Téma: "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
30.4.2011 v 20:01
Anketa: příští auto
koncern... no fun, no balls
18
šáde 105, luxus a spolehlivost
46
traboš, cvajtakt je best a nehnije
16
mrdat na auto, zlatá italská motorka
54
1 reakcí na tento příspěvek "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
Inženýři sem, už z toho jsem tumpachovej.
S4, 3.0 tfsi.
Nad určitý otáčky (cca 2500+-asi 300, pokaždý jinak, i při různý zátěži apod) padne do nouze, s tím že odstaví válce 1 2 3 (sporadicky některej z nich nebo dva nebo tři. Nikdy 4 5 6).
Má namotáno reálnejch 170, je to teda poměrně mladý.
Co z toho leze viz níž - jedna řada válců má zjevně problém.
- katy ucpaný nejsou (teplota před a za je u obou stejná)
- svíčky nový, starý byly čistý
- filtr paliva a tyhle píčoviny nový
- sání údajně bylo čištěný (přímovstřik)
- map senzory lezou pro obě dvě řady válců cca stejně
přesto je na jedný straně STFT úplně v nesmyslu (do mínusu)
Co to může bejt?
(lambdy a fuel trim)
tohle to ukáže když to padne do nouze
tohle je jízda ustálenou rychlostí
tohle je vlažnej rozjezd
tohle je na volnoběh
S4, 3.0 tfsi.
Nad určitý otáčky (cca 2500+-asi 300, pokaždý jinak, i při různý zátěži apod) padne do nouze, s tím že odstaví válce 1 2 3 (sporadicky některej z nich nebo dva nebo tři. Nikdy 4 5 6).
Má namotáno reálnejch 170, je to teda poměrně mladý.
Co z toho leze viz níž - jedna řada válců má zjevně problém.
- katy ucpaný nejsou (teplota před a za je u obou stejná)
- svíčky nový, starý byly čistý
- filtr paliva a tyhle píčoviny nový
- sání údajně bylo čištěný (přímovstřik)
- map senzory lezou pro obě dvě řady válců cca stejně
přesto je na jedný straně STFT úplně v nesmyslu (do mínusu)
Co to může bejt?
(lambdy a fuel trim)
tohle to ukáže když to padne do nouze
tohle je jízda ustálenou rychlostí
tohle je vlažnej rozjezd
tohle je na volnoběh
1 reakcí na tento příspěvek "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
Dělá to dlouho nebo až teď, když bylo hezky?
Kdby (podle toho jak to lítá) byl uhnilej kablik a (vede/nevede/vede/nevede), tak někdy se to projevuje tak, že ve vlhku to blbne míň, než za sucha.
Ale je to jen nápad, protože to byl můj případ a dloho mi trvalo, než sem na to přišel..
Kdby (podle toho jak to lítá) byl uhnilej kablik a (vede/nevede/vede/nevede), tak někdy se to projevuje tak, že ve vlhku to blbne míň, než za sucha.
Ale je to jen nápad, protože to byl můj případ a dloho mi trvalo, než sem na to přišel..
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
PetrL3> auto má asi měsíc, předtím to udělalo jednou ve vysokejch otáčkách, teď to dělá pokaždý a už kolem těch 2500
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
FiZzeR píše: PetrL3> auto má asi měsíc, předtím to udělalo jednou ve vysokejch otáčkách, teď to dělá pokaždý a už kolem těch 2500
Teď bude hnusně, vlhko, tak uvidíš.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
PetrL3> počasí nemá vliv
2 reakcí na tento příspěvek "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
Na me moc novy a složitý duvod proc nouzak to pise? Neni nejaka trhlina v sani?
FiZzeR> Vim prd,ale aby to nebyla nejaka blbost,jako posrana benzin hadicka,ze se jen scucne.Brachovi takhle kdysi postupně chtěli kdysi měnit půlku auta a byla to takováhle picovina za 4.50,-
“Krabicky” změříš,mechanika se musí ctrl
“Krabicky” změříš,mechanika se musí ctrl
assassin> Hele kupte tu Pandu.Stejně te to furt táhne tím směrem Průchodnost to bude mít asi výbornou.V itosce sem kol sjezdovek u těch horskejch chat skoro jiný auta neviděl
E:a jestli s tím přesunem nějak počítáte tak je to fuk.Větší utrpení,než třeba v L200 na hucivejch gumach to o moc nebude
Naposledy editováno 02.04.2021 21:27:48
E:a jestli s tím přesunem nějak počítáte tak je to fuk.Větší utrpení,než třeba v L200 na hucivejch gumach to o moc nebude
Naposledy editováno 02.04.2021 21:27:48
Tam je ten kompresor před motorem, že jo... To se blbě hledá, je to tam natěsnaný. Asi bych to natlakoval a když bych nic nenašel, tak bych prohodil map senzory (i když ukazující stejně, jen pro jistotu), no a co když je prostě vadná ta lambda?
O vakuu nepíšu, to předpokládám je vyzkoušeno, že drží.
Naposledy editováno 02.04.2021 21:38:10
O vakuu nepíšu, to předpokládám je vyzkoušeno, že drží.
Naposledy editováno 02.04.2021 21:38:10
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
assassin> Za ty prachy se najde vonava A6 allroad na vzduchu
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
Kubák píše: assassin> Za ty prachy se najde vonava A6 allroad na vzduchu
Jojo, a pak se to předělává na pružiny
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
FiZzeR> Pche,kdyby shanel na podzim,vedel jsem o vonavce s rok starejma mechama,do poslednich dnu autorizak,sla za 70 Ta by dojela i zpet
1 reakcí na tento příspěvek "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
Dnes Lexus pětilitrovej desetiválec, esli je něco total sleeper tak tohle
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
MedWed píše: ... kdyby nekdo shanel hujdu ... kamarad prodava (koupil ameriku, dostal rozum)
Vsem odbornikum na ceny aut sdeluji, ze auto je za cenu, kterou za nej majitel chtel, prodane... (odkaz uz je off, takze to byl ten Clubsport 330i).
Chytnuti se za rypak od nekterych necekam...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
MedWed píše: Vsem odbornikum na ceny aut sdeluji, ze auto je za cenu, kterou za nej majitel chtel, prodane... (odkaz uz je off, takze to byl ten Clubsport 330i).
Chytnuti se za rypak od nekterych necekam...
Na takovouhle predikci čehokoli jedině fakáč, žádnej frňák
2 reakcí na tento příspěvek "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
Ony nám dnes ty brambory - poprvé po zimě - nepřišly zas tak špatný
Akorát jsem myslel, že báwa obecně mají omezovač na 250ti? Bo kdo to má hlídat?
Jo a PinkPanthere, jsi mi s tím porschákem nahlodal - a máš pravdu, sny se mají plnit včas, abychom si je i patřičně užili ... takže můj vysněný veterán (kua zas od bmw) je již taky doma
akorát s tím výkonem 211ps + tady s cca 15% stage I. navíc je ta 1130kg krabička chvílema už skoro neřiditelná - mech. špéra tomu chybí jako sůl ... tenhle problém u tý svý krasavice 911 asi neznáš, viď
Naposledy editováno 12.04.2021 00:39:56
Akorát jsem myslel, že báwa obecně mají omezovač na 250ti? Bo kdo to má hlídat?
Jo a PinkPanthere, jsi mi s tím porschákem nahlodal - a máš pravdu, sny se mají plnit včas, abychom si je i patřičně užili ... takže můj vysněný veterán (kua zas od bmw) je již taky doma
akorát s tím výkonem 211ps + tady s cca 15% stage I. navíc je ta 1130kg krabička chvílema už skoro neřiditelná - mech. špéra tomu chybí jako sůl ... tenhle problém u tý svý krasavice 911 asi neznáš, viď
Naposledy editováno 12.04.2021 00:39:56
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
oxygen> u 911 bude hlavne vyhoda nejen svor, ale taky rozlozeni hmotnosti a to ze to ma hnanej zadek
dark-demon píše: oxygen> u 911 bude hlavne vyhoda nejen svor, ale taky rozlozeni hmotnosti a to ze to ma hnanej zadek
To jó, motor vzádu nad těmi koly... Ale pro mne je předek lepčí já bych tu 911ku spolehlivě 1. den roztočil a pápá - dneska jsem debil v zatáčce otočil i tohodle jcw, samozřejmě hned vedle stromu jako prase
1 reakcí na tento příspěvek "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
Kolik z Vas spatne startuje, co?
Ale nemyslim si, ze by byl az takovy tlak na ty lotiska...
Ale nemyslim si, ze by byl az takovy tlak na ty lotiska...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
oioi01> O tom tu jiz dobrou ctvrthodinu hovorime Mlho...
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.