paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Jawablázni
Důležité pro chod vlákna je dodržování pravidel. Obšírněji se o tom rozepsal Kafi TADY . a dole u popisu vlákna.

AKCE JAWABLÁZNŮ
PLÁNOVANÉ AKCE JAWABLÁZNŮ
Podzimní bude v prvním týdnu v řijnu tedy 4-6.10.2024.

Místo zase Golf.
Rezervace ubytování 734 257 523 kdo chce, zamluví si sam solo.

Plánek kempu a jak to vypadalo pro ty co tam ještě nebyli u mě na rajčeti.
https://www.rajce.idnes.cz/verdom/album/podzimni-jizda-za-jawablazny

PROBĚHLÉ AKCE JAWABLÁZNŮ
Jarní proběhla. Termín druhý týden v dubnu tedy 12-14.4.2024
Byla super, sešlo za zdravé jádro, fotodokumentace u mě na rajčeti

Podzimní jízda byla 6.-8.10.2023 a po tom, co vypadl Kamýk i Skautovna v Autokempu GOLF .
Fotky VERDOM Kehaj Vlasťák
Celkem pohoda flek.

Jarní jawajízda 2023
12.5-14.5 v Kamýku nad Vltavou. Velký dík Kafimu a jeho milé paní za poskytnutí azylu a vlastně zorganizování bezva akce.
Fotky Verdom. Jen z pátka/soboty , v sobotu přesun na jinou akci.

Podzimní JAWAJÍZDA 2022 byla na osvědčené skautovně.
Opět obrovský dík Bimbamovi za zamluvení, Béďovi za výborné klobásky a dřevo a zbytku za to, že dorazil.
Nějaká fotodokumentace tady na rajčeti.

Jarní JAWAJÍZDA 2022 byla na doporučení Kehaje v okolí Mšena.
Posunula se o cca měsíc a stejnak to nijak neovlivnilo účast,
ale alespoň už byly otevřený campy a probíhaly nějaké akce, které v březnu nehrozí.
Fotodokumentace od Verdoma zde .

Podzimní JAWAJÍZDA 2021 byla po dvouleté pauze zaviněné koronou 16.10.2021.
Bylo to jako vždy super. Vyznamenání Béďovi za dřevo a báječné klobásky, Bimbamovi za skautovnu jakožto bezva flek a všem co se zúčastnili za bezva víkend.

Nějaká fotodokumentace zde:
https://verdom.rajce...imni_Jawajizda_2021/
https://kehaj.rajce....17530746/#nove-album

Podzimní Jawa jízda 2019 je za námi,
povedla se a jak jsme si jí užili je patrno z obrázků níže.
https://verdom.rajce...wablazni_jizda_2019/

Zajímavé moto weby:
https://www.jawanacestach.cz/
https://www.jednoustopouceskem.cz/lokality/
http://www.jawamania...poradna/default.aspx
http://www.veterankalendar.cz/]Veterán kalendář

*************************************************************************************************************************************
Můžeme poradit Jawabláznům i na FB:
https://www.facebook.com/groups/jawablazni

Než vyrazíte mrkněte na POČASÍ a nebo na POČASÍ
Český hydrometeorologický ústav

VETERÁNSKÉ AKCE A BURZY

NÁVRHY NA JAWA VÝJEZDY:

Technické muzeum Telč
Rodný dům F.Janečka Klášter nad Dědinou
Moto muzeum Netvořice
Vojenské muzeum Lešany

Stránky Jawabláznů, kde můžete najít různe tipy, rady, návody a fotky z cest: Web
Kdo se bude chtít aktivně účastnit na zvelebování webu, je potřeba se registrovat: ZDE

---------------------------------------------------------------------------------------------

Skupina Jawablázni



Fichtl výjezd za Svatomartinskou husičkou do Kácova 9.11.2013
Sraz v Kácově jak kdo dojede cca kolem poledne.Husu a fichtla sebou
Účastníci:Martaffon,Martin,Čmoud,Elevátor najeto cca 200 km

Podzimní vyjížďka 19.10.2013
Sraz již kdo chce a může 18.10. Bimbam opět zařídil sqělý nocleh v židovské škole u synagogy v Plaňanech.Jinak tradiční sraz ráno v 8:30 u Vrbčanské pumpy .Následuje přesun do Týnce k "fabrice " Jawa sraz v 10:30.Po té odjezd směr Kácov pivovar na oběd kolem 12:30,vyjížďka po okolí a zpět do Žiďárny.Je to návrh,další nápady jsou vítány.
Čmoud
Martaffon
Sema

Tachlovice 2013
Kehaj
Vlasťák
Čmoud

Rabakov 4.5.2013
Sema
Fichtlrider

Jarní Jawajízda 23.3.2013
Sema
Čmoud
Ast
Škodovák
Betkař
Martin

Svatováclavská Jawajízda 2012
Kafi
Čmoud

Jawablázni na Třeboňsku 2012
Čmoud

Druhá Jawajízda 2012
Škodovák
Čmoud
Kafi

První Jawajízda 2011

Fotky z Jawajízdy
Jawa jízda Endy
Jawajízda Sema

Odborná literatura
Literatura-jawarmaniak
elektro schémata
VZORNÍK BAREV RAL

VÝSLEDKY ANKET

Jak to máte přes zimu s moto?
Zazimuji a s moto nejezdím. 62% 13ks hlasovalo
Jezdím pořád. 38% 8ks hlasovalo

Pokládka moto (duben 2022)
Položil jsem motorku mockrát. 86% 12ks hlasovalo
Položil jsem motorku zatím jen jednou. 14% 2ks hlasovalo
Doposud jsem jezdil jen kolama dolů. 0% 0ks hlasovalo

Nejčastější poruchy motocyklů Jawa a ČZ
Zapalování 8% 3
Dobíjení 45% 17
Elektro rozvod 3% 1
Osvětlení a houkačka 0% 0
Převodovka 5% 2
Spojka a primár 0% 0
Klikové ústrojí 8% 3
Válec hlava píst a kroužky 5% 2
Rám praskání 0% 0
Kola - dráty ráfek 0% 0
Brzdy 0% 0
Tlumiče zadní 0% 0
Tlumiče přední 5% 2
Nádrž - prosak 3% 1
Startovací mechanizmus 0% 0
Pohon zadního kola sekundár 0% 0
Tachometr 0% 0
Táhla lanka bovdeny 8% 3
Karburace 5% 2
Přívod paliva 5% 2

4. Anketa: Co přidávám do žrádla svým dvoutaktním miláčkům. Nic neříkající ankety se zúčastnilo 61 lidí.
MOGUL M2T 20% 12
MOGUL TS 10% 6
MOGUL TSF 23% 14
LAVIO MOTO SYNT 2T 20% 12
CASTROL 2T 10% 6
M6A a M6AD 3% 2
SAE30 - 40 motorový 0% 0
MOTUL MOTOMIX 2T 2% 1
CINOL M2T 2% 1
VALAR TORSA 2T-SF 3% 2
SUNOCO 2T MX POWER 0% 0
SUNOCO 2T MX COMPETITION 0% 0
MOTOREX RACING GP 2T 0% 0
MOTOREX TWO STROKE 2T 0% 0
REPSOL COMPETITION 2% 1
OMV BIXXOL MOTOR BIKE 2T-S 2% 1
SHELL ADVANCE VSX 3% 2
DENICOL SUPER 2T 2% 1
TRAVOL 2T 0% 0

Anketa 10/2021-04/2022
Mám co mám a tak to zůstane 16
Spíše se budu zbavovat nasysleného. 2
Budu dál sbírat a nakupovat jak to půjde. 4

Anketa o pojišťovnách a kde máme pov. ručení
Generali Česká Pojišťovna 9%
Uniqa 6%
Kooperativa 14%
ČPP 34%
Allianz 17%
ČSOB pojišťovna 6%
Jinde než je uvedeno 14%

Anketa: Od koho pneumatiku na motorku mám ověřenou a mohu doporučit.(léto 2023)
Mitas 6%, Bridgestone 12%, Metzeler 21%, Michelin 9%, Heidenau 27%, Pirelli 12%, Dunlop 12%, Jiný výrobce 0%

OBČERSTVOVACÍ STANICE prověřené a doporučené.
Čestice u Borohrádku křižovatka silnic 11 a 36
Kondrac na 125 jižně od Vlašimi restaurace
Roztoky na Berounce - restaurace U Jezzu
U Držkatý Katky Nové Městečko.Ze Sušice po 169 na jih a odbočit přes most na 145
Hýskov v poslední době,když se řekne Hýskov,tak se mi nevybaví malebná vesnička kousek za Berounem směrem proti proudu Berounky,ale pořádná flákota přes kterou mám co dělat abych se ohnul opět k řídítkům
Bystřice u Benešova Hostinec U Hlaváčků.
Louny hotel a restaurace Černý kůň.Více info u Tondy Zlouna
Kácov pivovar křižovatka řeky Sázavy a silnice 125

Pokud se Váš příspěvek netýká tématu (české motocykly) odešlete ho prosím jako OffTopic aby se v tom potom lépe hledalo.
Kdo bude psát vulgárně, esejisticky utíkat od mototématu, útočit na jiné, tak je možná reakce ze strany adminů.
Více viz kafiho popis:
Zdravím všechny ve spolek.
Dnes jsem si dal práci a pohovořil s většinou těch, kteří sem chodí téměř celou dobu, co vlákno existuje.
Ptal jsem se na konkrétní důvody, které je vedly a vedou k neaktivitě ve vláknu.
Většina z nich sem pravidelně chodí, "čte", ale nemá chuť/důvod/motiv již přispívat.
Důvody se z velké části potkávaly v následujících bodech:

- Přílišné vulgární vyjadřování, nadávky vůči autorům příspěvků
- Nerespektování názoru druhých a s tím související nekonstruktivní diskuze
- Plevelení vlákna rozsáhlými diskuzemi o autech a nenávistnými příspěvky vůči jinému názoru
- Jistá "obava" z toho, že příspěvek povede k označení za idiota, kreténa apod...

Takřka s každým, s kým jsem dnes hovořil, jsem se shodl na následujícím:

- Není potřeba diskutovat o značce Jawa, téma je vyčerpané.
- Je více než žádoucí navrátit vlákno k obecnému tématu o motorkách a věcech jim blízkých,
jako je například cestování, zážitky, technika/rady, vybavení, značky všeho druhu, zkušenosti, tématické knihy apod.
- Dostat se zpět k tomu, že se zde bavili lidé, kteří se nějakým způsobem znali, párkrát do roka se setkali
a diskuze byla konstruktivní, respektovala názory i osobnosti ostatních, vládla zde přátelská atmosféra.

Současně jsem si dnes volal i s Pechem a celou situaci probral.
Předem upozorňuji, že však neni jediný s kym by stálo za to probrat stejné věci.
Nicméně na Pecha mám kontakt. Každý si sáhněme do svědomí.
Sdělil jsem mu svůj pohled na věc a požádal ho o respektování věcné diskuze ve slušné formě.
Důvodem mnoha vulgarismů, zejména vůči značce Jawa, je postoj samotné fabriky resp. managementu vůči zákazníkům.
To Pecha vytáčí, a nevidí jinou možnost, jak to říci, než použít sprostá slova.
Rád by tím dal najevo, jak se Jawa chová, a odradil tak potenciální budoucí kupce.
Bavili jsme se o tom, že zde ve vlákně jsme to většinově pochopili, a není potřeba se k tomu vracet.
V případě, že nesouhlasí s některým názorem, tak nechť to řekne slušně, nebo to raději přejde.
Také jsme se shodli na tom, že není cílem vlákna držet se striktně u tématu Jawa/ČZ,
ale mělo by obecně sledovat témata, jak jsem psal výše.

Závěrem tedy je, že počínaje dneškem budou vulgarismy, jak je známe z tohoto vlákna, mazány, autor upozorněn a při opakování dostane ban.
Stejný osud potká "opakující se" příspěvky z oblasti autodiskuzí .
Tím nechci říci, že je zákaz diskutovat o autech apod.
Nicméně není žádoucí vést 2+stránkové diskuze na toto téma - založte si separátní vlákno nebo si napište SZ.
Samozřejmě není problém položit dotaz, nechat si poradit, sdělit pocit. Ale zbytečně to rozvádět nemá cenu...

Věřím, že k sáhnutí po tomto řešení nebudu nucen, jelikož jsme dospělí lidé.

Jsme si vědomi rizika, že vlákno může takto umřít.
Současně mám víru ve vás, přátele, kteří sem chodí mnoho let, a o toto jste opakovaně žádali.
Apeluji na vás, pokud jste to mysleli vážně, tak se vraťte do diskuze, a společně najdeme cestu zpět.
V opačném případě vlákno umře, a já ho zamknu.


Díky za pochopení, respektování a spolupráci.
Jawablázen Kafi


Naposledy editováno 15.04.2024 08:13:50

Blokovaní uživatelé: tornadojoe
Anketa: Anketa na zimu. Jak to máte přes zimu s moto?
Zazimuju a s moto nejezdim
62%
16
Jezdim pořád.
38%
10

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni

4.1.2021 v 22:19 | Nahoru | #86731
elevator> to vím, že Britové mají trochu jiný přepočet. Ten rozdíl je ale velmi malý. Furt by to bylo 34,3 nebo kolik hp. O existenci této bájné třindy moc nevím, ale prý fakt existovala. Zajímají mě právě ty rozdíly.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni

4.1.2021 v 22:21 | Nahoru | #86732
34 koní mohl mít jen úplně jiný motor viz obr, ne 638 jak ji známe s nějakou upravenou přepážkou a pístem, to ani náhodou do provozu nemohlo mít takový výkon a to ani na klice. A 7000 otáček? Prostě 638 není úplně nemoderní, ale limity má hodně nízko. 1 karbec a sání celé špatně

1 reakcí na tento příspěvek Jawablázni

4.1.2021 v 22:23 | Nahoru | #86733
Jirka já mám jen lyžařské od Okuly,ale bohužel ten spodek k nim nepasuje, takže scháním dál,tyhle musím trochu opravit,plexi a molitan a budou

(reakce na) Jawablázni

4.1.2021 v 22:25 | Nahoru | #86734
laďa-prášil> 638 je zkurvenej motor, ale koně se z něj vymáčknout daj čtyři desítky

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni

4.1.2021 v 22:27 | Nahoru | #86735

SkotyCZ píše: elevator> to vím, že Britové mají trochu jiný přepočet. Ten rozdíl je ale velmi malý. Furt by to bylo 34,3 nebo kolik hp. O existenci této bájné třindy moc nevím, ale prý fakt existovala. Zajímají mě právě ty rozdíly.

Máš v tom poněkud zmatek. Ano jsou rozdíly mezi Hp (horse power), PS (německý kůň) a naším koněm (k), tady však o tohle nejde. Tady jde o rozdílnou metodiku měření výkonu - jednou přímo na motoru bez příslušenství (BHP) a pak na zadním kole (HP). Výrobci motocyklů vždy uváděli a uvádějí HP. BHP si mohl nějaký anglán změřit a pak vznikají tyto legendy.

Jawablázni

4.1.2021 v 22:30 | Nahoru | #86736
to je to samý jako do USA psali kalifum 28 koni..Jenže to je podle SAE... ve skutečnosti byl ten motor uplně stejnej jak 20 koňovej nebo kolik to mělo na štítku

Jawablázni

4.1.2021 v 22:30 | Nahoru | #86737
a k těm ráfkům, co jsou náhrady z plechovek od piva... tak si kupte za desátku akronty a zkuste, jestli vydrží víc.
Já ještě snad neviděl jawu na hliníkových ráfkách... každý má jen řeči a skutek utek

(reakce na) Jawablázni

4.1.2021 v 22:35 | Nahoru | #86738
Vlasťák1973> Taky pěkné jen myslím že ty modré co jsem měl byly spíš jako ty tvoje. Ty co mám jsou skoro stejné jen chybí dolní tlačka.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni

4.1.2021 v 22:37 | Nahoru | #86739
elevator> BHP je menší jednotka, než HP, ne? Přesný přepočet neznám, ale pokud se nepletu tak je to nějak 1.01bhp=1hp. Teď záleží, jak to ti Britové měřili, jestli na klice nebo na zadním kole. Třeba auta ve VB se měří stejně jako v EU, jen mají jinou jednotku, takže číslo je trochu rozdílné. Asi máš pravdu, protože Yamaha rd350 má výkon taktéž udávaný na klice (pro VB trh samozřejmě).
Jinak to půjde zjistit jednoduše. Dát českou první 638 na brzdu a změřit, kde má max výkon. Ta britská verze má v 6500rpm/min. Jestli má i ta česká, tak máme vítěze.

(reakce na) Jawablázni

4.1.2021 v 22:38 | Nahoru | #86740
SkotyCZ> Ta kamarádova co byla na prodej má ještě starší světlo než dal foto Ládˇa.

(reakce na) Jawablázni

4.1.2021 v 22:44 | Nahoru | #86741
elevator> Jo, máš pravdu. Jen že Britové v tom mají zmatek. Motorky kdysi měřili na klice, ale furt používají tu jednotku do dneška pro auta, která je jen o trochu větší než náš hp. Trošku mě to zmátlo.
Jinak to se ztratí 7koni v převodu a pro elektriku? To se mi zdá nějak dost, ale dávalo by to smysl. To bude nějakých 5Kw, to je velmi hodně tepla. Hádám, že se většina výkonu utopí v primárním a sekundárním převodu.

Naposledy editováno 04.01.2021 23:08:44

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni

4.1.2021 v 22:46 | Nahoru | #86742

SkotyCZ píše: elevator> BHP je menší jednotka, než HP, ne? Přesný přepočet neznám, ale pokud se nepletu tak je to nějak 1.01bhp=1hp. Teď záleží, jak to ti Britové měřili, jestli na klice nebo na zadním kole. Třeba auta ve VB se měří stejně jako v EU, jen mají jinou jednotku, takže číslo je trochu rozdílné. Asi máš pravdu, protože Yamaha rd350 má výkon taktéž udávaný na klice (pro VB trh samozřejmě).
Jinak to půjde zjistit jednoduše. Dát českou první 638 na brzdu a změřit, kde má max výkon. Ta britská verze má v 6500rpm/min. Jestli má i ta česká, tak máme vítěze.

Univerzální přepočet mezi BHP a HP neexistuje. Každý motor má jiný koeficient dle příslušenství a způsobu přenosu síly na zadní kolo. Přepočet, který zmiňuješ je možný pro Hp, Ps nebo k. A to jsou veličiny většinou udávané na zadním kole.

(reakce na) Jawablázni

4.1.2021 v 22:51 | Nahoru | #86743
elevator>ten koeficient chápu. Myslel jsem na zadním kole, to by pak mělo být porovnatelné, mělo by to jít přepočíst z bhp na hp. Hodit tu 350 na brzdu na zadní kolo. Zjistí při jakých otáčkách má max výkon. Jestli by se to shodlo s tou 34bhp verzí (max výkon při 6500rpm) tak by to sedělo.
Teď se dívám, Yamaha RD 350 má 39 BHP na klice a 32bhp na zadním kole. 7koni dolů, takže to by dávalo smysl. První 638 měly pokud se nepletu 25-27 koní, takže když připočteme výkon, který se nám ztratí v převodech a elektrice, tak by to smysl dávalo.

Naposledy editováno 04.01.2021 22:57:20

1 reakcí na tento příspěvek Jawablázni

4.1.2021 v 23:08 | Nahoru | #86744
seriovej motor 638 má maximální výkon kolem 5500 - to si necucám z prstu, ale mám to z brzdy.
Abys měl koně v 6500 musíš to radikálně přečasovat a použít uplně jiný vejfuky s expanzní komorou

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni

4.1.2021 v 23:26 | Nahoru | #86745
kuba350> právě pro to mě to tak zajímá. 17kw verze má max výkon při 5500rpm. 19kW verze při 5250rpm. Co jsem se dočetl, tak fakt existovala 350 s max výkonem v 6500 otáčkách.
Ještě budu hledat dál, jestli něco najdu tak napíšu.
Jinak, kolik výkonu má přidat to proříznutí clonky a změna trysky? Já teda necítím skoro žádný rozdíl. Jen to o něco více řve, jinak to jezdí stejně.

Naposledy editováno 05.01.2021 01:33:51

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni

4.1.2021 v 23:45 | Nahoru | #86746
SkotyCZ> možná sis spletl označení, protože ten dvoukarburátorovej prototyp s výfukama mezi trubkama byl 637, ne 634-7

(reakce na) Jawablázni

4.1.2021 v 23:50 | Nahoru | #86747
laďa-prášil> Našel jsem komentář na YT, kde právě popisuje 638 s 6500rpm. Zítra ho sem hodím v Eng. Taky se mi tomu nechce moc věřit. Majitele kontaktuji a zeptám se.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni

5.1.2021 v 01:44 | Nahoru | #86748

Koudy01 píše: Na 660 máš už druhý Mitasky? Kolik km vydržela ta první sada? Při tom stylu jízdy bych nekupoval sadu, která nenajede aspoň 30 tis. km.


Motorka má najeto cca 33 tisíc. Zadní vydržela asi 20 tisíc, předná byla oskákaná ( plošky ) , tak jsem ji vyměnil taky. Ted' tedy pneu mají asi 13 tisíc, přední skoro neubyla, zadní je tak 40 %. 30 tisíc vydrží Barumka u pionýra i péráka. Mitaska ne - a to jezdím rozvážně, žádné prudké brždění, rozjezdy pomalu, zatáčky moc neklopím, prostě můj styl jízdy je k pneumatikám šetrný.

(reakce na) Jawablázni

5.1.2021 v 06:23 | Nahoru | #86749
Milan1963> Myslim, ze na Mitas E-07 nebo Michelin Pilot Activ bys 30 tis. km dat mohl. Pokud teda existuji v rozmerech pro 660.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni

5.1.2021 v 08:50 | Nahoru | #86750

kuba350 píše: Po vlastních zkušenostech se na Mitas vyser. jezdit se na tom dá, o tom žádná, lae za stejný prachy se svezeš o mnoho líp a jako bonus i dýl.
Já jezdim už na všem Heidenau. Na 350 sice nemám žádný velký km, ale na sportce sem na K34 vzadu najel 15000km přičemž na mitasu 8000km.
Heidenau



Já už mitas taky opustil.... A dost nasranej.... Nejdřív hrubě omezili sortiment, že jsem nesložil sadu na Smolíka ani na Roadstera. Vzorek dobrý, jezdil jsem na 477 H-03, super univerzál vzorek, jezdil jsem na tom rád, než se zkurvili s kvalitou...

Když mi na první gumě prdlo patní lano - no dobře stane se... Pak jsem jí vyměnil, měla zával ve vzorku, tak další, ta začala šmantlat taky, tak další.
zase závaly... Tak mrdat....

Od té doby beru na české wergly Heidenau a na Japonce Dunlop.

Jawablázni

5.1.2021 v 09:06 | Nahoru | #86751
Jak jsem slíbil, zde je ten komentář:
I've been riding Jawa & CZ bikes since 1980 and they've been great bikes. I also own a Suzuki GT550 B which is a poorly made unreliable money pit by comparison to a Jawa CZ bike (the wiring insulation decomposed). I'm currently riding around on a 18,000 mile CZ 250 Sport and 79,800 mile CZ 305 café racer.

I have 4 x Jawa 350's from the late 1980's and early 1990's including a dismantled 1987 unrestricted 34 HP @ 6,500 RPM "Full Power" version Jawa 350-638.1, which I rode about on in the early 1990's. It used to do 98 MPH on leaded 4 star on a good day. It eventually suffered 4th gear failure after 38,000 miles and was dismantled for storage because I had plenty of other lower mileage Jawa & CZ bikes to ride at the time.

Later Jawa 350 models (632, 638, 639, 640) have an easily removed performance restrictor collar installed on the baffles (situated at the tail end with no gasket). The post 1987 638, 839 & 640 models have pistons with different skirt openings to nerf the power down to 23 HP @ 5,500 RPM. I've always derestricted the Jawa 350-632 & Jawa 350-638 bikes I've owned, as do a lot of people with the knowledge & skills to do so.

The best frame to put a Jawa 638, 639 or 640 engine into is the 1970's CZ twin frame, which is far lighter in weight and handles great. This creates the CZ 350 that should have been built, but never was. I built a 638 powered CZ café racer for aa friend during lockdown this year using a 1978 CZ 250-471 Sport frame.
Odkaz:Zde

1 reakcí na tento příspěvek Jawablázni

5.1.2021 v 09:26 | Nahoru | #86752
Nuda, nuda, samý Jawy.

1 reakcí na tento příspěvek Jawablázni

5.1.2021 v 10:02 | Nahoru | #86753

I also own a Suzuki GT550 B which is a poorly made unreliable money pit by comparison to a Jawa CZ bike


to bude Jawař jak poleno

(reakce na) Jawablázni

5.1.2021 v 10:13 | Nahoru | #86754
pech.> Máme zkušenosti z několikaleté -já a Mirek celoživotní výroby pláštˇů. Mirek na kontrole kvality. Nebudu kupovat draze Mitas abych to pak někomu přeprodal na dvoukolák. To že lempl udělá tři spoje v jednom místě v surovém plášti navíc jeden převalený se stane. To že takto reklamovaný zmetek je pro Mitas funkční pláštˇ věc druhá. Myslím že bude stačit rok dva a komunistické asijské země se Mitasu kvalitou vzdálí natolik že s tou partou opilců na ně mít nebude.

Naposledy editováno 05.01.2021 11:03:35

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni

5.1.2021 v 10:17 | Nahoru | #86755
Koudy01> To, že je to nějaký zaslepený jawafanboy ignoruju. Mě zajímá ta úprava na pístu a jestli to fakt existuje. Už jsem ho kontaktoval, tak čekám na odpověď.

2 reakcí na tento příspěvek Jawablázni

5.1.2021 v 10:52 | Nahoru | #86756
Já se k Mitasu na chvilku u Jawy vrátil a asi to nebyl dobrý nápad. Poloha pláště a duše na vyvažovačce masakr.
Ten plášť má tak nerovnoměrnou hmotu, že to skoro nejde rozumně dovyvážit, aby to nevypadalo blbě.
Další průser po nafouknutí. Excentr hadr. A co se týče směsi, tak to se asi zdržím komentáře,
protože to je lisovaná tma. A přitom Sucháč na nich objel globus. Nevím, co se kde potento, ale bída.

Jo, tady asi Milanův souputník:
https://www.idnes.cz...jetiny_mom?zdroj=top
Nemám premium, celé jsem to tedy nečetl, ale lítat s tímhle v provozu celkem odvaha, či spíše opruz, ale i nostalgie.
Každopádně ale mezi SUV i hazard.

(reakce na) Jawablázni

5.1.2021 v 11:08 | Nahoru | #86757
Verdom> Chtěl jsem napsat tři spoje v jedmom místě-opraveno. No to jsem rád že to potvrdil i někdo jiný a nebudu tak za toho kdo věčně jen kritizuje. Co mám ale na šmejdu chválit? Životnost ? U takové gumy mě spíš zajímá kdy to už konečně pošlu do kontajneru.
https://www.idnes.cz...oto/VSE888060_02.jpg Zajímavý kus historie

Naposledy editováno 05.01.2021 11:14:22

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni

5.1.2021 v 11:55 | Nahoru | #86758
Verdom> Přečíst to celé nejde, chce to registraci - a tu dělat nechci.
Mirka Strouhala samozřejmě znám, on opravdu stále běžně jezdí předválečným Rapidem. S ním se rovnat nemohu, mám "bohužel" i modernější auta, v tomto je on asi republikovým unikátem. Jiné auto nemá a nikdy mít nebude, v tomto je tvrdý. Ten Rapid 70 jede, i když běžná rychlost je 50 až 60. A to na běžné silnici stačí. Po dálnici nejezdí - a hlavně Mirek se nebojí. Třeba stodvacítky považuje za supermoderní auta , v tomto se neshodneme, ale když já jedu Popularem a on Rapidem, jsme v dokonalé symbioze.

(reakce na) Jawablázni

5.1.2021 v 13:36 | Nahoru | #86759
Milan1963> Tak to když Pardubice vyráběly Cassidu (jak jsem ji kupoval letěl mě kolem hlavy pterodaktyl) byla vlastně už moderní doba.

(reakce na) Jawablázni

5.1.2021 v 13:36 | Nahoru | #86760

Borntobewild píše: Nuda, nuda, samý Jawy.

Naštěstí má tento web spoustu jiných vláken, kde se jistě nudit nebudeš.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Jawa 250 559 plynová rukojeť ze sit... Jawa 250/559 panelka Mario1504 7 26.4.2024 v 09:54 cmiral
Jawa 250 559 plynová rukojeť ze sit... Jawa 250/559 panelka Mario1504 9 23.4.2024 v 21:06 rg250
jawa 250 maska Jawa 250/559 panelka alexch 2 9.4.2024 v 21:22 Dolin
měření rychlosti Jawa 250/353 Kývačka rg250 10 14.3.2024 v 14:17 Mňojo
Jawa 250 dostanu ji na veteránské z... Jawa 250/559 panelka Mario853 7 11.3.2024 v 07:11 FJRPEPA


TOPlist