kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.
DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI
Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
DrDNA01 píše: Podle me je to srovnani pro zabavu, ale neda se z toho soudit vubec nic. Pani cela v elektronice a na slickach. 916 na silnicnich gumach a uplne bez elektronikyu. To by borci museli na te Pani vypnout TC, aby bylo mozny srovnavat vykony motoru. Takhle proste vezmou pred zatackou za brzdu a na vyjezdu za plyn a motorka si to porovna.
Hele, tohle si mysli kde kdo, ze "udela motorka vsechno za ne", ale kdyz pak objizdis na Slovaci BMW HP4ku za bratru mega nasypanou elektronikou jako svine venkem v cilovy zatacce s CBR600F, na Roadsmartech, s blinkrama, zrcatkama a plotnou na kufr ... tak proste pochopis ze tadle elektronika muze pomoct, ale lepsiho pilota z nikoho neudela.
Zase pro priklad, kdyz Jezdil Folger/Schrotter v Brne uplne seriovy bavo, i zrcatka melo ... jen na slicku, tak jezdili 2:02 kazdy kolo. To je tam spickovej cas supersportu, a superbike tam umi kousicek pod 2. Tak si to vem, koupis si uplne seriovou motorku z kramu, jen na ni das poradnou okruhovou gumu, a jezdis. Kdo z amaterskejch jezdcu se priblizi ke 2:10, tak uz je "fakt rychlej". A bac, lidi co jezdi MS jsou o dalsi 9+ vterin rychlejsi.
To znamena nejvic co kdo dokaze nasypat do takovyhle motorky ji zrychli o 3 vteriny. A to se fakt bavime o mnoha milionech rozdilu mezi bavem z kramu a fabrickym superbikem. Velice rychlej amater na profika ztraci ~10 sekund, a uplnej amater co tam jede 2:30 nebo 2:40 pres pul minuty
A ted zpatky, ja sestce bez jakekoli elektroniky v seriovym stavu jedu v Brne neco. A kdyz si vezmu sebenabusenejsiho litra, se sebenabusenejsi elektronikou, stejne nezrychlim o vic jak 4~5 vterin. Porad budu stejne marnej v zatacce, nenajedu tam rychlejs a nezacnu topit o tolik driv jen proto ze si to "elektronika pochroupe". Blok je v palici. To ta motorka nezmeni. Takze ziskam na rovinach to co je tam diky vykonu motoru. A dost casto toho pak jeste zase kus ztratim panickejma brzdama protoze z vetsich rychlosti zacnu brzdit driv a prebrzdim to.
Me se to srovnani naopak libi. A priznam se ze jsem cekal mensi rozdil. Ale ono je to jedno s druhym no, podvozky sli dopredu, atd atd.
kazdopadne je to fuk Je uzasny jak rychla je porad ta 916ka, a fakt by me to svezeni na ni zajimalo. Uz jsem mel pujceny kdeco, ale na duc, zvlast 2V a takovydle ikone jsem fakt jeste nejel
Jinak kdyz jsme tady u tech italskejch krasek ... naprosto nejvic paf jsem byl zatim z Aprilie RSV4. Pujcena na par kol, a ve tretim kole jsem jel na Slovaci lepsi cas nez cely 3 dni predtim na svy sestce. A to jsem byl fakt opatrnej, protoze pan co mi ji pujcoval rikal neco o caste 400+ tisic, a to se mi fakt nechtelo platit v pripade hapalajnena
A samozrejme se mi libil ten kopanec na vyjezdu ... to se libi kazdymu sestkari pri primym presednuti, ale nejvic paf sem byl z ovladatelnosti. Nevim jestli jsou takovy vsechny RSV4, nebo ji mel pan tak postavenou, ale to slo do zatacky uplne na myslenku. 3x obratnejsi nez moje sestka. Uplne postaveny na Pannonku, na Slovaci ta prednost ty az nesmylsny ovladatelnosti nemela sanci vyniknout.
Jestli bude jeste nekdy prilezitost si ji pujcit, fakt bych to zkusil na technickym okruhu, to musi bejt masakr.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Ozzy_ píše: Hele, tohle si mysli kde kdo, ze "udela motorka vsechno za ne", ale kdyz pak objizdis na Slovaci BMW HP4ku za bratru mega nasypanou elektronikou jako svine venkem v cilovy zatacce s CBR600F, na Roadsmartech, s blinkrama, zrcatkama a plotnou na kufr ... tak proste pochopis ze tadle elektronika muze pomoct, ale lepsiho pilota z nikoho neudela.
Zase pro priklad, kdyz Jezdil Folger/Schrotter v Brne uplne seriovy bavo, i zrcatka melo ... jen na slicku, tak jezdili 2:02 kazdy kolo. To je tam spickovej cas supersportu, a superbike tam umi kousicek pod 2. Tak si to vem, koupis si uplne seriovou motorku z kramu, jen na ni das poradnou okruhovou gumu, a jezdis. Kdo z amaterskejch jezdcu se priblizi ke 2:10, tak uz je "fakt rychlej". A bac, lidi co jezdi MS jsou o dalsi 9+ vterin rychlejsi.
To znamena nejvic co kdo dokaze nasypat do takovyhle motorky ji zrychli o 3 vteriny. A to se fakt bavime o mnoha milionech rozdilu mezi bavem z kramu a fabrickym superbikem. Velice rychlej amater na profika ztraci ~10 sekund, a uplnej amater co tam jede 2:30 nebo 2:40 pres pul minuty
A ted zpatky, ja sestce bez jakekoli elektroniky v seriovym stavu jedu v Brne neco. A kdyz si vezmu sebenabusenejsiho litra, se sebenabusenejsi elektronikou, stejne nezrychlim o vic jak 4~5 vterin. Porad budu stejne marnej v zatacce, nenajedu tam rychlejs a nezacnu topit o tolik driv jen proto ze si to "elektronika pochroupe". Blok je v palici. To ta motorka nezmeni. Takze ziskam na rovinach to co je tam diky vykonu motoru. A dost casto toho pak jeste zase kus ztratim panickejma brzdama protoze z vetsich rychlosti zacnu brzdit driv a prebrzdim to.
Me se to srovnani naopak libi. A priznam se ze jsem cekal mensi rozdil. Ale ono je to jedno s druhym no, podvozky sli dopredu, atd atd.
kazdopadne je to fuk Je uzasny jak rychla je porad ta 916ka, a fakt by me to svezeni na ni zajimalo. Uz jsem mel pujceny kdeco, ale na duc, zvlast 2V a takovydle ikone jsem fakt jeste nejel
Jinak kdyz jsme tady u tech italskejch krasek ... naprosto nejvic paf jsem byl zatim z Aprilie RSV4. Pujcena na par kol, a ve tretim kole jsem jel na Slovaci lepsi cas nez cely 3 dni predtim na svy sestce. A to jsem byl fakt opatrnej, protoze pan co mi ji pujcoval rikal neco o caste 400+ tisic, a to se mi fakt nechtelo platit v pripade hapalajnena
A samozrejme se mi libil ten kopanec na vyjezdu ... to se libi kazdymu sestkari pri primym presednuti, ale nejvic paf sem byl z ovladatelnosti. Nevim jestli jsou takovy vsechny RSV4, nebo ji mel pan tak postavenou, ale to slo do zatacky uplne na myslenku. 3x obratnejsi nez moje sestka. Uplne postaveny na Pannonku, na Slovaci ta prednost ty az nesmylsny ovladatelnosti nemela sanci vyniknout.
Jestli bude jeste nekdy prilezitost si ji pujcit, fakt bych to zkusil na technickym okruhu, to musi bejt masakr.
Ozzi, to ale srovnavas sebe vyjezdenyho na radaku setstce s polenem na HP4. Kdyby ten samej borec mel vypnout elektriku, tak by nejspis jezdil zatacky na kolmaka. Ale v tom testu jeli ti sami piloti na obou strojich a jsou to koncepcne podobny stroje. Takze tam ta elektronika proste pomuze. Stejne, jako Tobe pomohla treba o ty tri sekundy, nebo kolik. A podle me udela elektronika od sto konu navrch vetsi rozdil, nez treba rozdil mezi sto a stopadesati koni. A slicky to samy. Podle myho by vetsina lidi jela na Pani s vypnutou elektronikou o deset(ja o dvacet) sekund pomalejc, nez se zapnutou. Protoze proste kontrolovat ten vykon rukou je desne narocny a hlavne se zapne jeste vetsi blok v hlave. Podobne vetsina smrtelniku pri presednuti z sestky na litr na dlouhou dobu zpomali. A popravde si myslim, ze ta elektronika dovoli poslat tech dve ste konu na kolo jen velmi malo kdy. I kdyz to je zrovna zahratej slick na okruhu.
Naposledy editováno 11.03.2021 12:01:49
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Těch 8 sec. je odpovídajících.
Edit: Teď jsem si uvědomil, že jsem se vám připletl do hovoru. Tak sorry jako.
Naposledy editováno 11.03.2021 12:10:37
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
DrDNA01 píše: Ozzi, to ale srovnavas sebe vyjezdenyho na radaku setstce s polenem na HP4. Kdyby ten samej borec mel vypnout elektriku, tak by nejspis jezdil zatacky na kolmaka. Ale v tom testu jeli ti sami piloti na obou strojich a jsou to koncepcne podobny stroje. Takze tam ta elektronika proste pomuze. Stejne, jako Tobe pomohla treba o ty tri sekundy, nebo kolik. A podle me udela elektronika od sto konu navrch vetsi rozdil, nez treba rozdil mezi sto a stopadesati koni. A slicky to samy. Podle myho by vetsina lidi jela na Pani s vypnutou elektronikou o deset(ja o dvacet) sekund pomalejc, nez se zapnutou. Protoze proste kontrolovat ten vykon rukou je desne narocny a hlavne se zapne jeste vetsi blok v hlave. Podobne vetsina smrtelniku pri presednuti z sestky na litr na dlouhou dobu zpomali. A popravde si myslim, ze ta elektronika dovoli poslat tech dve ste konu na kolo jen velmi malo kdy. I kdyz to je zrovna zahratej slick na okruhu.
Mno a to se ti prave snazim rict ze ani omylem.
Ze 1/ Borec na HP4 by jel bez a s kontrolou trakce uplne stejny hovno jako jsel, protoze se k zasahum elektroniky ani nepriblizil.
2/ Ze kdyz si na sestku ted trakci namontuju (jde to), ze me to nezrychli o vubec nic protoze prosty vedomi, ze si s tim motorka "nejak poradi" neprekona moje zabrany ject rychlejs ...
Koneckoncu muzu to pristi sezonu zkusit, Suzuki TC a ABS a ostatni kokotiny ma. Povypinat to jde. Tak schvalne kdyz to pak vypnu, jestli zpomalim
cibus píše: DrDNA01> Víckrát tady byl srovnávací test 15 let staré GSX-R 1000 a nové Panigale. Rozdil? Nula. Resp. GSX-R byla o fous rychlejší.
Těch 8 sec. je odpovídajících.
Edit: Teď jsem si uvědomil, že jsem se vám připletl do hovoru. Tak sorry jako.
V poho, mas pravdu
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Ozzy_ píše: Mno a to se ti prave snazim rict ze ani omylem.
Ze 1/ Borec na HP4 by jel bez a s kontrolou trakce uplne stejny hovno jako jsel, protoze se k zasahum elektroniky ani nepriblizil.
2/ Ze kdyz si na sestku ted trakci namontuju (jde to), ze me to nezrychli o vubec nic protoze prosty vedomi, ze si s tim motorka "nejak poradi" neprekona moje zabrany ject rychlejs ...
Koneckoncu muzu to pristi sezonu zkusit, Suzuki TC a ABS a ostatni kokotiny ma. Povypinat to jde. Tak schvalne kdyz to pak vypnu, jestli zpomalim
Cim min koni a vic valcu, tim mensi efekt TC bude mit. Tak nejak z logiky veci, ne? U me to tak funguje urcite. Ale jak uz jsem rek, ja jsem drevak.Mozna u vas okruharu to je pak uz jinak.
DrDNA01 píše: Cim min koni a vic valcu, tim mensi efekt TC bude mit. Tak nejak z logiky veci, ne? U me to tak funguje urcite. Ale jak uz jsem rek, ja jsem drevak.Mozna u vas okruharu to je pak uz jinak.
tc si myslim ze vic maka u vic valcu, protoze 2v ma prirozene vyssi trakci na vyjezdu nez 4v.
U tech koni zalezi na urovni pilota. Gumu namaha jak sila od zataceni, tak od akcelerace kola, takze kdo je fakt dobrej a rychlej v zatacce, zamestna trakci i na sestce.
Nicmene pro normalniho cloveka je sestka bez kontroly trakce urcite lepsi nez litr bez kontroly trakce.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
cibus píše: DrDNA01> Víckrát tady byl srovnávací test 15 let staré GSX-R 1000 a nové Panigale. Rozdil? Nula. Resp. GSX-R byla o fous rychlejší.
Těch 8 sec. je odpovídajících.
Edit: Teď jsem si uvědomil, že jsem se vám připletl do hovoru. Tak sorry jako.
Vsak to pisu, ne? Jen teda, ze Fogarty v 98 s 916kou tomu GSXeru nakopal prdel.. :) (Chapu, chapu, nemusite me kamenovat - GSXR 98 neni K5... )
EDIT: Tak kecam. GSXR tam tehda ani nejel...
Naposledy editováno 11.03.2021 12:48:15
Takže jestli jinde ta technika vygeneruje 8 sec. rozdíl, fakt to není málo.
Ozzy> Vmísení se do hovoru se tady považuje za hrubý prohřešek proti dobrému vychování. Viník je většinou dehonestován, polit térem a zasypán peřím.
2 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
Naposledy editováno 11.03.2021 13:19:21
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
JollyJoker píše: I tak si myslím, že porovnáváte neporovnatelné. Když je někdo vyježděnej na obyčejné šestce,nebo staré Ducati,tak ho žádný jezdec na novém superbiku nemusí tolik potrápit, když nebude stejně vyježděnej na té své moderně. Jde o to,jak moc dovedeš posunovat svoje limity a jak moc riskuješ.
Presne to jsem tim myslel.
Proste jsem vzal naslednou vyrokovou logiku:
1) 916 dala ve sve dobe na prdel GSXR (viz Fogarty)
2) O fous modernejsi GSXR je srovnatelny s novou Pani (viz ty videa tady)
a tedy 916 by mela byt srovnatelna s Pani a pokud neni, je to nejspis jezdcem. No a kdyz je jezdec stejny, tak to musi byt tim, co ma Pani proti 916 a na co ten jezdec neni zvykly .. elektronikou, pripadne slickama...
Takze az mi Fogarty ukaze, ze je Pani o 8s rychlejsi na dromu, nez 916, tak tomu teprv uverim..
Ted me tak napada, tady je plno odborniku na WSBK, je nejaky okruh, ktery se vyznamne od toho 1998 nepredelaval? By se dalo kouknout, jaky casy tam jezdil Foggy v 98 a pak jaky tam jezdej dneska borci na ducatkach.. O kolik sekund na stejny trati se posunuli?..
Naposledy editováno 11.03.2021 13:33:43
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
cibus píše: JollyJoker> To my právě neporovnáváme. My porovnáváme stejného pilota na různých motorkách.
Jenze mozna nezvykleho jezdit na necem bez TC...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
DrDNA01 píše: Presne to jsem tim myslel.
Ted me tak napada, tady je plno odborniku na WSBK, je nejaky okruh, ktery se vyznamne od toho 1998 nepredelaval? By se dalo kouknout, jaky casy tam jezdil Foggy v 98 a pak jaky tam jezdej dneska borci na ducatkach.. O kolik sekund na stejny trati se posunuli?..
Tak beze zmen v layoutu (krom povrchu a tak) by mel byt Philip Island. Nejstarsi vysledky jsou z 2000, tzn uz je to 996ka, ale pro nejakou predstavu je to myslim cajk.
2000
2019
Ducati 996 2000:
Superpole, Borja: 1'33.736
Panigale V4R 2019:
Superpole, Bautista: 1'29.729
Cisty 4 vteriny. Celkem technicka draha. Na tu 916ku to bude o vterinu, dva navic, na rychlejsi trati se to natahne. Myslim ze to ozkusili celkem dobre
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
JollyJoker píše: cibus> Tak si to na dromu všichni přehoďte, jednou R6, Hondu a Tuono. A pak sem hoď výsledky
Nevypovidajici, na svy pojedes jinak nez na pujceny. Musi byt obe pujceny abys mel srovnani ....
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
cibus píše: JollyJoker>To se nestane. Co kdyby se mně to Tuono zalíbilo? Co pak?
Budes to mit drahy