Nevim jestli to v nasranosti chapu spatne , ale kdykoliv se objevi nejakej hacek tak v zapeti nasleduje slovo dotace.
Takze nebudou suroviny na LION baterie - zadotujeme ony se nekde najdou.
Nebude eletrika v miste spotreby zadotujeme ... baj woko se tam hazi cislama v radech 100vek mld EUR z nasich penez. Ja si tedy nepamatuju ze bych nekde v programu jakekoliv strany kandidujici do EU parlamentu cet' ze chteji resit prumernou spotrebu aut. Ani netusim kde k tomu berou mandat. Ale pomalu , ale jiste me to zacina srat nad unosnou mez.
Ale treba me nekdo vysvetli ze jsem troglodyt kterej nechape vyvoj a mam bejt vklidu ze nic strasnyho nehrozi
Londoner píše: A mas pravdu, treba v rybolovu ted budou zprisnovat pravidla o ochrane a zakazu pouziti vlecnejch siti po morskym dnu.
Hlavne ty oluvka zakazou rybarum, kdyz uz je zakazali rybarum. Jsem jen zvedavej kdy je zakazou potapecum
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Elektromobil zadotujeme
bill56 píše: Ne větší úsilí, ale hořící elektro je přímo nebezpečí
Všetko, čo horí, je nebezpečie.1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Elektromobil zadotujeme
gugo píše: indickymi speciality
To je radosť, keď musíš jednať s Indom (alebo kýmkoľvek iným), kto bol zjavne nabratý len kvôli tomu, že si žiadal menej peňazí, než niekto, kto ten produkt už aspoň v živote videl.Metric píše: To je radosť, keď musíš jednať s Indom (alebo kýmkoľvek iným), kto bol zjavne nabratý len kvôli tomu, že si žiadal menej peňazí, než niekto, kto ten produkt už aspoň v živote videl.
jsem zvyklej, kdysi jeden soudruh v Rakusku , ktery sedel na vysokym postu v Deutche telecom vymyslel ze se presune hotline pro zakazniky do Madarska. Kdyz jsme mu rikali co jazykova bariera , tak rikal no problem , budou rodili mluvci. Tak jsme dopadli tak ze to byli vetsinou madari od Slovenskejch hranic a meli super kvalifikace, jeden byl treba houslista. Kdyz se secetla schopnost madarske hotline a zakazniku treba z cerpacich stanic a pozdni nocni hodina...tak to bejvavalo dost vtipny. Zlata Indie.
Naposledy editováno 17.02.2021 15:19:26
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Elektromobil zadotujeme
Metric píše: Všetko, čo horí, je nebezpečie.
Zbytečné s tebou diskutovat, když někdo nechce pochopit, tak jej nikdo nedonutí, asi již hoříš .
Naposledy editováno 17.02.2021 16:11:17
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Elektromobil zadotujeme
bill56 píše: Zbytečné s tebou diskutovat, asi již hoříš .
bez si blejt ty svoje moudra jinam. tady na to neni nikdo zvedavej.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Elektromobil zadotujeme
Metric píše: Všetko, čo horí, je nebezpečie.
Jasně. Něco nevím nebo se mi to nehodí do názoru, tak začnu dělat legraci. U LPG je největší riziko výbuch v nejnižším místě budovy nahromaděného plynu (nikoliv požár jako takový), přesto LPG nesmí ani do nadzemních hromadných parkovišť. Tam nesmí mnohdy ani CNG, kde plyn na rozdíl od LPG stoupá, takže není logický důvod jim zakázat vjezd - parkovací domy jsou velice dobře odvětrávané kvůli výfukům.
Oproti tomu aku auta se velice špatně hasí, hoří snad i daleko vyšší teplotou, jsou při tom pod proudem a hasiči si s tím moc neví rady. Ale protože není korektní poukazovat na negativa této protlačované technologie, tak je pustíme všude s tím, že přece hoří i benzín a nafta.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Elektromobil zadotujeme
1 reakcí na tento příspěvek Elektromobil zadotujeme
ford-chce-v-evrope-prejit-vyhradne-na-elektricky-pohon-a-necekane-brzo
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Elektromobil zadotujeme
maco píše: Tvl tolik štěstí si snad ani nezasloužíme
ford-chce-v-evrope-prejit-vyhradne-na-elektricky-pohon-a-necekane-brzo
kdo by si kupoval auto od F
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Elektromobil zadotujeme
Londoner píše: Ja myslel spis na vyrovnavani vypadku "zelene" energie, v UK maj ted velky bateriovy uloziste, celkove pres 1GW. Planujou pres 10GW.
Ale jo, pokud to na mori prestane na celej den foukat, tak budou v prdeli.
Watt je jednotka výkonu. Pro energii je jednotka Joule, Ws, Wh, atd. Tudíž víme prd, jak velkou mají tu baterku.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Elektromobil zadotujeme
Kohlstein píše: Watt je jednotka výkonu. Pro energii je jednotka Joule, Ws, Wh, atd. Tudíž víme prd, jak velkou mají tu baterku.
Jo mas pravdu, bohuzel kapacitu nemuzu dohledat jen ten celkovej vykon.
Kazdy to uloziste je jinak dimenzovany.
Voni ty baterky jsou spis na vyhlazeni vykyvu, nez ze to na ne pojede - holt tu nesmi prestart foukat no
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Elektromobil zadotujeme
gugo píše: kdo by si kupoval auto od F
Možná já Vloni jsem si projel Focus a novou Pumu s tím slabším motorem ale chci když už tu silnější 114kW ale ta už má tu dobíjecí baterii a to jsem domluvený že mi ji půjčí někdy přes víkend na vyzkoušení.
Já tam potřebuju otvírací střechu a CeDečko a to tam Ford umí dát za ještě solidní peníze no a za ten kovošrot co vlastním a kde benzín v nádrži má větší hodnotu než celé to auto tak mi strkají ještě 20 tisíc za to
No ale stejně se třepu na zítřek a uvidím s čím vyleze Honda a Nissan
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Elektromobil zadotujeme
Kohlstein píše: Londoner> Koukám, že ty baterky mají čas vybíjen na max. odběr mezi 1 a 4 hodinama. Nejhorší je, že je to jak s tím jeřábem - tahle věc nic nevyrábí, jenom prodražuje už jednou vyrobenou drahou elektriku. Na wiki píšou, že to dělá 150 USD/MWh navíc, což je tak 3x až 5x víc, než za kolik je elektrika z JE.
Tak je to na vyrovnavani site, ne na vyrobu takze jasne ze to prodrazuje celou soustavu. Zase je to napojeno na relativne levnou (oproti treba JE - aspon tady v UK) energii z vrtuli.
https://www.novinky....vencni-auta-40351304
Má to háček. Jak chtějí odfiltrovat všechen vzduch na planetě, ve kterém je 0,04% CO2? Moje zatím utopie: To filtrační zařízení musí být napojené rovnou na výfuk auta. U motoru pak bude navíc turbosoustrojí na stlačení a kondenzaci, do bedny budou vypadávat peletky suchého ledu, který při tankování odevzdáme na benzínce, vážit do bude asi 3x víc než spotřebovaný benzín. Kdo neodevzdá, bude mít benzít bez slevy.
Naposledy editováno 17.02.2021 17:37:49
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Elektromobil zadotujeme
vilemx píše: Tam nesmí mnohdy ani CNG, kde plyn na rozdíl od LPG stoupá, takže není logický důvod jim zakázat vjezd - parkovací domy jsou velice dobře odvětrávané kvůli výfukům.
No to mi tiež príde divné.vilemx píše: Oproti tomu aku auta se velice špatně hasí, hoří snad i daleko vyšší teplotou, jsou při tom pod proudem a hasiči si s tím moc neví rady.
Nie som si celkom istý, že celkovo predstavujú horiace elektroautá väčšie nebezpečie - ako som už písal, síce jedno horiace auto podľa všetkého je nebezpečnejšie ako jedno horiace spaľovacie, na druhej strane však horia menej často. Ale budiž - mestská rada si myslí, že je to o toľko nebezpečnejšie, že si vo viacposchodových garážach nemôžeme dovoliť ani jedno.PS: Nerozumiem poslednej vete, ako by som ja mohol postihnúť mestskú radu Kulmbachu za to, že si dovolili spraviť niečo, s čím nesúhlasím? Povedzme teoreticky, že chcem - aké mám možnosti?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Elektromobil zadotujeme
Metric píše: Nie som si celkom istý, že celkovo predstavujú horiace elektroautá väčšie nebezpečie - ako som už písal, síce jedno horiace auto podľa všetkého je nebezpečnejšie ako jedno horiace spaľovacie, na druhej strane však horia menej často. Ale budiž - mestská rada si myslí, že je to o toľko nebezpečnejšie, že si vo viacposchodových garážach nemôžeme dovoliť ani jedno.
PS: Nerozumiem poslednej vete, ako by som ja mohol postihnúť mestskú radu Kulmbachu za to, že si dovolili spraviť niečo, s čím nesúhlasím? Povedzme teoreticky, že chcem - aké mám možnosti?
To ze horej min casto vis jak?
Vono mit tejden horici auto v podzemni garazi je asi problem.
Naposledy editováno 17.02.2021 17:54:21
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Elektromobil zadotujeme
Londoner píše: To ze horej min casto vis jak?
https://money.cnn.com/2018/05/17/news/companies/electric-car-fire-risk/index.htmlPísal som o tom vyššie, viem, že je to štúdia, ktorú uvádza sama Tesla, takže chápem, ak sú pochybnosti; na druhej strane sú to zatiaľ jediné čísla, ktoré som našiel. Ono sa o tých požiaroch dosť píše, na druhej strane konkrétne v USA horí auto každé 2 až 3 minúty (https://en.wikipedia.org/wiki/Plug-in_electric_vehicle_fire_incidents) a to sa obvykle prejde mlčaním.
Ale, ako som písal aj ja, požiar normálneho auta sa nepovažuje za natoľko závažný ako elektrického. Určite nechcem povedať, že by na tom boli elektrické z tohoto hľadiska lepšie.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Elektromobil zadotujeme
3 reakcí na tento příspěvek Elektromobil zadotujeme
https://www.novinky....ibyva-otrav-40351287
No a někteří Švédi začali hlásat nepravou víru a rádi by znovu spustili tu odstavenou atomovku.
https://www.novinky....rny-reaktor-40351346
Naposledy editováno 17.02.2021 22:09:33
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Elektromobil zadotujeme
Naposledy editováno 17.02.2021 22:52:44
Metric píše: https://money.cnn.com/2018/05/17/news/companies/electric-car-fire-risk/index.html
Písal som o tom vyššie, viem, že je to štúdia, ktorú uvádza sama Tesla, takže chápem, ak sú pochybnosti; na druhej strane sú to zatiaľ jediné čísla, ktoré som našiel. Ono sa o tých požiaroch dosť píše, na druhej strane konkrétne v USA horí auto každé 2 až 3 minúty (https://en.wikipedia.org/wiki/Plug-in_electric_vehicle_fire_incidents) a to sa obvykle prejde mlčaním.
Ale, ako som písal aj ja, požiar normálneho auta sa nepovažuje za natoľko závažný ako elektrického. Určite nechcem povedať, že by na tom boli elektrické z tohoto hľadiska lepšie.
Hele ale dyt v tom clanku pisou, ze ty elektriky (na rozdil od spalovaku) muzou chytit az po nejaky dobe po nehode, treba az kdyz jsou zaparkovani.....a ty se tu divis, ze je zakazujou v podzemnich garazich.
A I autor ty studie tam pise, ze se nevi jestli horej casteji.