1 reakcí na tento příspěvek Pole, lúky
I když bych teda čekal, že když se člověk ptá, která je z těch dvou silnější, že má asi něco najeto, páč nic silnějšího už není ... a takovej člověk by se zas na takovou kktinu neptal.
Naposledy editováno 14.01.2021 07:42:52
4 reakcí na tento příspěvek Pole, lúky
Tříkilo jsem měl, slušná pila..
Na ježdění po polních a lesních cestách bych spíš volil něco, u čeho se servis dělá po kilometrech a ne po mth...kupříkladu pr4. Výkon sice nic moc, ale v terénu si myslím, že to bohatě stačí
Tyhle ostrý endura na hobby ježdění mi přijdou zbytečný..
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pole, lúky
selkie píše: Rozdíl mezi exc a sx je snad jenom homologace pro provoz na pozemních komunikacích...jinak snad žádný
Nie je tam rozdiel aj v prevodovke alebo naladení podvozku - a tým nemyslím len to, že SX má prepákovanie...?selkie píše: kupříkladu pr4. Výkon sice nic moc, ale v terénu si myslím, že to bohatě stačí
Tyhle ostrý endura na hobby ježdění mi přijdou zbytečný..
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pole, lúky
Imho je enduro lepší, ale někdo chce racefeeling...
Co je špatně na pr5.? Měl jsem ji, kvůli vyššímu výkonu, ve výběru
selkie píše: Co je špatně na pr5.? Měl jsem ji, kvůli vyššímu výkonu, ve výběru
Bavil som sa s chalanom z jednej motoškoly, ktorí ich používali, a tvrdil, že ich museli furt dokola spravovať, že isté diely boli proste tak vyrobené, že sa pokaziť v krátkej dobe museli. Ale týkalo sa to konkrétne PR5, ako sú na tom ostatné modely, ako PR3, 4, 7 alebo plánované SPR, ktoré asi vychádzajú zo SWM (tie tiež majú a nesťažoval sa), to nevedel.Naposledy editováno 14.01.2021 10:58:38
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pole, lúky
selkie píše: Rozdíl mezi exc a sx je snad jenom homologace pro provoz na pozemních komunikacích...jinak snad žádný
Tříkilo jsem měl, slušná pila..
Na ježdění po polních a lesních cestách bych spíš volil něco, u čeho se servis dělá po kilometrech a ne po mth...kupříkladu pr4. Výkon sice nic moc, ale v terénu si myslím, že to bohatě stačí
Tyhle ostrý endura na hobby ježdění mi přijdou zbytečný..
PR4 mám druhou sezónu, je to naprosto dokonalá motorka pro mě. Výborně ovladatelná v terénu, dobrý podvozek a brzdy, traktoroidní projev kdy táhne za každé situace a jako bonus naprosto minimální požadavky na údržbu, olej je jednou za 3000km!
Přes to všechno, pokud myslí Crmkař tím "pole a louky" jízdu v otevřeném terénu, 5ka, plný knedl, tak PR4 se na to nehodí. Ta motorka je bezva v těžkém terénu nebo pro pohodové bublání po horách. Mám k tomu 50L sadu brašen, čímž se z toho stane ultimátní všeterénní cesťák. Ale na poli, kde vytočená EXC 500 letí jak splašená, euforie se střídá s pudem sebezáchovy, tam bude PR4 nudná. Na 5ku má ta motorka špíčku výkonu kolem 50km/h, jasně, bude točit ještě na dvojnásobek, ale krouťák jde dolů a i v porovnání se 2T 125ccm to působí vydechle.
Samozřejmě, pokud myslí ježděním po loukách to, že bude drandit na pohodu 60kou a dívat se po přírodě, tak je PR4 dokonalý stroj.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pole, lúky
selkie píše: ..Na ježdění po polních a lesních cestách bych spíš volil něco, u čeho se servis dělá po kilometrech a ne po mth...kupříkladu pr4. Výkon sice nic moc, ale v terénu si myslím, že to bohatě stačí....
Navrhnout PR4 jako náhradu za 20kW CRM125R, kterou má teď, to nee ...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pole, lúky
Co to je za brašny, sim tě..?
Naposledy editováno 14.01.2021 22:36:56
selkie píše: Mr.Dreamer> díky za objektivní info.. Škoda tý rychlosti, jinak by to bylo geniální cestovní enduro
Co to je za brašny, sim tě..?
Ono se to klidně rozjede i na 3ku, ta jednička je fakt pro jízdu krokem, takže můžeš dost změnit převody a dostaneš se na dost jiné rychlosti. Na styl - dovezu to někam a jezdím na několikadenní expedice od centrálního místa - je to podle mě ideální enduro. Stejně tak je to ideální stroj na objevování svého okolí. Nemá to závodní ambice, ale pro toho, kdo chce něco jako EXC 350, ale nechce ten motor, který je náročný na údržbu, je toto ideál. Je tam motor z CRF 230, trochu inovovaný, přifouknutý na 240ccm a s novým karburátorem, skvělý tahoun.
Brašny jsou také kapitola sama pro sebe. Toto jsou ROS 47l, líbilo se mi na nich, že mohu mít buďto jen ty boky nebo k tomu přidat ještě ten vrchní díl. Vyrobil jsem si upnutí vepředu na rám, z boků na boční plasty a vzadu na zakončení podsedláku. U AJP je trochu nevýhoda, že to má nádrž vzadu, takže je kvůli tankování musím posouvat. Pokud bys z toho chtěl mít ultimátní cesťák, musel bys dozadu přidělat alespoň trochu lešení, ale na dlouhé cesty mám KLR, takže pro mě to nedává smysl...
1 reakcí na tento příspěvek Pole, lúky
Udivuje mě (kecám, u Číňana se nedivím ničemu), že ten spalovací prostor nemá žádné antidetonační štěrbiny, takže proč by se ty přežhavené výfukové ventily nezatloukly detonacema do sedel, že?
Pro porovnání, spalovací prostor Husqvarna 310 (zdroj ebay)
A spalovací prostor Zongshen 250 (zdroj aliexpress)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pole, lúky
selkie[b píše: ]Rozdíl mezi exc a sx je snad jenom homologace pro provoz na pozemních komunikacích...jinak snad žádný[/b]
Tříkilo jsem měl, slušná pila..
Na ježdění po polních a lesních cestách bych spíš volil něco, u čeho se servis dělá po kilometrech a ne po mth...kupříkladu pr4. Výkon sice nic moc, ale v terénu si myslím, že to bohatě stačí
Tyhle ostrý endura na hobby ježdění mi přijdou zbytečný..
Typický pohled amatéra. Enduro je cross se světlem...
Sorry, ale to není pravda. Převody, podvozek, naladění motoru, vše je jinak. Zbytek popsali ostatní...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pole, lúky
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pole, lúky
selkie píše: prackarr> to už jsme dávno řešili, profíku ale chápu, že ses musel přijít ukázat
Jý věděl, že to vezmeš osobně....Na to, že jsme to řešili, meleš pořád ty stejné sračky, divné...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pole, lúky
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Exc 300tpi problem s plynem KTM EXC 300 | pilsner808 | 0 | 13.5.2024 v 19:11 pilsner808 |
Proc ma 4t oproti 2t v zakladu siln... KTM EXC 300 | Norous123 | 28 | 22.2.2024 v 13:05 premikp |
Cestovani na lehkem enduru KTM EXC 300, Husqvarna WR 300, Beta EVO 300 2T, Gas ... | jirka-čz | 28 | 26.1.2024 v 09:46 Metric |
Jaké moto zvolit Enduro + silnice [1, 2] KTM EXC 450, KTM EXC 400, Yamaha WR 450F, KTM EXC 30... | KO_IN | 34 | 26.1.2024 v 08:08 Sally06 |
Klíček zapalování KTM EXC 300 2019 ... KTM EXC 300, KTM EXC 300 E, KTM EXC 300 Six Days | MalejMazel | 14 | 23.1.2024 v 13:16 ktm525smerák |