https://dfens-cz.com...source=www.seznam.cz
Prostě postupně utahují a utahují až bude na každém domě solar a všichni budeme jezdit na elektrokole pardon elektro"motorce"..
Zajímal by mě skutečný důvod tohohle tlaku protože ekologie za tím určitě není..
1 reakcí na tento příspěvek Petice proti Euro7
1 reakcí na tento příspěvek Petice proti Euro7
Hybrid s benzínovým motorem a elektromotorem, který má spotřebu 2 litry, protože tu metodiku měření vymysleli zmrdi a debilové jim to žerou, je sice podvod, ale když jsou lidi, co neví co s prachama a potřebujou je za něco utratit, tak ať si to zaplatí. Mě mé ojetiny poslouží dalších x let s minimálními náklady a až doslouží, koupím si další ojetinu.
https://zpravy.aktua...1ebaabd0cc47ab5f122/
Kupec Dacie Sandero od letoška dotuje ekozmrdy 60.000Kč navíc.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Petice proti Euro7
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Petice proti Euro7
Hybrid jako takovej je dobrej nápad. Měnič momentu mezi generátorem a kolama a elektromotor. Nahrazuje převodovku, zvyšuje okamžitý využitelný výkon, umožŇuje vypnout motor při popojíždění v kolonách. Priusy patří mezi nejspolehlivější auta, páč ta technika je jednoduše dokonalá, nebo spíš dokonale jednoduchá.
Ale něco jinýho jsou dnešní phev. To je úplně obyčejnej podvod. Benzínový motor se spotřebou větší než normálně, páč tahá o 3 metráky víc, ale protože to auto ujede 60km na baterky (pouze teoreticky) a do těch 100, co se měří jede na benzín jen 40km, při níž spotřebuje jenom 2 litry, má spotřebu 2 litry na 100, páč ta elektrika je zadarmo a neplodí žádné emise. A ano, setkal jsem se i s majitelem phev, který se chvástal, že má spotřebu 2,4.
Kazdy ma svoje, ja zas slysel spoustu pohadek od uzivatelu lpg
Naposledy editováno 02.02.2021 00:03:35
nicmene druhym dechem je nutne uznat, ze krome zavodu (ktere netrvaji dlouho a kde se jeste navic diky jizde brzda/plyn hojne rekuperuje), a modelu letadel, jsou ty baterky dost k hovnu, a nesmyslny emisni normy taktzez... (+pro rejpaly dodavam ze ano LM24 neni kratkodoby zavod, a taky se nejezdi na baterky, nybrz na hybridni pohon..)
1 reakcí na tento příspěvek Petice proti Euro7
V americe uz v upravach elektrickejch stroju maji slusnej boom, nejlepsi ladici predelavaji na elektro stare porsaky atd... protoze neni problem tam mit 1000+ naporsto spolehlivych koni, u spalovaku je 1000+ hodne drahejch a hlavne to pak je 20hodin sroubovani na 20min jizdy...
Treba typek znamej jako bisimoto, kterej se proslavil mnohasetkonovejma hondama (civiky, ty jejich dodavky atd) a v posledni dobe stary porsaky se silenyma vykonama, tak ten ted totalne ulitava na elektrice, viz treba jeho posledni 935 ala kremer...
Naposledy editováno 02.02.2021 00:23:55
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Petice proti Euro7
ale na bezny popojizdeni je to vic skody (zivotnost baterek) nez uzitku, a z tech vyhod se pak nevyuzije prakticky nic (jestli popojizdim autem co ma 500kg nebo autem co ma 3x tolik uz je fuk, velky to bude podobne..
euro 7 se mi osobne nelibi (z principu, je to uz tezce neekonomicky takhle prznit tepelnej stroj, ono uz ty predchozi snahy o potlaceni emisi jsou na hrane rentability)
ale v petici, kterou nebude nikdo ani cist nevidim smysl fakt zadnej..
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Petice proti Euro7
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Petice proti Euro7
1 reakcí na tento příspěvek Petice proti Euro7
Nejhorší je celá ta filozofie, kterou kolem bev udělali buď dementi z Bruselu, zaslepení ekofašisti a vychcánci. Lidem se cpou lži, kterým nemůže věřit ani podprůměrně inteligentní dítě a přesto na tom celý svět staví.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Petice proti Euro7
Ale spis si myslim, ze se jen snazi prezit...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Petice proti Euro7
assassin píše: kerut> ja treba ted jezdim pomerne kratke trasy .. par kilometru… a rekl bych, ze by se daly najit I vyhody elektriky pro takove pouzivani a nevyhody u dvoutunove dvouapullitrove krabice s ekologickym spalovakem
Mě by jako jedno auto do rodiny taky baterkáč vyhovoval a s dojezdem plně postačoval. Ale i poté, co by jste mi vy, moji daňoví soupoplatníci zaplatili veškeré výhody, měl bych furt provozní náklady asi tak pětinásobné proti mé fábii
A jak jsem psal vyse, mas pocit, ze zaslepeni ekofasisti se podle naboroveho videa sesli v bruselu a ted nici celej miliardovej prumysl a ten tomu mlcky prihlizi? Me teda prijde logictejsi to na co narazi kohlstein, ze lidi nekupuji nova auta, uz jsou opravdu dobra, vydrzi mnoho let a stovky tisic km bez toho aby je nekdo potreboval menit, takze automobilka potrebuje, aby lidi zahodili jejich stara fungujici auta a koupili nova... a jak nekoho prinutit aby vymenil funkcni auto? Zatlacis treba na emise, no a kdyz uz maj vsichni auta co maj ok emise a potrebujes aby je znova vymenili?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Petice proti Euro7
Btw elektromobil sezere v elektrice 5x tolik nez auto na lpg? Nebo jsi do toho porvnani vydaju zahrnul nakup bezcenne ojetiny vs nove elektriky?
Naposledy editováno 02.02.2021 09:32:31
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Petice proti Euro7
Je zajímavé, že automobilky fungují v cyklu, kdy se deset hojných roků vystřídá jedním jarem s poklesem prodejů, a už brečí o dotace a státní podpory prodejů, abychom o ně my chudáci náhodou nepřišli, protože si nedokázali našetřit?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Petice proti Euro7
assassin píše: Borntobewild> Tak si to nekupuj, jednoduchy. Pro me treba spotreba neni dulezita.
Btw elektromobil sezere v elektrice 5x tolik nez auto na lpg? Nebo jsi do toho porvnani vydaju zahrnul nakup bezcenne ojetiny vs nove elektriky?
Počítat musíš všechny náklady, co do auta vrazíš. A zrovna u toho baterkáče je největší položka amortizace a financování. Málo ojetý baterkáč bude nákladově furt drahý a více ojetý nepoužitelný.
A přesně jak píšeš "bezcená ojetina" samozřejmě v perfektním stavu udělá službu stejnou jako ta funglovka akorát za zlomek ceny. U nového auta tě amortizace a financování stojí mnohem víc než benzín. Jenže u toho benzínového auta ta cena klesne a pak ho prodáš. Do toho bateriáka dáš dvojnásobek ceny identického benzínového auta a po 10ti letech nebo 150 tis. km máš bateku kaput a buď dáš auto do šrotu nebo vyměníš baterku za 2/3 ceny nového auta. A jasně, jsou pohádky o tom, zak ty baterky vydrží milion kilometrů a 30 let, ale těm snad zrovna Ty, který do baterek vidíš, věřit nebudeš.
1 reakcí na tento příspěvek Petice proti Euro7
Mate s kerutem oba podobnej problem, ty cisla si cucate z prstu a jeste to vydavate za vedu - elektricky auto stoji dvakrat tolik co identicky benzinovy?
To samy srovnani provoznich nakladu noveho auta kde zapocitas i porizeni a nejakeho bezcenneho stareho krapu? A co kdyz do toho srovnani dam novej elektromobil, sluzebni u kteryho plati provoz firma? To mam pak vlastne o dost nizsi provozni naklady nez ty? Trosku absurdita takove srovnani, neprijde ti?
U bezinovyho auta beres jako v poho, ze mu po letech klesne hodnota /tim vic cim vic hrozi, ze se rozsype/ a pak ho za par drobnejch prodas a to je v poho, a to ze u elektriky klesne cena a pak ji prodas je problem - ikdyz mi to teda prijde to same. Levna elektrika u ktere hrozi, ze tam padne neco draheho ... jakej je rozdil proti levnymu spalovaku, kterej kdyz umre tak to stoji balik? U tech spalovaku je i blbost jako turbo v podstate nerentabilni oprava... v podstate obdoba tech baterek. Jen nechapu, ze se na to divate zcela odlisnou optikou a stejnou vec ci u jednoho vypada jako vyhoda tak u druheho je neprekonatelna prekazka.
Srovnavate cenu novych baterek od automobilky... vs samodomo opravy aftermarket dily u tech levnejch sracu... opet nefer srovani..
Jo a jestli sis nevsiml, tak ja tu za lithiove baterky a jejich zivotnost kopu uz hezkejch par let
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Petice proti Euro7
assassin píše: Jak rikam, s tou teorii, ze je to nastroj automobilek jak dostat svoje prachy nemam takovej problem ... ale tady se to predklada spis jako plan pomatenejch ekologu co se snazi automobilovou dopravu znicit a ten plac automobilek se tu predklada jako dukaz proti ekologum ...
Ale vůbec, ti pomatení ekologové jsou využíváni jako užiteční idioti. A nejen ti, ale velké procento lidí, kteří do techniky moc nevidí. A těch je drtivá většina. vůbec nejsme proti čitým éčkám nebo hybridům, každý má něco do sebe. ale vadí mi ta fanatičnost a lhaní si do kapsy.Proč na reklamním letáčku nějakého auta není u jednoho modelu auta napsáno ohledně CO2, že v naftě má 150 g/km (vše z neobnovitelmných zdrojů), ve verzi hybrid 170 g/km (z toho 15 g/km z obnovitelných a 155 g/km z neobnovitelných) a čisté elektro 170 g/km (z toho 17 z obnovitelných a 153 z neobnovitelných zdrojů)? Jenže to by každý viděl, jak si s ním společnost vytírá.... P.S. čísla odhaduji, jde o princip
A nejsme nakonec ve válce? Kdo vždycky vyhraje válku? Válka znamená zničení všeho starého a výroba a budování nového, a vítězem jsou ... přece banky! Chce tady snad někdo bojovat peticí proti bankám? Copak se dá válka zastavit?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Petice proti Euro7
Je to proste byznys, chtej prodat auta a tak ti je vychvali aby prodali...
S tim kohlsteinovo pohledem na vec uz se temer ztotoznim, ale to je trosku neco jineho, nez tu vetsinou zazniva...
Naposledy editováno 02.02.2021 10:43:53
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Petice proti Euro7
Třeba ID bus bude alternativa, ale v horizontu 5-10 let prostě náhrada MPV nebude.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Petice proti Euro7
Jenže Tvůj přístup k autům je stejně úchylnej jako Milanův. Auto má dle mého názoru především sloužit. Tzn. vozit lidi a věci z místa na místo. Přitom poskytnout pohodlí, bezpečnost, rychlost a zábavu. Milan se za stejné nebo vyšší náklady vyžívá v nezábavných, pomalých, nepohodlných, nebezpečných krámech, zatímco ty zase neřešíš, že za stejnou nebo podobnou službu zaplatíš několikrát tolik.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Petice proti Euro7
Výhodu elektriky vidim jinde, sportaky a městská vizitka.
Kazdopadne je tu tesla model X - 7mist atd, cena je pro běžnýho cloveka mimo. Kamarad ji ma, prosel si multivanem, V250 a skončil u Tesly a je z ni nadsenej, na to vecko jen nadaval...
Ale me osobne velky auto na baterky smysl nedava...