pár fotek z úprav motoru TL1000R na 1120ccm... Jdem na to s Pepou1098 cestou litinových vložek (nikasilu v tomhle objemu nevěříme z důvodu slabých stěn válce a jejich hrozícímu se zborcení), zesílených zakázkových "H" ojnic a písty darovalo YFM700Raptor. Tak držte palce a snad koncem týdne bude motor dokončen TL1000 S/R zdar
Veškeré dotazy co by někoho zajímaly vám s Pepou v tomto topicu zodpovíme...
Naposledy editováno 20.05.2015 08:46:30
3 reakcí na tento příspěvek Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
1 reakcí na tento příspěvek Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
2 reakcí na tento příspěvek Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
To by mnohé vysvětlovalo
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
dewwil píše: Já mám odlehčený na předku, ze 310 mm stočený na 298mm Neodpružené rotující hmoty jsou svinstvo
A proto ve WSBK jezdí většinou 320 a 330 mm...
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
FiZzeR píše: Mileek> Hm. Že by stejnej výrobce, jakej je podepsanej na třmenu?
To by mnohé vysvětlovalo
Neznám ty třmeny, ale nedivil bych se, kdyby to byl fake. Navíc je divný, proč má tu šipku proti směru otáčení.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
Tu sipku si tam nekdo domaloval fixem, a at je dal tak ci onak, je to fuk, brembo kotouce nemaji dany smer otaceni, ani ho neznaci... vlastne jsem origo sipku videl jen u grimeca kotoucich, co jsou na rsv4/tuono v4 a ducnach...
Naposledy editováno 09.03.2021 14:05:54
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
Ale ono to je vetsinou dane tim prolisem a nytama kotouce, ze to otocit proste nejde...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
BlackSabbath píše: A proto ve WSBK jezdí většinou 320 a 330 mm...
jenze kdybys na WSBK prumerne "zabrzdil" na bezny silnici plny bordelu tak lezis.. to nejde srovnavat..
v tomhle celkem verim Dewwilovy ze vi na cem jezdi a co/jak vyuzije/nevyuzije (tzn optimalizace vzhledem k provoznim podminkam)
Naposledy editováno 09.03.2021 12:05:42
oioi01 píše: Mileek> ty jo fakt, ani moje nemaji...
Ale ono to je vetsinou dane tim prolisem a nytama kotouce, ze to otocit proste nejde...
Tak takhke to otocit nejde, to je snad kvuli offsetu jasne... ale kdyz prehodis L a P, tak uz otocene jsou. Kazdopadne na funkci to vliv nema zadny...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
kerut píše: jenze kdybys na WSBK prumerne "zabrzdil" na bezny silnici plny bordelu tak lezis.. to nejde srovnavat..
v tomhle celkem verim Dewwilovy ze vi na cem jezdi a co/jak vyuzije/nevyuzije (tzn optimalizace vzhledem k provoznim podminkam)
Já jsem samozřejmě na K5 jezdil ty originál 310 mm kotouče. Vyměnil jsem je za 320 mm a nedá se to srovnat. Takže mám osobní zkušenost.
BlackSabbath píše: A proto ve WSBK jezdí většinou 320 a 330 mm...
no a proto jsou druhý (kdo brzdí je druhej), ne, mám tam třmeny a vidle z R1 a R1 měly kotouče 298mm. Jednu dobu byly brzdiče z R1 to nej, pro amatéry a i na GSXRka to dávali na okruh ... A každej kdo zkusil mý brzdy tak byl nadšenej, bohužel mi to víc brzdí než jedeNaposledy editováno 09.03.2021 17:45:51
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
BlackSabbath píše: Já jsem samozřejmě na K5 jezdil ty originál 310 mm kotouče. Vyměnil jsem je za 320 mm a nedá se to srovnat. Takže mám osobní zkušenost.
to samý jsem udělal na svý K4, poznat to bylo, ale ty Suzučí Tokico třmeny jsou marný....1 reakcí na tento příspěvek Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
s chlazenim a akumulaci tepla uz je to slozitejsi ...protoze uz je tam ten prumer s druhou mocninou…
...ale kdo v provozu uvari brzdy:
a)ma motorku v bordelu
b)neumi brzdit
c)je kokot a nema v provozu co delat
a moment setrvacnosti uz nam muze byt uplne fuk, protoze vetsina z nas jezdi hypersuper racing pneu, protoze mame pocit ze nam ty obyc nestaci a takove gumy jsou klidne o kilo tezsi… takze tam bude rozdil momentu setrvacnosti uplne nekde jinde a toho si nikdo nevsimne…
v MotoGP jezdi na kazdym okruhu jiny prumery kotoucu, to same sucho versus voda (tam navic se meni uhlikovy kotouce za ocelovy) takze to asi nebude uplne ten spravnej etalon. I piloti na spicce jezdi kazdej jinak, vozi treba vzadu obrovskej kotouc, protoze na vyjezdu ze zatacky vykon reguluji zadni brzdou apod.