kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.
DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI
Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51
t_freedom píše: strakon> twl, maličkost ... .. jste s těma helmama ujetý
jj, já byl na helmy ulítlej vždycky, zrovinka nedávno jsem počítal, kolik jsem měl od malička helem na motorku a vyšlo mi 43, teď už asi i víc Jen Jardovi jsem prodal 4 kouskyNaposledy editováno 09.03.2021 17:49:28
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
t_freedom píše: twl,, SSo odmítá vstát z mrtvých ... jde to ulejt tak, že to nechytne ani za dva dny ? ...jiskru i benzín mám, na konci sezóny tanktovaná už jen verva 100...
to uz chce frontalni utok. Vymena svicek a demontaz karbecu s kontrolou funkcnosti, jestli neni nejak ucpanej nebo seklej.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Stev píše: to uz chce frontalni utok. Vymena svicek a demontaz karbecu s kontrolou funkcnosti, jestli neni nejak ucpanej nebo seklej.
twl... néééé...nic takovýho...první bude pořádnej zdroj... ta baterčička s tím motorem vůbec nehejbe...a mám za to že po 3 pokusech už ta jiskra bude jak za dušičky...
Má to pumpu spínanou po otočení klíčku...takže kontrolky, pumpa a do toho startér... kolik toho na jiskru zbyde... ale nikdy tak dlouho neodporovalo...pokaždý začalo blafat téměř hned...
Nejdřív svíčky ven, očistit... pak bez sytiče a trochu beňa do rozprašovače...filtr ven a do sání nakrmit.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Frennky píše: ...nebo ho nechat spinkat dál
kde je tu "fuckoff" smajl ?
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
e: ale to co jsem psal neni ve vysledku moc pracny a je to pomerne na jistotu
Naposledy editováno 09.03.2021 17:56:55
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Stev píše: t_freedom> slaba baterka me nenapadla :)
jenže už to zkouším asi potřetí... pokaždý tak 3x točím po 3-5s a pak už to jde do kopru... pak nabíjím baterku do druhýho dne
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Stev píše: t_freedom> slaba baterka me nenapadla :)
e: ale to co jsem psal neni ve vysledku moc pracny a je to pomerne na jistotu
Karbce byly venku min. rok, ultrzvuk a přetěšnění... všechno seštelovaný... spíš jsem to ulil a zasral svíce
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
jáá kokot to poprvé startoval se zavřeným ventilem benzínu ...vyšťavil...a pak s otevřeným asi ulil, bo to už nemělo proud... kurva... sere mě to...starovala vždy na pár převalení
Naposledy editováno 09.03.2021 18:13:46
3 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
ja po zime u karburatorovejch krapu vypoustim plovakovku a nalejvam cerstvej benzin - tohle udela velkej rozdil.
jo a ty svicky jsi vyndaval a byly ulity? on muze bejt seklej ten jehlovej ventil a karbce prazdne, to cerpadlo je nemusi pretlacit.
kazdopadne na tvorbu mych cen tvoje utrapy nemaji vliv a za moje utrapy asi nemuzes
dewwil: asi zalezi na stroji, ja jedu na TL NGK a zcela bez problemu… najedu na ne vetsinou vic jak 2x tolik nez je doiporuceny interval, tzn za dobu co tu motorku mam jsem menil svicky jednou, mozna dvakrat
Naposledy editováno 09.03.2021 18:21:33
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
ale u toho SSa to točí jak za dušičky... pokaždý to nejdřív dojde do úvraťě a pak začně teprve točit ...ta pumpa musí taky něco brát...
hele, když to bez sytiče po rozprášení beňa do saní začne prskat a mít snahu, začnu řešit karbce...
ale zrovna pro SSo bych kupodivu nad JEBATTem uvažoval... a mož ná i později pro Lavu, tam je zase nějak blbě navrženej převod na startér...Monster je vpoho
Naposledy editováno 09.03.2021 18:25:48
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Jináč ulitá svíce může bejt klidně "proseklá", venku se tváří jakože jiskru dává a pod kompresí může zlobit. Mockrát vyzkoušeno v závodních motorech.
Naposledy editováno 09.03.2021 18:44:12
4 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Tifone> zadnej strach u me zadna protekce nehrozi - ja se na vas spravedlive vykaslu na oba
ALL> kde nakupujete origo duc dily? funguje neco v teto dobe covidove tak, ze treba zavolam a dojedu si pro veci k vydejnimu okynku? je na duc neco jak partsdepot kde zjistim cislo dilu a orientacne i cenu?
edit> tak koukam, ze partsdepot ma i duc - brali jste nekdo ducati dily tam? ok?
Naposledy editováno 09.03.2021 19:52:36
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
ale minule když jsem kupoval díly na SSo tak kromě kruhů jsem bral vše origo z Ducati Praha ( těsnění a jiný píčovinky tam tak drahý nevycházej)
Kruhy byly právě ze Stein Dinse ... tam byl rozdíl velkej
Hodně se najde podle OEM nr na Ebayi
Naposledy editováno 09.03.2021 19:59:30