Mám záujem o tento ročník. Co som zistil START - STOP vymenený v ramci zvolavacky snad to nebude teraz uz blbnut...plus zvolavacka vymena loziska zadneho kolesa...tieto dve veci absolvovane a caka iba na vymenu poistneho kruzku hlavneho stojana.
Ďakujem
Naposledy editováno 22.01.2021 14:35:59
lanko na plynu nevadí, jen se musí správně seřídit ale o tom se píše na začátku
Naposledy editováno 23.01.2021 21:02:45
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CRF1000L Africa Twin- zkušenosti z praxe
Oldag píše: Tak Honda začla konečně řešit bordel v nádrži,zatím v americe,ale snad to přijde i do evropy.bordel v nádrži
už to přišlo... Svolávací kampaně
podle vin mám napsané "Foreign material intrusion in fuel tank " (ATAS 2018)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CRF1000L Africa Twin- zkušenosti z praxe
K596 píše: už to přišlo... Svolávací kampaně
podle vin mám napsané "Foreign material intrusion in fuel tank " (ATAS 2018)
Mám to stejně (ATAS 2019), mám roční servis v březnu, doufám, že to udělají v jednom.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CRF1000L Africa Twin- zkušenosti z praxe
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CRF1000L Africa Twin- zkušenosti z praxe
Naposledy editováno 26.03.2021 21:14:32
Asi nic víc .. Ložisko vyměněno svépomocí , ani jsem nevěděl, že by na to mněla být svolávačka .. .. ( nejprve zadní u kotouče, za rok u řetězovky ..)
Ve spínačce jen vyměněna vazelína .. - jinak jen jezdím a jezdím .. ročník 2016 - najeto 68 000 KM
https://www.motorkar...ik-motorky&scr=0
Naposledy editováno 30.03.2021 17:21:06
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CRF1000L Africa Twin- zkušenosti z praxe
lada.varadero píše: jofa1> Ahoj, tak už máš po servisu? Pokud ano co pořešili s nádrží. Dnes mi taky příšel dopis od Hondy se svolávačkou na ATAS 2019 nádrž a nosiče kufrů/kufry.
Čau, dneska jsem to tam zavezl, bohužel po poledni telefon, prej mi teče, ne málo, pravý přední tlumič ... do p..e jak mne toto dneska nakrklo. Najeto cca 18tis, dva roky starý stroj a teče tlumič? Kde to jsme? Měsíc po záruce (moje chyba, měl jsem tam jet v březnu). Víc budu vědět po víkendu i co se té svolávačky týče. Zůstalo to tam.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CRF1000L Africa Twin- zkušenosti z praxe
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CRF1000L Africa Twin- zkušenosti z praxe
1 reakcí na tento příspěvek CRF1000L Africa Twin- zkušenosti z praxe
Nádrž - svolávačka: komplet sundaná nádrž, vyčištěna nějakou na to určenou tekutinou tak aby se dostaly zbytky ze svárů nějakých uchytů pryč. Jde o zbytky ze svárů , nikoliv o rez. Prej tam toho bordelu bylo dost. Tento problém by se po tomto zákroku neměl opakovat. Vyměněn filtr v nádrži.
Gufera
Klobouk dolů, vyměněno na záruku včetně oleje. Použit nový typ gufer, nyní honda dává dvoubřitá gufera, značka Nok zůstává.
Maximální spokojenost.
Kohlstein píše: jofa1> Jestli to máš v návodu, to nevím, ale kluzáky by se měly čistit a po ježdění v bordelu stáhnout prachovka a vyčistit to i pod ní. A pak je ještě takový plastový nožík, který se dá vystřihnout i z PET lahve, kterým se zaloví až za břit těsnicího gufera a vyhrábne se od tama případný svinčík.
Myslím, že návod v tomto směru mlčí, ale že je potřeba to čistit, o tom žádná. Mám na to takový super bazmek z aliexpressu za pár $, funguje to krásně. Asi to budu muset dělat častěji .
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CRF1000L Africa Twin- zkušenosti z praxe
Naposledy editováno 22.04.2021 12:24:10
2 reakcí na tento příspěvek CRF1000L Africa Twin- zkušenosti z praxe
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CRF1000L Africa Twin- zkušenosti z praxe
dave-lister>
Děkuji vám za odpovědi. Já mám najeto necelých 22 tisíc a včera jsem to preventivně rozebral a zkontroloval. Nejtenčí destička (všechny ale mají ukázkově podobně) je 6,63 mm, což dělá po odečtení 2 mm na kovovou základnu přes 4,5 mm "masa", tak to hned tak měnit také nebudu
1 reakcí na tento příspěvek CRF1000L Africa Twin- zkušenosti z praxe
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
jakou spojkovou sadu a Africa Twin ... Honda CRF1000L Africa Twin | Yurii | 11 | 7.3.2024 v 21:52 T4C0 |
Bliká kontrolka ABS Honda CRF1000L Africa Twin | Davidrak | 7 | 1.3.2024 v 19:50 Davidrak |
Africa Twin CRF1000 odstín barvy Honda CRF1000L Africa Twin | Drak-09 | 2 | 27.2.2024 v 19:50 Drak-09 |
připojení kabelu [1, 2, 3] Honda CRF1000L Africa Twin | šlauch0 | 69 | 26.2.2024 v 16:33 LiborGSXR |
Rovnání / oprava ráfku Honda CRF1000L Africa Twin | Scottpalda | 26 | 6.2.2024 v 21:49 Drak-09 |