kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.
DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI
Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
DrDNA01 píše: Ozzi, to ale srovnavas sebe vyjezdenyho na radaku setstce s polenem na HP4. Kdyby ten samej borec mel vypnout elektriku, tak by nejspis jezdil zatacky na kolmaka. Ale v tom testu jeli ti sami piloti na obou strojich a jsou to koncepcne podobny stroje. Takze tam ta elektronika proste pomuze. Stejne, jako Tobe pomohla treba o ty tri sekundy, nebo kolik. A podle me udela elektronika od sto konu navrch vetsi rozdil, nez treba rozdil mezi sto a stopadesati koni. A slicky to samy. Podle myho by vetsina lidi jela na Pani s vypnutou elektronikou o deset(ja o dvacet) sekund pomalejc, nez se zapnutou. Protoze proste kontrolovat ten vykon rukou je desne narocny a hlavne se zapne jeste vetsi blok v hlave. Podobne vetsina smrtelniku pri presednuti z sestky na litr na dlouhou dobu zpomali. A popravde si myslim, ze ta elektronika dovoli poslat tech dve ste konu na kolo jen velmi malo kdy. I kdyz to je zrovna zahratej slick na okruhu.
Mno a to se ti prave snazim rict ze ani omylem.
Ze 1/ Borec na HP4 by jel bez a s kontrolou trakce uplne stejny hovno jako jsel, protoze se k zasahum elektroniky ani nepriblizil.
2/ Ze kdyz si na sestku ted trakci namontuju (jde to), ze me to nezrychli o vubec nic protoze prosty vedomi, ze si s tim motorka "nejak poradi" neprekona moje zabrany ject rychlejs ...
Koneckoncu muzu to pristi sezonu zkusit, Suzuki TC a ABS a ostatni kokotiny ma. Povypinat to jde. Tak schvalne kdyz to pak vypnu, jestli zpomalim
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Ozzy_ píše: Mno a to se ti prave snazim rict ze ani omylem.
Ze 1/ Borec na HP4 by jel bez a s kontrolou trakce uplne stejny hovno jako jsel, protoze se k zasahum elektroniky ani nepriblizil.
2/ Ze kdyz si na sestku ted trakci namontuju (jde to), ze me to nezrychli o vubec nic protoze prosty vedomi, ze si s tim motorka "nejak poradi" neprekona moje zabrany ject rychlejs ...
Koneckoncu muzu to pristi sezonu zkusit, Suzuki TC a ABS a ostatni kokotiny ma. Povypinat to jde. Tak schvalne kdyz to pak vypnu, jestli zpomalim
Cim min koni a vic valcu, tim mensi efekt TC bude mit. Tak nejak z logiky veci, ne? U me to tak funguje urcite. Ale jak uz jsem rek, ja jsem drevak.Mozna u vas okruharu to je pak uz jinak.