vím, že už se to tu v minulosti diskutovalo, ....
chci preventivně vyměnit regulátor dobíjení na Hondu VFR 800 FI, rok 2000
Pročetl jsem stránky ignitech.cz mají tam i návod na proměření alternátoru
Co jsem se dočetl v návodu na proměření alternátoru, tak se jedná jen o 5 drátů.
Já mám ve VFR celkem 8 drátů (3 konektor a 5 konektor )
3x žlutý drát
2x zelený, 2x červená/bílá, 1x černý drát
Originální číslo Honda je SH579C-12
Nekupoval někdo aktuálně regulátor do VFR 800?
Nerad bych koupil něco co nebude fungovat.
Když jim napíšeš na jakou motorku to potřebuješ, dostaneš přesně to, co máš. Nemusíš se bát.
Pokud ti regler funguje, asi bych zbytečně nový nekupoval.
1 reakcí na tento příspěvek Jaký koupit regulátor dobíjení VFR 800 FI
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jaký koupit regulátor dobíjení VFR 800 FI
1 reakcí na tento příspěvek Jaký koupit regulátor dobíjení VFR 800 FI
1 reakcí na tento příspěvek Jaký koupit regulátor dobíjení VFR 800 FI
Osobně bych koupil jetý do foroty a vozil sebou.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jaký koupit regulátor dobíjení VFR 800 FI
BTW jaxem laboroval s VFR jestli lehkej altik nebo co a jak, tak jsem to vymyslel, dostane 30Ah a bude z ni napulelektromobil.. motorka na delsi vyjizdky to stejne neni.. a -2kg na klice dolu bude nahore zanat
Naposledy editováno 03.01.2021 23:47:46
1 reakcí na tento příspěvek Jaký koupit regulátor dobíjení VFR 800 FI
1 reakcí na tento příspěvek Jaký koupit regulátor dobíjení VFR 800 FI
Naposledy editováno 04.01.2021 08:09:22
1 reakcí na tento příspěvek Jaký koupit regulátor dobíjení VFR 800 FI
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jaký koupit regulátor dobíjení VFR 800 FI
Borntobewild píše: Nebylo by lepší dát tam usměrňovač s kondíkem, který zvládne třeba 80V a za něj pwm stabilizátor na 14,4V s omezením třeba 20A ?
tak jasne ze by bylo efektivnejsi to spinat nez zkratovat, ALE potrebujes prvky co zvladnou treba 200V protoze po rozpojeni cvky tam vyleti spicka jak krava.. na zkratovani ti staci nizsi napeti prtoze je tam bud cca 15V (a tece proud) nebo zkrat (a tece jeste vetsi proud)...
jinak kndik je nesmysl, misto kondiku tam uz je baterka, usmernovat nejdriv je taky pitomost, lepsi pracovat ve stridavem a usmernovat az vystup,.. tech mznosti a konstrukci by bylo spousta ale klasika shunt je nejlevnejsi a nejjednodusi.. akorat prste mari par set W coz u 50kW motorky (krom teda tepla neb spalenyho reglu) nepoznas..
mam vymyslenej 1F switch pro CBF, uvidme jak bude behat, ale ta ma jeden pol trvale uzemenej... takze v plnejch 3F by to bylo 6x komplikovanejsi..
BTW jinak v ramci hesla "v jednduchsti je genialita" by bohate stacilo vypinat na par minut jednu fazi (a nebo klidne i vsechny tri) jet treba 2min z baterky a pri nejakem napeti a s tresholdem ji zase pripinat.. zejo, ale kdyz to vybijeni bude prilis hluboky (a na "maly olovoů bude tech 10-15A spotreby za jizdy hodne) tak zas bude driv oschazet baterka.. s lithiem by tohle makalo spolehlive, to da tech 10-15A relativne v pohode..
1 reakcí na tento příspěvek Jaký koupit regulátor dobíjení VFR 800 FI
1 reakcí na tento příspěvek Jaký koupit regulátor dobíjení VFR 800 FI
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jaký koupit regulátor dobíjení VFR 800 FI
Anti píše: Taky si jsem chtěl vyvinout vlastní regulátor. Nastudoval jsem problematiku a nakonec jsem naznal že radši koupím za sedm kil použitý než vyvíjet něco svého. A když už jsem měl dva, zkusil jsem je zapojit oba naráz a zjistil že to funguje líp.
jak líp?Míň se hřeje?U mě na skútru se mi hřeje že na něm za 10 vteřin neudržím ruku,nevím jestli je to až takhle dobrý
skoro bych hadal ze jeden hreje normalne a druhej je studenej, nicmene se ta stabilita bude menit i s teplotou, takze se asi v tom "regulovani" pri trose shody okolnosti mozna i tak nejak stridaj...
Naposledy editováno 04.01.2021 11:41:43
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jaký koupit regulátor dobíjení VFR 800 FI
kerut píše: tak jasne ze by bylo efektivnejsi to spinat nez zkratovat, ALE potrebujes prvky co zvladnou treba 200V protoze po rozpojeni cvky tam vyleti spicka jak krava.. na zkratovani ti staci nizsi napeti prtoze je tam bud cca 15V (a tece proud) nebo zkrat (a tece jeste vetsi proud)...
jinak kndik je nesmysl, misto kondiku tam uz je baterka, usmernovat nejdriv je taky pitomost, lepsi pracovat ve stridavem a usmernovat az vystup,.. tech mznosti a konstrukci by bylo spousta ale klasika shunt je nejlevnejsi a nejjednodusi.. akorat prste mari par set W coz u 50kW motorky (krom teda tepla neb spalenyho reglu) nepoznas..
mam vymyslenej 1F switch pro CBF, uvidme jak bude behat, ale ta ma jeden pol trvale uzemenej... takze v plnejch 3F by to bylo 6x komplikovanejsi..
BTW jinak v ramci hesla "v jednduchsti je genialita" by bohate stacilo vypinat na par minut jednu fazi (a nebo klidne i vsechny tri) jet treba 2min z baterky a pri nejakem napeti a s tresholdem ji zase pripinat.. zejo, ale kdyz to vybijeni bude prilis hluboky (a na "maly olovoů bude tech 10-15A spotreby za jizdy hodne) tak zas bude driv oschazet baterka.. s lithiem by tohle makalo spolehlive, to da tech 10-15A relativne v pohode..
Když se to nejdřív usměrní a ukondíkuje, za to dá ten pwm stabilizátor a za něj baterka, tak na tom prvním kondíku ani na diodách se nenaindukuje 200V. Pokud bude trvalý odběr zapalování a vstřikování, lépe ještě světlo zapojit na trvalo, tak ten pwm to při regulaci odpojí na několik nanose kund, to ten kondík udrží. Samozřejmě muselo by se vyzkoušet, kolik tam reálně bude a dá se tam na ten začátek dát pro jistotu diak nebo tyristor.
Kdybyse regulovalo to střídavé, jak navrhuješ, třeba tyristorem, pak by opravdu byl problém s indukováním vyššího napětí, tohle je lepší. A pwm regulátor dc-dc seženeš na ali za pár dolarů a fungujou celkem spolehlivě.
Anti píše: kerut> U Hondy? Tam odcházejí furt a bez zjevný příčiny
tak ja mam tu poebanou hondu cbr 600 f 2002 - odešel mi loni, zjevne bez přičiny pri 85000 km / km i regulator puvodni original /
a kupoval sem zde :
https://www.regulato...ijeni.cz/regulatory/
poslal sem typ moto, foto regegulatoru i konektoru a délku kabelu - žadne spekulace co a nebo jak nový sem zapojil a hotovo ...pán mne nabidl mosfet - dost vyšši cena...sebral sem obyčejny....oproti originálu trochu večši telo regulatoru - večši chladici plocha předpokladam..... teď zavažuji dat převinout alternator, zase tomu pánovi - mam najeto asi 95000 km - alternator puvodni...
pozor výstraha - lidi z SK - v žadnem případe si nenechte poslat baliček od pána přes slovenskou poštu /česka pošta /- na dobírku - je maximalne chujová cena poštovního za ruzne poplatky a špatný výměnny kurz € ..postovej banky na sk - .které se dozvite až na pošte při okenku .
Naposledy editováno 04.01.2021 16:38:54
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jaký koupit regulátor dobíjení VFR 800 FI
E: resim tu ten m. spektrak, a koukam do tech frekvencnich prizpusobovatek tyvole jak Venca Hudecek na danskej trubkomobil.. akorat aircondition tam neni
Naposledy editováno 04.01.2021 13:57:38
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jaký koupit regulátor dobíjení VFR 800 FI
kerut píše:
E: resim tu ten m. spektrak, a koukam do tech frekvencnich prizpusobovatek tyvole jak Venca Hudecek na danskej trubkomobil.. akorat aircondition tam neni
Tak až to budeš mít hortový, mám tu další 3
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Hledám svou starou VFR800 SPZ 5T4565 Honda VFR 800 | motokuba | 5 | 1.9.2024 v 17:13 Gahan37 |
Honda vfr800 vtec Honda VFR 800 | wer954 | 4 | 21.8.2024 v 10:47 Gapyra |
Zachrastění po vrknutí plynem - nap... [1, 2] Honda VFR 800, Honda VFR 800X Crossrunner | Obo67 | 36 | 27.5.2024 v 11:28 ZdendaDH |
Sundání nádrže bez vypuštění VFR 80... Honda VFR 800 | Mike70 | 6 | 1.4.2024 v 21:27 Mike70 |
Převoz moto [1, 2] Honda VFR 800 | Corlis | 37 | 14.3.2024 v 11:17 Gahan37 |