Ahoj, můžu dodat, že přeci jen v Hondě něco málo opravili (ale trvá jim to hrooóóózně dlouho).
Letošní svolávačka asi z února 2023 na možné selhání/vynechání motoru přinesla toto, po ujetí 6000km můžu konstatovat (celkově 38000km najeto) :
- Automatické denní svícení (sice o tom svolávací akce nebyla, nebo to s tím souvisí) konečně funguje, doopravdy samo aniž by se jen tak z ničeho nic po např. projetí pěti tunelů vyplo.
- Chcípání se kterým se u tohoto stroje potýkám se mnohonásobně zlepšilo. Sice to není 100% odstraněné, ale nechová se to jak přes kopírák úplně nečekaně... dokonce mám i tušení kdy k tomu dojde (neumím momentálně popsat jak, ale dejme tomu na "půl" vteřiny dopředu vím, že to zakopne (i třeba na tom kruhovým objezdu)... je to smutné, ale považuji to za úspěch .
Vestavěná f-ce mlhovek se ale sama vypíná... v menu zapnuto, za neurčitý čas se světla spolu s kontrolkou vypnout, přitom navolené je to stále na zapnuto (!)... je to krám. Oživit to jde většinou bez záruky až po vypnutí a zapnutí zapalování.... stále se jim tam patrně něco laguje, tak jako ta jejich slavná načítací obrazovka, která dopředu říká s trhavou grafikou loga Africa Twin jak moc je to vychytaný
Svolávací akce:
Původní úvod z roku 2020:
Ahoj, budu rád pokud si zde sdělíme dojmy z nový Afriky 1100.
Osobně mohu sdělit, že jisté motorické necnosti jsem s tím už zažil, z toho několik jako přes kopírák z Afriky 1000, ty co jsem ze starých diskuzí našel a osobně jsem se s nimi setkal dávám níže jako printscreeny do příspěvku. Než jsem si je nedávno vyhledal, drobek zamrzelo, že věci od představení litru v roce 2016, nijak výrazně nebyli eliminovány.
Nechci aby toto téma vyznělo jako pomluva. Má pomoci všem co si chtějí sdělit anomálie, posloužit jako potvrzení či vyvrácení vnímaného problému. Tento problém zde řešit, druhým poradit pokud naleznou řešení.
Mimochodem, pokud jsem správně pochopil problémy u litru, tak se vyskytují převážně u manuálních převodovek, DCT na to choulostivé není. Dost často chcípání bejvá u vrknutí plynem, "meziplynu"...
Naposledy editováno 22.07.2023 22:25:44
1 reakcí na tento příspěvek Afrika 1100, postřehy a zkušenosti
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Afrika 1100, postřehy a zkušenosti
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Afrika 1100, postřehy a zkušenosti
1 reakcí na tento příspěvek Afrika 1100, postřehy a zkušenosti
l
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Afrika 1100, postřehy a zkušenosti
https://www.battery-...uesmart-12v-4a-ip65/
(reakce na) Afrika 1100, postřehy a zkušenosti
jinak ten clanek na battexu zrovna moc pouzitelnej neni, evidentne pise o baterkach jine konstrukce, do kamer, fotaku atd... a dokonce si myslim, ze lithiove baterky by se nemely skladovat plne nabite
co se nabijeni tyka, tak klidne libovolnou nabijecku na bezudrzbove olovene baterie - u ktere jde ohlidat, ze se nebude nabijet s desulfatacnim rezimem...
10tis je hodne, ale dneska je spousta aftermarket vyrobcu co jsou schopni dodat baterku se stejnyma parametrama za zlomek ceny.... JMT,xracer atd...
Naposledy editováno 28.01.2021 19:11:05
2 reakcí na tento příspěvek Afrika 1100, postřehy a zkušenosti
Naposledy editováno 07.02.2021 22:50:01
Jinak u Louise je nabíječka v akci,kdyby někdo potřeboval.
Nabíječka.
1 reakcí na tento příspěvek Afrika 1100, postřehy a zkušenosti
1 reakcí na tento příspěvek Afrika 1100, postřehy a zkušenosti
Animals21 píše: Tak nevím, jestli se smát nebo brečet. Proč tam je ten displej teda, tam nejde promítat navi? Mít ji na řidítkách je vážně nesmysl. Neříkej mi, že to nejde promítat na ten displej, to by byl fail jak krává
Honda, resp. japonská mentalita se drží osvědčeného. Úplně stejně byl k prdu ten obrovský Tripmaster u staré Afriky. Také zabíral fůru místa a v podstatě uměl velké kulové. V té době i obyčejný cyklotachometr za pár šupů uměl víc funkcí, než ta šílená krabice...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Afrika 1100, postřehy a zkušenosti
jantov píše: Opravdu když jsem seděl na motorce a držel navigaci v místě na displayem tak už je to v zorném poli. Ať napíše někdo kdo má Africu 1100 jak to má a vidí. Jinak na minulé moto jsem měl navigaci taky takhle a není to zase taková tragédie. Samozřejmě nahoře je to lepší , ale tam je display.
Během 14 dnů mě ma přijít hrazda na navigaci, až namontuju nafotim a dam sem.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Afrika 1100, postřehy a zkušenosti
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Afrika 1100, postřehy a zkušenosti
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Origo padaci rámy na Afriku Honda CRF1100L Africa Twin | Tycik1 | 5 | 18.6.2024 v 09:42 TP602 |
Propojení android auto Honda CRF1100L Africa Twin Adventure Sports | fanda5 | 3 | 17.6.2024 v 15:54 Bigbear |
Konfigurace Hondy Africa Twin Adven... [1, 2] Honda CRF1100L Africa Twin Adventure Sports | Bigbear | 59 | 17.6.2024 v 15:50 Bigbear |
Výber cestovného endura [1, 2, 3] Yamaha Tenere 700, BMW F 850 GS, KTM 790 Adventure R... | Metric | 63 | 21.5.2024 v 17:26 Metric |
Afrika Twin 2024 Honda CRF1100L Africa Twin | JAVR | 13 | 18.4.2024 v 11:02 JAVR |