paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Jawablázni
Důležité pro chod vlákna je dodržování pravidel. Obšírněji se o tom rozepsal Kafi TADY . a dole u popisu vlákna.

AKCE JAWABLÁZNŮ
PLÁNOVANÉ AKCE JAWABLÁZNŮ
Podzimní bude v prvním týdnu v řijnu tedy 4-6.10.2024.

Místo zase Golf.
Rezervace ubytování 734 257 523 kdo chce, zamluví si sam solo.

Plánek kempu a jak to vypadalo pro ty co tam ještě nebyli u mě na rajčeti.
https://www.rajce.idnes.cz/verdom/album/podzimni-jizda-za-jawablazny

PROBĚHLÉ AKCE JAWABLÁZNŮ
Jarní proběhla. Termín druhý týden v dubnu tedy 12-14.4.2024
Byla super, sešlo za zdravé jádro, fotodokumentace u mě na rajčeti

Podzimní jízda byla 6.-8.10.2023 a po tom, co vypadl Kamýk i Skautovna v Autokempu GOLF .
Fotky VERDOM Kehaj Vlasťák
Celkem pohoda flek.

Jarní jawajízda 2023
12.5-14.5 v Kamýku nad Vltavou. Velký dík Kafimu a jeho milé paní za poskytnutí azylu a vlastně zorganizování bezva akce.
Fotky Verdom. Jen z pátka/soboty , v sobotu přesun na jinou akci.

Podzimní JAWAJÍZDA 2022 byla na osvědčené skautovně.
Opět obrovský dík Bimbamovi za zamluvení, Béďovi za výborné klobásky a dřevo a zbytku za to, že dorazil.
Nějaká fotodokumentace tady na rajčeti.

Jarní JAWAJÍZDA 2022 byla na doporučení Kehaje v okolí Mšena.
Posunula se o cca měsíc a stejnak to nijak neovlivnilo účast,
ale alespoň už byly otevřený campy a probíhaly nějaké akce, které v březnu nehrozí.
Fotodokumentace od Verdoma zde .

Podzimní JAWAJÍZDA 2021 byla po dvouleté pauze zaviněné koronou 16.10.2021.
Bylo to jako vždy super. Vyznamenání Béďovi za dřevo a báječné klobásky, Bimbamovi za skautovnu jakožto bezva flek a všem co se zúčastnili za bezva víkend.

Nějaká fotodokumentace zde:
https://verdom.rajce...imni_Jawajizda_2021/
https://kehaj.rajce....17530746/#nove-album

Podzimní Jawa jízda 2019 je za námi,
povedla se a jak jsme si jí užili je patrno z obrázků níže.
https://verdom.rajce...wablazni_jizda_2019/

Zajímavé moto weby:
https://www.jawanacestach.cz/
https://www.jednoustopouceskem.cz/lokality/
http://www.jawamania...poradna/default.aspx
http://www.veterankalendar.cz/]Veterán kalendář

*************************************************************************************************************************************
Můžeme poradit Jawabláznům i na FB:
https://www.facebook.com/groups/jawablazni

Než vyrazíte mrkněte na POČASÍ a nebo na POČASÍ
Český hydrometeorologický ústav

VETERÁNSKÉ AKCE A BURZY

NÁVRHY NA JAWA VÝJEZDY:

Technické muzeum Telč
Rodný dům F.Janečka Klášter nad Dědinou
Moto muzeum Netvořice
Vojenské muzeum Lešany

Stránky Jawabláznů, kde můžete najít různe tipy, rady, návody a fotky z cest: Web
Kdo se bude chtít aktivně účastnit na zvelebování webu, je potřeba se registrovat: ZDE

---------------------------------------------------------------------------------------------

Skupina Jawablázni



Fichtl výjezd za Svatomartinskou husičkou do Kácova 9.11.2013
Sraz v Kácově jak kdo dojede cca kolem poledne.Husu a fichtla sebou
Účastníci:Martaffon,Martin,Čmoud,Elevátor najeto cca 200 km

Podzimní vyjížďka 19.10.2013
Sraz již kdo chce a může 18.10. Bimbam opět zařídil sqělý nocleh v židovské škole u synagogy v Plaňanech.Jinak tradiční sraz ráno v 8:30 u Vrbčanské pumpy .Následuje přesun do Týnce k "fabrice " Jawa sraz v 10:30.Po té odjezd směr Kácov pivovar na oběd kolem 12:30,vyjížďka po okolí a zpět do Žiďárny.Je to návrh,další nápady jsou vítány.
Čmoud
Martaffon
Sema

Tachlovice 2013
Kehaj
Vlasťák
Čmoud

Rabakov 4.5.2013
Sema
Fichtlrider

Jarní Jawajízda 23.3.2013
Sema
Čmoud
Ast
Škodovák
Betkař
Martin

Svatováclavská Jawajízda 2012
Kafi
Čmoud

Jawablázni na Třeboňsku 2012
Čmoud

Druhá Jawajízda 2012
Škodovák
Čmoud
Kafi

První Jawajízda 2011

Fotky z Jawajízdy
Jawa jízda Endy
Jawajízda Sema

Odborná literatura
Literatura-jawarmaniak
elektro schémata
VZORNÍK BAREV RAL

VÝSLEDKY ANKET

Jak to máte přes zimu s moto?
Zazimuji a s moto nejezdím. 62% 13ks hlasovalo
Jezdím pořád. 38% 8ks hlasovalo

Pokládka moto (duben 2022)
Položil jsem motorku mockrát. 86% 12ks hlasovalo
Položil jsem motorku zatím jen jednou. 14% 2ks hlasovalo
Doposud jsem jezdil jen kolama dolů. 0% 0ks hlasovalo

Nejčastější poruchy motocyklů Jawa a ČZ
Zapalování 8% 3
Dobíjení 45% 17
Elektro rozvod 3% 1
Osvětlení a houkačka 0% 0
Převodovka 5% 2
Spojka a primár 0% 0
Klikové ústrojí 8% 3
Válec hlava píst a kroužky 5% 2
Rám praskání 0% 0
Kola - dráty ráfek 0% 0
Brzdy 0% 0
Tlumiče zadní 0% 0
Tlumiče přední 5% 2
Nádrž - prosak 3% 1
Startovací mechanizmus 0% 0
Pohon zadního kola sekundár 0% 0
Tachometr 0% 0
Táhla lanka bovdeny 8% 3
Karburace 5% 2
Přívod paliva 5% 2

4. Anketa: Co přidávám do žrádla svým dvoutaktním miláčkům. Nic neříkající ankety se zúčastnilo 61 lidí.
MOGUL M2T 20% 12
MOGUL TS 10% 6
MOGUL TSF 23% 14
LAVIO MOTO SYNT 2T 20% 12
CASTROL 2T 10% 6
M6A a M6AD 3% 2
SAE30 - 40 motorový 0% 0
MOTUL MOTOMIX 2T 2% 1
CINOL M2T 2% 1
VALAR TORSA 2T-SF 3% 2
SUNOCO 2T MX POWER 0% 0
SUNOCO 2T MX COMPETITION 0% 0
MOTOREX RACING GP 2T 0% 0
MOTOREX TWO STROKE 2T 0% 0
REPSOL COMPETITION 2% 1
OMV BIXXOL MOTOR BIKE 2T-S 2% 1
SHELL ADVANCE VSX 3% 2
DENICOL SUPER 2T 2% 1
TRAVOL 2T 0% 0

Anketa 10/2021-04/2022
Mám co mám a tak to zůstane 16
Spíše se budu zbavovat nasysleného. 2
Budu dál sbírat a nakupovat jak to půjde. 4

Anketa o pojišťovnách a kde máme pov. ručení
Generali Česká Pojišťovna 9%
Uniqa 6%
Kooperativa 14%
ČPP 34%
Allianz 17%
ČSOB pojišťovna 6%
Jinde než je uvedeno 14%

Anketa: Od koho pneumatiku na motorku mám ověřenou a mohu doporučit.(léto 2023)
Mitas 6%, Bridgestone 12%, Metzeler 21%, Michelin 9%, Heidenau 27%, Pirelli 12%, Dunlop 12%, Jiný výrobce 0%

OBČERSTVOVACÍ STANICE prověřené a doporučené.
Čestice u Borohrádku křižovatka silnic 11 a 36
Kondrac na 125 jižně od Vlašimi restaurace
Roztoky na Berounce - restaurace U Jezzu
U Držkatý Katky Nové Městečko.Ze Sušice po 169 na jih a odbočit přes most na 145
Hýskov v poslední době,když se řekne Hýskov,tak se mi nevybaví malebná vesnička kousek za Berounem směrem proti proudu Berounky,ale pořádná flákota přes kterou mám co dělat abych se ohnul opět k řídítkům
Bystřice u Benešova Hostinec U Hlaváčků.
Louny hotel a restaurace Černý kůň.Více info u Tondy Zlouna
Kácov pivovar křižovatka řeky Sázavy a silnice 125

Pokud se Váš příspěvek netýká tématu (české motocykly) odešlete ho prosím jako OffTopic aby se v tom potom lépe hledalo.
Kdo bude psát vulgárně, esejisticky utíkat od mototématu, útočit na jiné, tak je možná reakce ze strany adminů.
Více viz kafiho popis:
Zdravím všechny ve spolek.
Dnes jsem si dal práci a pohovořil s většinou těch, kteří sem chodí téměř celou dobu, co vlákno existuje.
Ptal jsem se na konkrétní důvody, které je vedly a vedou k neaktivitě ve vláknu.
Většina z nich sem pravidelně chodí, "čte", ale nemá chuť/důvod/motiv již přispívat.
Důvody se z velké části potkávaly v následujících bodech:

- Přílišné vulgární vyjadřování, nadávky vůči autorům příspěvků
- Nerespektování názoru druhých a s tím související nekonstruktivní diskuze
- Plevelení vlákna rozsáhlými diskuzemi o autech a nenávistnými příspěvky vůči jinému názoru
- Jistá "obava" z toho, že příspěvek povede k označení za idiota, kreténa apod...

Takřka s každým, s kým jsem dnes hovořil, jsem se shodl na následujícím:

- Není potřeba diskutovat o značce Jawa, téma je vyčerpané.
- Je více než žádoucí navrátit vlákno k obecnému tématu o motorkách a věcech jim blízkých,
jako je například cestování, zážitky, technika/rady, vybavení, značky všeho druhu, zkušenosti, tématické knihy apod.
- Dostat se zpět k tomu, že se zde bavili lidé, kteří se nějakým způsobem znali, párkrát do roka se setkali
a diskuze byla konstruktivní, respektovala názory i osobnosti ostatních, vládla zde přátelská atmosféra.

Současně jsem si dnes volal i s Pechem a celou situaci probral.
Předem upozorňuji, že však neni jediný s kym by stálo za to probrat stejné věci.
Nicméně na Pecha mám kontakt. Každý si sáhněme do svědomí.
Sdělil jsem mu svůj pohled na věc a požádal ho o respektování věcné diskuze ve slušné formě.
Důvodem mnoha vulgarismů, zejména vůči značce Jawa, je postoj samotné fabriky resp. managementu vůči zákazníkům.
To Pecha vytáčí, a nevidí jinou možnost, jak to říci, než použít sprostá slova.
Rád by tím dal najevo, jak se Jawa chová, a odradil tak potenciální budoucí kupce.
Bavili jsme se o tom, že zde ve vlákně jsme to většinově pochopili, a není potřeba se k tomu vracet.
V případě, že nesouhlasí s některým názorem, tak nechť to řekne slušně, nebo to raději přejde.
Také jsme se shodli na tom, že není cílem vlákna držet se striktně u tématu Jawa/ČZ,
ale mělo by obecně sledovat témata, jak jsem psal výše.

Závěrem tedy je, že počínaje dneškem budou vulgarismy, jak je známe z tohoto vlákna, mazány, autor upozorněn a při opakování dostane ban.
Stejný osud potká "opakující se" příspěvky z oblasti autodiskuzí .
Tím nechci říci, že je zákaz diskutovat o autech apod.
Nicméně není žádoucí vést 2+stránkové diskuze na toto téma - založte si separátní vlákno nebo si napište SZ.
Samozřejmě není problém položit dotaz, nechat si poradit, sdělit pocit. Ale zbytečně to rozvádět nemá cenu...

Věřím, že k sáhnutí po tomto řešení nebudu nucen, jelikož jsme dospělí lidé.

Jsme si vědomi rizika, že vlákno může takto umřít.
Současně mám víru ve vás, přátele, kteří sem chodí mnoho let, a o toto jste opakovaně žádali.
Apeluji na vás, pokud jste to mysleli vážně, tak se vraťte do diskuze, a společně najdeme cestu zpět.
V opačném případě vlákno umře, a já ho zamknu.


Díky za pochopení, respektování a spolupráci.
Jawablázen Kafi


Naposledy editováno 15.04.2024 08:13:50

Blokovaní uživatelé: tornadojoe
Anketa: Anketa na zimu. Jak to máte přes zimu s moto?
Zazimuju a s moto nejezdim
60%
15
Jezdim pořád.
40%
10

Jawablázni

25.4.2021 v 10:21 | Nahoru | #90271
A jak koukám Kafi tak trochu stopou Václava Potužníka:

(reakce na) Jawablázni

25.4.2021 v 10:22 | Nahoru | #90272
Milan1963> Milane pěkná

Jawablázni

25.4.2021 v 10:22 | Nahoru | #90273

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni

25.4.2021 v 10:23 | Nahoru | #90274
Franky> Reklama a nabídka pěkná, jen už trošku starší. Mám sbírku Světa motorů od roku 1973 do 90. let, svázané ročníky. Tam je podobných nabídek plno. Pokud seženu, tak k panelce raději přidám klasický nosič, měl jsem ho už na 175 / 356, to je užitečná věc.
V týdnu jsem si koupil v trafice model Š 1203. Je to nějaká serie na pokračování, se 1203 jsem jezdil tak jsem si ji pořídil, ještě když bude Škoda 105 nebo 120, tu bych chtěl.

(reakce na) Jawablázni

25.4.2021 v 10:55 | Nahoru | #90275
Milan1963> Nosic se nam nekde vali taky. Ale ten nedam. Vali se tam totiz i 250 kyvacka, tak se mozna nekdy bude hodit.

1 reakcí na tento příspěvek Jawablázni

25.4.2021 v 13:52 | Nahoru | #90276
Milane, hezká. Já už jsem Ti ji pochválil když jsi se stavoval u nás a to jsem ji ani neviděl panelárna 250 nebo 350 , to je to, co mezi svejma motykama ještě nemám. Takže Ti ji tak trošku, malinko závidím. Ale přeju Ti ji, protože seš kamarád a jawista

Jawablázni

25.4.2021 v 14:11 | Nahoru | #90277
559 sem vždy chtěl nejvíc, dnes už mi přijde rozdíl mezi 559, 353, 360, 354 jako mezi jízdou ve škodě 120 nebo Dácii.

Ale asi nejzábavnější motor je pro mě 559, kdybych měl na tom někam jet.

3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni

25.4.2021 v 15:04 | Nahoru | #90278
Bimbam> Díky.
Petře, někdy ti ji půjčím. Vážně. Dnes jsem ji projel, asi 70 km. Jede slušně, max 80 km / h., potom už vibruje až je to nesnesitelné. Proti pérákovi je to opravdu pokrok. V dokladech je maximálka 100 km za hodinu, tak to odpovídá.

Rozdíl mezi Dacií a Š 120 ? Nevím, jak jsi to myslel, ale kdybych neměl ŠKODU 120, tak bych měl bud' Dacii 1300 anebo Ladu 2103. Jízda v nich je proti stodvacítce luxusní. Přirovnal bych to k rozdílu mezi jízdou na pérákovi a panelce. Obojí je 250 ...A to na škodováckou řadu 742 nedám dopustit.

Naposledy editováno 25.04.2021 15:06:40

(reakce na) Jawablázni

25.4.2021 v 15:26 | Nahoru | #90279
Milan1963> Tak to máš v bordelu motor. nesmí to vibrovat ani v kilu...

(reakce na) Jawablázni

25.4.2021 v 16:23 | Nahoru | #90280
Milan1963> třeba to nic nejni. Kouknout jak je upevněn motor, potom bych kdyžtak kouknul na spojku. Panelky mi nevibrujou .

3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni

25.4.2021 v 22:24 | Nahoru | #90281
Milan1963>
Tady v Plzni provozuje tak trochu bratranec přes dvě kolena Pavel Pech od 89 dodnes dopravní službu s použitím výhradně a jen Š 1203 valníky s plachtou.
Před časem mi říkal, že jen dojezdí zásobu strojů a půjde do důchodu.
Ale nedávno koukám, že pořídil novou (zrenovovanou) načančanou prosklenou kombi variantu, kdy i na SPZ má číslovku 1203 .
Přes 40 let za volantem 1203 (jezdil je už před 89) = tomu se říká trvalý vztah

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni

25.4.2021 v 22:34 | Nahoru | #90282
Franky> Zrovna jsem se dnes chystal znovu přečíst ten článek ve SM o 1203. Jedna jezdí v okolí Slavičína bílá dole modrý pruh. Panáček s tím upaluje i v kopcích tak že když zrovna Craftrovi nešlapu tak ho nedojedu. V týdnu mě někdo přesvědčoval že do toho montili i naftové motory. To jsem ale nikdy neviděl tak nevím. Samo že jsem si to nestihl přečíst.

Naposledy editováno 25.04.2021 22:37:57

(reakce na) Jawablázni

26.4.2021 v 04:56 | Nahoru | #90283

Franky píše: Milan1963>
Tady v Plzni provozuje tak trochu bratranec přes dvě kolena Pavel Pech od 89 dodnes dopravní službu s použitím výhradně a jen Š 1203 valníky s plachtou.
Před časem mi říkal, že jen dojezdí zásobu strojů a půjde do důchodu.
Ale nedávno koukám, že pořídil novou (zrenovovanou) načančanou prosklenou kombi variantu, kdy i na SPZ má číslovku 1203 .
Přes 40 let za volantem 1203 (jezdil je už před 89) = tomu se říká trvalý vztah


Jo toho znám, párkrát mě stěhoval, super chlap

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni

26.4.2021 v 08:24 | Nahoru | #90284
Milan1963> No gratulace ke stroji. Hlava je sice z modernější, ale nechal bych jí tam, až pořídíš PAva a budeš lítat v teple, líp se to uchladí.
To je dvojložisko? Nebo trojložisko?
Poznáš to podle čísel u karbu na karterech aniž bys lezl dovnitř.
Druhá a třetí fotka u mě na rajčeti.
https://verdom.rajce...z_Titanicu/842870048
Ty dvouložiska na lítání kolem komína v pohodě, ale kroutí se ta klika jak had.
Nicméně za ty kačky zlatý.
Mám na své skoro padesát tisíc za asi 7 let, peckový stroječek.
Lítám s ní asi nejvíc. Vibrace nějak nemá, tak třebas je někde povolený uchycení motoru
nebo rozhozená klika. Vše se dá řešit za pár peněz.
Tak at slouží.

(reakce na) Jawablázni

26.4.2021 v 08:28 | Nahoru | #90285

Franky píše: Milan1963>
Tady v Plzni provozuje tak trochu bratranec přes dvě kolena Pavel Pech od 89 dodnes dopravní službu s použitím výhradně a jen Š 1203 valníky s plachtou.
Před časem mi říkal, že jen dojezdí zásobu strojů a půjde do důchodu.
Ale nedávno koukám, že pořídil novou (zrenovovanou) načančanou prosklenou kombi variantu, kdy i na SPZ má číslovku 1203 .
Přes 40 let za volantem 1203 (jezdil je už před 89) = tomu se říká trvalý vztah


Tomu se neříká trvalý vztah. Tomu se říká psychická porucha.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni

26.4.2021 v 08:47 | Nahoru | #90286
Jirka4137> 1203 a nafta? Nikdy jsem neslyšel, neviděl. Možná tak nějaká zlegalizovaná švindl úprava. Ti dnešní mladí pamětníci vymýšlí legendy k smíchu a pletou si to asi s TAZ1500. Když jsi vzpoměl Slavičín tak tam v JZD provozovali slavné slovenské pikapy na bázi 742.
1203 bylo to moje první auto co jsem na poli u Otrok řídil .

(reakce na) Jawablázni

26.4.2021 v 08:51 | Nahoru | #90287
cmiral> naftová razdvatrojka se dělala, asi jich nebylo moc, ale existují. dával se tam motor 1,9 D, dasn Auto, podobnej jako do felicie.

1 reakcí na tento příspěvek Jawablázni

26.4.2021 v 08:54 | Nahoru | #90288
Taz 1900 diesel vzniklo jen par kusů,já osobně měl v roce 95 funglovku Taz 1500 s pětikvaltem,sedačky z favorita,přístrojovka taky a ten teda upaloval jak sviňa.
https://www.auto.cz/...-nekolik-kusu-134196

(reakce na) Jawablázni

26.4.2021 v 08:59 | Nahoru | #90289
cmiral> TAZ to byl od roku 1981, kdy se výroba přesunula z Vrchlabí do Trnavy. Nikdo si nic neplete. Ať se to oficiálně jmenuje TAZ 1500, nebo jakkoli jinak, furt je to 120troska Diselové 1,9D od VW do nich krátce dávali v 90tých letech. Údajně to mělo oproti tomu nesmyslnému origo ohv krámu asi poloviční spotřebu.

Jawablázni

26.4.2021 v 09:04 | Nahoru | #90290
Tak asi údajně prý byly a v jednotkách kusů a tedy žádná seriovka ti internetoví kopírovači taky nemají žádnou vypovídající hodnotu a zrovna ten uvedený zdroj často opisuje a ventiluje nesmysly. Nicméně slováci pověstní kvalitou výroby by pohřbili každý auto stejně jako i Garde a další. V Trnavě jsem pro dvě 1203 byl s otcem. Po přesunu to byla pořád Š1203 ne TAZ. Proto píšu až o TAZ 1500.
Taz 1500 valník ještě vizuálně stejný jako předchůdce jsme měli dlouhé roky jako obecní auto.

Naposledy editováno 26.04.2021 11:52:00

1 reakcí na tento příspěvek Jawablázni

26.4.2021 v 09:23 | Nahoru | #90291
Dávali tam 1,9D od VW, pro jistotu seškrcený na nějakých 40Kw... Nicméně viděl jsem kdysi nějaké video, že to měl chlapík jako obytňák a oturbil to.....Takže z 50k to může mít najednou minimálně 90k a to už by z tou prasnicí mohlo začít hejbat....

(reakce na) Jawablázni

26.4.2021 v 09:28 | Nahoru | #90292

Vlasťák1973 píše: ,já osobně měl v roce 95 funglovku Taz 1500 s pětikvaltem,sedačky z favorita,přístrojovka taky a ten teda upaloval jak sviňa.



Jednou jsem ji měl v autoservisu na heveru na garančce. Bylo to terčem posměchu, kolik šroubů se muselo vytočit a zase namontovat, aby člověk sundal "ekologickou vanu" kvůli výměně oleje a kontrole. Místo aby to udělali tak, aby to neteklo, tak pod to dali takovej lavor.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni

26.4.2021 v 10:02 | Nahoru | #90293

pech. píše: Dávali tam 1,9D od VW, pro jistotu seškrcený na nějakých 40Kw... Nicméně viděl jsem kdysi nějaké video, že to měl chlapík jako obytňák a oturbil to.....Takže z 50k to může mít najednou minimálně 90k a to už by z tou prasnicí mohlo začít hejbat....


Já myslím, že to nebylo "seškrcený pro jistotu". Řekl bych, že když se dávají motory z osobáků do větších, těžších aut, naladí motor, aby měl větší krouťák odspodu a to je na úkor maximálního výkonu v otáčkách.

(reakce na) Jawablázni

26.4.2021 v 10:09 | Nahoru | #90294
Borntobewild> Tak tak. Obdobně jako motory ze sportů se ladí do naked na nižší max výkon a le vhodnější průběh krouťáku.

(reakce na) Jawablázni

26.4.2021 v 10:17 | Nahoru | #90295

Borntobewild píše: Já myslím, že to nebylo "seškrcený pro jistotu". Řekl bych, že když se dávají motory z osobáků do větších, těžších aut, naladí motor, aby měl větší krouťák odspodu a to je na úkor maximálního výkonu v otáčkách.



Ne. To bylo tak, že VW se zdráhalo jim prodat motor do osobáku, oni to ale obešli tak, že si koupili motory v průmyslovej verzi, Tj. pro VZV, agregáty a další techniku.

Jawablázni

26.4.2021 v 11:39 | Nahoru | #90296
Pecka. Zajímavé info.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni

26.4.2021 v 15:26 | Nahoru | #90297
Verdom> Na karteru u karburátoru mám číslo 11 559 11 211. Je-li to dvoj nebo trojložisko nevím. Faktem je, že motor neklepe, volnoběh má perfektní, do 60 jde moc hezky, potom lehce vibruje a přes 80 nejde. To by se uvibroval. Já tyto motorky neznám, tak mi to přišlo normální. Péráka mám 40 let a nikdy jsem na něm nejel víc než - taky - osmdesát. Pokud bych chtěl jet víc, uvibroval by se. Po GO motoru je to pořád stejné. Proto jsem si 40 let myslel, že péráky , kývačky a panelky to tak , aspoň zčásti , mají. Člověk se dovídá novinky celý život...
Vždycky mně spíš zajímaly 350 od řady 634 výš. Těch jsem pár měl a jezdily hezky, 100 km / h. i víc v podstatě bez problémů. A hlavně bez nesnesitelných vibrací.

Ted' nemíním s panelkou nic dělat, nemá STK ( a NIKDY jí neměla ) , jezdila po vsi a do lesa, tak nebylo třeba , jen jsem vyměnil olej, koupím zástěrku, zrcátko a STK by měla projít. O motoru budu uvažovat v zimě. Proč víc než 80 nejede nevím, motor rozebírat nebudu, to spíš někomu svěřím. Kdo se hlásí ? Ale opravdu přes zimu.

Naposledy editováno 26.04.2021 16:34:15

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni

26.4.2021 v 16:43 | Nahoru | #90298

Milan1963 píše: Verdom> Na karteru u karburátoru mám číslo 11 559 11 211. Je-li to dvoj nebo trojložisko nevím.


Ta první jedenáctka je asi renonc ne?
Blok s jedním ložiskem a guferem na straně spojky je 25-559-11-211.
Motor s klikou na třech ložicích má vlevo 25-559-11-511 a z pravé strany 25-559-11-111.
Ale to asi nemá smysl u tebe řešit.
Motor si uděláš sám, kliku ti udělá Padalík a zbytek najdeš v Dočkalovi.
http://www.jawamania...echnika/default.aspx
Jestli to má stará gufera, vydojený primár a sekundár a spoustu jiných věcí na hraně, by bylo dobrý to udělat.
Včetně VAPE a máš nadosmrti pokoj a moto na kochání ve svých rychlostních limitech.
Oproti péroši jiný svět.

1 reakcí na tento příspěvek Jawablázni

26.4.2021 v 16:46 | Nahoru | #90299
Verdome??? Vape?? No fuj, takhle prznit veterána

(reakce na) Jawablázni

26.4.2021 v 17:04 | Nahoru | #90300

Verdom píše: Ta první jedenáctka je asi renonc ne?
.



To je myslím náhradní motor z Mototechny. To by vysvětlovalo i tu hlavu.

Chtělo by to videt velký TP.

Ba ne, to se značilo jinak, až za typem. Beru zpět.

Naposledy editováno 26.04.2021 17:08:43
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Jawa 250 559 plynová rukojeť ze sit... Jawa 250/559 panelka Mario1504 7 26.4.2024 v 09:54 cmiral
Jawa 250 559 plynová rukojeť ze sit... Jawa 250/559 panelka Mario1504 9 23.4.2024 v 21:06 rg250
jawa 250 maska Jawa 250/559 panelka alexch 2 9.4.2024 v 21:22 Dolin
měření rychlosti Jawa 250/353 Kývačka rg250 10 14.3.2024 v 14:17 Mňojo
Jawa 250 dostanu ji na veteránské z... Jawa 250/559 panelka Mario853 7 11.3.2024 v 07:11 FJRPEPA


TOPlist