kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.
DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI
Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51
2 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Ivos píše: Piču
Ty ses nám ale zase rozkecal
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Prostě JEBAT OPAVU
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
se toho nemůžu nabažit, úžasné video, nádherná motorka
2 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
včera tvá oblíbená ČESKÁ POŠTA doručovala balík mě ženě a normálně volání na mobil..." dobrý den, za chvílku jsem u Vás, jste doma" ... " ano, díky "... úklona, pukrle a odjezd
2 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
t_freedom píše: FiZzeR > hele já nevím co ty to máš za život...
včera tvá oblíbená ČESKÁ POŠTA doručovala balík mě ženě a normálně volání na mobil..." dobrý den, za chvílku jsem u Vás, jste doma" ... " ano, díky "... úklona, pukrle a odjezd
Mozna vede CP neco jako whitelist a blacklist a hadej, ve kterem FiZzeR asi bude
NP píše: V cem je ta otyla motorka baroknich tvaru zajimava? U te prvni buzny jsem to chapal jakoze motorka ktera jede 300 ale dnes? Stale nejede vic a i kdyby jela tak je to jen parametr pro fesaky na benzince v Dube. Jen se ptam, proc dat prednost teto motorce pred nejakym litrem od kohokoliv.
Já to říkám, všude, dneska už pro ní na trhu není místo, možná pro pár zarytých fanoušků, protože kdo chce jakože extra letadlo, má tu přelňovanou Kawu....
2 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
NP píše: V cem je ta otyla motorka baroknich tvaru zajimava? U te prvni buzny jsem to chapal jakoze motorka ktera jede 300 ale dnes? Stale nejede vic a i kdyby jela tak je to jen parametr pro fesaky na benzince v Dube. Jen se ptam, proc dat prednost teto motorce pred nejakym litrem od kohokoliv.
Rychlý cesťák, nic víc ani nic míň ... .
2 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
fireblader_puvodni píše: Rychlý cesťák, nic víc ani nic míň ... .
to je podle mne stale vic mrtva kategorie vzhledem k tomu jak pribyva rychlostnich omezeni na dalnicich vcetne jeho vymahani diky radarum a jinych zpusobu mereni, treba cca 120 km usekove mereni na dalnici od Brenneru do Italie. Jet na takove motorce 110 kmh je za trest pri te poloze jezdce, to nemuze bavit a kdo chce rychle cestovat, ma na vyber mnohem komfortnejsi stroje. Pro spolujezdce je to asi uplne nanic a dat kufry na tuto motorku musi byt opravdu hitparada
Mozna par tech nadsencu, co kdysi meli tu puvodni busu si tohle koupi ale jinak...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
NP píše: to je podle mne stale vic mrtva kategorie vzhledem k tomu jak pribyva rychlostnich omezeni na dalnicich vcetne jeho vymahani diky radarum a jinych zpusobu mereni, treba cca 120 km usekove mereni na dalnici od Brenneru do Italie. Jet na takove motorce 110 kmh je za trest pri te poloze jezdce, to nemuze bavit a kdo chce rychle cestovat, ma na vyber mnohem komfortnejsi stroje. Pro spolujezdce je to asi uplne nanic a dat kufry na tuto motorku musi byt opravdu hitparada
Mozna par tech nadsencu, co kdysi meli tu puvodni busu si tohle koupi ale jinak...
Úhel pohledu, já zas nechápu, na čem žije kategorie cestovní enduro. K čemu jsou ty motorky dobré.
A řekl bych, že ve srovnání s dnešními litry není ta pozice tak radikální a to ani pro spolujezdce. Na dnešní poměry má pohodlné sedadlo spolujezdce i 25 let starý Fireblade.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Velká cestovní endura zdemolovala litrovou třídu supersportů. Páč to jede skoro stejně dobře při úplně jiném komfortu a navíc se ty motky opravdu dobře vodí.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
cibus píše: fireblader_puvodni> Tak se na tom někdy svez.
Velká cestovní endura zdemolovala litrovou třídu supersportů. Páč to jede skoro stejně dobře při úplně jiném komfortu a navíc se ty motky opravdu dobře vodí.
Svezl jsem se, sedíš vysoko jak cyp a padáš do zatáček z výšky, prostě divné. Pochybnosti mám i o gripu pneumatik. A ještě je to ošklivé.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Největší rozdíl je v tom, že na SS zůstaneš pod kopcem a na tom "cenduru" se ještě podíváš i na ten kopeček.
Já si na ADV990 zvykal 2 roky, když na tom jezdil kámoš, protože jsem ve vývoji trochu zabedněnej. A to už nemluvím o obzoru, který se ti takovou motorkou otevře. Na to si ale musí přijít každý sám. Pak jsem si tu 990ADV koupil taky. No, myslím, že si mě pár borců na SS pamatuje.
NP píše: to je podle mne stale vic mrtva kategorie vzhledem k tomu jak pribyva rychlostnich omezeni na dalnicich vcetne jeho vymahani diky radarum a jinych zpusobu mereni, treba cca 120 km usekove mereni na dalnici od Brenneru do Italie. Jet na takove motorce 110 kmh je za trest pri te poloze jezdce, to nemuze bavit a kdo chce rychle cestovat, ma na vyber mnohem komfortnejsi stroje. Pro spolujezdce je to asi uplne nanic a dat kufry na tuto motorku musi byt opravdu hitparada
Mozna par tech nadsencu, co kdysi meli tu puvodni busu si tohle koupi ale jinak...
Já bych si ji koupil na Strakoňa